Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

راهنمای صفر تا صد دی اکتیو (غیرفعال) کردن موقت اکانت اینستاگرام و بازگرداندن آن

۳.۱/۵ - (۱۵ امتیاز)

حتما برای شما هم پیش آمده که هر از گاهی بخواهید به طور موقت از شبکه‌های اجتماعی (به‌خصوص اینستاگرام) فاصله بگیرید تا بتوانید روی سایر کارهایتان بیشتر تمرکز کنید. در عین حال می‌دانید که این خداحافظی با اینستاگرام دائمی نیست و نیاز به راهی دارید که داده‌ّها و اطلاعاتتان را برای زمان بازگشت حفظ کنید. استفاده از قابلیت دی اکتیو موقت اینستاگرام بهترین راه حلی است که پیش روی شما قرار دارد.

آیا نیاز به مشاوره تخصصی درباره اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم مشاوره اینستاگرام

آیا نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم برگرداندن پیج اینستاگرام

در این مقاله به صورت کامل کارهایی را که برای دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام باید انجام بشود به شما آموزش می‌دهیم.

فهرست مطالب

دی اکتیو موقت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای کاربرانی که دیگر نمی‌خواهند در این شبکه فعالیت داشته باشند، دو امکان به وجود آورده: پاک کردن اکانت و دی‌ اکتیو (غیرفعال) کردن موقت اکانت اینستاگرام. بین این دو، دی اکتیو کردن اینستا در واقع راه حلی است برای کسانی که تنها می‌خواهند در یک دوره زمانی کوتاه در اینستاگرام فعالیتی نداشته باشند و بعد از این دوره به اینستاگرام بازگردند.

مراحل دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام

برای دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام نمی‌توانید از خود اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید؛ بلکه باید از مرورگر استفاده کنید. با این حال استفاده از مرورگر کامپیوتر یا گوشی، اهمیتی ندارد و می‌توانید با هریک از این دو دستگاه اکانت اینستاگرامتان را غیرفعال کنید.

۱- به سایت اینستاگرام بروید.

۲- اگر تا به حال از نسخه وب اینستاگرام استفاده نکرده‌اید، نام کاربری و پسوردتان را تایپ کنید و وارد اکانتتان بشوید.

۳- روی عکس پروفایلتان در سمت راست صفحه کلیک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام

۴- روی گزینه profile کلیک کنید.

دی اکتیو اکانت اینستاگرام

۵- در صفحه جدید روی گزینه profile edit کلیک کنید.

غیرفعال کردن اینستاگرام

۶- در صفحه جدید پایین بروید و روی گزینه temporarily disable my account در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام

۷- در این مرحله باید دلیلی برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام ارائه بدهید. از لیست why are you disabling your account? یک گزینه را که به نظرتان مناسب است انتخاب کنید.

دی اکتیو اینستاگرام

۸- پسوردتان را دوباره وارد.

۹- بعد از انجام مراحل ۷ و ۸، گزینه دی اکتیو اینستاگرام برای شما نمایش داده می‌شود.

۱۰- روی گزینه temporarily disableaccount (به معنی دی اکتیو موقت) کلیک کنید تا فرایند غیرفعال کردن اینستاگرام شما کامل شود.

آیا علاقه به آموزش بازاریابی دیجیتال دارید؟

شروع یادگیری دیجیتال مارکتینگ

بیشتر بخوانید:

آموزش حرفه‌ای اینستاگرام

روش دیگر برای غیرفعال کردن اینستاگرام

اگر مایل به انجام مراحل فوق نیستید، می‌توانید یک کار ساده دیگر انجام بدهید: اپلیکیشن اینستاگرام را از روی گوشی تلفن همراه خود پاک کنید!به این ترتیب، اکانت شما با تمام اطلاعاتش سرجای خود باقی می‌ماند و هرزمان مایل بودید می‌توانید مجدد از آن استفاده کنید. تنها باید نام کاربری و رمز عبورتان را به خاطر بسپارید یا روش مطمئنی برای بازیابی آن‌ها در نظر بگیرید تا برای نصب و استفاده دوباره از اینستاگرام به مشکل نخورید.

بازگردانی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام

همانطور که گفتیم این راه حل موقتی است و بعد از دی اکتیو کردن می‌توانید یک بار دیگر اکانتتان را فعال کنید و به آغوش اینستاگرام برگردید! فقط باید حواستان باشد که تنها هفته‌ای یک بار می‌توانید عملیات غیرفعال و فعال کردن اینستاگرام را انجام بدهید! به زودی در پستی دیگر به آموزش بازگردانی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام خواهیم پرداخت!

پاک کردن اکانت اینستاگرام

به جز دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام، راه دیگری برای غیرفعال کردن اینستاگرام وجود دارد که برخلاف دو روش قبلی، غیرقابل برگشت است. به این روش پاک کردن اکانت اینستاگرام گفته می‌شود.

تفاوت پاک کردن و غیرفعال کردن موقت اینستاگرام این است که در مورد اول، تمام اطلاعات شما برای همیشه از اینستاگرام پاک خواهد شد و شما دیگر هیچوقت به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- با استفاده از مرورگر کامپیوتر وارد اکانت اینستاگرامتان بشوید (در اینجا هم مانند دی اکتیو موقت اینستاگرام، باید حتما از کامپیوتر استفاده کنید.)

دی اکتیو موقت اینستاگرام

۲- روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه پاک کردن اکانت اینستاگرام منتقل بشوید:

دی اکتیو موقت اینستاگرام

۳- به صفحه‌ای منتقل می‌شود که دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرامتان را از شما می‌پرسد. یکی از دلایلی را که به نظرتان منطقی می‌آید از فهرست انتخاب کنید.

۴- پسوردتان را وارد کنید.

۵- روی گزینه «Permanently Delete Your Account» کلیک کنید تا پیج شما برای همیشه پاک شود.

دی اکتیو موقت اکانت اینستا

بیشتر بخوانید:

دوره آموزش فروش در اینستاگرام

سوالات متداول دی اکتیو اکانت اینستاگرام

۱- آیا می‌توانم اکانت اینستاگرامم را موقتا غیرفعال کنم؟

بله. اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که اکانتتان را به صورت موقت غیرفعال کنید. برای این کار مراحل ساده‌ای وجود دارد که در این پست شرح داده‌ایم.

۲- تا چندبار می‌توانم اکانت اینستاگرام را دی اکتیو (غیرفعال) کنم؟

شما می‌توانید هرچند بار که مایل هستید اکانتتان را غیرفعال و سپس بازگردانی کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که در هر هفته تنها یک بار مجاز به دی اکتیو کردن اینستاگرام هستید. به عبارتی اگر روز شنبه اکانتتان را غیرفعال و سپس فعال می‌کنید، برای دی اکتیو کردن بعدی باید حداقل تا شنبه آینده صبر کنید.

۳- آیا با دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام عکس‌هایم پاک خواهد شد؟

خیر تمام اطلاعات اکانت شما از جمله عکس و فیلم‌ها، چت‌ها، فالوورها و فالووینگ‌های شما درون اکانتتان محفوظ می‌ماند و روزی که دوباره اینستاگرام را فعال کنید به تمام این اطلاعات دسترسی خواهید داشت.

۴- آیا با دی اکتیو و سپس بازگردانی اینستاگرام مشکلی برای اکانتم پیش می‌آید؟

خیر غیرفعال کردن اینستاگرام قرار نیست مشکل خاصی برای شما به وجود بیاورد. تنها اتفاقی که می‌افتد این است که اگر در پست‌های اینستاگرام سایر اکانت‌ها را تگ کرده باشید، با فعالسازی مجدد اینستاگرام، نوتیفیکیشن تگ شدن در پست شما مجدد برای این اکانت‌ها ارسال خواهد شد.

۵- آیا پس از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام سایرین می‌توانند اکانت من را در اینستاگرام ببینند؟

خیر با غیرفعال کردن اینستاگرام، تمام ردپاهای دیجیتال شما از این شبکه اجتماعی موقتا حذف خواهد شد. به عبارتی فالوورهای شما قادر به پیدا کردن و دیدن اکانت شما نخواهند بود.

۶- آیا دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام باعث می‌شود موقع فعال‌‌سازی فالوورهایم را از دست بدهم؟

خیر چون که با دی اکتیو موقت اینستاگرام، اکانت شما دیگر در دسترس کسی نیست که بتواند آن را آنفالو کند. اگر هنگام بازگردانی متوجه شده‌اید که تعداد فالوورهای شما تغییر کرده است، به این دلیل خواهد بود که آن‌ها هم اینستاگرام خود را پاک یا غیرفعال کرده‌اند.

۷- آیا با دی اکتیو کردن اکانت چت های دایرکت اینستاگرام پاک خواهد شد؟

با دی اکتیو کردن شما تا زمان فعالسازی مجدد به چت هایتان دسترسی نخواهید داشت اما محتوای چت برای مخاطبان شما نمایش داده می‌شود. به عبارتی آن‌ها متن چت خودشان با شما را همچنان در اختیار خواهند داشت.

۸- چرا اینستاگرام اکانت من را دی اکتیو کرده است؟

اینستاگرام به فعالیت‌های مرتبط به اپلیکیشن های third party بسیار حساس است. انواع ربات‌ها و اپلیکیشن های آنفالویاب، ربات های جذب فالوور و کامنت گذار و کلاینت های غیررسمی اینستاگرام زیرمجموعه این اپلیکیشن ها قرار می‌گیرند و استفاده از آن ها می‌تواند اکانت شما را با مشکل جدی مواجه کند. همچنین استفاده بیش از حد از فیلترشکن، فالو آنفالوی تعداد بالا در روز (بیش از ۱۰۰ نفر) و فرستادن دایرکت های تعداد بالا را به عنوان اسپم شناسایی کرده و ممکن است اکانت شما را محدود کند.

‫۲۳۵ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید من چن مدت پیش پیجم رو دی اکتیو کردم و برگردوندم الان بیشتر از دوهفته گذشته میخوام پیجم رو دی اکتیو کنم اما نمیشه میزنه کد نادرسته درصورتی که کد ارسال شده رو من درست میزنم ممنون میشم کمکم کنید

    1. با استفاده از یک تب incognito امتحان کنید و قبلش کوکی‌های مربوط به اینستاگرام رو از مرورگرتون پاک کنید

    1. کاری نمی‌تونید بکنید باید یک هفته صبر کنید تا دوباره به شما اجازه دی اکتیو کردن داده بشه

  2. سلام ، تا چه زمانى میشه در دى اکتیو باقی بمونه اینستا؟ ایا مدت زیادی بگذره مشکلی پیش میاد؟

  3. سلام من پیجمو دی اکتیو کردم ولی الان ک میخوام برگردونم پسووردم یادم نیس چیکار میتونم بکنم 🙂

  4. سلام وقتتون بخیر،من میخوام اکانتم رو برای ۴۰ روز دی اکتیو کنم و میخواستم بدونم بعد ۴۰ روز که دوباره بخوام اکتیوش کنم اکانتم پاک میشه یا مشکلی براش به وجود میاد؟

  5. باسلام من یکی از فالورهام یهو از لیستم پاک شده یعنی هم فالور هم فالوئینگ ،من رفتم پیجایی که باهم مشترک داشتیمو دادیم اسمشون اونجاهم نبود ولی مثلا تو همون پیج مشترک برام میزنه ۲ تا فالوور مشترک ولی وقتی میزنم روش یکیو نشونم میده امکان داره اون یکی همین دوستم باش که از لیستم حذف شده وپیجشو دی اکتیو کرده باش ،چون من باچند تا اکانت بررسی کردم پیجش اصلا بالا نمیاد

  6. سلام
    من میخام یکی از فالورهام که مزاحمت ایجاد کرده رو که باهم چت هم داریم رو حذف کنم به طوری که دیگه نتونه پیجم رو پیدا کنه، از طرفی ما فالور مشترک هم داریم که میتونه از اون طریق دوباره با پیج دیگه ای منو فالو کنه، میخواستم بپرسم بعد از بلاک کردن و دی اکتیو کردن، آیا این امکان وجود داره که بتونه پیجم رو پیدا کنه؟

    1. سلام
      اگه دی اکتیو کنید که دیگه خودتون هم به پیجتون دسترسی نخواهید داشت. بلاک کنید و گزینه بلاک کردن تمام اکانت‌های شخص رو انتخاب کنید تا دیگه مزاحمتی براتون ایجاد نشه

    1. سلام
      وارد اپلیکیشن اینستاگرام بشید و در صفحه لاگین روی گزینه Forgotten your login details? Get help with logging in کلیک کنید. در صفحه بعد آدرس ایمیلتون رو بزنید و بعد گزینه next رو کلیک کنید. اگر اکانتتون رو از قبل به ایمیل وصل کرده باشید به این طریق میتونید اکانت رو پیدا کرده و پسوردش رو بازیابی کنید

  7. سلام. من با یک شماره تلفن و یک ایمیل و یک پسورد ۳ تا اکانت دارم. الان میخوام اکانت اصلیم رو دی اکتیو کنم. میخواستم بدونم اون دوتای دیگه هم دی اکتیو میشن؟

  8. سلام من دی اکتیو کردم دو سه روزپیش از اولی که نصب کردم ایدیمو فقط تغییر دادم الان دوستم تونست تو صفحه چت داشته باشه منو و اینکه تونست آنفالو کنه ولی اسمم به اینستا گرمر تغییر کرده

    1. مشکلی وجود نداره. بعضی وقت‌ها تا یه مدت زمانی بعد از دی اکتیو کردن اکانت شما با نام اینستاگرامر دیده میشه و بعد از مدتی از صفحه سرچ فالوورهاتون حذف میشه

  9. سلام من بیش از یک ماهه دی اکتیو کردم الان که میخوام فعال کنم یوزر پس رو میزنم تو مرحله بعدی میگه کد شش رقمی که ایمیبل شده رو بزن وقتی کد و منیزنم ارور میده.بارها انجام دادم ولی نمیشه. چه کار کنم؟

  10. سلام کسی میتونه به من کمک کنه ممنون میشم برای بستن دایرکت اینستا مراحلی که تو گوگل نوشته شده بود رو انجام دادم ولی دایرکتم هم غیر فعال نشد کسی میدونه چه جور من میتونم دایرکت اینستا رو ببندم

    1. شهره عزیز باید از مسیر setting
      privacy
      messages
      گزینه requests رو هم برای فالوورها و هم غیرفالوورها فعال کنید. بعد از این کار قادر خواهید بود دایرکت دیگران رو بدون این که متوجه بشن شما پیام رو خوندید پاک کنید یا اصلا دایرکت دهنده رو بلاک کنید. راهی که به هیچ وجه کسی نتونه بهتون پیام بده وجود نداره فقط میتونید این قابلیت رو محدود کنید

  11. سلام وقتتون بخیرو شادی
    من میخواستم بدونم که وقتی اکانتمو دی اکتیو کنم از فالویینگ های دوستام پاک میشم یا خیر واینکه دایرکتایی ک با بقیه داشتم برای اونها پاک میشه یا میمونه ؟؟

    1. سلام
      تا وقتی غیرفعال هستید اکانتتون انگار پاک شده. به محض بازگردانی تمام اطلاعات از جمله دایرکت‌ها برمی‌گرده

  12. سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم بعد از بازگردانی پیج دی اکتیو شده فالوور و فالوینگای پیجم هستن یا پاک شدن؟

  13. ببخشید من پیجمو دی اکتیو کردم دیروز بعد که میخواستم دوباره برشگردونم گفت ۲۴ ساعت صبر کن. الان ۲۴ ساعت گذشته و امروز هم برنگشت پیجم. چی کار کنم

    1. لطفا متن رو مطالعه کنید هم توضیح مختصری اینجا داده شده هم لینک دادیم به صفحه‌ای که توضیحات مفصل‌تری بهتون بده

  14. سلام در صورتی که پیجمون رو دی‌اکتیو کنیم، فالو ریکوئست هایی که بهمون داده شده پاک میشن یا وقتی برگردیم هنوزم هستن؟؟ ممنون

  15. سلام خسته نباشید
    من پیجم رو دی اکتیو کردم دیشب بعد همون لحظه همچی پرید و ایدیم شد اینستاگرامر بعد صبح تو ی پیجم دیگم خواستم چک کنم ببینم پریده یا ن متوجه شدم ک پیجم برگشته حتی تونستم لاگ این کنم 😐 تا هفته بعد هم ک نمیشه دی اکتیو کرد، میدونید چرا اینجوری شده؟

    1. خب دوباره اکتیوش کردید شما. مشکل خاصی نداره پیجتون. مشکل اینه که شما هی می‌خواین چک کنید ببینید دی اکتیو شده یا نه. یک بار که دی اکتیو کردید دیگه رها کنید. فرایند دی اکتیو کردن و حذف موقتی اطلاعات کمی طول میکشه

  16. سلام من میخوام اکانتمو کاملا پاک کنم اما همش تاریخ میده و میگه تا ۲۸ روز استفاده نکنید پاک‌میشه و ۲۸ روز هم گذشته و پاک نشده . دلیل چیه؟

  17. تا چ زمانی پیج میتونه دی اکتیو باشه؟?
    محدودیت زمانی خاصی داره یا نه حتی تا ۹ _۱۰ ماه میشه دی اکتیو بمونه!

  18. سلام وقت بخیر
    من دیروزیڪدفعہ پیجم دی اڪتیوشد!!اصلا خودم اینکارنڪردم?حالا نمیتونم پیجم برگردونم!لطفا بهم بگیدچجورۍ پیجم برگردونم?

  19. پدر من خیلی وقت پیش اینستا نصب کرده بود و بعد پاک کرده بود اما یادش رفته بوده غیر فعال کنه و اکانتش رو کلا پاک کنه.رمزش رو هم فراموش کرده.
    میخواستم بدونم چطوری میتونه که اکانتش رو کلا و بدون داشتن پسورد کلا پاک کنه

    1. راهی نداره باید پسورد رو بازیابی کنه. از گزینه فراموشی پسورد استفاده کنید و وارد اکانت بشید
      بعد می‌تونید سایر مراحل پاک کردن رو انجام بدید

  20. سلام تا چند ساعت بعد از انجام مراحل دی اکتیو، پیجمون غیر فعال میشه، من دی اکتیو کردم ولی اسم پیجم اینستاگرامر نشد، اکانتم هم هنوز هست

  21. سلام من پیجم دیسیبل شد من بافیلترشکن رفتم داخل اینستا براسیمکارتم کداومد کدروزدم کلا میزنه پیج شماغیرفعال شده بامراحل بازگردانی پیج خوآشنا شوید چیکار کنم پیجم برگرده توروخداکمک کنید

  22. سلام وقتتون بخیرمیخواستم بدونم اگه اکانت دی اکتیو کنم بازم میتونن انفالو کنن پیجمو حتی از دایرکت هایی ک با فالورام داشتم امکانش هست ک انفالو کنن

  23. سلام من توی سایتی نگاه میکردم که میگفتند اگه تا یه هفته پیج دی اکتیو شده رو اکتیو نکنیم پیج کلا پاک میشه و من مجبورم حدود شش هفت ماه دی اکتیو کنم ممکنه پیجم پاک شه؟??

    1. نه چنین چیزی نیست. اون توییتره که تازه بعد از یک ماه نه یک هفته دی اکتیو بودن اکانت رو پاک میکنه

  24. سلام چندروزه میخوام وارداینستاگرام بشم برام مینویسه فیدخبری بازخوانی نمیشود، دوتاپیج دارم هرکاری میکنم نمیتونم واردبشم کلاصفحه سفیده کمکم کنیدمشکل برطرف بشه ممنونم

  25. سلام وقتتون بخیر من یک اکانت دارم که اینستاگرام بسته اش میشه یا دیسیبل شده بهش خیلی نیاز دا م بازیابیش میکنین لطفا

  26. سلام با اینکه همه جا میگن که بعد از دی اکتیو کردن یا دیلیت اکانت کردن همه ی پیام های دایرکت برای طرف مقابل هم حذف میشه…پس طبیعتا باید دایرکت اونا برای من هم حذف بشه و تو صفحه من باقی نمونه و از بین بره ولی چرا هنوزم پیامای دایرکتشون برام حذف نشده و من میتونم ببینم؟
    حتی یکی هست که کلا چندین ماهه که دیلیت اکانت کرده اما هنوزم دایرکتش هست و قابل مشاهده است و من خودم باید دستی حذف کنم… بعد حتی اونایی که دی اکتیو هم کردن بازم پیاماشون هست.چجوریه؟ مگه نباید دایرکت ها برای طرف مقابل هم حذف شه؟

    1. همه جا اشتباه بهتون گفتن. چت طرف مقابل براتون بافی میمونه مگه خودتون پاکش کنید

  27. سلام ، من میخوام پیجمو دی اکتیو کنم و حدود یه سال دیگه فعال کنم مجدد. این همه زمان غیر فعال باشه مشکلی پیش نمیاد؟

  28. سلام من ده روز پیجم‌ دی اکتیو بود الان میخوام برگردونم بر نمیگرده ،پیجم وومرحله ای بود الان هرچییی میزنم گه رو شمارم‌ کد بیاد نمیاد واسم شماره هم روشنه

    1. ۱- بخش spam اس ام اس ها رو چک کنید
      ۲- کش گوشی رو پاک کنید دوباره درخواست بدید
      ۳- چک کنید اینستاگرام به بخش ارسال پیام دسترسی داشته باشه. این کار رو از طریق ستینگ گوشی بخش دسترسی‌ها می‌تونید انجام بدید

  29. سلام ببخشید اگه پیجم رو موقتا دی اکتیو کنم بعد که دوباره برگردم کسایی که توی استوریام قبلا هاید کرده بودم خود به خود از حالت هاید خارج میشن؟؟

    1. قاعدتا تنظیمات قبلی اینستاگرامتون تغییری نمی‌کنه. ولی محض احتیاط بعد از فعالسازی مجدد می‌تونید قبل از استوری گذاشتن لیست هاید شده‌ها رو چک کنید

  30. سلام دوستم میگه دی اکتیو کرده پیجشو ولی وقتی من اسمشو تو سرچ ها میزنم زیر اسمش نوشته میشه فالووینگ و میاد ولی وقتی داخل پیج میرم انگار که اصلا ندارمش و باید فالو کنم این چه حالتیه؟

    1. پیجش دی اکتیو شده. گاهی اینستاگرام باگ داره و طول میکشه پیج شخص کاملا حذف بشه

  31. سلام من می خوام یه مدت طولانی تا یه سال یا دوسال دی اکتیو کنم پیجم که نمی پره یا مشکل پیش نمی اد که ؟!

    1. سلام
      جای نگرانی نیست. اینستاگرام محدودیتی برای مدت زمان دی اکتیو بودن پیج نذاشته.

  32. سلام ببخشیید یک پیج ب مدت دوماه است ک دی اکتیو شده و همیشه نوشته بود اینستاگرامر یوزر الان بعد از دو ماه نوشته deleted_behidfیه همچین چیزی ایا پیج حذف شده؟؟
    یا خود شخص ایدی رو عوض کرده؟؟
    یا اینستا اینجوریش کرده؟؟

  33. سلام خسته نباشد من درحال استفاده از پیجم بودم ک یکدفعه ایی خارج شدم از حساب کاربریم چه کاری انجام بدم اول گفت ک حساب من به دلیل نقض شرایط اینستا معلق شده
    ولی وقتی درخواست دادم گف حساب کاربری شما غیر فعال نیست من نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید

    1. خب احتمالا اکانتتون ساسپند نشده فقط موقت افتادید بیرون. به روش معمول لاگین کنید احتمالا دیگه مشکلی نباشه

  34. سلام من یه پیج داشتم قبلا که به دلیل اینکه پیام کپی به ۱۵ نفر فرستادم اینستاگرام فکر کرد رباتم و پیجمو گرفت شماره تلفن و ایدی هم اصلا نمیدونم داشت یانه ولی احتمالش خیلی کمه که داشته باشه امکان برگردوندنش هست؟ وقتی آیدی یا شماره تلفن نداره اصلا؟؟

    1. وقتی اکانت اینستاگرام دارید اسم اکانتتون میشه آیدی اینستاگرام شما. چطور میگید آیدی ندارید؟

  35. یه سوال دیگم دارم الان پیج جدیدی که زدمو خودم دی اکتیو کردم ولی دوهفتس میخوام برم توی پیجم و نمیزاره هی میگه دقایق دیگ امتحان کنید

  36. سلام من ثبل از این که دی اکتیو کنم به یکی پیام دادم ولی اون نخوند میخواستم بدونم بعد از دی کتیو میتونه اون پیامایی کع فرستادمو بخونه بعدش؟

  37. سلام اینستا خودش منو دی اکتیو کرده بخاطر رعایت نکردن قوانین و پیام داده تا سی روز باید خودمو معرفی کنم که ربات نیستم میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم من هی پیام میدم ولی اکانتم از دی اکتیوی در نمیاد ؟؟

  38. سلام من اکانتمو به ماه دی اکتیو کردم و میخوام تا چهار ماهم باقی بمونه امکان داره اینستا خودش اکانتمو خودکار پاک کنه بعد از یه مدت یا نه؟!

    1. همونطور که در متن هم ذکر کردیم غیرفعال نگه داشتن اکانت محدودیت زمانی خاصی نداره

  39. ممکنه من بتونم هردوتا پیجم رو دی اکتیو کنم؟ چون پسوردشون باهم یکیه و به یه ایمیل وصلن ممکنه مشکل برام درست بشه موقع برگردوندنشون؟ طبعا یوزرنیم ها فرق دارن

  40. سلام
    من چهار روز قبل در حد ده دقیقه از یک نرم افزار آنفالویاب استفاده کردم ، بعد چند دقیقه اینستاگرام بهم ایمیل زد که فعالیت مشکوک داشتین و پیجم کلا از دسترس خارج شد!
    یوزر پسورد رو که وارد میکنم فقط یه صفحه سفید واسم میاد و از وب هم که میخوام وارد شم پیغام میده :
    Confirm Your Info on the App
    Confirm your information using the Instagram app to try to get back to your account.

    امروز چهارمین روزه پیجم از دسترس خارج شده ، هر روز به اینستاگرام هم ایمیل رفع مشکل میزنم اما حل نشد!
    البته آنفالو نداشتم که بگم بخاطر تعداد زیاد فالو/ آنفالو دچار مشکل شدم …
    میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟؟؟

    1. همون نرم افزار به اصطلاح آنفالویاب اکانت شما رو دچار مشکل کرده. اینستاگرام به اپلیکیشن‌های third party یعنی امثال انفالویاب، ربات فالوور بگیر و … حساسه و سریع اکانت شما رو ساسپند می‌کنه…
      تلاش کنید از طریق یک گوشی دیگه یا لپ تاپ وارد اکانتتون بشید و هویتتون رو تایید کنید

  41. سلام ممنون از توضیحاتتون
    من پیجم رو موقتا دی اکتیو کردم اما نمیدونم اگه مجددا فعالش نکنم چقدر و تا کی دی اکتیو میمونه چون من بهش زمان ندادم و زمانی هم براش انتخاب نکردم. این رو هم بگید لطفا چه جوریه

    1. توی متن ذکرشده اگه دقیق بخونید: زمان نمیتونید تعیین کنید برای دی اکتیو کردن و تا مدت نامحدود میتونید دی اکتیو نگه دارید

  42. سلام وقتتون بخیر من میخوام اکانتمو دی اکتیو کنم ولی رمزشو یادم رفته وقتی هم میزنم بازگردانی رمز از طریق ایمیل رمز اون یکی پیجمو تغییر میده نمیدونم واقعا چیکار کنم

  43. سلام من پیجمو دی اکتیو کردم موقت ، بعد بیست دقیقه پشیمون شدم الان ارور مییده و نمیزاره وارد شم همه چیزم درست میزنم

  44. سلام ممنون از پاسخ گوییتون ، الن ۲۴ یاعت شده کماکان رمز دوم رو قبول نمیکنه من اتورایزر گوگل رو زدم و ارور میده چقدر دیگه صبر کنم؟؟؟

  45. من دیشب خواستم پیجمو غیرفعال کنم ، پسووردمو زدم گفت اشتباهه ، بعدش درستش که کردم و دوباره زدم گفت فقط هفته ای یکبار میشه غیرفعال کرد ! خب من که اصلا غیرفعالش نکردم تو این چند ماه ، راه حلی داره یا باید صبر کنم ؟ ( خودم احساس میکنم بخاطر سرعت خیلی ضعیف نت در اون لحظه بود که اینستا اشتباهی فکر میکنه اخیرا غیرفعال کردم )

  46. سلام،سپاس بابت مطالب تون??من قبلا پیجی داشتم که دی اکتیو کردم و بیشتر از ۶ ماه دی اکتیو بود و پاک شد(سال ۹۵_۹۶) و بهم گفتند چون مدت زیادی فعال نبوده از سمت اینستاگرام پاک شده اون پیج و بعد ازحدود یکسال دیگه نتونستم وارد پیج بشم،اینستا ارور میزد که چنین پیجی وجود نداره، الان پیجی دارم که فالور بالایی داره و محتوای قوی اما به دلایل شغلی فعلا نمیتونم فعالیت کنم از نیمه ی تیرماهه امسال دی اکتیوش کردم و الان حدود ۶ ماهه که دی اکتیوه،نگرانم مجدد از دسترس خارج بشه،من سوالات دوستان رو خوندم و دیدم که چندین بار گفته بودید محدودیت زمانی نداره اما با این چیزی که عرض کردم آیا میتونم بیشتر از ۶ ماه یا حتی یکسال و بیشتر دی اکتیو نگهش دارم و پیج حذف نشه؟ پیجم ۲۱ کا فالور داره و خییییلی برام مهمه، پیج کاری من هست و در واقع همه با این پیج میشناسنم و۷_۸ ساله براش خیلی وقت گذاشتم،هزینه کردم و زحمت کشیدم،نگرانیم بابت اینه و اگر حتی احتمال میدید این اتفاق بیفته میشه الان اکتیوش کنم و یک هفته بعد دوباره دی اکتیو کنم؟(یعنی درواقع الان اکتیو کنم هم باز هیچ فعالیتی نمیتونم بکنم فقط در حد آن و آف کردن پیجه)ممنون میشم جواب بدید??

    1. سلام. ببینید محدودیت رسمی‌ای اعلام نشده شما محض احتیاط می‌تونید دو سه ماهی یه بار فعال کنید. ولی اگر پیج کاریه و این همه وقت و هزینه براش گذاشته شده، این همه مدت دی اکتیو نگه داشتنش عملا فرقی با پاک کردنش نداره چون شما با این کار اینتراکشن پیج رو صفر می‌کنید و بعدها برای برگردوندن اون همه اینتراکشن و آگاهی از برند عملا باید از صفر هزینه کنید.

  47. سلام
    من غیرفعال سازی رو انجام دادم ولی هنوز برنامم داره کار میکنه. از کجا باید فهمید غیرفعال شده و چجوری مجدد میشه فعال کرد؟

    1. برنامه کار می‌کنه یعنی چی؟ شما حساب کاربری رو غیرفعال کردید خود برنامه که از کار نیوفتاده
      پست آموزش بازگردانی پیج رو ببینید اونجا توضیح دادیم

  48. سلام خسته نباشید من تا حالا پیجمو دی اکتیو نکردم الان هم که میخوام دی اکتیو بکنم قبول نمیکنه میگه مشکلی پیش آمده است دلیلش چیه؟

  49. سلام عزیزم ممنون بابت راهنمایت?
    من همنی الان دی اکتیو کردم پبجمو الان وارد ک میشم خطا میده و تلاش دوباره میزنه
    این نرماله؟؟؟
    و باید یک هفته صبر کنم برای برگردوندنش؟؟

    1. بله نرماله چون یکم طول میکشه دی اکتیو شدن اعمال بشه روی پیجتون. چند روز صبر کنید و بعد وارد بشید.

  50. سلام وقت بخیر
    من ۴ روزه که دی اکتیو کردم و تمام مراحلش رو هم درست طی کردم ولی الان با پیج دیگه چک میکنم و هنوز همه چی سرجاشه
    چیکار میتونم بکنم؟

    1. سلام اگه با اپلیکیشن که میخواین لاگین کنید دی اکتیوه یعنی درست انجام شده. گاهی یکم طول می‌کشه تا اکانت برای بقیه به شکل دی اکتیو تغییر کنه

  51. سلام من نزدیک ۳ماهه پیجمو دی اکیتو نکردم الان میخام دی اکتیو کنم میگه تا یک هفته دیگه نمیشه هرهفته میزنم همینو میگه میشه بگید مشکلش چیه؟

    1. سلام. کوکی‌های مربوط به اینستاگرام رو از مرورگرتون حذف کنید و با یک تب incognito امتحان کنید.

    1. وقتی دی اکتیو می‌کنید دیگه پیجتون در دسترس فالوورهاتون نیست که بخوان اینتراکشنی داشته باشن. اگه مدتی دی اکتیو نگه دارید بعد برگردید بله تا مدتی افت اینتراکشن رو تجربه می‌کنید

  52. سلام، وقتتون بخبر، من قصد داشتم دی اکتیو کنم، اما قبلش نزدی ۲۰۰ نفر از فالوورهای غیر دو طرفه رو توی یک روز و نیم آنفالو کردم، میخوام بدونم مشکلی پیش نمیاد، تشکر از شما

    1. سلام. ربطی به دی اکتیو کردنتون نداره اما ممکنه به عنوان فعالیت مشکوک تشخیص داده بشه. محض احتیاط روزی بیشتر از ۵۰ نفر رو آنفالو نکنید

  53. ببخشید افت اینتراکشن یعنی چی که اشاره کردید برای جواب یک دوست؟؟ به زبان سادهبکید ممنون از شما

    1. سلام یعنی هر عملی که مخاطب در رابطه با اکانت و محتوای شما انجام میده؛ لایک، سیو، کامنت، شیر، پیام دایرکت و …
      پست «تعامل در اینستاگرام» رو می‌تونید ببینید.

  54. سلام مجدد، ببخشید اگه دی اکتیو کنم اینستا رو پستهایی که سیو کردم بعد که مجددا فعال کنم هستش یا میپره؟!
    سوال دوم اگه دی اکتیو کنم و بعدش کلا اپلیکیشن اینستا رو پاک کنم و بعدا مجددا اگه نصب کنم و اکانت دی اکتیو شده‌ی اینستاگرامم رو فعال کنم کنم پستهایی که قبلا سیو کردم مجددا هست؟! با تشکر

    1. سلام. تمام اطلاعات اکانتتون سرجاشون میمونن مگه این که پست‌هایی که سیو کرده باشید توسط صاحب اکانتشون پاک/آرشیو بشن.

  55. سلام، ببخشید اینکه فرمودید راه دوم و ساده برای دی اکتیو کردن اینکه اپلیکیشن اینستاگرام رو پاک کنیم.. حالا من سه تا اکانت دارم با اون اپلیکشین، اگه پاک کنم هرسه تاش دی اکتیو میشه واقعا؟! یا این راه حل صرفا پیشنهاد شده برا فاصله گیری از اینستا مطرح شد؟! ممنون میشم، با تشکر

    1. سلام با پاک کردن اپلیکیشن اکانت سرجاش میمونه. برای وقتی مناسبه که صرفا می‌خواین از فضا فاصله بگیرید و فعالیتی نداشته باشید

  56. سلام امکانش هست وقتی پیج رو دی اکتیو میکنیم کسی بجز خودمون بتونه اون پیج رو فعال کنه؟ اخه یک نفر بارها ب پیج من وارد شده و هرچی مراحل امنیتی هست رو فعال کردم بجز اون قسمت واتس اپش ک برام فعال نمیشه ولی باز تونسته وارد بشه.برای همین میخوام دی اکتیو کنم ک شاید بیخیال پیج من بشه. پسورد چند سیلابی و ورود دو مرحله ای و کد از طریق تلفن همراه فعاله ولی ورودش رو اطلاع نمیده و با سیستم Mac OS X وارد میشه

  57. من دوتا پیج دارم میخوام اون یکی پیجمو دی اکتیو کنم ولی وقتی وارد سایت اینستاگرام میشم اون پیجی که نمیخوام دی اکتیو بشه میاد چجوری میتونمswitched کنم برم تو اون یکی پیجم؟
    ممنون میشم کامل راهنماییم کنید چون خودم هر کاری کردم نتونستم این کارو انجام بدم❤️?

    1. سلام. لاگ اوت کنید از اون اکانت و به اکانت دیگه ای که مایلید دی اکتیو بشه لاگین کنید.

  58. درود بیکران بر شما و سایت خوبتون و ممنون از پاسخ های به موقع قبلی بینهایت سپاسگزارم، من با یه پیج بیکاری که داشتم امتحانی این کارو کردم و یک هفته بعد برش گردوندم

    فقط الان دوتا سوال دارم یکیشو تو این قسمت مینویسم

    اینکه میگن و شما هم میگید بعدِ دوباره فعال کردن، فالوورها و فالوینگ‌ها سرجاش میمونه و تغییری نمیکنه، حالا سوالم اینه که این که فالورها مجددا بر میگردند موقع فعال کردن مجدد، این یک حالت یا فرایند “بازیابی” اطلاعات داره که لود میشه و انجام میشه(مثلا مثل حالت بازیابی اطلاعات و چت‌ها در واتساپ میمونه یا نه کلا تغییری نداره حتی یک درصد، آخه بخاطر چندتا از فالوورهای ارزشمند میترسم نکنه اینجوری باشه بعد که برگردم مثلا یکی دوتا از بدشانسی مون جا بیفته???‍♂️ چون تو بازیابی چت‌های واتساپ دیدم گاها بعضی چت ها رو میون میندازه، امکانش هست چنین چیزی آیا؟؟!! و پیش اومده یا گزارش شده؟؟!! با تشکر?

    1. سلام. سازوکارش رو ما اطلاعی نداریم ولی قاعدتا تغییری نباید بکنه. درباره گزارش‌ها هم توصیه می‌کنم خودتون سرچ کنید در سایت‌هایی مثل quora و reddit احتمالا به جواب برسید.

  59. سلام، وقتتون بخیر، دوستم میگه برای دی‌اکتیو و دوباره فعال کردن مجدد بابد روی لینک خاصی بزنیم؟! ولی اینجا که توضیح داده بودین من با خود گوشی از همین راه پیشنهادی خودتون رفتم تو سایت اینستا و یک اکانتی که برای امتحان فقط درست کرده بودم رو دی اکتیو و یک هفته بعد برگردوندم که، درست هم شد، این لینک یا لینک‌ها چین و منظورش چیه، با تشکر?

    1. دوست عزیز کدوم لینک‌ها رو می‌فرمایید؟ لینک سایت اینستاگرام رو نیاز دارید و در واقع با استفاده از مرورگر اینترنت باید اینستاگرام رو باز کنید و مراحل دی اکتیو کردن رو طی کنید همین.

  60. درود بیکران، راستی من از نرم افزار آنفالویاب هم استفاده میکنم برای پیجم و تا حالا که مشکلی نداشته برای پیجم بجز یک مورد که تو یک شب بیش از صد نفر رو آنفالو کرده بودم و یه دو سه روزی که وارد اینستا میشدم بعد از اون جریان بعضی کلیپ ها رو که باز میکردم فوری از اینستا میپرید بیرون، و بعد دوسه روز درست شد، البته همین یه مورد بود و اون شبم حواسم نبود که تعداد زیاد شده و از اون موقع خیلی وقته گذشته و مشکلی نداشتم خدا رو شکر)البته خیلی دیر به دیر و بیشتر برای دانلود و چک کردن ازش استفاده میکنم، خواستم بدونم برای دی‌اکتیو و مجددا فعال کردن دوباره پیج مشکلی پیش نمیاد؟! وآیا موردی داشتیم که مسئله‌ای بوده تو این زمینه که گزارش شده باشه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید تا خاطر جمع بشم، با تشکر از سایت خوبتون?

    1. باور کنید ما روزانه چک نمی‌کنیم ببینیم با چه کاری چه مشکلی برای اکانت اینستاگرام پیش میاد. قوانینی که نیاز به رعایتشون بوده توضیح داده شده. اگر رعایت نمی‌کنید عواقب احتمالیش پای خودتون خواهد بود. موفق باشید

  61. ممنون از لطفتون بینهایت، اون دوتا سوال آخرم رو هم جواب میدید، ممنون میشم، عذر میخوام یکم عجله‌ایه، ببخشید بزرگوارید شما، جسارت نباشه، مخصوصا سوال سومی و آخری، در مورد آنفالویاب بود، یا تشکر از لطفتون?

  62. دردد بیکران و سپاس از سایت بینهایت خوبتون، ببخشید اگه این سوال آخرم ممکنه یکم طولانی بشه اما پیشاپیش از صبوری و وقتی که میگذارید برای مخاطبتان نهایت تشکرو قدردانی رو دارم?

    ببخشید من پیج اصلیم رو پریشب دی‌اکتیو کردم(طبق مراحلی که گفتید) و الان هنوز ۴۸ ساعت نگذشته که ناخواسته برگشته شد
    ۱-چجوری مطمئن بشم که دی‌اکتیو شده؟! (چون به دوستم گفتم ببینه همون موقع گفت نیست دیگه و خودمم با پیج دیگرم که پس از دی‌اکتیو کردن منقل شد به اون یکی پیجم، دیدم بجز صفحه سفید چیزی رو نیاورد، حتی یکی فالوورهامم پیام داد که پیجتون نیست، اما.‌.اما امروز تو اون پیجم که پرایوت هست نوتیف‌ها رو میخوندم که خودم چندماه پیش پست گذاشته بودم و زدم رو اسمم(پیج اصلی و دی‌اکتیو شده) و درست پیجم رو نشون داد و آورد برام، حتی بیوی پیجمم بود ولی نوشته بود هیچ پستی وجود ندارد و پستی نداشت! بعد یبار دیگه امتحان کردم و باز زدم اینبار دیگه بجز اسمم که بالا بود و بدون بیو فقط یه صفحه سفید بود که نوشته بود پستی وجود ندارد، کمی خیالم راحت‌ترشد ولی
    ۲-ولی چرا اینجوریه، یعنی پیجم دی‌اکتیو شده بوده کامل یا نه؟؟!!

    چون خیالم راحت نبود پایین پیج اینستا میزنی(رفتن به حساب دیگری یا حساب موجود یا کنونی، منم زدم حساب کنونی بعد دوتا پیجام که یکیش پیج اصلی بود هردو با عکسم بودن، منم زدم رو پیج اصلی که پریشب دی‌اکتیو کرده بودم، بعد یهو پیجی که دی‌اکتیو شده بود رو آورد!! و همه‌چی عین اول شد!!

    ۳-حالا چرا اینجور شد؟؟!! مگه برا دوباره فعال کردن نباید یوزر و پسورد رو بصورت دستی وارد میکردم تا بره مرحله بعد و وارد و فعال شه؟! ممنون میشم راهنماییم کنید، در ضمن اگه بخوام دی‌اکتیو کنم با گوشی، اگر که اکانتم با مرورگر دسکتاپ و یا گوشی دیگه همزمان روشن باشه رو باید اول از اونها لاگ اوت کنم و یا فرقی نداره؟! خیلی خیلی ممنونم، بی‌صبرانه منتظر پاسختون هستم هرچه که بود، از لطف شما?
    ?
    ۴-حالا که نهایتا اینجور شده بصورت ناخواسته فوری میخوام باز دی‌اکتیو کنم، الان میشه یا باید یه هفته صبر کنم؟! خیلی خیلی ممنون از محبت و وقتی که گذاشتید و خوندید

    1. جواب تمام سوال‌هاتون باهم: بله دی اکتیو شده. زمان می‌بره تا کامل شما رو به شکل instagram user نشون بده. تا وقتی دوباره به اون اکانت لاگین نکنید اکتیو نمیشه. در صورت اکتیو کردن باید صبر کنید برای دی اکتیو مجدد. تمامش رو هم در متن پست توضیح دادیم

  63. درود وسپاس بیکران، آخری رو الان نوشتم و ببخشید کمی عجله دارم برامشب ،ببخشید البته شما بزگوارید و من سپاسگزارم از لطف همیشگتون?

  64. سلام وقت بخیر . من از روش سوم میخوام استفاده کنم و متن بفرستم . ولی وقتی ارسال رو میزنم این ارور رو میده :
    Confirm your account to request a review
    Go to Instagram and confirm that it’s you before requesting a review.
    من وقتی نمیتونم وارد پیجم بشم چطوری باید تایید کنم هویتمو ؟
    مشکل من اینه که پیجمو یه مدت دی اکتیو کردم موقتا . اما مجدد وقتی میخوام وارد بشم ارور میده و اینو میگه :
    sorry, there was a problem with you request.
    راه حلی هست ؟

    1. اون قسمت انتهایی متن که نوشتیم از طریق خود صفحه لاگین اینستاگرام قسمت مشکلات لاگین وارد بشید. همزمان ایمیل بزنید به هلپ اینستاگرام مشکلتون رو شرح بدید

  65. وااای اگه میدونستم کپی کرده بودم، مگه تو براتون نیومده و تو سوالاتی که فرستاده شدن نیست؟؟!! (اسم و ایمیلمم هست که با تاریخ) خاهش میکنم جواب بدید بعد چند روز..?‍♂️?

    1. دوست عزیز شما تنها کسی نیستید که برای ما کامنت می‌ذارید و پاسخ دادن به کامنت‌ها تنها وظیفه ما در این مجموعه نیست. تا جایی که من چک کردم تمام سوال‌هاتون پاسخ داده شده اگر سوالی دارید که خودتون یادتون نیست چیه، متاسفانه کمکی از ما هم ساخته نیست.

  66. درود و سپاس، تو کامنت قبلی که منتشر نکردین توضیح دادم، به نظرم این یکی از دستتون در رفته استثنائا یا صفحه بالا پایین شده متوجه‌ش نشدین، چون‌که نمیشه نظر ثبت بشه با اسم و ایمیل و براتون نیاد، من میگم مجددا یه چک بکنید، از لطفتون سپاسگزارم و بله حق شما هم هست

  67. فقط ببخشید گفتگوها رو دیگه منتشر نکنید، ببخشید که میگم، اینم خودش یه نظره، چون نیازی نیست و برای بقیه هم استفاده‌ای نداره(مثل همین) و فقط سوالها رو که ممکنه سوال یه شخص دیگه هم باشه، بعد خب اسمم مشخصه، خوبیت نداره، دوستام متوجه میشن، از لطفتون سپاسگزارم?

    1. دوست عزیز روی سایت فروم یا امکان چت خصوصی نداریم. در صورتی که بخوام پاسختون رو بدم مجبور به انتشار کامنت هستم. ضمنا ایمیل و آی پی شما فقط برای ما قابل مشاهده‌س در صورتی که مایل به ناشناس بودن برای دیگران هستید از نام دیگه‌ای استفاده کنید.

  68. سلام روزتون بخیر من اکانت بیزنسی دارم اما الان مدتی هستش هر چند روزی اینستاگرام پیغام میده که فعالیت غیر معمول داشتم و ربات تشخیص داده بعد از انجام راستی ازمایی پیجم برمیگرده اما میخواستم بدونم چی کار کنم این اتفاق نیوفته قوانین فالو انفالو و لایک و فیلترشکنم رعایت میکنم فقط یه مسئله من برادرم پیجمو ساخته امکان داره چون لوکیشنا فرق داره اینجوری میشه ممنون میشم پاسخ بدید

  69. سلام خسته نباشید ،ببخشید اکانت من رو اینستاگرام دی اکتیو کرده ،چطوری میتونم از این حالت خارج بشم چون پیج کاری و تازه کار هست احتیاج دارم که خیلی زود برگرده ،نه میتونم استوری بذارم نه پست ، راه کاری وجود داره؟

    1. سلام روی پروفایلشون در بالای چت کلیک کنید و آیدیشون رو بخونید. اگه به صورت instagram user در اومده بود یعنی یکی از این دو حالت اتفاق افتاده. راهی برای تشخیص این که بفهمید دی اکتیو موقته یا دائم، نیست متاسفانه

  70. سلام من حدودا یک ماهی میشه که اکانتمو دلیت زدم الان ک‌ میرم اینستا یوز و پسوردش رو میزنم میگه ک نمی تونیم حسابی با این اسم پیدا کنیم منظورش چیه؟؟؟
    من قبلا هم یکی دو بار دلیت زده بودم اما پیجم برگشته نمیدونم اینبار چرا اینو میگه؟؟

  71. سلام خانم شاطر زاده و همکاران عزیزتان خسته نباشین و ممنون که وقت میذارید و مشکل ما رو حل میکنید
    میخواستم بدونم قوانین اینستا همچنان پاپرجاست؟
    و من میتونم بیشتر از ۲ ماه دی اکتیو بمونم
    چون چند نفر گفتن یک ماه بیشتر دی اکتیو باشه پیج دیسیبل میشه و پاک میشه کلا

    1. آخه چرا قوانین باید عوض بشه؟
      بله پابرجاست و پیج شما پاک نمیشه. بعد از ۶ ماه ممکنه محتواهای پیج در دسترس نباشن دیگه ولی خود اکانت تا وقتی دوباره فعالش کنید باقی می‌مونه

  72. سلام من پیجم رو دی اکتیو کرده بودم بعد حالا که اکتیو کردم وقتی دوستانم رو سرچ میکنم هیچ کدوم رو بهم نشون نمیده باید چیکار کنم

    1. این ربطی به دی اکتیو و اکتیو کردن نداره باید آیدی رو کامل سرچ بکنید که اکانت پیدا بشه.

  73. چرا اکانت من دی اکتیو نمیشه و میگه مشکلی در غیرفعال کردن حساب شما وجود داشت. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید.
    چیکارش کنم ??

  74. سلام وقت بخیر،من وارد سایت شدم و مراحل رو انجام دادم وقتی روی گزینه«temporarily disable account» کلیک میکنم،یه همچین چیزی میاره
    ”there was a problem deactivating your account,plz try again later”
    چیکار باید بکنم؟!

    1. باگ اینستاگرامه باید با اینترنت‌های مختلف و با/بی فیلترشکن تلاش کنید تا درست بشه

  75. سلام وققتون بخیر
    ببخشید پیجم disable شده تمام مراحل هم میرم
    و وقتی پیام برام میاد که اون کد ۵ رقمیه به همراه یوزر نیم و ایمیل پیج روی یه تیکه کاغذ بنویسید و ارسال کنید رو هم ارسال میکنم ولی دیگه نه پیام میاد برام نه از غیر فعالی بیرون میاد
    مشکلش چیه

  76. سلام وقت بخیر یه سوال داشتم من اینستامو هفته پیش دی اکتیو کرده بودم الان میخوام دوباره دی اکتیو کنم خطا میده میگه باید یه هفته بگذره !!! خب ۲ هفته گذشته چرا دی اکتیونمیکنه الان؟؟؟

  77. سلام من یک ماه پیش اینستامو دی اکتیو کردم ولی الان که میخواد دوباره باز کنم نام کاربری و رمز رو میزنم خطا میاره میگه که برای درخواست شما مشکلی پیش آمد
    بعد میزنم لینک میفرسته با پیامک رو لینک کلیک میکنم وارد اینستا مشه پرت میکنه بیرون
    میشه یکی کمک کنه

    1. ۱- مطمئن باشید اتصال اینترنتتون سرعت مناسبی داره
      ۲- مطمئن بشید آخرین ورژن اینستاگرام روی گوشیتون نصبه
      ۳- cache گوشی رو پاک کنید تا آی پی که استفاده میکنید توسط اینستاگرام بلاک نشه

  78. سلام خسته نباشید
    من اکانت اینستامو ۵ روز پیش دی اکتیو کردم و الان که میخوام لاگ این بشم با این ارور مواجه میشم؛
    There was a problem with your request
    با لپتاپ و یه گوشی دیگه هم امتحان کردم اما باز همین ارورو میداد

    1. ۱- مطمئن باشید اتصال اینترنتتون سرعت مناسبی داره
      ۲- مطمئن بشید آخرین ورژن اینستاگرام روی گوشیتون نصبه
      ۳- cache گوشی رو پاک کنید تا آی پی که استفاده میکنید توسط اینستاگرام بلاک نشه

  79. سلام من به کمک نیاز دارم من پیجمو دی اکتیو کردم بعد ١ ساعت میخوام برگردونم رمزو همه چیضو درس میزنم میگه Sorry, there was a problem with your
    request. میشه لطفا کمکم کنید برگرده فقط???

  80. سلام وقتتون بخیر
    من اکانتم رو ۴ روز پیش دی اکتیو کردم
    الان که می‌خوام لاگین کنم میگه there was a problem with your request
    باید چه کار کنم تا دوباره اکانتم فعال بشه ؟

    1. ۱- مطمئن باشید اتصال اینترنتتون سرعت مناسبی داره
      ۲- مطمئن بشید آخرین ورژن اینستاگرام روی گوشیتون نصبه
      ۳- cache گوشی رو پاک کنید تا آی پی که استفاده میکنید توسط اینستاگرام بلاک نشه

  81. سلام
    من پیجم رو دی اکتیو کردم و بعدش سریع پشیمون پشیمون شدم الان میزنم میگه در ارتباط با درخواست شما مشکلی پیش آمد و وارد نمیشه

    1. ۱- مطمئن باشید اتصال اینترنتتون سرعت مناسبی داره
      ۲- مطمئن بشید آخرین ورژن اینستاگرام روی گوشیتون نصبه
      ۳- cache گوشی رو پاک کنید تا آی پی که استفاده میکنید توسط اینستاگرام بلاک نشه

  82. سلام من چند روز اینستام دی اکتیو کردم الان میخام برگردونم نمیشه درصورتی ک پسورد درست میزنم فقط میزنه خطا

    1. ۱- مطمئن باشید اتصال اینترنتتون سرعت مناسبی داره
      ۲- مطمئن بشید آخرین ورژن اینستاگرام روی گوشیتون نصبه
      ۳- cache گوشی رو پاک کنید تا آی پی که استفاده میکنید توسط اینستاگرام بلاک نشه

  83. سلام من پیجمو یک روزه دی اکتیو کردم الان میخوام برش گردونم ارور میده باید چیکار کنم؟

  84. سلام من اکانتم دی اکتیو نمیشه میگه شما هفته یک بار میتونید دی اکتیو کنید در صورتی ک من اصلا این اکانتو دی اکتیو نکردم ی راهکار بدین ممنون میشم

    1. کش اپلیکیشن رو باید پاک کنید احتمالا. اگه درست نشه باگ اینستاگرامه و از ما کاری ساخته نیست

  85. سلام وقت بخیر
    ببخشید من یه پیج دی‌اکتیو شده دارم. قبل اینکه دی اکتیوش کنم به چند نفر درخواست فالو دادم اما اکسپت نکردن.
    الان پیجمو برگردونم دوباره نوتیف درخواست فالوم براشون میره یا خیر؟

    1. نوتیف براشون نمیره اگه درخواست شما رو پاک نکرده باشن جزو درخواست‌ها براشون باقی میمونه

  86. سلام من دو تا اکانت با یه شماره و پسورد دارم، اکانت اولیه و اصلی رو دی اکتیو کردم، چطور میتونم اکانت دیگم رو هم دی اکتیو کنم؟

  87. سلام. من اکانتم رو به این روش غیر فعال موقت کردم ولی یک هفته بعد به من ایمیل زدن که بر اساس درخواست خودت دوباره فعالش کردیم در حالیکه من چنین درخواستی نداده بودم. با گذشت یک هفته از غیر فعال کردنش هم باز هرچی سعی کردم غیر فعال کنم پیغام میداد که باید یک هفته بگذره! در حالیکه گذشته بود.
    این خیلی برام عجیب بود که سر خود ری اکتیو کرده بود اکانت رو. دلیل خاصی داره؟

    1. از تنظیمات اینستاگرام چک کنید ببینید از سیستم دیگه‌ای به اکانت شما لاگین شده یا نه

  88. سلام وقت بخیر
    ببخشید من اپ اینستا رو از گوشیم پاک کردم
    و دی اکتیو یا دیلیلت اکانت انجام ندادم
    میخواستم بدونم اگر بخوام یک یا دو سال دیگه وارد اینستا بشم حسابم حذف میشه یا مشکلی پیش میاد؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  89. سلام ممنون از توضیحات عالی‌تون
    من علت دی‌اکتیو موقتی اکانت رو قبلا just need a break
    می‌زدم و مشکلی نبود،اما حالا که این گزینه رو برای دی‌اکتیو انتخاب می‌کنم،اینستا بعد یه‌هفته به‌صورت اتوماتیک اکانت رو فعال می‌کنه(از ایمیلی که برام اومد متوجه شدم)،واسه همین این بار برای علت دی‌اکتیو موقتی گزینهsomething else رو وارد کردم،سوالم اینه که این از لحاظ حفظ اطلاعات و پست‌های من اشکالی ایجاد نمی‌کنه؟و اصلا این که چه علتی برای دی‌اکتیو کردن وارد کنیم اهمیتی داره؟ممنونم از پاسخ‌گوییتون

    1. چرا باید به لحاظ امنیت مشکلی ایجاد کنه؟!
      سوالش برای اینه که ببینه مردم به چه دلایلی ممکنه از اپلیکیشن استفاده نکنن و از طریق این سوال باگ‌ها و عیب‌های سیستمی خودشو تصحیح کنه

  90. سلام برای منم این اتفاق افتاده،دوبار دی اکتیو موقت انجام دادم و هردوبار بعد از دقیقا یک هفته اینستام خودش فعال شد کسی هم لاگین نکرده و رمزمو نداره چرا اینطور میشه؟؟؟؟؟

  91. سلام میخواستم بدونم زمانی ک پیج شخصی دی اکتیو هست و من ب دایرکتش ک از قبل داشتم پیام جدید بدم یعنی وقتی دی‌اکتیوه من بهش پیام جدید بدم … وقتی پیجش دوباره فعال شد پیاماهای جدید منو ک در زمان دی اکتیو بودن دادم رو میتونه ببینه و بخونه ؟

  92. سلام من با اینکه وی پی ان قوی دارم اما هرکاری میکنم نمیتونم پیجم دی اکتیو کنم میشه شما راهنمایی کنید یا اینکه یه راه تماسی به من بدین که اطلاعات بدم شما برام اینکار کنید

  93. سلام وقت بخیر اینستاگرام اکانتم رو دی اکتیو کرده الان چند ساعته چیکار کنم چطور برش گردونم ؟باید برم موبایلی؟برمیگرده؟خیلی نگرانم..ممنون میشم جواب بدید?

  94. سلام وقتتون بخیر وقتی کسی پیجشو دی اکتیو کنه میزنه برامون فالو؟یعنی تو آپدیت جدید اینجوریه یا نه انفالو شدم آخه مینویسه اینستاگرام کاربر ولی عکس پروفایل هست آمل محتوای پیج نشون داده نمیش الان این چ جوریه؟

  95. سلام میشه تو دایرکت چت طرف مقابل رو هم پاک کرد؟
    و اینکه اگر پسوورد پیجی رو داشته باشم و اون کد گذاشته روش من هیچجوری نمی تونم به اون پیج وارد بشم؟

    1. سلام. نه شما نمی تونید پیام دایرکت طرف مقابل رو پاک کنید.
      اگه ورود دو مرحله در برای کسی فعال باشه و نیاز به کد وجود داشته باشه، شما بدون اون کد نمی تونید وارد بشید.

  96. اگر پیج را دی اکتیو بکنیم
    و بعد پیام های دایرکت که بین دو‌نفر رد و بدل شده و پاک شده پیام ها
    از گزینه ی unsend
    آیا نفر مقابل باز هم میتونه ریکاوری کنه پیام ها را ؟؟؟
    با توجه به آپدیت جدید اینستاگرام که میتونی درخواست ریکاوری پیام ها را بدی.

    1. واقعیتش نمیدونم. بعید میدونم پیام‌های شخص دیگه رو بشه ریکاوری کرد
      ولی دی اکتیو شدنتون تاثیری رو چت‌ها و پیام‌هاتون نداره

  97. سلام من پیجمو دیروز دی اکتیو کردم ولی هیچ ایمیلی برام ارسال نشد و اینکه وقتی وارد اپ اینستا میخوام بشم هیچی نمیاد فقط یه پیغام میاد page isn’t available right now
    میترسم پیجم مسدود بشه الان نمیدونم پیجم دی اکتیو شده یا مسدودش کردن

    1. صفحه رو از کجا چک میکنید که هست یا نه؟ خودتون وارد حساب میشید یا با پیج شخص دیگه‌ای چک میکنید؟

  98. سلام وقتتون بخیر ببخشید من میخواستم پیجمو دی اکتیو کنم به صورت موقت اما تو لینک اینستاگرام هرچقدر آیدی و رمزمو میزنم رفرش میشه و از اول میاد و نمیتونم کاری کنم مشکل از کجاست

    1. سلام
      احتمال داره باگ خود اینستاگرام باشه
      احتمال دیگه اینه که مشکل از سرعت اینترنتتون باشه

  99. طلامسلام وقتتون بخیر، من میخوام اینستامو دی اکتیو کنم ولی وقتی توی ادیت پروفایل میرم اون گزینه غیرفعال کردن موقت ایناستا گرام رو ندارم ، الان ی ماهه میخوام دی اکتیوش کنم ولی چون این گزینه نیس نمیتونم، چیکار باید کنم؟

    1. سلام
      ۱- آیا با لپ تاپ این کارو انجام میدید؟
      ۲- آیا پست affiliate شده با اکانت دیگه‌ای دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن