Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

به این مقاله امتیاز دهید post

پاندمی کرونا مردم را به سمتی برد که هرجه بیشتر از دنیای آنلاین و مزایای آن استفاده کنند. آموزش و یادگیری هم بخشی از این فرایند بود. با ماندن مردم در خانه‌ها دوره‌های مجازی و آنلاین بیش از پیش پرطرفدار شدند و حالا که دنیا به وضعیت عادی خود برمی‌گردد، به نظر می‌رسد که آموزش‌های آنلاین همچنان در صدر آموزش‌های پرطرفدار باقی بمانند. دیجیتال مارکتینگ نیز از قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که ماهیت کار یک دیجیتال مارکتر اکثرا به صورت آنلاین انجام می‌شود، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که مهارت‌های مورد نیاز آن را به صورت آنلاین فرا بگیرند و به این ترتیب، نیاز به یک دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ بیش از پیش حس می‌شود. در ادامه درباره دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ با جزئیات صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب

مزایای دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پرداخت هزینه کمتر

دوره‌های مجازی و آنلاین اکثرا نسبت به دوره‌های حضوری به پرداخت هزینه کمتری نیاز دارند. چرا که در دوره‌های حضوری بخشی از مبلغی که شما می‌پردازید صرف هزینه‌های جانبی از جمله اجاره محل برگزاری کلاس، پذیرایی و رفت و آمد مدرس می‌شود. در یک دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ تقریبا تمام هزینه‌ای که شما می‌پردازید صرف حق‌التدریس مدرس می‌شود.

سهولت شرکت در کلاس‌ها

خیلی اوقات شما از شرکت در دوره‌ای صرف نظر می‌کنید چرا که به دلایل مختلفی از جمله زمان بد برگزاری یا بیماری نمی‌توانید در آن‌ها حضور داشته باشید. اما کلاس‌های مجازی به شما این امکان را می‌دهند تا تنها با یک لپ تاپ یا تبلت و یک اینترنت نسبتا پرسرعت بتوانید در کلاس شرکت کنید. همچنین معمولا کلاس‌های آنلاین ضبط می‌شوند و شما حداقل تا مدت زمان معینی (اگر نه برای همیشه) به ویدیوی آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

صرفه‌جویی در زمان

گاهی برای یک کلاس دو ساعته حضوری، چندین ساعت از زمان شما در ترافیک تلف می‌شود. زمان تلف‌شده فقط محدود به گیر کردن در ترافیک نیست بلکه خستگی ناشی از آن باعث می‌شود شما در تمام طول آن روز احساس خستگی داشته باشید. در یک دوره مجازی شما جز مدت زمان خود کلاس نیازی به اختصاص دادن زمان اضافه برای آن کلاس ندارید.

رفع مشکل فاصله مکانی

یک مشکل عمده دوره‌های حضوری این است که در شهرها و حتی کشورهای مختلفی برگزار می‌شوند که امکان حضور داشتن در آن‌ها برای تمام افراد ممکن نیست. دوره های مجازی به شما امکان می‌دهند که از هر شهر یا حتی کشوری در آن‌ها حضور داشته باشید.

مزیت دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

معایب آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شاید تنها ایراد شرکت در یک دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ را بتوانیم سختی آن در برقراری ارتباط با مدرس و دیگر دانشجوها بدانیم. بخش مهمی از دوره‌های حضوری به شبکه‌سازی، صحبت‌های روزمره و کار گروهی اختصاص پیدا می‌کند اما در یک دوره آنلاین یا مجازی این امکان برای شرکت‌کننده‌ها وجود ندارد.

برای شرکت در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ چه پیش نیازهایی لازم است؟

دوره های زیادی در اینترنت وجود دارد که گواهینامه ارائه می دهند. اما، چگونه یک مورد مناسب را انتخاب می کنید؟ آیا یک دوره کافی است؟ قطعا شرکت در یک دوره کافی نخواهد بود. شما با شرکت در یک دوره جامع با اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد. سپس باید سرفصل‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و دوره‌های تخصصی تری را نیز بگذرانید. اکثر دوره‌ها بخصوص دروه های آنلاین دیجیتال مارکتینگ به مرور زمان با اطلاعت جدیدتر و درست‌تر به روزرسانی میشوند. یعنی شما بعد از گذراندن یک دوره ممکن است نیاز به مرور دوره نیز داشته باشید.

درخصوص پیش نیاز دوره‌های دیجیتال مارکتینگ، اگر یک دوره جامع و مقدماتی را انتخاب کرده باشید، نیازی به پیش نیاز نخواهید داشت با‌این حال آشنایی کلی درباره دیجیتال مارکتینگ سرعت یادگیری شما را افزایش می‌دهد. اما اگر یک دوره جامع پیشرفته یا دوره‌های تخصصی را انتخاب کنید قطعا باید پیش نیازها را یاد بگیرید. پس بهتر است از دروه‌های مقدماتی و مبانی شروع کرده و مسیر درستی برای یادگیری انتخاب کنید.

در نهایت نمی‌توان برای همه دوره‌ها یک نسخه واحد پیچید. پس بهتر است قبل از ثبت نام یا خرید دوره از پشتیبان درباره سطح دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ و پیش نیازهای آن سوال بپرسید.

معرفی بهترین دوره‌های دیجیتال مارکتینگ مجازی به زبان انگلیسی

Promote a business with online advertising

محصولی رایگان از بخش آموزش دیجیتال گوگل که در مدت زمان سه ساعت و در ۵ سرفصل به شما می‌آموزد چگونه با استفاده از ابزارهای رایگان تبلیغات آنلاین انجام بدهید، رقبا را بررسی کنید و استراتژی‌های مارکتینگ بچینید. اگر در بحث دیجیتال مارکتینگ مبتدی هستید دوره‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود.

Make sure customers find you online

یک دوره مجازی سه ساعته دیگر از گوگل، که این بار بر بخش مهم دیگری از دیجیتال مارکتینگ یعنی بازاریابی موتور جست‌وجو و سئو تمرکز دارد. آشنایی با عملکرد موتورهای جست‌وجو یکی از مهم‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ است که با استفاده از این دوره ساده گوگل می‌توانید با آن آشنایی مقدماتی پیدا کنید.

Connect, Advertising and Social IMC 

اگر می‌خواهید بیاموزید که محتوا در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی چگونه وایرال می‌شود، این دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ به کار شما خواهد آمد. این دوره همچنین انواع استراتژی‌های لازم برای رشد در شبکه‌ّهای اجتماعی را یاد می‌گیرید که در همه جای دنیا به کار می‌آید.

دوره آموزش آنلاین مبانی دیجیتال مارکتینگ گوگل


یک دوره بسیار جامع ۴۰ ساعته از گوگل که با به پایان رساندن آن گواهی شرکت در دوره را هم از گوگل دریافت می‌کنید. سرفصل‌های این دوره عبارت هستند از آشنایی با فروش آنلاین، آشنایی با موتورهای جست‌وجو و سئو،‌ آشنایی با تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، مانیتورینگ و تحلیل. سطح دوره هم مبتدی در نظر گرفته شده است پس با کمترین اطلاعات می‌توانید در آن شرکت کنید.


مطالب مرتبط وبلاگ


معرفی بهترین دوره های آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ ایرانی

دوره مجازی آکادمی اینفوگرام: بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

بوتکمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی است که به منظور ارتقا دادن مهارت‌های مختلف برگزار می شود. بوتکمپ‌ها معمولا دوره‌های ۲-۳ ماهه هستند که کسب‌وکارها و شرکت‌ها آن را برگزار می‌کنند. آموزش در آن‌ها فشرده است، ارتباط نسبتا نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود دارد و در نهایت دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام معرفی می‌شوند. بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام هم به گونه‌ای طراحی شده که صفر تا صد مبانی دیجیتال مارکتینگ را پوشش بدهد و دانشجویان دوره را برای ورود به بازار کار آماده کند.

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ - بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان دوره

  • فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با بازاریابی و تبیلیغات که علاقمند به استخدام در این حوزه دارند
  • دانشجویان رشته های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات
  • فعالان اکوسیستم استارتاپی (مخصوصا اعضای تیم های استارتاپی)
  • کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و فروش که تمایل به ارتقای شغلی دارند
  • کار آفرینان و صاحبان مشاغل
  • جوانان شهرستان های ایران که دسترسی به آموزش با کیفیت نداشته اند و به دنبال کسب مهارت برای درآمدزایی هستند.

سرفصل‌ها و ابزارهای دوره

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • تحقیقات بازاریابی در فضای دیجیتال
  • بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی
  • بازاریابی محتوایی و تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای گرافیکی
  • تولید محتوای ویدیویی
  • بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو
  • امنیت اطلاعات در دیجیتال مارکتینگ
  • مانیتورینگ و تحلیل
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات retargerting
  • Google trends
  • Google analytics
  • Google search console
  • Google ads
  • Push notification
  • موشن گرافیک با after effect
  • Photoshop
  • تحلیل داده‌ها با اکسل
  • تولید و انتشار پادکست
بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

طول دوره

مدت زمان کل دوره ۱۶۱ ساعت است که به ۵ زیرمجموعه با تعداد ساعت‌های زیر تقسیم‌بندی شده است. شرکت در هر یک از زیرمجموعه‌ها بدون نیاز به گذراندن زیرمجموعه‌های دیگر به صورت مجزا امکان‌پذیر است.

پایه دیجیتال مارکتینگ: ۴۲ ساعت

تولید محتوای متنی و سئو: ۴۱ ساعت

تولید محتوای ویدیویی و گرافیکی: ۴۰ ساعت

شبکه‌های اجتماعی: ۱۸ ساعت

Ecommerce: ۲۰ ساعت

مدرسان دوره

مدرسان دوره بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام همگی از جمله اشخاصی هستند که سال‌هاست تجربه‌های کاری موفق در انواع زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ را داشته‌اند و همچنین می‌توانند کلاس‌های جذابی را برای دانشجویان برگزار کنند.

ارس آقایی‌فر: استراتژیست بازاریابی دیجیتال گروه کاله

افشین قلی‌نژاد: مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ اد نگاه

محمد شکاری: موسس و مدیرعامل مجموعه اینفوگرام

بردیا پوربهرامی: استراتژیست و کارشناس محتوا

فرناز واحدیان: مدیر امور مشتریان آژانس تبلیغات دیما

حامد فلاحی: مدیر جلوه‌های بصری سینمایی و مدرس و مشاور تبلیغات

علی نیکویی: متخصص امنیت دیجیتال

نیما الفت: مدیر آژانس تبلیغاتی رسا

مهین شایان مهر: مدیر آموزش آکادمی اینفوگرام

محمد حق‌وردی: مدیر توسعه کسب‌وکار آژانس تبلیغاتی دیما

علی حاجی‌میر: کارشناس سئو در علی بابا

علیرضا جلالی: دبیر استودیو دید نو و صدابردار و آهنگساز

فاطمه شیری: کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ یکتانت

کیمیا لطیفی: مدیر کمپین نجوا

نحوه اخذ مدرک پایان دوره

کمپین دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام، یک دوره مجازی است که در آن دانشجویان موظف به شرکت در فعالیت‌های گروهی، انجام پروژه‌های فردی و همچنین تمرین‌های طراحی‌شده توسط اساتید هستند. در پایان دوره یک آزمون نهایی نیز از شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود. همچنین حضور فعال در کلاس‌ها، پرسیدن سوال و … امتیاز تشویقی دارد. وزن امتیازهای هر بخش عبارت هستند از:

  • ۱۰ امتیاز تشویقی اساتید
  • ·      ۶۰ امتیاز آزمون نهایی (تستی و تشریحی)
  • ·      ۴۰ امتیاز فعالیت عملی کلاسی
  • امتیاز کل: ۱۰۰ امتیاز

افرادی که حداقل ۷۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند موفق به کسب مدرک پایان دوره می‌شوند.

مزایای دوره

بازگشت وجه

شرکت‌کنندگان از مزیت تضمین بازگشت وجه برخوردار خواهند بود و چنانچه تا جلسه پنجم بوتکمپ حس کردند به هر دلیلی مایلند از دوره انصراف بدهند، تمام وجه پرداختی به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

تسهیلات پرداختی

به دلیل این که ممکن است امکان پرداخت هزینه کل بوتکمپ برای همه در یک نوبت امکان‌پذیر نباشد، آکادمی اینفوگرام دو مدل تسهیلات پرداخت را برای افراد فراهم کرده است. اولی پرداخت قسطی است که افراد می‌توانند هزینه شرکت در بوتکمپ را در دو یا سه قسط پرداخت کنند. دومی، استفاده از تخفیف برای ثبت نام زودهنگام است. هرچه زودتر در هر بوتکمپ ثبت نام کنید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

دسترسی به دوره‌های قبلی و بعدی

دیجیتال مارکتینگ شاخه‌ای است که به دلیل وابسته بودن به تکنولوژی و اینترنت، خیلی سریع متحول می‌شود و به همین بعضی سرفصل‌های مربوط به آن یا بخشی آموزش‌ها نیز تغییر خواهند کرد. شما با ثبت نام در یک بوتکمپ قادر خواهید بود هم مطالب آموزشی دوره قبلی را ببینید و هم در صورت آپدیت شدن دوره، به صورت رایگان در آن شرکت کنید.

استخدام و کارآموزی

برای تثبیت آموخته ها و به کارگیری آن‌، پیشنهاد کارآموزی در شرکت ها و آژانس دیجیتال مارکتیگ برای شما در نظر گرفته می‌شود و هماهنگی های آن توسط آکادمی انجام می‌شود. دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام با همکاری تعداد زیادی از مجموعه‌های خوشنام فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین برگزار می‌شود و به این ترتیب شما امکان کار با این مجموعه‌ها به عنوان کارآموز را خواهید داشت.


مطالب مرتبط وبلاگ


معایب دوره

ناهماهنگی‌های احتمالی

بعضی اوقات ساعت برخی کلاس‌ها به دلایل مختلفی از طرف استاد درس جابه‌جا می‌شوند یا به تاخیر می‌افتند. این بی‌برنامگی‌های اجتناب‌ناپذیر از جمله مواردی هستند که ممکن است تجربه شما از بوتکمپ را کمی تحت تاثیر قرار بدهند.

ساعت برگزاری کلاس‌ها

از آنجایی که بیشتر شرکت‌کنندگان شاغل هستند تلاش می‌شود تا کلاس‌ها در روز و ساعت‌هایی برگزار شوند که تداخلی با کار آن‌ها نداشته باشد با این وجود باز هم ممکن است تمام شرکت‌کنندگان موفق به شرکت در کلاس‌ها نشوند، هرچند که ویدیوی تمام کلاس‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

فشرده بودن دوره

با این که فشرده بودن و مدت زمان کوتاه برگزاری از ویژگی‌های هر بوتکمپی به شمار می‌رود، همین زمان کوتاه می‌تواند به شرکت‌کنندگان برای شرکت در کلاس‌ها و انجام تکالیف فشار وارد کند.

دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

سرفصل‌ها

  • مبانی بازاریابی دیجیتال
  • مبانی راه‌اندازی وبسایت
  • بهینه‌سازی فرایندهای دیجیتال
  • سئو
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ویدیویی
  • بازاریابی پادکست
  • بازاریابی پیامکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • فرآیندهای A/B Testing
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات گوگل
  • و …

مزایا

  • هزینه این دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ به نسبت مدت زمان آن مناسب است.
  • شما از بین برنامه‌های تدوین‌شده مختلف امکان انتخاب خواهید داشت.
  • دوره پشتیبانی جهت پرسش و پاسخ دارد.

معایب

  • اگر مایلید در مدت زمان به نسبت کوتاهی دیجیتال مارکتینگ را یاد  بگیرید این دوره به دلیل بازه زمانی یک ساله‌اش برای شما مناسب نیست.
  • گواهی پایان دوره برای شما صادر نمی‌شود.
  • کلاس‌ها به صورت ویدیو‌های ضبط‌شده هستند و امکان پرسش و پاسخ در همان زمان یادگیری وجود ندارد.

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ مدیر سبز

سرفصل‌ها

  • بازاریابی محتوا
  • تبلیغات آنلاین
  • سئو
  • ساخت کمپین آنلاین خودکار
  • بازاریابی با ایمیل
  • تبلیغ نویسی
  • افزایش نرخ تبدیل
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • و …

مزایا

  • معرفی بهترین پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ
  • اعطای مدرک پایان دوره از طرف دانشگاه شهید بهشتی
  • داشتن بخش تمرین و پرسش و پاسخ

معایب

  • بالا بودن هزینه به نسبت مدت زمان آموزش (۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ازای ۵۰ ساعت آموزش)
  • برگزار کردن کلاس‌ها به صورت ویدیوهای از پیش آماده‌شده
  • جامع نبودن مطالب ارائه‌شده

دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ میهن وردپرس

سرفصل‌ها

  • مدیریت کسب و کار
  • ساخت وبسایت
  • تولید محتوا
  • تجربه کاربری عالی
  • و …

مزایا

  • هزینه مناسب به نسبت مدت زمان برنامه
  • یادگیری کدنویسی وردپرس
  • تضمین بازگشت وجه به مدت ۷ روز پس از شروع دوره

معایب

  • تمرکز بیش از حد بر وردپرس و نپرداختن به سایر بخش‌های دیجیتال مارکتینگ
  • وجود نداشتن بخش‌هایی مثل سوشال مدیا مارکتینگ

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ آغازینو

سرفصل‌ها

  • اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی بوم مدل کسب و کار
  • راه اندازی سایت
  • سئو
  • بازاریابی محتوایی
  • کمپین‌های تبلیغاتی و اصول تبلیغات
  • سوشال مدیا مارکتینگ
  • و …

مزایا

  • اعطای مدرک پایان دوره
  • برگزاری کلاس آنلاین به جای ویدیوهای آماده
  • ضمانت بازگشت وجه تا یک هفته پس از شروع دوره

معایب

  • طولانی بودن نسبی دوره (۶ ماه)
  • نپرداختن به تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی

دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ نوین

سرفصل‌ها

  • مبانی بازاریابی دیجیتال
  • کسب درآمد از اینترنت
  • تجربه کاربری
  • بازاریابی محتوا
  • تبلیغات دیجیتال
  • و …

مزایا

  • امکان پرداخت قسطی
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • استفاده از اساتید مجرب

معایب

  • هزینه بسیار بالا (۱۴ میلیون تومان به ازای حدود ۱۶۰ ساعت آموزش)
  • عدم امکان شرکت در زیرمجموعه دوره‌ها به صورت مجزا

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ ماهان

سرفصل‌ها

  • مفاهیم کاربردی مارکتینگ
  • بازاریابی دیجیتال
  • تفکر استراتژیک در دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • تحقیقات بازار
  • داده کاوی
  • سئو مارکتینگ
  • بازاریابی محتوا
  • هک رشد
  • و …

مزایا

  • تحلیل پروژه‌های موفق و ناموفق مارکتینگ در ایران و جهان
  • ارائه گواهی پایان دوره از طرف وزارت علوم

معایب

  • هزینه متغیر و نسبتا بالا
  • اهمیت ندادن به طراحی گرافیکی

تجهیزات لازم برای شرکت در دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اکثر دوره‌های مجازی دیجیتال مارکتینگ به شکلی طراحی می‌شوند که شما با یک لپ تاپ یا تبلت متوسط و یک اینترنت نسبتا پرسرعت بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. از آنجایی که در بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام شما باید تمرین‌های عملی در بخش‌های تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی انجام بدهید پیشنهاد ما این است که حتما از لپ تاپ یا کامپیوتر به جای تبلت استفاده کنید.

آیا برای دوره‌های مجازی دیجیتال مارکتینگ مدرک هم صادر می‌شود؟

این موضوع بستگی به برگزارکننده دوره دارد. مراکز مختلف از سمت نهادهای متفاوتی می‌توانند گواهی پایان دوره صادر کنند. به عنوان مثال گواهی پایان دوره بوتکمپ آکادمی اینفوگرام از طرف مرکز نوآوری صادر می‌شود.

انجام پروژه، بررسی تکالیف و رفع اشکال در دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ چگونه انجام میشود؟

در بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام بخشی از پروژه‌ها به صورت عملی سر کلاس و با حضور استاد انجام می‌شوند. برخی دیگر نیز به صورت تکالیفی هستند که شما باید آن‌ها را در خانه در زمان آزادتان انجام بدهید و از طریق پشتیبانی بوتکمپ یا از طریق وبسابت بوتکمپ آن‌ها را ارسال کنید.

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره‌ها اصولا برای کسانی مناسب هستند که قصد جدی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ و استفاده از آن در شغلشان را دارند اما زمان کافی برای شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند. براین اساس ما این افراد را مخاطبان اصلی دوره‌های مجازی می‌دانیم:

  • مدیران دیجیتال مارکتینگ
  • صاحبین کسب‌وکارها
  • مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها

سوالات متداول

هزینه شرکت در دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

این هزینه برای مراکز مختلف متفاوت است و معمولا در بازه‌ای بین ۲ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان قرار دارد. آکادمی اینفوگرام این دوره را بدون تخفیف و بورسیه با مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برگزار می‌کند.

هر دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ چقدر طول می‌کشد؟

طول دوره‌های مختلف متفاوت است. معمولا هیچ دوره‌ای زیر ۲۰ ساعت و بالای ۱۷۰ ساعت نیست و این دوره‌ها در مدت‌ زمان‌های ۳ الی ۱۲ ماهه به مخاطبان ارائه می‌شود. در آکادمی اینفوگرام به دلیل برگزاری بوتکمپ که اصولا یک برنامه فشرده و کوتاه مدت است، دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ تقریبا ۲ ماه و نیم طول می‌کشد.

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی مانند صاحبین مشاغل جدید و استارتاپ‌ها و همچنین مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها در زمینه مارکتینگ بهترین مخاطبان این دوره‌ها هستند چرا که اغلب نیاز به پیشرفت در کار خود از طریق مطالعه دارند اما شغلشان به آن‌ها فرصت مطالعه کافی یا شرکت در دوره‌های حضوری را نمی‌دهد.

مزایای شرکت در دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام چه هستند؟

صدور گواهی پایان دوره معتبر، تسهیلات پرداختی متنوع، حضور اساتید باتجربه و قدرت بیان مناسب و داشتن پروژه‌ها و تکالیف عملی بخشی از مزایای شرکت در بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن