Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

۲۰ ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام

۳.۱/۵ - (۱۸ امتیاز)

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی افراد دارند. هرکسی به یک نوعی با شبکه‌های اجتماعی سروکار دارد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که قابلیت‌های متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، می‌توانید از جنبه‌ی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید.

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند. در این میان ترفندها و نکاتی وجود دارد که اگر قصد راه‌اندازی پیج کاری خود را داشته باشید یا در حال حاضر پیج کاری خود را دارید، می‌تواند موثر واقع شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اینکه چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم، صحبت کنیم.

آیا نیاز به مشاوره تخصصی درباره اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم مشاوره اینستاگرام

آیا نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم برگرداندن پیج اینستاگرام
فهرست مطالب

چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟

برای بالا بردن بازدید و ویو پیج خود، نکات متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به صورت مجزا هر مورد را برای شما توضیح خواهیم داد:

ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام

۱. از داده‌های اینستاگرام استفاده کنید

بعد از اینکه پیج کاری خود را راه‌اندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.

فاکتورهای مهمی که بعد از هر پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل، reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند.

در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهله‌ی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد، به همین دلیل توضیح مختصری در مورد هرکدام از این موارد می‌دهیم تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.

Reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این معیار به صورت حدودی تعداد کاربرانی که از پست شما بازدید کردند را نشان می‌دهد.

Impression: این معیار تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان می‌دهد.

اما با ذکر یک مثال بهتر متوجه این معیارها خواهید شد:

فرض کنید که کاربری پست شما را می‌بیند، با بازدید این کاربر از پست شما، یک عدد به تعداد reach پست شما افزوده می‌شود. اگر همان کاربر برای دفعات بعدی به سراغ پست شما بیاید، به ازای هر بازدید یک عدد به تعداد impression شما افزوده خواهد شد.

از این اعداد می‌توانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند استفاده کنید.

۲. فالوور فیک (تقلبی) نخرید.

خیلی از افراد گمان می‌کنند که با خرید فالوور فیک می‌توانند زودتر به اهداف پیش‌روی خود برسند، اما این کاملا اشتباه است. با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمی‌کنید بلکه باعث می‌شود تا متضرر هم بشوید.

بیشتر بخوانید:

فالوور فیک چیست؟ راه‌های حذف فالوور فیک

به این دلیل که با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که پس چگونه فالوور پیج خود را بالا ببریم؟ جواب شما در ادامه‌ی این مقاله است پس تا انتها با ما همراه باشید.

۳. به صورت مداوم محتوا تولید کنید

یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

اینکه هر روز محتوای جدید منتشر کنید باعث می‌شود تا مخاطب هر روز شما را دنبال کند و در دنیای اینستاگرام که پر از محتواهای گوناگون است، شما را فراموش نکند. و مزیت دیگر این روش این است که باعث می‌شود تا هر روز بتوانید رفتار مخاطبان را آنالیز کنید و بهتر مسیر خود را مشخص کنید.

۴. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند. استفاده‌ی به اندازه و درست از هشتگ‌ ایرانی و … می‌تواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود.

۵. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند

بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

افزایش بازدید در اینستاگرام

۶. بهترین زمان برای پست را پیدا کنید.

یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید که تعداد افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که می‌توانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد.

بیشتر بخوانید:

دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ

۷. استوری‌ها را دست کم نگیرید

بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، این قابلیت مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و در حال حاضر به اندازه‌ی پست‌ها برای پیج مهم و ضروری هستند.

شاید قبلا وقتی مخاطب جدیدی وارد پیج شما می‌شد، به اولین چیزی که دقت می‌کرد، بیو پیج شما و نحوه چینش پست‌ها بود، اما اکنون مخاطبان زمانی که وارد پیج می‌شوند، به هایلایت استوری بیشتر از هرچیزی دقت می‌کنند و معمولا بعد از دیدن دسته بندی هایلایت شما به سراغ پست‌ها می‌روند. پس در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن تمام استوری‌های خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

بالا بردن بازدید اینستاگرام

یکی دیگر از مواردی که در استوری گذاشتن باید دقت کنید این موضوع است که اگر قصد دارید تا چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جذاب و سرگرم‌کننده کنید، وگرنه پس از بازدید از استوری اول از استوری شما خارج می‌شوند.

در استوری راحت‌تر می‌توانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیت‌های استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد این‌کار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمی‌شود، بلکه بازدید استوری را کاهش می‌دهد.

درباره استفاده صحیح از نظرسنجی اینستاگرام، پیشنهاد می‌کنیم پست «۶ روش برای استفاده از نظرسنجی اینستاگرام» را بخوانید.

۸. کپشن طولانی ننویسید

طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمی‌خوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.

بهتر است کپشن‌ها حاوی یک توضیح کوتاه و معرفی کلی درباره موضوع محتوا، یک کال تو اکشن برای گذاشتن کامنت و تعدادی از هشتگ‌های مرتبط باشند.
بالا بردن بازدید اینستاگرام

۹. محتوای ویدیویی

تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

افزایش بازدید اینستاگرام

محتوای ویدیویی می‌تواند در جذب مخاطبان تاثیر چشمگیری داشته باشد. اگر قصد استفاده از محتوای ویدیویی آماده را داشتید نیز سعی کنید حتما در آن تغییراتی ایجاد کنید و به صورت کامل آن را کپی نکنید. قبلا در مقاله‌ای آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست و استوری اینستاگرام را به صورت کامل و تخصصی برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

 ۱۰. با پیج‌های مرتبط تعامل داشته باشید

یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند و این امر باعث می‌شود تا مخاطبانی که پیج مورد نظر را دنبال می‌کنند، شما را ببینند و با شما آشنا شوند.

ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام
تعامل آکادمی اینفوگرام و پیج DMBoard

 ۱۱. تبلیغ کنید

بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند و اگر محتوای خوب و مفیدی تولید کرده باشید، شما را فالو کنند و باعث افزایش بازدید پیج شما شوند.

به عنوان مثال اگر کسب‌وکاری در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی دارید، می‌توانید با بیوتی بلاگرها و فروشنده‌های خرد لوازم آرایشی بهداشت مذاکره کنید تا تبلیغ بیزنس شما را در صفحه خودشان قرار بدهند.

۱۲. تقویم محتوایی درست کنید

درست کردن یک تقویم محتوایی می‌تواند مسیر شما را هموارتر کند و دید بازتری به شما خواهد داد. با وجود تقویم محتوایی می‌توانید به خوبی اهداف خود را تعیین کنید و مشخص کنید که در کجای مسیر به چه چیزی احتیاج دارید و چه چیزی باید تولید کنید.

برای درست کردن تقویم محتوایی هم کافی است تا برنامه‌ی پیج خود را برای چند روز آینده بنویسید و تعیین کنید که در هر بخش قرار است چه پست‌هایی و چه استوری‌هایی با چه هشتگ‌هایی منتشر کنید. تقویم محتوایی درست مثل نقشه‌ی راه است و از سردرگم شدن شما جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه در آن دیده شویم؟

 ۱۳. خلاقیت داشته باشید

منظور از داشتن خلاقیت این است که تمام پست‌های خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث می‌شود تا ویو استوری و بازدید پست‌های شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحه‌ی شما می‌شود.

سعی کنید در مورد جنبه‌های مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید. همچنین در طراحی پست‌ها و نوع محتوایی که به کار می‌برید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند.

برای مثال اگر شما پیج فروشگاهی دارید و در آن قرار است محصولی را عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید، اگر تمام پست‌های شما فیلم در مورد محصولاتی که قرار است بفروشید باشد، قطعا مخاطبان شما محتوای پیج را به صورت مداوم پیگیری نخواهند کرد زیرا به چشم یک فروشگاه به آن نگاه می‌کنند که هر وقت نیاز دارند به آن سر می‌زنند.

پس حتی اگر قرار است محصولی را بفروشید باید محتوایی خلق کنید که برای مخاطبان مفید باشد. مثلا می‌توانید در مورد همان محصولی که قرار است در پیج بفروشید، آموزش‌های متفاوت قرار بدهید تا مخاطب شما را پیگیری کند و باعث افزایش بازدید پیج اینستاگرام و درنهایت فروش بیشتر شما شود.

افزایش بازدید در اینستاگرام

 ۱۴. بیو و توضیحات پروفایل خود را تکمیل کنید

یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما می‌شود، نوشتن بیو مناسب و توضیحات پروفایل کامل است. سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راه‌اندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید. برای کامل‌تر شدن این بخش نیز می‌توانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند.

افزایش بازدید در اینستاگرام
اطلاعاتی که خوب است در پروفایل قرار بدهید
نام کامل برند
تصویر بهینه‌شده پروفایل
آدرس وبسایت
زمینه فعالیت

۱۵. کمپین و مسابقه برگزار کنید

برگزاری کمپین و مسابقه می‌تواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند. برگزاری کمپین و مسابقه برای شما نیز می‌تواند مفید باشد و به افزایش بازدید از پیج شما نیز منتهی خواهد شد، البته اگر درست برگزار شود.

ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام

در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود می‌تواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید. برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

بیشتر بخوانید:

آموزش مدیریت و ساخت فروشگاه اینستاگرام

۱۶. تبلیغ اینستاگرام خود را بکنید

در بین دوستان و آشنایان خود، در سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خودتان و یا حتی اگر مغازه یا مکان فیزیکی برای کار خود دارید، پیج خود را در آنجا تبلیغ کنید و از دیگران بخواهید که شما را دنبال کنند.

۱۷. لایو برگزار کنید

در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید. لایو باعث می‌شود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود و حس اعتماد پذیری آنها را افزایش می‌دهد.

 ۱۸. موقعیت مکانی خود را قرار دهید

در پست‌هایی که منتشر می‌کنید، موقعیت مکانی خود را قرار دهید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث می‌شود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو می‌کنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما می‌شوند.

افزایش بازدید در اینستاگرام

 ۱۹. برای چینش پست‌های خود طراحی داشته باشید

برای پست‌های خود طراحی خاص خود را انجام دهید. طراحی چینش پست‌ها ظاهر پیج شما را زیبا می‌کند و این زیبایی می‌تواند منجر به افزایش بازدید از پیج شما شود. البته این مورد، نکته ضروری نیست و اولویت در محتوایی است که تولید می‌کنید، اما به دلیل اینکه با دنیایی از کسب و کارها و محتواها سروکار دارند و این طراحی می‌تواند به نوعی مزیت رقابتی شما باشد.

افزایش بازدید در اینستاگرام

۲۰. محتوای خاص خود را تولید کنید.

تا جایی که امکان دارد از محتواهای کپی استفاده نکنید و خلق محتوا کنید. اما اگر محتوایی را از منابع دیگر قصد دارید استفاده کنید، آن را کمی متفاوت کنید و آدرس منبع را نیز درج کنید. برای مثال می‌توانید لوگو و آدرس پیج و کاور خاص خود را بزنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا ترفندهایی را برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بیان کردیم و سعی کردیم تا از جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنیم. امیدواریم که از این ترفندها استفاده کنید و بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. حتما نظرات و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین راه برای افزایش بازدید اینستاگرام چیست؟

نسخه کاملی برای افزایش بازدید وجود ندارد و باید از مجموعه‌ای از راه‌ها برای این کار استفاده کنید. استفاده از هشتگ‌های مناسب، نوشتن کپشن حرفه‌ای، تولید و انتشار منظم محتوا و انتشار استوری از بهترین‌های راه‌ها برای بالا بردن بازدید هستند.

آیا خریدن فالوور راه خوبی برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است؟

ما در آکادمی اینفوگرام خرید فالوور و view را به شما توصیه نمی‌کنیم. این کار شاید در کوتاه مدت باعث رشد اینستاگرام شما بشود اما در نهایت ارزشی نخواهد داشت و باعث افزایش فروش شما نمی‌شود.

چرا بازدید اینستاگرام من پایین است؟

دلایل زیادی برای پایین بودن بازدید وجود دارد به‌خصوص اگر پیج اینستاگرامتان را به تازگی راه انداخته باشید. مثلا ممکن است به درستی از هشتگ‌ها استفاده نکرده باشید یا هنوز نوع محتوایی که توجه مخاطبان را جلب کند پیدا نکرده باشید.

چطور آمار بازدید اینستاگرام را ببینم؟

برای دیدن آمار بازدید اینستاگرام کافیست به بخش insight مراجعه کنید که در پروفایلتان قرار دارد. در این قسمت می‌توانید ببینید پست‌ها در مجموع چندبار دیده شده و چند کاربر آن‌ها را دیده‌اند. به اطلاعاتی از جمله کاهش یا رشد تعداد فالوورها و تعداد کل تعامل کاربران با پیج را هم خواهید دید.

‫۵۰ دیدگاه ها

  1. من تازه وارد بحساب می آیم و چون اطلاعات هرچند اندک هم ندارم فکر میکنم درست نباشد نظر بدهم اما میخواهم حرکت نوینی را در این شبکه اجتماعی به انجام برسانم حرکتی که باعث شود فرهنگی که از یاد رفته و چهره انسان ها را به گونه ای تغییر داده (صفت بیرون و صفت درون)که شاید موفق شوم خاطر نشانی کرده باشم وظیفه ای که گردن تک تک انسان هست لطفا مرا راهنمائی کنید از همان لحظه ی شروع پست گذاشتن یا استوری میتوانم کاری کنم که همگان آن را ببینند از پاسخ دادن شما تشکر پشیاپیش

    1. سلام
      خیر در شروع پیج شما فرصت چندانی برای دیده شدن ندارید. باید زمان بدید به پیجتون

  2. سلام خسته نباشید
    بسیار عالی مطالب مفید و کاربردی بود
    حالا یه مطلبی هم من بگم که هیچوقت نوتیفیکیشن های اینستاگرامتون رو غیر فعال نکنید بازدید پیج خیلی خیلی کم میشه

    1. مطمئن باشید به عنوان یک مرجع آموزشی هیچوقت نوتیفیکشن رو خاموش نمی‌کنیم :دی
      مطلبی هم که گفتید اثبات نداره و جایی هم ذکر نشده. احتمالا بازدید شما کم شده چون یا محتواتون برای مخاطب جذاب نبوده یا با خاموش کردن نوتیفیکیشن، تعاملتون با مخاطب رو به دست خودتون پایین آوردید و این مساویه با افت شدید برای یک پیج بیزنسی

    1. سلام
      فعالیت در اینستاگرام قرار نیست یک شبه جواب بده. حداقل ۳ تا ۶ ماه زمان میبره و شما باید صبور باشید. ممکنه محتواتون اونقدری به درد مخاطب هدف نخوره یا اصلا محصولی که انتخاب کردید برای فروش در اینستاگرام محصول مناسبی نباشه

  3. سلام آیا درست است که اینستاگرام اکانت های مذهبی را بصورت نامحسوس محدود می کند؟ اگر صحت دارد راه دور زدن الگوریتم های اینستاگرام را لطفا بگین ممنون

    1. سلام
      نکته شماره ۱: الگوریتم اینستاگرام را نمیشه دور زد. تنها راه دور زدنش اینه که شما در اینستاگرام فعالیت نکنید
      نکته شماره ۲: اینستاگرام هیچ کاری به مذهب شما نداره اما به محتواهای خاصی که از نظر خودش ترویج خشونت، تروریسم یا تحقیر شخص یا مذهب یا نژاد خاصی باشه، حساسه. در نتیجه اگر محتوای مذهبی عقیدتی می‌ذارید باید حواستون باشه که دقیقا چه مدل محتوایی پست می‌کنید

  4. سلام.پیج ناخن من ۱۲ هزارتا فالور داره.بازدید پست هام تا۱۵۰هزارتاهم میره که لایکاش تا نزدیک ۴۰۰۰تا میشه…ولی لایک روتین پست هام تا۷۰۰تاست..بازدید استوری هامم تا ۲۰۰۰تا بیشتر نمیره..هرروز استوری میزارم هم فیلم هم نظرسنجی هم خنده دار هم آموزشی هم پرسش پاسخ ولی بازم کمه؟چیکار کنم از شدوبن شدن خلاص شم؟اصلانم پیجم تاالان فیک نزدم

    1. خیلی بستگی به چندتا عامل داره
      ۱- کسب و کار شما چیه؟ شاید لاین درآمدی اینستاگرام تا همینجا بهتون جواب بده
      ۲- چندتا مخاطب و مشتری وفادار دارید؟ شاید به حدی از رشد رسیدید که وقتشه بیشتر روی نگه داشتن فالوورهای فعلی تمرکز کنید
      ۳- فعالیت منظم به معنی فعالیت بیش از حد نیست. در حد نرمال پست و استوری بذارید که مخاطب خسته نشه

  5. سلام. من یه پیج عکاسی دارم که چندین ساله دارمش و با تلاش خیلی زیاد به ۷۰۰۰ تا فالوور رسیده بود. یه مدت خیلی داشت خوب پیش می رفت و لایک و ایمپرشن پستام خیلی خوب بود ولی یدفعه ای افت کرد و از پستی که ۲۰۰۰ تا لایک می خورد رسید به ۱۸۰ تا ! دوتا اشتباه بزرگ کردم یکی فالور فیک خریدن و یکی هم عضویت تو گروه های حمایتی که اوضاع رو خیلی بدتر کرد ولی هم فالوور فیکارو حذف کردم هم از اون گروه ها بیرون اومدم اما دیگه پیج مثل اولش نشد که نشد. دیگه تقریبا رها کردم پیجمو. چاره ای واسه دوباره بالا بردنش هست؟؟

    1. چاره‌اش اینه که رها نکنید و صبور باشید…یک شبه پیجتون مثل قبل نمیشه باید چند ماه دیگه زمان بذارید. بعد از یه مدت رشد هم سرعت رشد میاد پایین که طبیعیه

  6. سلام،پیج اینستاگرام من یک فالوئر داره وپریویته،چرا پست های من چند بازدید ؟میخوره مثلآ ۳ یا ۴ بازدید ،ممنون

    1. ویدیو منظورتونه؟ تعداد بازدید ویدیو ربطی به تعداد فالوور نداره. هرباری که یک ویدیو دیده بشه ویو میخوره. مثلا هر فالوور ممکنه ۳ یا ۴ بار ویدیو رو ببینه برای همین ویو میشه ۳ یا ۴

  7. سلام من از تیرماه ی پیج با محتوای طنز زدم زیر پستام هشتک گذاری میکنم استوری زیاد میزارم روی استوری هام خودمو تگ میکنم فالوهارو بک میدم …اما بعد۶ماه تازه ۱۲۴۸تا فالور جذب کرده پستا متغیر لایک میخوره بااینکه جایزه گذاشتم ک هرکس تموم پستارو کامل لایک کنه ۲۴ساعت شات استوری میشه و خیلی از لایک و کامنتها رو اینحوری جذب کردم اما استوری نهایت ۲۸۰تا بازدید میخوره و پست از ۱۹۰الی ۱۷۵۰تا.بنطرتون چجوری میتونم افزایش بازدید داشته باشم چجوری دیگه ترعیبشون کنم لایک کنن?‍♀️?

    1. به عبارتی دارید بی‌رویه محتوا تولید می‌کنید، بی‌هدف بک می‌دید و احتمالا پرسونای مخاطبتون رو اشتباه انتخاب کردید یا کیفیت محتواهاتون پایینه.
      ضمن این که همه پست‌ها قرار نیست مخاطب رو جذب کنن و یکسان لایک بخورن. معمولا یه مینیمم ماکسیممی وجود داره و اکثر پست‌های توی یه بازه بین این مینیمم ماکسیمم لایک می‌خورن. نرخ تعاملتون هم بد نیست حدود یک ششمه تعداد فالوورهاتونه که نه بالاست نه پایین. روش‌های افزایش بازدید رو شرح دادیم توصیه می‌کنم یا پرسونای مخاطب رو تغییر بدید یا روی کیفیت محتواهاتون تجدید نظر کنید. و این که انتظار فضایی نداشته باشید از اینستاگرام

  8. به نظرتون فعالیت تو چه زمینه ایی برای اینستاگرام رو بورسه و نتیجه بهتری میشه گرفت راهنمایی کنید

    1. دوست عزیز سوالتون مثل اینه که بپرسید به نظرتون توی دنیا توی چه زمینه‌ای میشه موفق شد؟ به ازای هر پرسونای مخاطبی که تعریف بشه میشه محصول فروخت و موفق شد پس جواب شما میشه بی‌نهایت

  9. درودبرشما ببخشید من پیج بیزینسی دارم و الان چندروزه وقتی پست میزارم به حساب فیس بوکم وصل نمیشه شمامیدونیدعلتش چی میتونه باشه؟

    1. سلام. یه دور اکانت‌های متصل به اینستاگرام رو چک کنید، اکانت فیسبوک رو ریموو و دوباره متصل کنید

    1. امکانش نیست فقط می‌تونید گزینه سیو شدن استوری‌ها در آرشیو رو غیرفعال کنید.

  10. سلام من پیجم ۱۲k فالوور داره و اکسپلورم هم خیلی عالیه به طوری که ۲۰۰k بازدید میخورد و همه چیز خوب پیش میرفت و فالوور های زیادی از اکسپلور میگرفتم اما از یک زمانی به این ور پستام نه تنها فقط ۱۰۰ نفر از اکسپلور نگاه میکنن بلکه فالوور های خودمم هم مثل اون زمان پستام رو نگاه نمیکنن و هر روز بد تر میشه و تعداد انفالو ها بیشتر از فالوو کردن شده و حتی فالوور های فیک رو ریمو کردم اما تاثیری نداشت به نظرتون باید چیکار کنم و امیدی هستش برای بازگشت؟؟

    1. مشکل اینه که شما میخواین همیشه تعداد زیادی بازدید داشته باشید. هر پیجی یه دوره رشد خاص داره و بعدش یه روتینی رو ادامه میده.

  11. سلام محتوای پیج من کاردستی برای بچه هاست من از چه طریقی میتونم تعامل با مخاطبان رو بیشتر کنم و چطور میتونم کسب درآمد کنم،این پیج فقط به دلیل علاقه شخصی زدم

    1. سلام
      می‌تونید چالش و مسابقه بذارید و درخواست کنید عکس کارهاشون رو براتون ارسال کنن. در مورد کسب درآمد هم می‌تونید از اینستاگرام برای گرفتن شاگرد برای کلاس‌های آنلاین استفاده کنید.

  12. سلام وقتتون بخیر من کراتین کار هستم کارچندماهی هست شروع کردم اما منتها اصلا نمیتونم مشتری به سمت خودم جذب کنم وکلافم کرده آیدی پیجم
    @ keratin_sepid_ ممنون مییشم راهنماییم کنید

    1. دوست عزیز تمام اطلاعات لازم توی پست‌ها شرح داده شده جز تولید محتوای باکیفیت و صبر کاری نمیشه کرد

  13. سلام من مدتی‌ست که پیجم رو دارم،قبلا توش فعالیت زیادی نداشتم حتی پروفایل هم نگذاشته بودم ولی مدتی هست که تولید محتوا میکنم اوایلش خوب بود با اینکه ب صورت مداوم فعالیت نداشتم ولی الان که فعالیتم بیشتر شده آمار بازدید هام خیلی پایین اومده
    چیکار کنم بنظرتون؟

    1. رشد پیج همیشه با یه شیب ثابت اتفاق نمی‌افته و در هر مرحله باید صبور باشید و مستمر تولید محتوا کنید. یا از سایر ترفندها استفاده کنید

  14. سلام من پیج بدلیجات دارم قبلا پیج مجله دخترونه بود الان اصلا از هشتگ ها بازدید ندارم احتمالش هست با گذر زمان درست بشه؟ راهکاری هست؟

  15. سلام وقت به خیر
    مویدبو پست کردم ولی ویو نمایش داده نمیشه و فقط تعداد لایک ها مشخصه
    میخوام ویو هم دیده بشه چیکار کنم

  16. سلام عزیزم من یه ویدیو الان پست کردم میخام که اونایی که لایک کردنو اونایی که لایک نکردن به نمایش داده بشه بایدچکارکنم الان فقط تعداد اونایی که لایک کردن مشخصه..وقتی پسندهارو میزنم باز پخشش بیشتراز لایکه میخام باز پخشش مشخص بشه لطفا راهنماییم کنید ممنون

    1. سلام
      ببینید شما نمی‌تونید تعداد کسایی که لایک نکردن رو به هیچ طریقی نمایش بدید مگه این که دستی خودتون لیست ویوها رو با لیست لایک‌ها تطابق بدید و بفهمید کی لایک نکرده. ولی به نظرم خیلی تمرکزتون روی لایک نباشه چون نسبت به سایر اینتراکشن‌های اینستاگرام ارزش کمتری داره الان.
      اگه سوال‌های بیشتری دارید می‌تونید فرم مشاوره ما رو پر کنید. آدرسش رو بالای مقاله قرار دادیم.

  17. لطفا جواب بدید،چرا تا ۲ماه پیش همع چی خوب پیش میرفت ولی یکدفعه امار لایک و ویو پستام وحشتناک اومد پایین ،حتی دیگه اکسپلور و هشتگ هم نمیره یعنی چه مشکلی برا پیجم پیش اومده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن