Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو اینستاگرام

۳.۶/۵ - (۱۲ امتیاز)

ممکن است به هر دلیلی پیج شخصی یا کاری اینستاگرامتان برای مدتی غیرفعال شود و شما مایل باشید آن را بازگردانی کنید. برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام در وهله اول شاید گیج‌کننده به نظر برسد اما با آموزش صحیح، کار آسانی است. در این پست به آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام می‌پردازیم که ممکن است به دلایل مختلف دی اکتیو شده باشد.

آیا نیاز به مشاوره تخصصی درباره اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم مشاوره اینستاگرام

آیا نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم برگرداندن پیج اینستاگرام

بازگردانی پیج پاک شده اینستاگرام

اول از همه باید بدانید که اگر اکانت اینستاگرام خود را پاک (delete) کرده‌اید دیگر نمی‌توانید آن را برگردانید. باید نام کاربری و پسورد جدیدی برای خودتان بسازید و عملا همه چیز ا در اینستاگرام از نو شروع کنید! برای همین موضوع است که به جای پاک کردن اینستاگرام، قابلیت دی اکتیو اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم که قابل برگرداندن است.

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

اگر مدتی پیش اینستاگرامتان را موقتا غیرفعال کرده‌اید، خیلی ساده می‌توانید آن را برگردانید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی باز کنید.

۲- نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

۳- در این مرحله با توجه به تغییرات و آپدیت‌هایی که اینستاگرام در دوران دی اکتیو بودن شما داشته است، ممکن است لازم باشد یک بار دیگر با شرایط اینستاگرام موافقت کنید.

۴- تبریک می‌گوییم! اکانت اینستاگرام شما با موفقیت برگردانده شده و شما دوباره به تمام داده‌هایتان دسترسی دارید.

برگرداندن اکانت تعلیق شده اینستاگرام

ممکن است اینستاگرام اکانت شما را به خاطر رعایت نکردن شرایط استفاده (Terms of use) تعلیق کرده باشد.

اگر این اتفاق افتاد برای رفع دی اکتیو به روش زیر عمل کنید:

۱- ابتدا مطمئن شوید که اکانت شما تعلیق شده است. اگر دیدید که از اکانت اینستاگرامتان خودبه‌خود خارج شده‌اید و موقع تلاش برای ورود دوباره پیامی شبیه به your account has been disabled به شما نمایش داده می‌شود، به معنی تعلیق شدن اکانت شماست. در غیر این صورت مشکل اکانت شما چیز دیگری است که بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

۲- با استفاده از کامپیوتر به آدرس https://help.instagram.com/contact/606967319425038 بروید. این آدرس مخصوص برگرداندن اکانت‌های تعلیق شده اینستاگرام طراحی شده است.

۳- در قسمت بالای صفحه، نام و نام خانوادگیتان را همانطور که در صفحه اینستاگرامتان نمایش داده می‌شود وارد کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۴- نام کاربری اینستاگرامتان را وارد کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۵- شماره تماس و ایمیلتان را وارد کنید. از همان شماره و ایمیلی استفاده کنید که با کمک آن اکانتتان را ساخته‌اید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۶- در این قسمت باید توضیح بدهید که چرا فکر می‌کنید اکانت شما به اشتباه تعلیق شده و باید برگردانده شود. برای نوشتن این بخش:

  • توضیح بدهید که اکانت شما غیرفعال شده و شما فکر می‌کنید این اتفاق نتیجه یک اشتباه بوده.
  • عذرخواهی نکنید. عذرخواهی نشان می‌دهد که شما خود را مقصر می‌دانید و مستحق تنبیه هستید.
  • عصبانی نباشید و محترمانه بنویسید.
  • تشکر کردن در انتهای پیام را از یاد نبرید.

در ادامه یک نمونه متن که می‌توانید برای برگرداندن اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید را می‌آوریم:

I have found out that my account has been disabled for no explained reason. Since I have done my best to not to violent Instagram terms of use, I think this a mistake has happened here. I would be appreciated if you explain to me why my account has been suspended and also let me access to it. Thanks a lot!

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۷- روی دکمه send‌ کلیک کنید تا پیام شما برای اینستاگرام فرستاده شود. اینستاگرام یا شما را در جریان اتفاقی که افتاده می‌گذارد یا اکانتتان را مجدد فعال می‌کند. اگر تا ۲۴ ساعت پیامی از اینستاگرام دریافت نکردید، می‌توانید این فرایند را آنقدر تکرار کنید تا به شما جواب بدهند.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

چرا پیج اینستاگرام من دی اکتیو شده است؟

گاهی ممکن است شما ندانسته عملی انجام بدهید که نتیجه آن، دی اکتیو شدن خود به خودی پیج اینستاگرام باشد. در این موارد اینستاگرام هشداری را برای شما ارسال خواهد کرد یا محدودیت‌هایی را برای شما به وجود خواهد آورد. اگر به این هشدارها توجه نکنید، پیج اینستاگرام شما غیرفعال خواهد شد و باید برای برگرداندن آن تلاش کنید. در ادامه به چند مورد که ممکن است باعث دی اکتیو شدن اکانت اینستا شود می‌پردازیم:

ایجاد اسپم: بسیاری از کاربرهای اینستاگرام در ابتدای فعالیت پیجشان، برای گرفتن فالوور بیشتر فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که اینستاگرام آن‌ها را به عنوان اسپم محسوب می‌کند. فالو آنفالوی بالا به صورت روزانه‌ (مثلا ۵۰ فالو آنفالو در روز) و ارسال کردن پیام دایرکت به تعداد زیادی اکانت ناشناس باعث می‌شود که اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر شناسایی کند و اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شود.

استفاده از فالوور فیک: فالوور فیک، راه اشتباه دیگری است که بسیاری از پیج‌های اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند. استفاده از فالوور فیک باعث می‌شود که اعتبار پیج شما پایین بیاید و امکان به مشکل خوردن آن بیشتر شود.

استفاده از ربات: ربات‌های اینستاگرام گزینه دیگری هستند که باعث می‌شوند پیج اینستاگرام دی اکتیو شدن و برگرداندن آن کار مشکلی باشد. هرگز از ربات اینستاگرام استفاده نکنید.

رعایت نکردن کپی رایت: اینستاگرام به محتوایی که در پیج‌های فروش منتشر می‌شود بسیار حساس است. اگر از تصاویر از قبل آماده استفاده می‌کنید باید حتما دقت کنید که این تصاویر مشمول کپی رایت نباشند چرا که اینستاگرام این محتواها را حذف می‌کند. ممکن است با تکرار این کار پیج شما دی اکتیو شود و نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام داشته باشید.

انتشار محتوای شامل برهنگی، خشونت، نژاپرستی و …: این مدل از محتوا هم می‌تواند حسابی شما را به دردسر بیاندازد و باعث غیرفعال شدن پیج بشود. برگردان پیج اینستاگرامی که به این دلیل غیرفعال شده است، معمولا فرایندی بسیار زمانبر است.

برگرداندن اکانت اینستاگرامی که مشکل ورود دارد

گاهی پیش می‌آید که شما نه اکانتتان را دی اکتیو کرده‌اید و نه تعلیق شده‌اید اما برای ورود به آن مشکل دارید. برای این که اکانتتان را برگردانید می‌توانید کارهای زیر را انجام بدهید:

  • خاموش و روشن کردن وای فای یا اینترنت همراه گوشی
  • تلاش برای ورود به اکانت اینستاگرام از طریق یک دستگاه دیگر (مثلا کامپیوتر)
  • مطمئن شدن از درست بودن نام کاربری و پسورد
  • استفاده از ایمیل و شماره تلفن برای ورود

اگر هیچ یک از این راه‌ها اثری نداشتند، به بخش قبلی مراجعه کنید و مشکلاتان را به اینستاگرام اطلاع بدهید!

برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام یا اکانتی که از روش‌های عادی بازگردانده نمی‌شود

در صورتی که اکانت اینستاگرام شما هک شده یا به هر دلیلی از راه‌های قبلی برای وارد شدن به اینستاگرام خود به نتیجه نرسیده‌اید، به روش زیر عمل کنید تا اینستاگرام از مشکل شما برای لاگین کردن اطلاع پیدا کند:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به صفحه لاگین بروید.

۲- اگر کاربر اندروید هستید روی گزینه get help signing in و اگر کاربر IOS هستید روی گزینه Forgot password? کلیک کنید.

۳- بعد از منتقل شدن به صفحه Login help در باکس مشخص شده نام اکانت اینستاگرام خود را بنویسید و روی گزینه next کلیک کنید.

۴- روی گزینه send an email کلیک کنید تا ایمیل بازیابی اکانت برای شما ارسال شود. در صورتی که آدرس ایمیل خود را فراموش کرده باشید این روش به شما برای یادآوری آدرس هم کمک می‌کند.

۵- در صورت بازیابی نشدن اکانت پس از فرستاده شدن ایمیل، مجددا از طریق هلپ سنتر اقدام کنید.

سخن پایانی

خیلی از اکانت‌های اینستاگرام خواسته یا ناخواسته غیرفعال می‌شوند. در این پست تلاش کردیم انواع روش‌های برگرداندن اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم. مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که حواستان به شرایط استفاده اینستاگرام باشد تا دچار مشکلاتی چون پاک شدن پست و تعلیق اکانت نشوید!

سوالات متداول

۱- آیا می‌توانم اکانت اینستاگرامم را بعد از پاک کردن برگردانم؟

با توجه به قوانین اینستاگرام، پاک کردن اکانت همیشگی است و بعد از این کار شما دیگر به داده‌هایتان دسترسی نخواهید داشت. پس بهتر است محض احتیاط اکانت را پاک نکنید و آن را موقت دی اکتیو کنید.

۲- آیا اینستاگرام یک اکانت دی اکتیو یا غیرفعال را پاک می‌کند؟

سیاست اینستاگرام این است که کاربرانش را تا حد امکان به فعالیت دعوت کند. اگر شما اکانت اینستاگرام را موقت دی اکتیو کنید اینستاگرام هر از گاهی به شما ایمیل می‌زند تا یادآوری کند که سری به این شبکه اجتماعی بزنید. زمان دقیقی برای پاک کردن اکانت‌های غیرفعال وجود ندارد ولی بعد از یک دوره یک ساله ممکن است این اتفاق برای اکانت شما بیافتد.

۳- برای فعال کردن اکانت دی اکتیو اینستاگرام چقدر باید صبر کنم؟

حداقل باید یک هفته از دی اکتیو کردن گذشته باشد تا بتوانید دوباره اینستاگرامتان را فعال کنید.

۴- چطور پیج دی اکتیو شده را برگردانم؟

بعد از دی اکتیو کردن یک هفته صبر کنید. سپس با ورود دوباره به اپلیکیشن و وارد کردن نام کاربری و پسورد به تمام اطلاعاتتان دسترسی خواهید داشت.

۵- بعد از فعالسازی مجدد پست های اینستاگرامم پاک شده‌اند. چطور آن‌ها را برگردانم؟

این جزوی از پروسه بازیابی مجدد اکانت اینستاگرام است. پست‌های اینستاگرام شما با کمی صبر و در بازه زمانی بین چند ساعت تا چند روز مجددا برمی‌گردند.

‫۶۰۲ دیدگاه ها

  1. سلام ممنون از پست مفیدی که گذاشتید
    من مراحل رو رفتم ، تقریبا بعد از ۳ هفته ایمیل اومده که به خاطر رعایت نکردن کپی رایت ما پست رو حذف کردیم و حساب رو تعلیق کردیم ، همین فقط….
    چه پیامی رو دوباره براشون ارسال کنم ؟ که حساب رو برگردونن

    1. معذرت‌خواهی کنید، بنویسید نمی‌دونستید نقض کپی‌رایت به حساب میاد و درخواست کنید حساب رو برگردونن

  2. سلام من حدود یک ماهه پیجم بی دلیل دیسیبل شده..وقتی بهشون ایمیل زدم گفتن عکس و کد رو براشون بفرستم اما پیج من فن پیج بوده و عکسی از خودم ندارم تو پیج..وقتی هم ایمیل میزنم جوابی نمی گیرم.شما میدونید باید چیکار کنم؟پیجم هفت فالور داشته و از سال ۹۸ داشتمش

  3. سلام وقتتون بخیر، پیج من واقعا بدون هیچ دلیلی الان بار دوم هست که دیسیبل شده. اولین بار از هلپ سنتر بهشون پیام دادم و کمتر از دوساعت پیجم برگشت.الان باز هم دقیقا همون مشکل پیش اومده و از هلپ سنتر دوباره پیام دادم ولی ایندفعه بعد از زئن دکمه ارسال
    (برای درخواست بررسی، حساب خود را تأیید کنید
    قبل از درخواست بررسی، به اینستاگرام بروید و تأیید کنید که شما هستید.)
    این پیام اومد و در حالیه که نتونستم وارد اکانت بشم. لطفا یهه راهنمایی کنید، پیجم ۷۶۰ هزارتا فالور داره، نمیدونم باید چیکار کنم

  4. سلام، پیج من غیر فعال شده، وقتی درخواست بازبینی را ارسال می کنم این پیغام را میده. ممنون میشم راهنمایی ام کنین.

    You Can’t Use This Feature Right Now
    We limit how often you can post, comment or do other things in a given amount of time in order to help protect the community from spam. You can try again later. Learn More
    If you think this doesn’t go against our Community Standards let us know.

    1. طبق پیامشون غیرفعال نشدید به خاطر فعالیت بیش از حد و اسپم‌طور اکانتتون محدود شده. بعد از مدتی رفع میشه

  5. سلام متاسفانه پیج من بعد از اینکه پست گذاشتم دیگه آپدیت نمیشه و به اینترنت کانکت نمیشه،نه میشه پیام ارسال کرد و نه اینکه پستی رو دید
    با پیج های دیگم که چک کردم اون پیجم توی اینستاگرام بود و پست هام هم نشون داده میشن ولی خود پیجم تمام مدت میزنه couldn’t refresh feed 🙁

    1. یک دور لاگ اوت کنید دوباره وارد بشید ببینید درست میشه یا نه. پاک کردن اپلیکیشن و نصب دوباره‌ش رو هم امتحان کنید. اروری که می‌گیرید ارتباطی به پست گذاشتن نداره یه مشکلی تو خود اپلیکیشن یا اینترنت شما باعثش میشه

  6. با سلام
    مثل سوالات قبلی پیج من هم غیر فعال شده؛ مطالب را خوندم و یکسری از پرسش و پاسخ‌ها را هم خواندم، من به آدرس
    support @instagram.com
    ایمیل زدم، جوابش بصورت خودکار میاد که از help center استفاده کنید؛ اونجا هم پاسخگو نیستن، آیا آدرس ایمیل دیگه‌ای هست؟
    سوال بعدی اینکه من در توییتر به چند صفحه اینستاگرام رفته و کامنت گذاشتم؛ گویا مشکل خیلی‌ها هست ولی زیر کامنت من یکسری اومدن نوشتن که ما از طریق هکر پیج را برگردوندیم، اینستاگرام خیلی جوابگو نیست؛
    آیا امکان چنین چیزی هست و آیا میشه اطمینان کرد؟
    ممنونم

    1. ما نمی‌تونیم بهتون بگیم به کسی اعتماد بکنید یا نه تصمیمش و عواقبش به عهده خودتونه. راه دیگه‌ای که می‌تونید اقدام کنید، اقدام از طریق خود صفحه لاگین اینستاگرام قسمت مشکلات ساین اینه

  7. سلام خسته نباشید پیج من یدفعه دی اکتیو شده نزدیک دو هفته اس چیکار کنم این مراحل هم رفتم هیچی نمیاره فقط یه صفحه سفید ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا کلافه شدم

  8. سلام. وقت بخیر من میجمو دی اکتیو کردم الان میخام دوباره برگردونم پیجمو اطلاعات که وارد میکنم وارد صفحه ای میشه که پیامک باید به گوشیت بفرسته ولی پیامی برا من نمیاد که وارد کنم

  9. سلام وقت بخیر من چندتا پیج داشتم که یهو یکی دوتاش پرید که یکیش پیج اصلی و شخصیم بود و رمز عبورشو فراموش کرده بودم الان هرچی یوزر نبم را میزنم کلا پیدا نمیکنه پیجمو انگار حذف شده پیگیری کردم یه کد با عکس از خودم فرستادم برا اینستا ولی دو-سه هفته ای هست که جوابی داده نشده تا کی باید صبر کنم؟ممکنه برگرده پیج؟

  10. سلام من تابستان یکی ازدوستام بهم گفت بیا اینستا xونصب کن منم نصب کردم بعد گفت بافیلتر شکن بروداخل منم این کارو کردم فوری اینستاپیچ وپروند از اون موقع هرکاری میکنم برگرده فایده نداره نمیدونم چکارکنم

    1. در متن توضیح دادیم چیکار کنید. مگر این که اکانتتون پاک شده باشه که قابل برگشت نیست.

  11. سلام روز بخیر خانم شاطرزاده پیج من غیر فعاد شد و پیام پیام داد که عکس های درختان را انتخاب کنید انتخاب کردم، نوشت بعد از ۲۴ساعت به قسمت راهنمایی مراجعه کنید نمیدونم منظورش همین مراحلی هست که بالا گفته شده؟! ممنون میشم راهنمایی کنید

  12. سلام من طبق آموزش شما پیش میرم ولی خطای
    Confirm Your Account to Request a Review
    Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review. رو میده که خب من حساب کاربری ام دی اکتیوه چطوری وارد شم و تایید کنم؟

  13. سلام و عرض ادب دوتا حساب اینیستاکرام دارم که وصل بودن با ورود به اولی دومی هم فعال میشد. دو تا حساب عادی و شخصی هستن و ایران هم زندگی نمیکنم. یک هفته میشه حساب دومم بسته شده. یوزر نیم یادم هست وارد میکنم ولی هیچ پسوردی رو قبول نمیکنه و کد تایید میفرسته منتها کد تایید رو باید به ایمیل من بفرسته در حالیکه اخر حساب در اون قیمت جی میل نوشته شده و من اصلا چنین حساب جیمیلی نداشته و ندارم. یعنی فقط قسمت اخر اشتباهه و به جای ایمیل جیمیل نوشته و برای همین کد به حساب اشتباهی میره و با هیچ روشی نمیتومم وارد حسابم بشم. از طریق اکانت دیگرم نگاه کروم پیجم سرجاشه ولی نمیتونم وارد شم. شماره تلفن هم ثبت نکردم فقط ایمیل هست که اونم نمیدونم چرا اینیستا جیمیل میاره .

  14. با سلام
    من حدودا یکساله پیج کاری دارم امروز یهو پیجم هنگ کرد و جایی باز نکرد بعد پیام آورد که ربات تشخیص داده شدین و من عکسهای تشخیص عدم ربات رو زدم و کدی که به شماره م ارسال شد رو هم زدم ولی هنوز نوشته تا ۲۴ ساعت بررسی میشه و پیجم همچنان بالانمیاد. به نظرتون چیکار کنم. حتما درست میشه؟

  15. سلام
    اکانت من دو ماهه که دی اکتیوه و الان میخوام وارد بشم و وقتی کدی که از طرف اینستاگرام میاد رو میزنم وارد صفحه سیاه یا سفیدی میشم که داخلش چیزی نیست!
    دنبال راهکارم و اگه درخواستی باید بدم چه درخواستی رو بفرستم برای ایسناگرام؟؟
    ممنون میشم از راهنماییتون

  16. سلام من از روشی که تو سایت گفتین رفتم تا حالا پنج بار این روش رو امتحان کردم و گزارش هم شده ایمیل آیدی و ایمیل و شماره تلفن هم دادم از پریروز تا الان ۵ بار این اطلاعات رو دادم ولی ایمیل نیومده نمیدونم چرا؟

    همه اطلاعات هم درست دادم

    میشه راهنمایی کنید ?

    1. دوست عزیز باور کنید ما همکاری مستقیمی با خود اینستاگرام نداریم که ازشون بخوایم درخواست شما رو پیگیری کنن. اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر در کل دنیا داره و اگر کمی سرچ کنید می‌بینید که بسیاری از کاربرها نسبت به تاخیر در رسیدگی به درخواست‌هاشون شاکی هستن. صبور باشید.

  17. سلام ببخشد پیج من دیسیبل شده و میرم درخواست میدم و همه فرم هارو پرم میکنم وقتی که میخواو عکس رو اپلود کنم رعکس اپلود نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار کنم تا عکس اپلود بشه تا مشکل من حل بشه

  18. سلام وقتتون بخیر
    من پیجمو دی اکتیو کرده بودم،امروز رفتم از طریق سایت اینستاگرام اکتیوش کردم اما پیجم روی اپ اینستاگرام نمیاد!روی سایت هست اما اپ نه.فقط بقیه اکانت هام فعالن. از طریق اکانت هم رفتم اما ارور میده!میشه لطفا راهنمایی کنید.

  19. سلام….
    من از پیجم افتادم بیرون وقتی میخام واردش بشم می‌گف متوجه فعالیت غیر عادی تو پیجتون شدیم و س روز دیگه امتحان کنید
    باید چیکار کنم؟

  20. سلام وقتتون بخیر
    من دو روز پیش با وی پی ان وارد اینستا شدم و به من پیام اومد ک متوجه فعالیت های غیر عادی شدیم و پیجتون غیر فعال میشه .مراحل ربات و وارد کردن شماره رو طی کردم خودش نوشته بود تقریبا ٢۴ساعت زمان میبرن ولی الان ٣۶ساعته که اتفاقی نیفتاده .حتی ایدیم رو هم میگه یافت نشد.
    چیکار باید کنم .ممنون

    1. دوست عزیز صبور باشید. اینستاگرام که زمان نمی‌گیره ظرف دقیقا ۲۴ ساعت پیج شما رو برگردونه. ممکنه ۲ ۳ روز طول بکشه این فرایند

  21. سلام خواهرم اکانت من به مدت ۳۰ روز از طرف اینستگرام غیر فعال شد من یک ماه صبر کردم تا اکانت برگرده ولی بعد از این مدت که یوزر نیم پسورد و زدم با این پیغام رو برو شدم Your account has been permanently disabled because it didn’t follow our Community Guidelines. This decision can’t be reversed either because we’ve already reviewed it or because 30 days have passed since your account was disabled. Learn more about why we disable accounts in our Community Guidelines میشه یه راهنمایی کلی بکنین که از الان به بعد چیکار کنم

    1. سلام. همونطور که نوشتن راهی نداره برگردوندنش. می‌تونید ایمیل بزنید و مکاتبه کنید با اینستاگرام ولی این احتمال رو بدید که اکانت کلا برنگرده

  22. سلام پیج من به خاطر برنامه ای انفالو یاب دی اکتیو شده نه اسم میاد نه فالورام اصلا میگه وجود ندار
    بعد درخواست کمک کردم اینو نوشته
    (برای درخواست بررسی، حساب خود را تأیید کنید
    قبل از درخواست بررسی، به اینستاگرام بروید و تأیید کنید که شما هستید.)من چطور برم تایید کنم کلا انیستام نمیر اخه

  23. سلام پیج من به خاطر انفالو یاب بسته شده
    دی اکتیو شد چندماه حالا میگه حسابتو تایید من نمیتونم برم تو انیستا تایید کنم
    برای درخواست بررسی، حساب خود را تأیید کنید
    قبل از درخواست بررسی، به اینستاگرام بروید و تأیید کنید که شما هستید این متنو مینویسه .

    1. سلام از طریق اپلیکیشن روی گوشی برای لاگین اقدام کنید تا در نهایت به پیام «اکانت شما دی اکتیو شده است» برسید. بعد مجددا از طریق مرورگر کامپیوتر اقدام کنید برای ریویو شدن اکانتتون توسط اینستاگرام

  24. سلام خسته نباشید من از دیشب پیج اینستام پریده با یه شماره دوتا پیج داشتم جفتشون هم زمان پریده بالا نمیاره حتا اینستا رو پاک کردم دوباره نصب کردم اما فایده ایی نداشت هر اسم پیج رو میزنم بالا نمیاره یه جمله مینویسه که خطا متاسفانه در ارتباط با در خواست شما مشکلی وجود امده است
    باید چکار کنم به ۵ساله این پیچ رو دارم
    حتا کسی هم میخواد پیج رو تو گوشی من بزنه نمیاره بالا یعنی هیچ پیجی بجز خودمم بالا نمیاد

  25. سلام پیج من یه هفته‌ی میشه به دلیل نقض قوانین غیر فعال شده درخاست تجدید نظرم میفرستم خطامیده ب دلیل شیوع کرونا همکاران قادر ب پاسخوگی نیستن.جز این راه دیگه‌ی هست.ممنون میشم کمک کنید هرچقدم هزینه داشته باشه مهم نیست

  26. سلام
    یه پیج ورزشی عکسی از سردار سلیمانی منتشر کرده و اخطار گرفته و توجهی نکرده و الان پیجشون از دسترس خارج شده آیا میشه این پیجو برگردوند؟

    1. بستگی داره پیج پاک شده باشه یا غیرفعال. اگه غیرفعال شده باشه با مکاتبه و یکم صبر به خرج دادن میشه برش گردوند. اگه پاک شده باشه راهی نداره

  27. سلام خسته نباشید من از واتساپ یه فیلم کوتاه شِیر کردم به یه گروه تو اینستاگرام
    بعد اکانتم انی از دسترس خارج شد دوباره وارد شدم . فرم من ربات نیستم رو پر کردم نوشت حسابتون رو برسی
    میکنیم و بعد ۲۴ ساعت اونرو باز میگردونیم الان ۵ روز گذشته فعلا برنگشته بنظرتون چه کنم کل کسب و کارم با
    این اکانته
    میشه راهنمایی کنید
    اصلا پیجم برمیگرده?
    تشکر

  28. خیلی ممنون من یه فرم پر کردم که موقع ارسال نوشت بدلیل همگیری کرونا داوران کمی در اختیار داریم
    اگه میشه لینک ایمیل به اینستاگرام رو برام بفرستین
    ممنون

  29. خانم شاطر زاده بازم موقع پر کردن فرم زد بدلیل همگیری ویروس کرونا داوران کمی در اختیار داریم نمیتوانیم پیگیری کنیم میشه راهنمایییم کنید؟
    اصلا امیدوار باشم که پیجم برمیگرده؟؟

    1. دوست عزیز به نظرتون ما در بهبود کارمندان اینستاگرام نقشی داریم؟ صبور باشید اینستاگرام متاسفانه اپلیکیشنیه که خیلی از کاربرها از سراسر دنیا باهاش این مشکلات رو دارن

  30. سلام خسته نباشید
    پیج منو غیرفعال کردن واز همین روشی که گفتین رفتم
    ایمیل داد که عکستو با فلان کد بفرس فرستادم ولی دوروزه جوابی نیومده برام
    چیکارکنم?

    1. صبر کنید تا پاسخ بدن. باور کنید ما با کارمندهای اینستاگرام ارتباطی نداریم که بتونیم کار شما رو تسهیل کنیم.

  31. سلام توروخدا جواب بدین،من یه کامنت گذاشتم و اینقد گزارش کردن که اینستا گفت توهین کردی پیجم پرید بسته شد،الان نمیتونم برگردونم چیکار کنم؟؟

    1. دوست عزیز پرید بسته شد یعنی چی؟ موقتا تعلیق شده یا پاک شده اکانتتون؟ اگه مورد اولیه توی این پست کامل توضیح دادیم چیکار کنید. اگه مورد دومه حسابتون برای همیشه بسته شده کاری از دست کسی برنمیاد

  32. سلام
    وقتتون بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه
    عذر میخوام من پیجم دیسیبل شده و چند روزه با چند روش درخواست دادم و احراز هویت هم کردم اما هنوز برنگشت.
    ولی با این حال باز هم ادامه دادم
    اما الان که درخواست میدم اینستاگرام کد برای احراز هویت نمیفرسته.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  33. سلام خسته نباشید من تمام مراحل بالارو انجام دادم سه هفته ای میشه ولی وقتی وارد پیچم میشم می نویسه پوشش خبری بازخوانی نمی شود و فالورهام و پستهام رفته و پیچم شده کاربر اینستا و پیچم می پره میره به صفحه ای که نوشته اطلاعات را بررسی می کنیم اگه مشکلی نباشد تا ۲۴ساعت اینده تایید میشه در حالیکه سه هفته است یعنی ممکنه پیچم حل بشه یا حذف شده

  34. سلام وقتتون بخیر
    من اکانتم دیسیبل شده و طبق روش شما درخواست برای فعال سازی مجدد ارسال کردم و با کد ارسالی اینستاگرام احراز هویت رو انجام دادم هرچند هنوز موفق نشدم
    اما الان که درخواست رو میفرستم اینستاگرام حتی کد هم برای احراز هویت ارسال نمیکنه
    آیا مشکل از سیستم منه؟

  35. سلام برای من مشکل Confirm it’s You to Login اینستاگرام پیش امد یعنی همون هشدار دوم دارا تخلف بود امد من اینستامو حذف کردم بعد که نصب کردم کلا اکانتم رفته بود و تو جست و جو میزنم نیستش و وقتی باهمان رمز و شماره وارد میشوم یک پیج دیگه شبیه به اکانت خودم با حرف اضافه برام درست میکنه حالا باید چه کار کنم تا پیجم برگرده؟

  36. سلام وقتتون بخیر
    من حدودا دو ماه پیش اکانتمو دی اکتیو کردم، اما الان که میخوام برگردونمش بعد از وارد کردن یوزرنیم و پسورد این رو مینویسه
    The username you entered doesn’t appear to belong to an account.
    من نمیدونم چیکار کنم اکانتم پریده؟

    1. سلام. تعدادی از کاربرها که مشکل مشابهی داشتن گزارش کردن که با تغییر دادن اینترنتشون (مثلا از وای فای منزل به اینترنت خط) مشکل برطرف شده. این روش رو امتحان کنید.

  37. سلام وقتتون بخیر، چند روز پیش یکدفعه اینستاگرام اکانت منو دی اکتیو کرد، من تمام مراحلو انجام دادم ( ربات نبودن، تایید شماره و رمز و همه چی ) الان چند روزه فقط پیام تا ۲۴ ساعت دیگ دسترسی پیدا میکنید رو میده ، توی قسمت اینستاگرام هلپ هم نمیتونم درخواست بدم چون مینویسه بخاطر شرایط کرونا پشتیبانی نمیکنند الان!! راه دیگ ای هست بتونم مشخصاتمو تایید و پیجمو درست کنم ؟ ایمیل چجوری میتونم بدم به اینستا؟! تشکر

  38. ببخشید گفتید مشکلمو به اینستا اعلام کنم از چه راهی وچه طوری . میشه راهنمایی کنید چون هیچکدام از فیلدهای پیچم کار نمی کنه همش می پره بیروم

  39. سلام من داشتم فالوورهای فیک پاک میکردم از اکانتم انداختم بیرون بعد اسم پیج زده کاربراینستا این راهاهم رفتم ولی جواب نمیده لطفا کمکم کنیدممنون

    1. صبور باشید تا پاسختون رو بدن باور کنید ما به کارمندهای اینستاگرام دسترسی نداریم تا درخواست کنیم کار شما رو تسهیل کنن.

  40. سلام وقت بخیر پیجم دیسیبل شده بخاطرنقض قوانین حالا پیجم پریده حتی توجستجوهم بالا نمیاد آیابازیابی میشه برگرده؟

    1. لطفا متن رو مطالعه کنیم راه‌های بازیابی رو توضیح دادیم. پیجی که دیسیبل بشه طبعا توی سرچ هم بالا نمیاد.

  41. سلام وقت بخیر
    عذر میخوام اگه پیجی که ایمیل پشتیبانش یاهو بوده رو میتونیم با همون یاهو برگردونیم یا باید حتما با جیمیل ارتباط برقرار کنیم؟
    سپاس

  42. سلام حدود ۴ روز پیش پیج شوهر خواهرم که ۲۰ هزار تا تا فالوور داشت یهو پرید و دیسیبل شد و پیغام اومد که ثابت کنم ربات نیستم تمام مراحلشو رفتم و یک کد داد که اونم وارد کردم
    وقتی این مراحل رو رفتم این پیغام رو اینستاگرام بهم داد
    Thanks for Providing Your Info
    We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.
    حدود ۴روزه که فقط این پیغام رو بهم میده میشه کمکم کنید بگید چیکار کنم برای برگشت پیج؟اسمش رو با پیج دیگه سرچ میکنم‌ میکنم اصلا پیدا نمیکن

    1. طبعا وقتی پیجی غیرفعال باشه با سرچ پیدا نمیشه. صبور باشید تا پاسختون رو بدن کار دیگه‌ای جز صبر و پیگیری برنمیاد از شما

  43. Google can use this phone number to make sure it’s really you if you get locked out of your account or if we notice suspicious activity.
    Confirm your recovery phone number(اینجا جای شماره م بود ) and see other personalized security recommendations in the Security Checkup.
    Take action
    You can also go directly to:
    https://myaccount.google.com/security-checkup

    خانم شیرین شاطرزاده لطفا کمکم کنید .این اخرین پیامی هست که اینستا بهم پیام داده ..ممنون میشم

    1. راستش پیامش واضحه من نمی‌دونم چه کمکی می‌تونیم به شما بکنیم. هویتتون رو از طریق حساب گوگل و لینکی که براتون گذاشته تایید کنید همین

  44. سلام وقت بخیر من برای برگرداندن پیجم همه اون نکاتی که بالا گفته شده را انجام دادم اما ی قسمت داره که نوشته شده برای درخواست بررسی، حسابتان را تأیید کنید
    قبل از درخواست بررسی، به Instagram بروید و تأیید کنید که این شما هستید.
    اما در صورتی که من پیجی ندارم که برم حساب ام را تائید کنم باید چهکار کنم؟
    و از کجامعلوم میشود درخواست من ارسال شده و انها پیگیری میکنند؟

  45. سلام وقتتون بخیر
    عذر میخوام وقتی میخوام لینک ریست پسورد رو دریافت کنم با این مشکل(Confirm it’s You to Login) مواجه میشم و وقتی هم دستور من ربات نیستم رو انجام میدم و next رو میزنم ارور(The captcha solution was not correct. Please try again.) میده
    از مرورگر و گوشی دیگه هم امتحان کردم ولی حل نشد
    ممنون میشم که راه حلش رو بگید
    سپاس

  46. با سلام
    من دو هفته قبل یهو از پیج کاریم خارج شدم
    بعد بهم گفت باید تایید کنی که ربات نیستی
    اول با اینترنت عادی نشد بعد vpn روشن کردم و مراحل رو انجام دادم ، آخر سر این ارور رو آورد :
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    اول اینکه میخواستم‌بدونم این ارور به چه معنیه ؟ بنظرتون بعد ۳۰ روز پیچ آزاد میشه یا درباره ش تصمیم گیری میکنند ؟؟؟

    البته از اون روز چندین دفعه عکس پاسپورتمو فرستادم
    دو سه بار هپ عکس کد کداری که خودشون خواستم‌ فرستادم بهمراه عکس کارت ملی و پاسپورت

    ولی مهم اینکه هیچ جوابی به این ایمیلها داده نشده و من همچنان منتظرم پیجم ۸۹کا بود و سه سال براش زحمت کشیده بودم

    خواهش میکنم بهم بگید بعد ۳۰ روز پیج آزاد میشه ؟؟؟

    یه مسئله دیگه از اون روز پیج کلا از دسترس خارج شده و هر دفعه که میخوام واردبشم ارور اینکه ۲۴ ساعت دیگه وارد بشید رو بهم میده

    1. سلام. من ارتباطی با کارمندهای اینستاگرام ندارم که بدونم تصمیم‌گیری می‌کنن یا پیج آزاد میشه. بهشون ایمیل بزنید و بپرسید. یه مقدار در این پروسه کند عمل می‌کنن

  47. سلام. اکانت من امروز به دلیل پایین بودن سن غیر فعال شد. من تمام مراحل بالا رو انجام دادم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و هیچ صفحه بعد از زدن دکمه سند بالا نیومد.ایمیل خودمو هم چک‌کردم ولی نشد

    1. یکم صبور باشید. اگه سن رو اشتباه وارد کردید جای برگشت داره ولی اگه زیر ۱۳ سال هستید اینستاگرام بهتون اجازه برگردوندن اکانت رو نمیده

  48. سلام.دوبار با فاصله نسبتا زیاد فرم رو پر کردم ولی هنوز به عکسی که براشون ریپلای زدم تو ایمیل پاسخی ندادن.حالا که میخوام دوباره فرم پر کنم گزینه send رو که میزنم میگه درخواست شما ثبت شد ولی به ایمیلم هیچ چیزی نمیاد که کد فرستاده باشه و بگه عکس بگیر.حالا باید صبر کنم تا به اون ایمیل قبلیه جواب بدن یا یه درخواست جدید با فیل تر شکن بدم؟؟

    1. درخواست جدید با فیلترشکن چه فایده‌ای داره اونا که آی پی ایمیل شما رو چک نمی‌کنن متن و فرستنده رو چک میکنن. صبور باشید این تاخیر در پاسخگویی اینستاگرام معمولا طبیعیه

  49. سلام من بلاک بودم بعد از چند روز از بلاکی اینستا دراومدم بعد خود به خود از پیجم خارج شدم. بعد یه متن با به تیک بعدی اومده بود نوشته بود (متوجه فعالیت غیر عادی در حساب شما شدیم بنابراین شمارا از سیستم خارج کردیم
    ظرف ۳۰روز مراحل بعدی را دنبال کنید تا بتوانیم شمارا پیش از غیر فعال شدن حسابتان برگردانیم)
    ..
    بعد شمارمو زدم حالا پیامک برام نمیاد ؟ میشه کمک کنید

  50. سلام و وقت بخیر، رمز اینستا را گم کردم نمیتونم برم داخل، تو نرم افزار که میزنم get help logging in ، هیج گزینه ای مثل send a sms یا send an email وجود نداره، از طریق بروزر کروم هم که میرم و فراموشی رمز میزنم یه لینک میفرسته رو خط که وقتی میزنم اصلا کار نمیکنه! خواهش میکنم راهنمایی کنید تا پیجم را برگردونم، ممنون میشم جواب بدیدددد.

  51. سلام.
    من روسیه هستم و اینجا اینستاگرام فیلتر شده، من اکانت شخصی دارم ولی مجبور بودم با فیلترشکن میرفتم و الان اکانتم بسته شده. برای درخواست قسمتی که میگه اسم کشور رو وارد کنید کدام کشور را وارد کنم که کمتر به مشکل بخورم؟

    1. ایران رو بزنید. به هر حال چون با ای پی های مختلف میرید این تغییر آی پی ثبت میشه و هر کشوری بزنید به مشکل میخورید. مگه این که همیشه با آی پی یک کشور خاص از اینستاگرام استفاده کنید.

  52. سلام
    من بخاطر اینکه نمیتونم اینستا دانلود کنم مجبورم هر روز با گوگل وارد پیجم بشم بعد خارج بشم
    اون روز اومدم وارد پیجم بشم. نشد اینو نوشته
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 1 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    هر روز امتحان میکنم ببینم درست شده یا نه
    ولی درست نشده
    با اپ که میرم اوکی هست ولی با گوگل نمیتونم برم .. چیکار کنم درست بشه ؟

  53. من چندروز پیش یهو پیجم پرید بدون هیچ دلیلی الانم آیدیمو میزنه instgram user اصلا نام کاربری و میزنم میگه no user found چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟ ?????

  54. سلام پیح من چند روزیه توسط اینستا غیرفعال شده چون ربات تشخیص داده شده بود
    نمیخوام برش گردونم… میخواستم لطف کنید منو راهنمایی کنید که ایا میتونم باز از ایدی این پیج برا پیج جدید استفاده کنم؟اگه میشه تا چند روز بعد از غیر فعال شدن پیج میتونم؟

  55. سلام. وقت بخیر. من داشتم از طریق لینک وارد چند پیج می شدم که یکهو دیدم که از حسابم خارج‌ شدم روی ورود به سیستم که میزنم خطا میده. روی رفتن به حساب دیگه که میزنم و بعد ورود و … کد رو برام می‌فرسته ولی بعد نمیره مرحله بعد وقتی که تایید میکنم میزنه لطفا کدی که براتون فرستادیم رو چک کنید و وارد کنید. زمانی هم که تیک من ربات نیستم رو میزنم اصلا گزینه next آبی نمیشه که بتونم انتخابش بکنم. بارها سعی کردم اما نشد . چه کار کنم؟؟

  56. سلام متاسفانه من نمیدونم با کدوم ایمیل پیجمو ساختم به همین دلیل از دوتا ایمیل این کارو انجام دادم ایمیل های که حدس میزنم باشن همچنان منتظرم ایا خیلی مهمه حتما همون ایمیل باشه؟و اینکه اشکال نداره روزی چندبار ایمیل زدهمون عکس و کدرو

  57. اینستا به من مهلت ۳۰ روزه داده بود تا احراز هویت کنم و منم ایمیل زدم چند بار ولی جوابی دریافت نکردم الان که مهلت ۳۰ روزم تموم شده امکانش هست پیجم برگرده یا کلا حدف شده دیگه؟

  58. سلام خسته نباشید پیج من به دلیل نقض قوانین دی اکتیو شده و ارور ۲۴ ساعته رو میده من مراحل بالا را انجام دادم ولی وقتی همه فرم را پر میکنم و دکمه ارسال رو مینویسه به دلیل ویروس کرونا پاسخگو های ما کم است ما نمی‌توانیم اطلاعات شما را برسی کنیم آیا راه دیگه هم داره واسه بازیابی پیج ممنون میشم کمکم کنی

  59. سلام
    ممنون بابت صبر و حوصلتون
    من اینستام ب یک باره از بین رفت و تموم پستام و فالورام صفر شد
    وقتیواز سرچ پیج دوستام اسم کاربریمو میزنم شناسایی نمیکنه و میگ همیچین آیدی یا ایمیلی وجود نداره
    میتویند کمکم کنید چکار کنم
    سپاس

  60. سلام من همه نظرات رو خوندم جواب سوالم نبود میخاستم بگم پیج من رو اینستا دیسیبل کرده و برهم نمیگردونه نام کاربری من همون آیدی من رو بعد از ،چند روز یا چند ماه دوباره آزاد میکنه که استفاده کنم اگه پاسخ بدین ممنون میشم یا پاسختون رو باپیامک ارسال کنید چون خیلی برام مهمه ممنونم
    ۰۹۱۵۰۱۸۱۱۸۱
    ????

  61. سلام وقتتون بخیر.من امروز اینستاگرامم رو باز کردم و از من سنم رو خواست و من هم یک مورد اشتباه زدم و گفت سنم مناسب نیست و بلاکم کرد.خیلی تلاش کردم و راه های زیادی رو امتحان کردم ولی هیچ کدام جواب نداد و پیجم بازیابی نمی‌شه و فقط اکانت جدید ساخته میشه برام،خواستم بدونم راهی هست که پیج قبلیم رو بازیابی کنم به طوری که به تمام موارد قبلی دسترسی داشته باشم؟خودم در حال حاضر یک لینک که مخصوص تعلیق اینستاگرام هستش رو پر کردم ولی الان یه پیج جدید فقط بخاطر دنبال کردن چند فیلم بسیار مهم مجبور بودم بزنم،آیا امکانش هست با این وجود پیج قبلی بازیابی بشه تا من این اکانت رو پاک کنم؟ممنون میشم کمکم کنید خیلی نگران هستم.

  62. سلام خسته نباشید ببخشید من پیجم امروز خود به خود پرید بیرون هرکاریم میکنم دیگه نمیتونم برم داخل با اینکه رمز و آیدی پیجمم بلدم اما نمیتونم برم دیگ داخل چیکار کنم ؟

  63. سلام من خود به خود از پیجم خارج شدم. بعد یه متن با به تیک بعدی اومده بود نوشته بود (متوجه فعالیت غیر عادی در حساب شما شدیم بنابراین شمارا از سیستم خارج کردیم
    ظرف ۳۰روز مراحل بعدی را دنبال کنید تا بتوانیم شمارا پیش از غیر فعال شدن حسابتان برگردانیم) بعد هرچی که گفته بود و انجام دادم مشکل از چیه ؟ اون بالا هم پیام دادم ولی مشکل اصلیم اینیه که الان مطرح کردم

  64. سلام خوب هستین . اینیستا منو ۳ روز پیش انداخت بیرون الان نام کاربری و رمزو میزنم no user found میاره . Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 1 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled. اینو میاره بعد . چیکار کنم‌

  65. سلام پیج من با بیشتر ۱۰۰k فالور تارگت ریپورتر ها قرار گرفته و دیسیبل شده
    اگه تیم شما قابلیت برگردوندن پیج رو داره ممنون میشم راه ارتباطی ارسال کنید
    مچاکر

    1. سلام ما کل مراحلی که لازمه طی کنید رو توضیح دادیم. به اینستاگرام باید توضیح بدید که ریپورت شدن‌ها بی‌دلیل بوده. اگه دلایلتون منطقی باشه بعد از مدتی پیجتون برمی‌گرده

  66. سلام خسته نباشید من تاریخ تولد پیج اینستامو اشتباه واردکردم پیجم روبسته ولی غیرفعال نیست ولی نمیتونم واردپیجم بشم میشه لطفا کمکم کنید

  67. درود بر شما
    از امروز صبح به طرز عجیبی هر دو آکانت اینستاگرام من همزمان از دسترس خارج شده و از هر طریقی که امتحان میکنم نمیتونم وارد آکانتم بشم. پیغام میده همچین یوزری وجود ندارد.
    تمام روش های گفته شده در این صفحه هم انجام دادم. اما تاثیری نداشت. هیچ کار خلاف قوانینی هم انجام دادم.
    چه راهی پیشنهاد میدید؟

  68. من همه اطلاعات رو وارد میکنم برای فرستادن ایمیل به اینستاگرام ولی میزنه نمی‌توانیم سابقه شناسه کاربری که وارد کردید را پیدا کنیم یعنی چی؟!!!

  69. سلام پیج من غیر فعال شده و درخواست بازگردانی دادم ولی خبری نیست .آیا ممکنه که دیگه برنگرده ؟
    لطفا راهنمایی کنید .
    و آیا چقدر زمان می‌بره که برگرده ؟خواهشا جواب بدید .تشکر
    ۵۳کا فالور داشتم .یهویی غیر فعال شد .

  70. سلام من ناشنوام به ماکمک کنید ۸ماه اینستاگرام غیرفعال شد میشه راهنمایی کنید دلم بخواد برگشته لطفا
    مرسی
    اگه امکانش هست پیام بفرستید حتما

    1. سلام حسین عزیز
      در این مقاله راه برگردوندن اکانت اینستاگرام رو مرحله به مرحله توضیح دادیم لطفا مطالعه کنید و اگر جوابتون داخل متن یا سایر کامنت‌ها نبود از ما بپرسید.

  71. سلام وقتتون بخیر ،ببخشید پیج من چندروزه از دسترس خارج شده و وقتی نام کاربریمو میزنم مینویسه همچین اکانتی وجودنداره و وقتی میرم تو هلپ ایدی اینستاگرام نمیاد که بهش ایمیل بزنم کاری هم نکردم اخه.باید چیکار کنم؟

    1. به خود اینستاگرام ایمیل بزنید مشکل رو مطرح کنید و نام کاربریتون رو هم ذکر کنید که بررسی کنن.

  72. سلام ببخشید من فرمی که گفتید پر کردم ولی ارسالو ک میزنم میگه بخاطر بیماری کرونا نفر نداریم ک کار شما را انجام دهد

    1. به نظرتون من الان می‌تونم کارمندهای اینستاگرام رو دوبرابر کنم که کارتون انجام بشه؟

  73. ببخشین من پیجم بالا نمیاد امروز یه گزینه اومد که بزنید ربات نیستم بعد هم به شماره تلفنم یه کد اومد اینو زدم بعد گفت بعد از بیستو چهار ساعت اگر تونستیم میتونید به حسابتون دسترسی پیدا کنید درست میشه بنظرتون پیجم بر میگرده؟؟؟؟؟

  74. سلام ببخشید من پیجمو دی اکتیو کردم الان کمتر از ۲۴ ساعته میخام برگردم بهش میگه اجازه نمیده…چرا؟!!؟؟؟ چیکار کنم الان
    توروخدا راهنماییم کنید

  75. سلام وقتتون بخیر ، من پیجمو دو روز میشه خودم دیسیبل کردم ولی الان هیچ‌جوره نمیتونم وارد شم رمز اینا هم درشته و حتی شماره تلفن و جیمیلم روشه ولی ارور میده ، و وارد پیج نمیشه ، فراموشی رمزم که میزنم دیگه ایمیل میگه نمیفرسته اس ام اسم که نمیاد ، فیسبوک هم امتحان کردم ، ولی اون اون گزینه ی آخرو که میزنم تصویر پیجمو نشون میده با شماره و جی‌میلم که روشه ، ولی در ادامه که کد ها میاد و تایید دو مرحله ایی رو رد می‌کنم پسوورد رو عوض می‌کنم باز نمیتونم برم داخل و لوگ این کنم… و حتی این روشه شمارو امتحان کردم میگه که باید پیجتونو تایید کنید تا ایمیل بره در صورتی که من به پیج دسترسی ندارم. راهی هست کمکم کنید؟ امکان برگشت هست؟ یا پیجمو میخوان پاک کنن؟
    ممنون از وقتی که میزارید

    1. پیج دی اکتیو شده پاک نمیشه. ممکنه آدرس ایمیلی که برای لاگین کردن میزنید اشتباه باشه که این ارور رو بهتون میده

  76. من میخام بعد از چند ماه اکانت دی اکتیو شدمو برگردونم میزنه رمز اشتباهه وقتی میخام رمزو ریست کنم خطا میده و رمز جدید رو قبول نمیکنه باید چیکار کنم؟

  77. سلام وقت بخیر..
    من پیجمو حدود ۵ روزه دی اکتیو کردم، الان ک میخام برگردونم میگه رمز غلطه….رفتم رمز عوض کردم حالا ک پسورد رو میزنم وقتی وارد میشه صفحه سفید میشه و ی جمله میزنه خطارخ داده است…مشکلش چیه

  78. سلام ببخشین من دوروزی هس پیجمو دلت زدم نمیدونم همیشگی شدیا دی اکتیو شد برام با لپ تاپ میخوام وارد شم مث همیشه ارور میده که شما درخواست حذف پیجو دارین تا ی ماه دیگه حذف میشه اگه اقدامی نشه چجوری میتونم برش گردونم ؟؟دایرکت پیجی ک حذف شده برام تو این یکی پیجم میاره ولی ایدیمو میزنم نمیاره پیج رو .قبلا اینجوری ا طریق لینک دلت زده بودم ولی بدون ارور میاورد دایرکت اسم پیجمو instagram user زده میشه راهنمایی کنین ممنون میشمممم

  79. سلام وقت بخیر من ۲ روز پیش اکانتمو دی اکتیو کردم ولی الان ارور میزنه و نمیاد بالا باید چیکار کنم

  80. سلام من یک روز پیش پیجمو دی اکتیو کردم حالا دوباره میخام وارد بشم پیام Error , there was a problem with your request میاد چیکار کنم؟!

    1. ۱- مطمئن باشید اتصال اینترنتتون سرعت مناسبی داره
      ۲- مطمئن بشید آخرین ورژن اینستاگرام روی گوشیتون نصبه
      ۳- cache گوشی رو پاک کنید تا آی پی که استفاده میکنید توسط اینستاگرام بلاک نشه

  81. الان من یه ماهه پیجم رفته هرکاری میکنم نمیشه موقع send زدن میگه تعداد کارمندامون کمه بخاطر کرونا..راهکار دیگه ای وجود نداره؟

  82. سلام خسته نباشید
    پیج اینستاگرام من ب حالت تعلیق دراومد بعدش میگ ثابت کنید ک ربات نیستید منم میزنم بعدش میگه تصاویر را انتخاب کنید تصویرشم کامل باز نمیشه چیکار کنم؟

  83. سلام ببخشید من دیروز پیجم دی اکتیو شد و روش شما رو امتحان کردم اما بعدش که send رو میزنم پیامی به عنوان : Confirm Your Account to Request a Review
    Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review.میاد…در صورتی که من به اکانتم کلا دسترسی ندارم دیگه و نمیتونم از اونجا تاییدش کنم …باید چیکار کنم تا send بشه ؟
    اگر ایمیلی باید بفرستم هم لطف کنید ادرس ایمیل اینستاگرام رو بگید بهم بسیار ممنونم

    1. از طریق اپ اینستاگرام سعی کنید وارد بشید و گزینه مشکلات ساین این رو بزنید که متوجه بشن خودتون هستید که میخواین وارد اکانت بشید. موفق باشید

  84. سلام.به من گفته شده چون زیاد از وی پی ان استفاده کردم اکانتم دچار مشکل شده و به احتمال زیاد برنمیگرده.من چیکار باید بکنم؟به همین اکانت نیاز دارم

  85. سلام اینستاگرام اکانت منو دیلیت کرده چند مرحله اومد ک ثابت کنم ربات نیستم ولی بعدش هرچی میزنم کدی برام نمیاد و هی میزنه۲۴ساعت صبر کنید ولی الان دوروزه بازم همینو میزنه

  86. سلام، پیج من غیر فعال شده، وقتی درخواست بازبینی را ارسال می کنم این پیغام را میده. ممنون میشم راهنمایی ام کنین. وتل چند وقت باید منتطر باشم؟

    You Can’t Use This Feature Right Now
    We limit how often you can post, comment or do other things in a given amount of time in order to help protect the community from spam. You can try again later. Learn More
    If you think this doesn’t go against our Community Standards let us know.

  87. با سلام و وقت بخیر
    ضمن عرض خسته نباشید
    من یک مشکلی در پیج انستاگرامم پیش اومد من یک انستا دانلودر نصب کردم و یوزر نیم و رمزم را وارد کردم که بتونم ازش استفاده کنم بعد انستاگرام احساس کرد من ربات هستم چند تا سوال های تصویر دار پرسید منتها بعد انستاگرام رفت و اصلا یوزر نیم یا شماره تلفن و ایمیل رو میزنم نمیشناسه و نمیاره بالا و تا حالا نتونستم کاری انجام بدم با اینکه چندین بار درخواست دادم
    اگر راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

  88. سلام خوبین
    من برای پیج کاریم تایید دومرحله‌ای گذاشته بودم رمز و همه ی اطلاعاتشو قبول مکنه ولی این کد شش رقمی برام پیامک نمیشه که وارد پیجم بشم کدهای بازیابی ۸رقمی رو هم دارم میزنم خطا میده کدرو بررسی کنین
    چیکار کنم امکان بازگشت پیجم هست ؟

  89. سلام
    وقت بخیر
    پیجم خود به خود پرید بیرون و ارور You ve been logged out داد
    و الانم وقتی با کامپیوتر به لینک پیجم میرم میگه Sorry, this page isn’t available The link you followed may be broken, or the page may have been removed.
    یعنی پیجم رو ریمو کرده اینستاگرام ؟؟؟؟

    وقتیم که فراموشی رمز میزنم میگه چنین اکانتی وجود نداره !!!!

    لطفا راه حل بدید
    ممنون

  90. سلام واسه من صفحه مرکز راهنمایی که میاد گذینه سوم باید چی بزنم بعد از ایمیل که میگه نام کاربری اونجا چی باید گفت؟‌

  91. وقتی انیستا میگه به دلیل ویروس کرونا کاری نمیکنیم
    چطور بهشون پیام بدیم
    پیج من رو بستن هیچ خطایی هم نکردم شخصی بود الان میخوام ایمیل بزنم میگن کرونا هست .ایمیل انیستا هم که میگه قدیمی شده و استفاده نمیکنیم ازش
    واقعا موندم چیکار کنم

  92. سلام اکانتم پریده کامل آیدیم رفته یوزر اکانت آورده میشه لطفا راهنمایی کنید امیدی هست؟
    ریست پسوردم میخام بکنم اصلا نمیشناسه اکانت
    یعنی تعلیق شده؟
    ممنون از سایتتون

  93. سلام وقتتون بخیر.
    من یک روز پیش تو اینستام که بودم یهو یه صفحه اومد نوشته بود باید لاگ اوت کنم قبلشم ازم خواست ثابت کنم ربات نیستم.. بعدش انگار اکانتم پاک شد هرچی میخوام لاگ این کنم نمیشه ایمیلمو میزنم میگه اکانتی نیست با این.. با یه اکانت دیگه پیجمو دیدم بیوم و تعداد افراد بود ولی بالاش زده بود instagram user .. یچیز دیگه اینکه وقتی تو قسمت لاگین اون گزینه ی recet my password رو میزنم صفحه بعدش ایدیم یه حرفش کم شده و پروفایلم اون پروفایل قبلیم نیست… این پیج قابل برگشته؟ دقیقا مشکلش چیه؟؟ ممنون پیشاپیش.

  94. سلام، وقت بخیر
    من چندتا پیج رو چندتا گوشی داشتم که از ۶ هفته پیش جمعه زمانیکه گوشی ها در شارژ بودن پیج ها بی علت بدون نقص قوانین دیسیبل شدن و با ارور سی روزه مواجه شدم که بعد احراز هویت پیج ها بر می گردن و ایمیل عذرخواهی هم میاد که پیج ها به اشتباه دیسیبل شدن اما متاسفانه نمی تونم هیچ فعالیتی در پیج ها داشته باشم حتی با یه لایک پیج ها دیسیبل می شن و مجدد با ارور سی روزه مواجه میشم و بعد انجام احراز هویت پیج ها بر می گردن برا امتحان یوزر یه پیج و عوض کردم ولی متاسفانه تاثیری در عدم دیسیبل شدن پیج نداشت،حتی برا یه پیج شماره تماس و ایمیل پیج و با یه شماره تماس و ایمیل جدید جایگزین کردم باز بدون فعالیت پیج ها دیسیبل شدن، حتی این هفته گفتم هیچ فعالیتی نمی کنم ببینم پیج ها روندشون عادی میشه که متاسفانه باز جمعه شد و امروز همه پیج ها مجدد دیسیبل شدن، هر هفته جمعه ها بدون هیچ فعالیتی پیج ها بی علت دیسیبل می شن و مجدد احرازهویت و روند تکراری و متاسفانه وقتی هم که پیج ها بر می گردن با اینکه در ظاهر هیچ مشکلی ندارن اما با یه تک لایک هم دیسیبل می شن، برا امتحان اومدم چند پیج جدید با چند شماره جدید و مشخصات جدید ساختم که ۲ تا از پیج ها با همین مشکل مواجه شدن و دیسیبل شدن، اما فقط ۲ پیج جدید عملکردش عادی هست و دیسیبل نشدن، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، سپاسگزارم

  95. سلام. اگر از یک پیچ با ۲ هزار فالور به مدت ۲ سال استفاده نشود و بعد از دوسال دوباره بخواهیم فعالیتمون رو تو پیج شروع کنیم، ممکنه که مشکلی براش پیش بیاد و غیر فعال بشه؟
    ممنون

  96. سلام اکانت من به حالت معلق درآمده طبق توصیه شما به این آدرس رفتم https://help.instagram.com/contact/606967319425038 و فرم را پر کردم وقتی اکی کردم این پیغام میاد.
    “برای درخواست بررسی، حساب خود را تأیید کنید
    قبل از درخواست بررسی، به اینستاگرام بروید و تأیید کنید که شما هستید”
    من که به اکانتم دسترسی ندارم که بتونم حسابم را تایید کنم لطفا من را راهنمایی بفرمایید . سپاسگزارم

  97. سلام برای من این میاد وقتی اینستا هلپ و پر میکنم فرم شو
    The decision to disable your account can’t be reviewed. This is either because
    we already reviewed it and decided it can’t be reversed, or because more than
    ۳۰ days have past since your account was disabled
    Okay
    چی کار میتونم بکنم؟

  98. سلام من این فرم رو که پ میکنم send میزنم پیغام میده برو تو اینستاگرام تایید کن این username خودته
    Go to instagram and confirm its you before requesting a review
    میشه راهنمایی کنیین

  99. سلام
    من پیجم دیروز بعد از یه استوری کلا پاک شده نه اسمم تو سرچ و اکسپلور بالا میاد وقتی هم اسم پیج میزنم ک وارد بشم میگه اصن همچین نام کاربری وجود نداره از طریق راهی ک شما گفتین پیش رفتم الان میگه به اکانتت برو و تایید کن ک خودتی در صورتی که به اکانت دسترسی ندارم باید چیکار کنم لطفا کمک کنید

  100. سلام خانم شاطرزاده
    خداقوت
    من چهار روزی هست که اکانت اینستاگرامم به صورت ساسپند دراومده و تو مرحله ثبت شماره واسه اعلام مخالف سی روزم متوجه شدم که شمارم که به نام منم نبود سوخته و قرار نیس که کدی واسم ارسال بشه و این وسط فقط یه ایمیل سالم دیگه برام باقی مونده تا یجورایی دور بزنم این مسئله رو ..
    میخواستم ازتون بپرسم که روش‌های دیگه و یا فرم درخواستی هم هست که تنها به ایمیل و نام کاربری نیاز باشه و کارم راه بیوفته ؟
    اگه منو راهنمایی کنین خیلی ازتون ممنون میشم

  101. ببخشید من پیجم یهو پریو و ازم سوالا شد ک ایا رباطم یا ن و ی سولا پرسید سوالو جواب دادم ولی گفته ک ی کد شش رقمی ارسال میشه میخاستم بدونم این پیجم ک پرید میشه دوباره برگردونده بشه؟

  102. سلام
    من میخام وارد پیجم بشم با این عبارت user not found مواجه میشم
    و کلمه ی عبورم رو فراموش کردم و حتی میخام با ایملم وارد بشم باز هم میزنه user not found

  103. سلام پیج من غیر فعال شده از طرف اینستا بیشتر از ۳۰روزه وقتی برای فعالسازیش درخواست میدم پیام میاد که چون از ۳۰ روز بیشتر گذشته دیگه پیج برنمیگرده.دیگه کاریش نمیشه کرد؟

  104. سلام
    پیج من خود بخود غیر فعال شد و یک فرم که اعلام کردم من ربات نیستم را پر کردم و در آخر وارد صفحه ای شدم و اسم و ایمیلو شماره تماس و یه توضیح در اخر صفحه نوشتم وقتی send را میزنم این پیغامو میده
    Confirm your accont to request a review در توضیحاتشم میگه وارد اینستاگرام خود شوید و confirm it,s you before requesting a review
    من وقتی وارد پیجم میشم یه پیغام رو صفحمه
    Tanks for pereviding you info
    لطفا راهنماییم کنید

  105. سلام من پیجم غیرفعال شده بدون اینکه من کاری کرده باشم و بعد این پیام میاد
    You can’t use Instagram
    because your account didn’t
    follow our Community
    Guidelines. This decision cant
    be reversed either because
    we’ve already reviewed it, or
    because 30 days have passed
    since your account was
    disabled,
    راهی نداره یعنی؟

  106. سلام من به دلیل اینکه نمیخواستم چند وقتی در اینستاگرام فعالیت کنم پیجم رو دی اکتیو کردم، البته هر ازچندگاهی یه سر میزدم. الان که رمز عبور و نام کاربری زدم بدون هیچ مشکلی وارد شد، ولی پست ها همه پاک شدن با خودم گفتم صبر کنم شاید برگشتن ولی الان حدود سه ماه میگزره و خبری نیست. میتونید کمکم کنید؟

    1. سلام
      این مشکل ممکنه پیش بیاد. اگر پست‌ها برنگشتن به خود اینستاگرام ایمیل بزنید ببینید امکان برگشتنشون هست یا نه

  107. سلام من چندوقت پیش دی اکتیو کردم اکانتمو و چند روز پیش برگردوندمش و الان دوباره میخوام دی اکتیو کنم اما گزینه Temporarily deactivate my account واسم نمایش داده نمیشه؟ از چه راهی میتونم دی اکتیو کنم؟

  108. سلام، من از برنامه های آنفالویاب استفاده کردم، و ایستاگرام پیجم رو تعلیق کرده و گفته اطلاعات رو بررسی میکنه، اگر درست بود پیج برمیگرده اگر درست نبود پیج بسته میشه، چقدر زمان میبره بررسیشون؟ امکان برگشت هست؟

  109. سلام وقتی من فرم اینستا هلپ رو پر میکنم این رو مینویسه
    The decision to disable your account can’t be reviewed. This is either because we already reviewed it and decided it can’t be reversed, or because more than 30 days have past since your account was disabled
    چیکار کنم ؟ قبلا هم برای اینستا عکس خودن و کاغذ رو فرستادن ولی بعد از یه مدت از طریق ایمیل فیسبوک این پیامو برام فرستاد
    Hi,

    We can’t give you access to this account or continue to process your request because we haven’t received an acceptable image to verify account ownership.

    Thanks
    لطفا راهنمایی کنید اکانتمو لازم دارم چند روزی بود که اکانتو ساخته بودم هیچی رو نه لایک نه فالو نکرده بودم

    1. خودشون گفتن نمیتونن اکانت رو بهتون برگردونن حالا شما یه ایمیل دیگه بزنید و بپرسید آیا راهی هست برگرده یا نه. اگه بگن نه متاسفانه دیگه پیج از دست رفته

  110. سلام پیج من‌بخاطر نقض قوانین دیسیبل شده
    وقتی میخوام از داخل اینستاگرام ایمیل بزنم همه قسمت ها رو مر میکنم ولی واسه قسمت username که ایدیمو میزنم میگه we can not find record of user I’d that you entered
    و ایمیل رو نمیفرسته
    مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ایمیل بزنید به خود اینستاگرام مشکل رو توضیح بدید و چک کنید که آیا پیج غیرفعال شده یا کلا پاک شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن