Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو اینستاگرام

۳.۷/۵ - (۱۴ امتیاز)

ممکن است به هر دلیلی پیج شخصی یا کاری اینستاگرامتان برای مدتی غیرفعال شود و شما مایل باشید آن را بازگردانی کنید. برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام در وهله اول شاید گیج‌کننده به نظر برسد اما با آموزش صحیح، کار آسانی است. در این پست به آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام می‌پردازیم که ممکن است به دلایل مختلف دی اکتیو شده باشد.

آیا نیاز به مشاوره تخصصی درباره اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم مشاوره اینستاگرام

آیا نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم برگرداندن پیج اینستاگرام

بازگردانی پیج پاک شده اینستاگرام

اول از همه باید بدانید که اگر اکانت اینستاگرام خود را پاک (delete) کرده‌اید دیگر نمی‌توانید آن را برگردانید. باید نام کاربری و پسورد جدیدی برای خودتان بسازید و عملا همه چیز ا در اینستاگرام از نو شروع کنید! برای همین موضوع است که به جای پاک کردن اینستاگرام، قابلیت دی اکتیو اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم که قابل برگرداندن است.

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

اگر مدتی پیش اینستاگرامتان را موقتا غیرفعال کرده‌اید، خیلی ساده می‌توانید آن را برگردانید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی باز کنید.

۲- نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

۳- در این مرحله با توجه به تغییرات و آپدیت‌هایی که اینستاگرام در دوران دی اکتیو بودن شما داشته است، ممکن است لازم باشد یک بار دیگر با شرایط اینستاگرام موافقت کنید.

۴- تبریک می‌گوییم! اکانت اینستاگرام شما با موفقیت برگردانده شده و شما دوباره به تمام داده‌هایتان دسترسی دارید.

برگرداندن اکانت تعلیق شده اینستاگرام

ممکن است اینستاگرام اکانت شما را به خاطر رعایت نکردن شرایط استفاده (Terms of use) تعلیق کرده باشد.

اگر این اتفاق افتاد برای رفع دی اکتیو به روش زیر عمل کنید:

۱- ابتدا مطمئن شوید که اکانت شما تعلیق شده است. اگر دیدید که از اکانت اینستاگرامتان خودبه‌خود خارج شده‌اید و موقع تلاش برای ورود دوباره پیامی شبیه به your account has been disabled به شما نمایش داده می‌شود، به معنی تعلیق شدن اکانت شماست. در غیر این صورت مشکل اکانت شما چیز دیگری است که بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

۲- با استفاده از کامپیوتر به آدرس https://help.instagram.com/contact/606967319425038 بروید. این آدرس مخصوص برگرداندن اکانت‌های تعلیق شده اینستاگرام طراحی شده است.

۳- در قسمت بالای صفحه، نام و نام خانوادگیتان را همانطور که در صفحه اینستاگرامتان نمایش داده می‌شود وارد کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۴- نام کاربری اینستاگرامتان را وارد کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۵- شماره تماس و ایمیلتان را وارد کنید. از همان شماره و ایمیلی استفاده کنید که با کمک آن اکانتتان را ساخته‌اید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۶- در این قسمت باید توضیح بدهید که چرا فکر می‌کنید اکانت شما به اشتباه تعلیق شده و باید برگردانده شود. برای نوشتن این بخش:

  • توضیح بدهید که اکانت شما غیرفعال شده و شما فکر می‌کنید این اتفاق نتیجه یک اشتباه بوده.
  • عذرخواهی نکنید. عذرخواهی نشان می‌دهد که شما خود را مقصر می‌دانید و مستحق تنبیه هستید.
  • عصبانی نباشید و محترمانه بنویسید.
  • تشکر کردن در انتهای پیام را از یاد نبرید.

در ادامه یک نمونه متن که می‌توانید برای برگرداندن اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید را می‌آوریم:

I have found out that my account has been disabled for no explained reason. Since I have done my best to not to violent Instagram terms of use, I think this a mistake has happened here. I would be appreciated if you explain to me why my account has been suspended and also let me access to it. Thanks a lot!

برگرداندن اکانت اینستاگرام

۷- روی دکمه send‌ کلیک کنید تا پیام شما برای اینستاگرام فرستاده شود. اینستاگرام یا شما را در جریان اتفاقی که افتاده می‌گذارد یا اکانتتان را مجدد فعال می‌کند. اگر تا ۲۴ ساعت پیامی از اینستاگرام دریافت نکردید، می‌توانید این فرایند را آنقدر تکرار کنید تا به شما جواب بدهند.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

چرا پیج اینستاگرام من دی اکتیو شده است؟

گاهی ممکن است شما ندانسته عملی انجام بدهید که نتیجه آن، دی اکتیو شدن خود به خودی پیج اینستاگرام باشد. در این موارد اینستاگرام هشداری را برای شما ارسال خواهد کرد یا محدودیت‌هایی را برای شما به وجود خواهد آورد. اگر به این هشدارها توجه نکنید، پیج اینستاگرام شما غیرفعال خواهد شد و باید برای برگرداندن آن تلاش کنید. در ادامه به چند مورد که ممکن است باعث دی اکتیو شدن اکانت اینستا شود می‌پردازیم:

ایجاد اسپم: بسیاری از کاربرهای اینستاگرام در ابتدای فعالیت پیجشان، برای گرفتن فالوور بیشتر فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که اینستاگرام آن‌ها را به عنوان اسپم محسوب می‌کند. فالو آنفالوی بالا به صورت روزانه‌ (مثلا ۵۰ فالو آنفالو در روز) و ارسال کردن پیام دایرکت به تعداد زیادی اکانت ناشناس باعث می‌شود که اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر شناسایی کند و اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شود.

استفاده از فالوور فیک: فالوور فیک، راه اشتباه دیگری است که بسیاری از پیج‌های اینستاگرام از آن استفاده می‌کنند. استفاده از فالوور فیک باعث می‌شود که اعتبار پیج شما پایین بیاید و امکان به مشکل خوردن آن بیشتر شود.

استفاده از ربات: ربات‌های اینستاگرام گزینه دیگری هستند که باعث می‌شوند پیج اینستاگرام دی اکتیو شدن و برگرداندن آن کار مشکلی باشد. هرگز از ربات اینستاگرام استفاده نکنید.

رعایت نکردن کپی رایت: اینستاگرام به محتوایی که در پیج‌های فروش منتشر می‌شود بسیار حساس است. اگر از تصاویر از قبل آماده استفاده می‌کنید باید حتما دقت کنید که این تصاویر مشمول کپی رایت نباشند چرا که اینستاگرام این محتواها را حذف می‌کند. ممکن است با تکرار این کار پیج شما دی اکتیو شود و نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام داشته باشید.

انتشار محتوای شامل برهنگی، خشونت، نژاپرستی و …: این مدل از محتوا هم می‌تواند حسابی شما را به دردسر بیاندازد و باعث غیرفعال شدن پیج بشود. برگردان پیج اینستاگرامی که به این دلیل غیرفعال شده است، معمولا فرایندی بسیار زمانبر است.

برگرداندن اکانت اینستاگرامی که مشکل ورود دارد

گاهی پیش می‌آید که شما نه اکانتتان را دی اکتیو کرده‌اید و نه تعلیق شده‌اید اما برای ورود به آن مشکل دارید. برای این که اکانتتان را برگردانید می‌توانید کارهای زیر را انجام بدهید:

  • خاموش و روشن کردن وای فای یا اینترنت همراه گوشی
  • تلاش برای ورود به اکانت اینستاگرام از طریق یک دستگاه دیگر (مثلا کامپیوتر)
  • مطمئن شدن از درست بودن نام کاربری و پسورد
  • استفاده از ایمیل و شماره تلفن برای ورود

اگر هیچ یک از این راه‌ها اثری نداشتند، به بخش قبلی مراجعه کنید و مشکلاتان را به اینستاگرام اطلاع بدهید!

برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام یا اکانتی که از روش‌های عادی بازگردانده نمی‌شود

در صورتی که اکانت اینستاگرام شما هک شده یا به هر دلیلی از راه‌های قبلی برای وارد شدن به اینستاگرام خود به نتیجه نرسیده‌اید، به روش زیر عمل کنید تا اینستاگرام از مشکل شما برای لاگین کردن اطلاع پیدا کند:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به صفحه لاگین بروید.

۲- اگر کاربر اندروید هستید روی گزینه get help signing in و اگر کاربر IOS هستید روی گزینه Forgot password? کلیک کنید.

۳- بعد از منتقل شدن به صفحه Login help در باکس مشخص شده نام اکانت اینستاگرام خود را بنویسید و روی گزینه next کلیک کنید.

۴- روی گزینه send an email کلیک کنید تا ایمیل بازیابی اکانت برای شما ارسال شود. در صورتی که آدرس ایمیل خود را فراموش کرده باشید این روش به شما برای یادآوری آدرس هم کمک می‌کند.

۵- در صورت بازیابی نشدن اکانت پس از فرستاده شدن ایمیل، مجددا از طریق هلپ سنتر اقدام کنید.

سخن پایانی

خیلی از اکانت‌های اینستاگرام خواسته یا ناخواسته غیرفعال می‌شوند. در این پست تلاش کردیم انواع روش‌های برگرداندن اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم. مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که حواستان به شرایط استفاده اینستاگرام باشد تا دچار مشکلاتی چون پاک شدن پست و تعلیق اکانت نشوید!

سوالات متداول

۱- آیا می‌توانم اکانت اینستاگرامم را بعد از پاک کردن برگردانم؟

با توجه به قوانین اینستاگرام، پاک کردن اکانت همیشگی است و بعد از این کار شما دیگر به داده‌هایتان دسترسی نخواهید داشت. پس بهتر است محض احتیاط اکانت را پاک نکنید و آن را موقت دی اکتیو کنید.

۲- آیا اینستاگرام یک اکانت دی اکتیو یا غیرفعال را پاک می‌کند؟

سیاست اینستاگرام این است که کاربرانش را تا حد امکان به فعالیت دعوت کند. اگر شما اکانت اینستاگرام را موقت دی اکتیو کنید اینستاگرام هر از گاهی به شما ایمیل می‌زند تا یادآوری کند که سری به این شبکه اجتماعی بزنید. زمان دقیقی برای پاک کردن اکانت‌های غیرفعال وجود ندارد ولی بعد از یک دوره یک ساله ممکن است این اتفاق برای اکانت شما بیافتد.

۳- برای فعال کردن اکانت دی اکتیو اینستاگرام چقدر باید صبر کنم؟

حداقل باید یک هفته از دی اکتیو کردن گذشته باشد تا بتوانید دوباره اینستاگرامتان را فعال کنید.

۴- چطور پیج دی اکتیو شده را برگردانم؟

بعد از دی اکتیو کردن یک هفته صبر کنید. سپس با ورود دوباره به اپلیکیشن و وارد کردن نام کاربری و پسورد به تمام اطلاعاتتان دسترسی خواهید داشت.

۵- بعد از فعالسازی مجدد پست های اینستاگرامم پاک شده‌اند. چطور آن‌ها را برگردانم؟

این جزوی از پروسه بازیابی مجدد اکانت اینستاگرام است. پست‌های اینستاگرام شما با کمی صبر و در بازه زمانی بین چند ساعت تا چند روز مجددا برمی‌گردند.

‫۶۰۲ دیدگاه ها

  1. سلام، من وقتی ازین روش میرم و دکمه ارسال رو میزنم صفحه بعدی پیام میاد که این صفحه خطا داره، چیکار کنم؟

    1. سلام
      چک کنید که تمام اطلاعاتتون رو صحیح وارد کرده باشید. فیلترشکن هم اگه روشنه خاموشش کنید

  2. سلام من چیکار کنم اخرسر بعد مدتها منو به صفحه help دعوت می کنه من درخواست برگردوندن حساب رو که خود اینستاگرام به خاطر عکس سردار سلیمانی و..تعلیق کرد رو دادم الانم اینطور شد چه کنم؟! یعنی رفتم ثبت کردم درخواست عدم تعلیقو دادم

    1. سلام
      اگر درخواست دادید باید صبور باشید تا پاسختون رو بدن. می‌تونید یک بار دیگه به خود اینستاگرام ایمیل بزنید و درخواست برگردوندن اکانتتون رو بکنید. اینستاگرام به محتوایی که گفتید منتشر کردید حساسه و احتمالا گفتن این که شما حساسیت اینستاگرام رو نمی‌دونستید و دیگه این محتوا رو منتشر نمی‌کنید می‌تونه به برگردوندن حساب شما کمک کنه

  3. سلام خسته نباشید..
    واقعا ممنون روش خوبی گفتید خیلی کاربردی بود.
    اما من از این روش رفتم همه چیز خوب بود و ایمیلی دریافت کردم و عکس خودمو با کاغذی که روش مشخصاتم و کد ۵ رقمی رو نوشتم و فرستادم اما هیچ پاسخی ندادن الان ۴ روز گذشته که هیچ جوابی ندادن؛ به نظر شما چیکار کنم؟ بیخیالش بشم راهی نداره دیگه؟؟؟ هزارتا ایمیل دیگ هم زدم اما هیچی

  4. از طریق خود برنامه اینستاگرامم ک میرم، مراحل رو انجام میدم و دکمه ارسال رو که میزنم، ارور میده و میگه:
    این درخواست مشکلی داشت.برای رفع آن در اسرع وقت درتلاشیم
    یه فرشته ای، دست غیبی چیزی نیس ک ما را یاری کند??
    تو رو خدا اگه کامل حسابم پاک شده بگین من طاقت شنیدنش رو دارم ازم مخفی نکنید???

  5. سلام ممنون بابت توضیحاتتون. من پیجم و میخوام وارد شم ی صفحه باز میشه که به علت فلان کامنت ما کامنت شما رو مجرمانه تشخیص دادیم در صورتی که کامنت من اصلا چیز بدی نیست و هیچ چیز خاصی نداره.دو گزینه اکی و به ما اطلاع بدید رو گذاشته که هر کدوم و میزنم اتفاق خاصی نیوفته. از این راهی هم که شما گفتین وارد میشم میاره که این پیج مشکلی نداره باید چیکار بکنم خواهش میکنم راهنماییم کنین

    1. سلام
      باید ببینید اون کامنت چه محتوایی داشته و چرا با قوانین اینستاگرام مغایر بوده. در نظر داشته باشید که در اینجا نظر شما مهم نمیشه بلکه نظر تیم اون شبکه اجتماعی مهمه. اگر فقط کامنتتون حذف شده و پیج مشکلی نداره نیازی نیست مراحلی که گفتیم رو انجام بدید فقط باید دقت کنید که اینستاگرام به محتوای شما حساس شده و باید در آینده در انتشار محتواب ییشتر دقت کنید

  6. خسته نباشید و مرسی از پست خوبتون
    مشکل اول این که به ساپورت اینستاگرام پیام دادم و گفتن باید با هلپ سنتر پیش بریم و دیگه ساپورت ندارن
    مشکل دوم این که با روش شما که میرم میگه که اول با اکانت اینستاگرام خودت کانفریم کن که درخواست از طریق خودت هست!!
    در صورتی که من اصلا دسترسی به اکانتم ندارم 😐
    ب نظرتون چیکار میتونم انجام بدم؟
    مرسی

    1. سلام
      به اینستاگرام ایمیل بزنید و یه تصویر از مدرک شناسایی (ترجیحا پاسپورت اگر ندارید کارت ملی) بفرستید براشون و مشکل رو توضیح بدید

    1. اگر با استفاده از شماره تماس یا ایمیل اکانت ساختید از همین اطلاعات برای برگردوندن اکانتتون استفاده کنید. در غیر این صورت باید به اینستاگرام ایمیل بزنید شرایطتون رو توضیح بدید و یک عکس از کارت ملی یا پاسپورتتون که کنار صورتتون گرفتید رو براشون ارسال کنید تا بررسی کنن و اکانتتون مجدد فعال بشه

  7. سلام
    پیج من هنوز disabeled نشده و وقتی وارد میشم یک صفحه میاره و میگه که موارد مشکوکی بوده و تا ۲۲روز اینده(هر روز کمتر میشه)سعی می کنیم که پیج رو برگردونیم.ایا از روش دوم که شما پیشنهاد دادین برم یا هنوز نه؟؟؟؟

  8. سلام
    پیج من هنوز disabeled نشده و وقتی وارد میشم یک صفحه میاره و میگه که موارد مشکوکی بوده و تا ۲۲روز اینده(هر روز کمتر میشه)سعی می کنیم که پیج رو برگردونیم.ایا از روش دوم که شما پیشنهاد دادین برم یا هنوز نه؟؟؟؟؟

  9. سلام،ببخشید من اکانتمو دی اکتیو کردم ولی الان رمزشو یادم رفته میتونم کاری انجام بدم ینی برگردونمش؟!
    لطفا کمک کنید ممنون میشم?❤️

    1. سلام
      اگر ایمیل یا شماره تلفنتون رو در اینستاگرام ثبت کردید با استفاده از اون‌ها می‌تونید اکانتتون رو بازگردانی کنید. در غیر این صورت باید به خود اینستاگرام ایمیل بزنید و عکسی از خودتون در حالی که کارت ملی/پاسپورتتون رو کنار صورتتون نگه داشتید ارسال کنید تا شاید اکانت بازگردانی بشه. در صورتی که نتونید به اینستاگرام ثابت کنید صاحب اکانت نیستید دیگه راهی برای برگردوندن اکانت نیست و باید به فکر اکانت جدید باشید

  10. سلام….ببخشید من چندتا پیج فیک ساختم برای ورود به پنل….
    بعد چند روزی تو اینستا یه پیغام اومد بخاطر ورود مشکوک به حساب شما رمز پیج رو عوض کن منم عوض کردمچند روزی باهاش کار کردم….و بعد غیر فعال شد

    حالا هرچی ورود به سیستم میزنم میگه حسابت غیر فعال شده یه درخواست میده برا بازیابی
    ایمیل زدم بعد یه کد ۵ رقمی داد عکس گرفتم با تمام مشخصات ولی نمیشه بفرستم ……
    چطور میتونم عکسمو بفرستم چطور پیج رو برگردونم؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام
      قاعدتا با آدرس ایمیلتون باید بتونید این کار رو بکنید. اگر ایمیلتون یادتون نیست راهی نداره متاسفانه

  11. سلام من یکسال پیش پیجمو دی اکتیو کردم اما رمزم هیچ جوره یادم نمیاد.و چون دی اکتیوه میزنه همچین پیجی نیست

    1. سلام
      اگر آدرس ایمیل و شماره موبایلی که باهاش ثبت نام کردید رو به یاد دارید با کمک اونا می‌تونید حسابتون رو بازگردانی کنید. در غیر این صورت جز ایمیل زدن به اینستاگرام و انجام فرایند احراز هویت و البته صبر کردن هیچ راهی نیست که اکانت شما برگرده

  12. سلام ببخشید .من حدودا دوماهه دی اکتیو کرده بودم .امروز ااستم برگردم هنا چی رو درست وارد میکنم بعد یه ثفحه میاد هیچی توش نیس اخطاریم‌نمیده ک مثلا رمز اشتباهه یا چیز دیگ .مشکل از کجاست؟

  13. سلام من پیج دی اکتیو شدرو برگردوندم اما تمامه فالور ها و فالوینگا و دایرکتا و خلاصه هر اطلاعاتی که فک کنید تو پیجم پریده چیکار باید بکنم که همه ی اینا برگرده؟

  14. سلام
    من از طریق فیس بوک پیام دادم و عکسم رو براشون فرستادن و ٢روز بعد این پیام رو برام فرستادن
    We just investigated your report and it looks like this is no longer an issue. If it comes up again, just reply to this message and let us know what’s going on and we’ll do our best to help.
    اما پیجم هنوز برنگشته و همچنان از اکانت بقیه که نگاه میکنم ایدیم هست اما نه عکس داره نه پست و نه فالوور و فالووینگ
    میشه بگین با توجه به پیامی که دادن امکان بازگشت پیج چقدره و چقدر زمان میبره تا برگرده؟!

    1. سلام
      براتون نوشتن دیگه. اگر همچنان مشکلی دارید باید روی همین پیام بهشون ریپلای بزنید و مشکل رو شرح بدید

  15. سلام من انجام دادم همین روش رو پیام اومد ک این حساب فعاله
    خب اگه فعاله چرا نمیاد تو اینستا بالا؟
    چرا باز
    instagrammer میزنه؟

    1. سلام
      ممکنه چند روزی طول بکشه تا حسابتون به حالت عادی برگرده. چند روز صبر کنید اگر درست نشد مجدد ایمیل بزنید و مشکلتون رو مطرح کنید

    1. ممکنه یه مدت طول بکشه تا پاسخ بدن بهتون. فراموش نکنید که روزانه تعداد زیادی کاربر مشکل شما رو دارن و بررسی تک تک این مشکلات زمان می‌بره

  16. با سلام‌
    تقریبا ۳روز پیش یهویی پیجم غیرفعال شد و با نام کاربری وارد اینستا شدم و به شماره تماسم کد تایید فرستاده شد و از طرف اینستا پیام اومد که بررسی میکنیم و اگه مشکلی نبود ظرف ۲۴ ساعت پیجت برمیگرده ولی الان ۳روزه خبری از پیجم نیست آیا کی دوباره اقدام کنم واسه برگردوندن پیجم

  17. سلام منپیجمو ی ماهه تقریبا دی اکتیو زدم ولی رمزم یادم نمیاد برام پیامک بازیابی میاد ولی وقتی میزنم رمزه جدیدو وارد نمیشه خطا میده چیکار کنم

    1. سلام
      با استفاده از پیامک شما باید بتونید وارد اکانتتون بشید و رمز رو بازیابی کنید. احتمال داره که رمزی که وارد میکنید همون رمز قدیمی بوده باشه. یک رمز دیگه رو امتحان کنید

  18. سلام ببخشید اینستا نوشته خاطر فعالیت غیر عادی ۳۰ روز بلاک شدین الان ۱۵ روزش گذشته خواسم ببینم بعدش برمیگرده یا نه و اینکه هیچ راهی نداره زودتر برش گردوند

  19. سلام من به کمک هلپ سنتر اینستا گزارش غیرفعال شدن پیجمو دادم ازم عکس پاسپورت خواست فرستادم فورا پیام اومد برام و ازم خواست کدی رو که فرستاده نوشته و کنار صورتم گرفته و عکسشو بگیرم و بفرستم ولی بعد از اینکار هیچگونه ایمیلی برام نیومده چندروز باید صبر کنم تا جوابش بیاد باتشکر از راهنماییتون

    1. سلام. مدت مشخصی نداره
      اگر بالای یک هفته گذشت و خبری نشد دوباره به help center ایمیل بزنید و پیگیری کنید

  20. سلام ، پیج من توسظ اینستاگرام بسته شد ، حالا طبق روش شما که توضیح داده بودید رفتم جلو ، وقتی ارسال درخواست رو میزنم پیام
    Confirm Your Account to Request a Review
    Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review. برام میاد ! میشه بگید باید چیکار کنم ؟

  21. سلام حالتون خوبه ؟ من یک ماه پیش پیجم رو دی اکتیو کردم الان که یوزرنیم و رمزمو میزنم صفحه بعدی یه رمز شش رقمی هم میخواد اما چیزی برام ارسال نمیشه؟ چیکار باید بکنم؟

    1. سلام
      پوشه پرموشن و اسپم رو در ایمیلتون چک کنید. اگر ایمیلی نیومده بود از سایر راه‌هایی که در این پست توضیح داده شده استفاده کنید

  22. سلام و خسته نباشید. من پیجمو دوساله که دی اکتیو موقت کردم. الان ممکنه کامل حذف شده باشه؟ رمز و ایمیلمو دارم

    1. سلام
      اگر موقت دی اکتیو کردید خیر حذف نشده
      سعی کنید وارد اکانتتون بشید و اگر مشکلی پیش اومد به خود اینستاگرام ایمیل بزنید

  23. سلام .امروز وقتی خواستم وارد اینستاگرام بشم با این پیام روبه رو شدم
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    ولی من هیچگونه فعالیت خاصی مثل استوری یاپست گذاشتن توی چن روز گذشته نداشتم،ولایک وکامنت هم اصلا نگذاشته ام،کسی را فالو یا بلاک هم نکرده ام
    لطفا کمکم کنید بتونم وارد پیجم بشم

    1. سلام ممکنه توسط حمله یک هکر قرار گرفته باشید
      راهنمایی‌های خود اینستاگرام رو دنبال کنید خودشون ذکر کردن که با دنبال کردن این راهنمایی‌ها در کمتر از ۳۰ روز اکانتتون به حالت عادی برمی‌گرده

  24. سلام. پیجی با ۴۲ کا داشتم انفالو نصب کرم و با اجرای چند بار انفالو پیج پرید بیرون و ازمون من روبات نیستم را نشان داد بعد خروج دیگه نتونستم وارد اکانتم بشم و با وارد کردن نام و پسورد این پیام نشان داده میشه به دلیل نقض قوانین ما حساب شما غیر فعال شده است. مراحل بازیابی چندین بار انجام دادم فکنم ۸ یا ۹ بار تا الان کد اومد و با تصویر خدم ارسال کردم یک بار هم ایمیل دادن حساب من دوباره فعال شده ؟ الان حدود سه ماه هست و بیشترین پایمی که برام ارسال میشه این است متوجه منظور این پیام نمیشم Hi,

    We just investigated your report and it looks like this is no longer an issue. If it comes up again, just reply to this message and let us know what’s going on and we’ll do our best to help.

    We’d also recommend checking out the Help Center for more information and answers to common questions:
    https://help.instagram.com?ref=cr

    Thanks
    اگر کمک کنید ممنون میشم

    1. سلام
      این پیام نشون میده که مشکل اکانت شما رفع شده. سعی کنید وارد اکانتتون بشید و دوباره فعالش کنید. از این به بعد هم به هیچ عنوان از برنامه‌های آنفالویاب و انواع ربات‌ها استفاده نکنید

  25. سلام من دی اکتیو کردم و الان رمزمو یادم نمیاد. اینستاگرامت هم میگه عکس بفرس من پاسپورت ندارم ک عکس بفرسم ینی نمیشه دیگ کاریش کرد؟

  26. سلام دیروز من تو اینستا بودم یه دفعه ای این پیام اومد We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    و چن دقیقه بعد منو از اکانتم انداخت بیرون حالا به صورت instagramer در اومده و هر کاری میکنم نمیتونم وارد پیجم بشم رمز دومم دارم این مراحم انجام دادم ولی فعلا هیچ ایمیل یا جوابی نگرفتم توروخدا میشه راهنماییم کنید

    1. کمی صبور باشید و چند روز صبر کنید
      در صورت ادامه داشتن مشکل به خود اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل رو شرح بدید

  27. سلام . من به اشتباه دستم خورد و سنم رفت زیر سن قانونی اینستاگرام و پیجم توسط اینستاگرام بسته شده. تمام راه ها رو امتحان کردم و چندین بار فرم رو پر کردم و ایمیل زدم .فقط این که من پاسپورت ندارم و کارت ملی ارائه دادم .الان یک هفته گذشته و نمی تونم وارد پیجم بشم آیا راه دیگه ای هست.

  28. Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours این اومده من پیجمو میخوام????

  29. سلام من یه پیج داشتم یهو خودش پریده ولی هرچقد رمز و اسم میزنم Erre میده با پیج دیگه نگاه کردم دیدم پروفایلم نیست اسمش هم Instagrammer شده یعنی امکان برگشت پیجم نیست؟
    اگه عکس بخواد من عکسایی که تو اون پیج گذاشته بودم رو ندارم و عکس فیک بودن چیکارم میتونم بکنم

  30. سلام دیر وقتی وارد پیجم شدمم هیچ چیز جز تصویر پروفایلم نبود خیلی تلاش کردم فایده نداشت از پیج دیگم نگاه کردم همه چی اوکی بود منم حذف ونصب کردم ول برام نصب نمیشه میگه به دلیل رعایت نکردن حسابتون غیر فعال شده الان بااین لینکی که دادین گفتین با کاممپیوتر یعنی حتما باید با کامپیوتر باشه؟ من با گوشی رفتم ولی هرچی میزنم رو ارسال ارسال نمیشه، از هلپ سنتر هم رفتم هیچی نبود که ایمیل بخواد وشرایطو بگم اصلا نمیدونم چکار کنم تروخدا کمک کنید
    میبخشید من یه ساعت پیش میام دادم که پیجم غیر فعال شده وچون حذف کردم دیگه نمیتونم وارد بشم آخرش دوباره واردش شدم ولی تمام صفحات سفیده جز تصویر پروفایلم دیگه هیچ چیز نیست امکان هیچ فعالیتی ندارم ارور میده نمیدونم چش شده لطفا کمک کنیدنه لیست فالورام نه پستام نه دایرکت نه اکسپلور هیچ کردم نیست علتش چیه چکار کنم دوباره فعال بشه

  31. سلام ببخشید میشه جواب بدید
    من ۲۰ روز پیش اینستا گفت رباتی و پیجمو دیسیبل کرد همون روز درخواست دادم یه کد اومد عکس گرفتم فرستادم هنوز جواب ندادن بعد از بیست روز، چیکار کنم؟؟ ده روز پیشم آدرس ی جیمیل دیگرو دادم یه کد دیگه اومد بعد از ده روز بازم باز نشده پیجم.
    البته قسمت learn more رو زدم کد نیومد از یه سایت دیگه که میگه اکانت شما بیزینسی هست یا نه از اونجا فرم پر کردم کد اومد لطفا کمک کنید، ادرس پیج اینستاتونو میفرستید

    1. دوست عزیز آدرس اینستاگرام من خصوصیه و من خارج از این سایت هیچگونه مشاوره و مشورتی انجام نمیدم
      به هلپ سنتر اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکلتون رو مطرح کنید

  32. سلام من دوماه پیش اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم.حالا میخوام اکتیو کنم و رمز میزنم میگه اشتباه.برای بازیابی هم شماره تلفن میزنم میگه به دلایل امنیتی که خودتون به وجود اوردین پیوندی به این شماره ارسال نمیشه.تنها راه من مکاتبه س برای برگردوندن پیجم؟امیدی هست پیجم برگرده؟اخه شنیدم ایمیل هم بزنیم فایده نداره

    1. سلام
      بله برمی‌گرده اما باید پیگیری کنید
      یا این که پسوردتون رو به طریقی بازیابی کنید

  33. خسته نباشید
    من از طریق کامپیوتر اقدام کردم و لینک عوض کردن پسورد ارسال شد اما وقتی میزنم وارد صفحه لوگین اینستا میشه لینک تو مرورگر امتحان کردم اما بازم همین اتفاق افتاد
    چکار باید کنم؟اگر زمان های دیگه امتحان کنم ممکنه درست شه؟

    1. سلام
      از کدوم بخشش اقدام کردید دقیقا؟ لینک تغییر پسورد برای زمانیه که شما بخواید پسوردتون رو تغییر بدید. مشکل شما برگردوندن اکانته یا فراموش کردن پسورد؟

  34. من دی اکتیو کردم.حال رمزو میگه اشتباه‌.شماره ای که باهاش اکانت داشتم رو میزنم و لینک میفرسته تا پسورد جدید بزنم اما وقتی روی لینک میزنم دوباره وارد صفحه لاگین میشه.
    یه جا خوندم که نوشته بود اگر از طریق شماره یا ایمیل رمزو تغییر بدین میتونید وارد اکانت شین اما نمیتونم با این لینک رمزو تغییر بدم

  35. مشکلم فراموش کردن بسورد اکانتی که دی اکتیو کردم.لینک برای تغییر بسوردمم میفرسته به شماره م اما وقتی میزنم روی لینک دوباره وارد صفحه لاگین اینستا میشه

    1. این لینک پسورد شما رو ریست می‌کنه و باید بتونید پسورد جدید تعیین کنید.
      اگر موفق نشدید، باید ایمیل بزنید به اینستاگرام و مشکلتون رو اعلام کنید. چون دی اکتیو کردید از طریق بازیابی پسو
      احتمالا ازتون تایید هویت (عکس پاسپورت یا کارت ملی که کنار صورتتون قرار گرفته) رو خواهند خواست
      یه مدتی طول میکشه ولی درست میشه

  36. خدا خیرتون بده واقعا ممنون که وقت میزارین کلی کمکم کردین?فقط معذرت میخوام یه سوال دارم
    وارد هلپ سنتر شدم کدوم فرم پرکنم؟کدوم بخش؟بخش مشکل ورود به اکانت؟یااینکه به ادرس اینستاگرام ایمیل بدم و مشکلمو شرح بدم؟

    1. فکر می‌کنم ایمیل زدن و توضیح مشکل راه‌گشاتر باشه برای شما
      راه اول رو هم یه تستی بکنید شاید زودتر به جواب برسید
      امیدوارم موفق باشید

    1. سلام. البته اینستاگرام کمتر از ۱۱ ساله که لانچ شده نمی‌دونم چطوری اسم شما به مدت ۱۲ سال روی یک پیج غیرفعال بوده
      و منظورتون از غیرفعال اینه که شخص دیگه‌ای این پیج رو داره و فعالیتی براش انجام نمیده؟

  37. سلام من بابت رفتن به نرم افزارهای افزایش فالوور داخل پیجم دیگه نمیتونم واردشم همش میزنه بعدا دوباره امتحان کنید چیکارکنم بتونم دوباره واردشم توروخدا راهنمایی کنین ۲۵۰هزارتا فالوور داشتم

    1. سلام
      قاعدتا فعالیت پیجتون محدود شده و بعد از بازه زمانی ذکر شده میتونید واردش بشید. صبور باشید راه دیگه‌ای نداره

  38. منظورم سال ۲۰۱۲انلاین بوده اخرین بار،چون غیر فعاله این چند سال ،اسم من هم روی پیجشه ،نه این که دزدیده،فقط خواستم اسم پیجو بگیریم چیکار میتونم انجام بدم چه راه حلی داره

  39. باسلام
    پیج من بیشتراز دو هفتس بخاطر استفاده بیشتراز Vpn دیسیبل شده چن باری هم فرم پرکردم و عکس فرستادم ایمیلم میفرستم ولی متاسفانه تاحالا هیج جوابی نگرفتم چرا؟

  40. سلام و با تشکر من دیشب بدون هیچ اخطار و کار اشتباهی پیجم پرید و نمیتونم واردش بشم میگه همچین ایدی ای وجود نداره تو هلپ سنتر هم ایدیم ارور میده و نمیتونم درخواست بفرستم لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟

  41. سلام وقتتون بخیر من یه پیج بلاگری داشتم با یه نفر بحثم شد گفت پیجتو میبندم من باورم نشد بعد نیم ساعت پیجم پرید به انستاگرام خیلی ایمیل زدم کد رو نوشتم عکس انداختم همه راه رو امتحان کردم در نهایت برام ایمیل اومد برای اینکه کمک کنه اطلاعات بهش بدم منم این کارو کردم الان ۵ الی ۶ روزه جوابی ارسال نشده
    بنظرتون چیکا باید چطوری بر گردونم

  42. سلام خسته نباشید
    اچه در جریان باشید تازگیا اینستاگرام یه باگی داره که اکانتو از دسترس خارج میکنه
    من داشتم استوری هارو میدیدم یهو منو برد تو صفحه من ربات نیستم و تشخیص داد ربات نیستم بعد به شماره ای که باهاش اکانتمو ساخته بودم کد تشخیص فرستاده ولی متاسفانه من شمارمو عوض کردم راهی هم نداشت که به ایمیلی که اکانتم روش سینکه کدو بفرسته حالا منو از اکانت انداخته بیرون نمیتونم واردش بشم اگه راه حلی هست لطف کنینی بگین خیلی ممنون

  43. سلام وقت بخیر من نزدیک بیست روزه دیسیبل هست پیجم چن باری فرم پرکردم و رمز وعکس فرستادم براشون جوابی ندادن فعلا. میشه این بار از ی جمیل دگ فرم‌پرکنم و عکس بفرستم براشون؟ یا فقط با همین یک ایمیل باید باشه؟

    1. قاعدتا موقع لاگین کردن پیامی براتون میاد که درباره غیرفعال شدن توضیح میده
      اون پیام چی میگه؟

  44. من انیستاگرام وارد میشم و وقتی وارد این صفحه بازیابی میشم… مینویسه یوزر نم را درست وارد کنید.. درست هم وارد میکنم…. ?

  45. “حساب شما به دلیل نقص شرایط ما غیرفعال شده با نحوه بازیایی حسابتان آشنا شوید”
    ولی من اصلا نقص شرایطی نکردممم فقط با vpn میرفتم بخاطرضعیف بودن نت بجز این کار دگ ای نکردم

    1. وقتی شما مدت طولانی با آی پی‌ای غیر از آی پی معمولتون وارد اینستاگرام میشید و فعالیت می‌کنید، اینستاگرام تصور می‌کنه اکانت شما هک شده یا به نوعی قصد سواستفاده دارید به همین دلیل غیرفعال شده. وارد هلپ سنتر بشید و مشکل رو توضیح بدید.

  46. سلام خسته نباشید اکانت من متاسفانه به دلیل نصب آنفالویاب مسدود شده. و این ارور رو میده.
    Oops an error occurred
    هم رمز عبور رو عوض کردم. هم از دستگاه دیگه وارد شدم. هیچ جوری درست نشده.

  47. سلام خسته نباشید .پیج من بخاطر ارسال محتویات دی اکتیو شده از طرف اینستاگرام.همه ی این کارهایی که گفتید رو انجام دادم .اما هنوز نیومده چقدر باید صبر کنم هروز چند مرتبه تلاش میکنم .امکانش هست یه تلفن بدید من تلفنی توضیح بدم؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر ما مشاوره تلفنی نداریم و نیازی نیست شما چند مرتبه در روز تلاش کنید. یکی دو هفته‌ای باید صبر کنید

  48. سلام از هلپ سنتر براشون توضیح دادم برام ایمیل فرستادن بخاطر رعایت نکردن قوانین غیرفعال کردیم اگه فکر میکنید اشتباه شده از ی سایت که پایین گذاشته بود وارد بشید و من برای چندمین با فرم پرکردم و عکس فرستادم از بیست روز گذشته بنظرتون جواب میده؟

  49. سلام من گوشیم خراب شده بود دادم درستش کردن تمام برنامه هام پاک شد حتی gmailبرداشته شده آیا امکان بازگرداندن اینستاگرام قبلی وجود دارد

    1. دوست عزیز پاک شدن اپلیکیشن ربطی به پاک شدن اکانت نداره
      کافیه اپلیکیشن ها رو دوباره نصب کنید و تک تک وارد همه‌شون بشید

  50. سلام واسه وقتی فرم پرمیکنیم واسه سن اینستا که قفل شده وقتی ارسال میشه باید چیزی بگه یا نه یا چند روز دیگه جواب میدن

  51. سلام. ببخشید اینستاگرام من از ۲۳ اکتبر غیرفعال شده توسط اینستاگرام. من یه صفحه شخصی دارم که هیچ کار خلافی هم نکردم. صفحه هم تجاری نیست. پرایوت هست.
    از حدود ۳ هفته پیش حتی دیگه user رو هم میزنه وجود نداره. از اکانت دیگه چک کردم، اسم پروفایل زده delete… و یه کلمه طولانی پشتش. آیا واقعا حدف کرده صفحه رو؟
    البته هنوز user قبلیم آزاده
    ارزش معنوی برام داره و خاطره.
    اگه راهی داره که برگرده لطفا کمکم کنین. در صورت بازگشت هزینه داره بفرمایید

    1. بله اینطور که به نظر می‌رسه حذف کرده و یک غیرفعال شدن ساده نیست
      می‌تونید به خود اینستاگرام پیام بدید و ببینید آیا راهی برای برگردوندن صفحه وجود داره یا نه. اگر خودشون راه حلی ندن راهی برای برگردوندنش وجود نداره

  52. سلام دخل پیجم بودم از طریق کامپیوتر که خارج شد یهوو و دیگه حتی از طریق گوشی هم وارد نشد به اکانتم در اوایل این پیام رو یکبار بهم داد
    Confirm Your Info on the App to Get Back to Your Account
    We noticed unusual activity from your account. Confirm your identity from the Instagram app to get back to your account.
    ولی بعد از این دیگه این پیام نیومد ولی مدام ای پیام رو میده
    Oops an error occurred
    از طریق گوشی دیه هم اقدام کردم ولی فایده نداشته ولی پیجم رودوستان میتونن مشاهده کنن و تمام پیامهام سرجاشه و حذف نشده میتونید بگید چه بلایی سرپیجم اومده؟ و چیکار کنم خوب بشه

    1. دسترسی خودتون به پیج دچار ایراد شده. میتونه دلایل مختلفی داشته باشه
      یک دور اپلیکیشن اینستاگرام رو پاک و دوباره نصب کنید و سعی کنید وارد بشید
      در صورتی که مشکل پیش اومد با خود اینستاگرام تماس بگیرید

  53. سلام وقتتون بخیر ، من یه پیج دارم با ۱۲۰۰۰ فالور ولی دو سه روز پیش پیام برام اومد که به خاطر نقض قانون کپی رایت پیج شما غیر فعال شده یعنی وقتی از پیجی دیگه میرم پستهام و عکس پروفایلم دیده نمیشه ولی تعداد فالورها و فالویینگ ها و پستها و حتی بیوی پیجم دیده میشه بعد با اینستا مطرح کردم جواب اومد که به شما هشدار دادیم و الان پیج شما رو غیر فعال کردیماگه میخوایید تجدید نظر بدید منم تجدید نظر دادم اینستا از طریق ایمیلم جواب داد که ما تجدید نظر شما رو بررسی میکنیم و باکارشناسان اینستا مطرح میکنیم و یه کد داده ولی هیچ پیامی ننوشته که عکسو مشخصاتتون رو با کد بفرستید حالا به نظر شما من اون کد رو با عکس خودم بفرستم یا صبر کنم اینستا خودش پیام بده ؟ و آیا پیجم برمیگرده؟ لطفا جوابم رو بدید ممنون

    1. برمی‌گرده ولی یه مقدار زمان می‌بره. منتظر پاسخ اینستاگرام باشید
      و از این به بعد درباره هرگونه محتوا اعم از فیلم عکس موسیقی و … که منتشر می‌کنید دقت کنید که یا کپی رایت نداشته باشه یا حتما کپی رایتش رو ذکر کنید تا دیگه این مشکل براتون پیش نیاد

  54. ممنون از پاسخگوییتون دستتون درد نکنه واقعا وقتی گفتید برمیگرده خیلی خوشحال شدم ممنون از اینکه دلگرمم کردید خسته نباشید و موفق باشید

  55. اینستا رو پاک کردم و دوباره نصبیدم ولی فایده نداشت….اصلا اجازه ورود بهم نمیده و مدام این پیام میاد رو صفحه Oops an error occurred
    چطوری باید با اینستا تماس بگیرم؟

  56. سلام دخل پیجم بودم از طریق کامپیوتر که خارج شد یهوو و دیگه حتی از طریق گوشی هم وارد نشد به اکانتم در اوایل این پیام رو یکبار بهم داد
    Confirm Your Info on the App to Get Back to Your Account
    We noticed unusual activity from your account. Confirm your identity from the Instagram app to get back to your account.
    ولی بعد از این دیگه این پیام نیومد ولی مدام ای پیام رو میده
    Oops an error occurred
    از طریق گوشی دیه هم اقدام کردم ولی فایده نداشته ولی پیجم رودوستان میتونن مشاهده کنن و تمام پیامهام سرجاشه و حذف نشده میتونید بگید چه بلایی سرپیجم اومده؟ و چیکار کنم خوب بشه

    اینستا رو پاک کردم و دوباره نصبیدم ولی فایده نداشت….اصلا اجازه ورود بهم نمیده و مدام این پیام میاد رو صفحه Oops an error occurred
    چطوری باید با اینستا تماس بگیرم؟

  57. سلام پیج من دو هفته پیش یه پیام اومد که پیج شما در معرض حمله فیشینگ قرار گرفته است و………
    الان دوهفته است که پیجم همونطوری مونده میگه پوشش خبری باز خوانی نمیشود یه بار میگه ویدیو از صورتت یه بار یه صفحه سیاه میاد میگه

    Confirm Your Info on the App

    We noticed unusual activity from your account. Confirm your identity from the Instagram app to get back to your account.

    یه بار صفحه سفید میاد میگه
    Oops, an error occurred.
    والا دیگ صبرم سر اومده داره یک ماه میشه هنوز درست نشده پیجم تو روخدا یه راه حل بگین چندین بار رمز پیجمو عوض کردم جیمیل شماره همچی در دسترسم هست

  58. سلام من ۲ماهی هست پیجمو دیلیت موقت زدم بعد الان که میخام برگردم رو اکانتم میگه حساب شما به دلیل نقض شرایط ما غیرفعال شده است بیاموزید چگونه ممکن است بتوانید حساب خود را بازیابی کنید?میشه کمکم کنید چیکار باید بکنم ممنون???

  59. وقتتون بخیر
    من یه پیج داشتم یک ماهی میشه که ساختمش بعد دوروز زیاد فالو کردم واینکه پیجم رو با ایمیلم ساختم امشب نتونستم وارد پیجم بشم واینستا منو از اکانتم خارج کرد دوباره یوزرنیم وپسورد رو زدم شماره تلفن خواست ازم منم شمارم رو زدم کد اومد کدرو وارد کردم
    We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.
    این پیام رو دریافت کردم
    پیجم برمیگرده؟
    رفتم قسمت هلپ سنتر اینستاگرام که فرم رو پر کنم همه چی رو هم درشت میزنم ولی ارور میده که ایدی درست نیست باید چیکار کنم؟

    1. فاطمه عزیز متن پیامشون رو به دقت بخونید. خودشون نوشتن که بعد از حدود ۲۴ ساعت پیجتون برمی‌گرده

  60. سلام من طبق این آموزش درخواست میدم ولی وقتی گزینه send رو میزنم این اخطار برام میاد و اصلا درخواستم ارسال نمیشه
    درصورتیکه آیدیم همین بود و چندین بار چک کردم ولی بازم همین اخطارو میده
    We cannot find any record of the user ID that you entered.

    1. مطمئنید که اینستاگرامتون رو موقت دی اکتیو کردید و کل اکانت رو پاک نکردید؟

  61. سلام وقت بخیر
    من پیج اینستاگرامم رو دیلیت اکانت موقت زدم .اما چون میخواستم چک کنم دوباره میتونم وارد بشم برگشت زدم .اما حالا برای بار دوم می‌خوام دیلیت اکانت موقت بزنم نمیشه برام ارور میزنه

    1. سلام
      حداقل یک هفته باید از اکتیو شدنتون بگذره که بتونید دوباره دی اکتیو کنید

  62. سلام
    به مرحله آخر که میرسم , send رو میزنم خطای زیر رو میده
    Sorry, something went wrong.
    We’re working on getting this fixed as soon as we can.
    Go back
    خیلی هم تکرار کردم ولی همیشه این خطا رو میزنه چه با گوشی و لپ تاپ
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر

  63. من پیجمو دی اکتیو نکردم خود به خود از صفحه خارج شد و بعد دیدم کلا بالا نمیاد از پیج دیگه ای چک کردم دیدم اصلا ایدیم نیست یعنی دیسیبل شده… فک میکنم زیاد انفالو کردم که اینجوری شد حالا این فرم درخواست رو که پر میکنم این اخطارو میده We cannot find any record of the user ID that you entered. باید چکار کنم؟؟یعنی کلا از دسترس خارج شده و راه برگشتی نیست؟؟

  64. سلام خسته نباشید من تمام کارهای رو که گفتید انجام دادم ولی دسترسی به ایمیل خودم ندارم ولی شماره که با اون اکانت ساختم دارم الان اگر اینستاگرام بخواد با من تماس بگیرد به هردو پیام میده یا فقط جیمیل

    1. سلام دسترسی به هلپ سنتر فقط با ایمیل امکان پذیره. تلاش کنید ایمیل متصل به اکانتتون رو پیدا کنید

  65. سلام امروز به صورت یهویی اکانت من پرید و هر چقدر نام کاربری و… رو میزنم میگه همچین حسابی وجود ندارد ممنون میشم راهنمایی کنید

  66. سلام پیج من دسیبیل شده وقتی میزنم فرم رو برام میاره پر می‌کنم اسم آیدی منو ارور میده میشه بگید مشکلش چیه آیا پیج من برمیگردع یانه ممنون میشم راهنمایی کنین

  67. سلام اکانت من ۳۵ روز پیش از طرف اینستاگرام دیسیبل شد و شماره همراه دادم کدی که اومد تایید کردم و گفت ۳۰ روز دیگه درخواست بدید برای بازبینی من تمام مراحی که میشد از دیسیبل شدن دراورد انجام دادم بعد از مدت ۳۵ روز که میرم وارد پیج‌شم این پیام میاد Your account has been deleted for not following our terms. You won’t be able to log into this account and no one else will be able to see it. We’re unable to restore accounts that are deleted for these types of violations. و اخر این جمله گزینهlet us to know رو برام نمیاره. امکان بازگشت پیجم هست‌ یا کلا پاک کرده؟

  68. من دو روزی هست پیچم دیسیبل شده بعد الان اون کار کار هایی که گفتین انجام دادم بعد چی میشه باید کد بیاد کد کجا میاد باید چه کار کنم

  69. سلام.من پیجم دیشب دی اکتیو شد ینی اینستا منو ربات فرض کرد و من تمام مراحل برای اینک ثابت کنم ربات نیستم رو انجام دادم..اخرین مرحله باید ب خطم یه کد ارسال میشد ک بزنم و وارد شم..ولی هرکاری میکنم کد ارسال نمیشه میگه this field is required….چیکار باید کنم?قبلا هم اینجوری شده بود ک کد برام ارسال میشد

  70. من پیجم دیسیبل شده یبار ایمیل زدم به هلپ سنتر
    قبلا که فرم رو پر میکردم کلا پیجو شناسایی نمیکرد الان مجدد که فرم رو پر میکنم این اخطارو میده
    Confirm Your Account to Request a Review
    Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review.
    باید چکار کنم؟؟چجوری تایید کنم؟؟تو اینستا اصلا پیج بالا نمیاد

  71. سلام.چندروز پیش ناگهان تو اینستا پیام اومد که log out هستید و بعدش هر مشخصه ای اعم از ایمیل ،شماره ونام کاربری میزنم مینویسهuser not found.در قیمت help هم که اشاره کردید دکمهsend رو میزنم اما هیچ عکس العملی نشون نمیده.از اینستا دوستان هم پیج بنده کلا نیست و خالی از فالوور وعکس و….هست.اکانت من پاک شده یا دیسابل؟اگر پاک شده امکان بازگشت داره؟

  72. سلام.من وقتی وارد پیجم شدم یهو دیدم که خارج شدم از پیج و ی متن اومد که نوشته بود تایید کنیید که ربات نیستید .بعدش که تایید کردم نوشت ی شماره وارد کنید تا کدش بیاد بعد که کدو وارد کردم پیج دی اکتیو شد.لطفا راهنمایی کنید الان چطور پیجمو برگردونم

  73. سلام تمام این کارهایی که گفتین من انجام دادم و برام ایمیل کردن ومن هم عکس گرفتم فرستادم اما ۷۲ساعت‌گذشته و اتفاقی نیوفتاد باید چی کارکنم باید بازم صبرکنم ؟!یا بازهم ایمیل بزنم دوباره تمام مراحل رو انجام بدم

  74. من فرم رو که پر میکنم این اخطارو میده
    Confirm Your Account to Request a Review
    Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review.
    در صورتی تو اینستا اصلا پیج بالا نمیاد

    1. ایمیلتون رو چک کنید ببینید هیچ ایمیلی برای تایید هویت براتون ارسال شده یا نه
      اگر نشده بود به خود اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل رو مطرح کنید

  75. سلام
    وقت بخیر
    دو هفته شد ولی خبری از باز شدن پیج نشد,راهکاره دیگه میفرمایید؟ممنون

  76. سلام پیج من توسط اینستاگرام دیسیبل شده و پیامی اومده با محتوا زیر
    Your account has been disabled,follow the next step within 30 days so you can request a review
    میخوام بدونم تا یک ماه غیرفعالم کرده و بعدش فعال میشه؟یعنی قبلش تلاش فایده نداره یا اینکه تا یه ماه فرصت داده پیام بدم برای بازگردانیش

    چون الان سه هفته شده و بارها از سه طریق درخواست دادم و عکس و مدارک فرستادم وجواب نگرفتم
    قبلش هم ریپورت شدم و یکی دوتا پستهام هم که فقط موسیقی بوده و زیرش نام خواننده و مشخصات هشتک شده بود دلیت کرد و یهو پیج پرید و الان میگه بدلیل محتوای نادرست درصورتی که محتوای پیج من اموزشیه

    1. ببینید اینستاگرام متاسفانه نسبت به موسیقی و عکس و هرگونه محتوای کپی رایت دار بسیار حساسه. شما گام‌هایی که براتون مشخص شده رو انجام بدید تا پیجتون احتمالا تا یکی دو هفته آینده برگرده

  77. من پیجم دیشب پرید بیرون بعد دوتا ایمیل اومد یکیش گفت غیر فعال شدی دومی گفت عکس خودت و یک عدد دست نویس رو بفرست منم فرستادم بعد ک اون عکس رو تایید کنند چی میشه

    1. پیجتون بعد از مدتی برمی‌گرده
      در متن هم شرح داده شده لطفا متن رو مطالعه کنید

  78. با سلام آیا استفاده از برنامه اینستاگرام تحت ویندوز Grids باعث مسدود شدن اکانت می شود . با تشکر

  79. سلام پیج اینستاگرامم کلا رفته نه اسمی نه نشانی میاد اسم ایدی اینستاهم میزنم وجود نداره اصلا فقط یه استوری از خوزستان گزاشتم که اب نداره.. پیج کاریمه لطفا کمکم کنید.

    1. سلام
      حامد عزیزم مراخل گام به گام رفع مشکل در متن شرح داده شده. لطفا مطالعه کنید و در صورت حل نشدنش مشکلتون به هلپ سنتر اینستاگرام ایمیل بزنید

  80. سلام وقت بخیر ببخشید من یه پیج تو اینستا لایک کردم یهویی وارد یه صفحه شد و از من پرسید که شما ربات هستید و منم پاسخ دادم خیر بعد چند تا تصویر برام اورد که باید گزینه مورد نظر انتخاب میکردم بدلیل اینکه تصاویر کامل لود نشده بود دوباره رفرش زدم که متاسفانه یهویی از صفحه اینستاگرام خارج شد و بعد از یه اکانت دیگه پیجمو سرچ کردم شبیه این پیج هایی شده بود که انگار پاک شده یا حذف کردن باید چیکار کنم

  81. من اکانتم دی اکتیو شده مراحل شما رفتم اما میزنه آیدی شما پیدا نشد همه مراحل دقیقا مثل توضیحات شما رفتم همش پیام میده آیدی شما رو نتونستیم پیدا کنیم

  82. البته تو آموزشتون نوشتین یک هفته بعد وارد بشین من تازه دیروز دی اکتیو شده پیجم بعد اگر خواستم ایمیل بزنم موضوع متن چی بنویسم ممنون میشم توضیح بدین

    1. یک هفته بعد به معنی یک هفته بعد از دی اکتیوی هستش که خودتون انجام دادید
      ایمیل می‌زنید و میگید که پیجتون دی اکتیو شده و الان برای برگردوندنش با فلان مشکل مواجه هستید

  83. سلام وقت بخیر
    امروز خواستم یه پیج جدید با ایمیل پیج قبلیم درست کنم که نشد و پیج قبلیم هم پرید
    الان این خطا رو میده Your Account Has Been Disabled Your account has been disabled. Follow the next steps within 30 days ) so you can request a review. )
    گزینه Next رو که زدم ازم شماره خواست ، شماره رو که تایید کردم ، گفت ۲۴ ساعت آینده خبرت میکنیم
    از طریق اون فرم هم میخوام درخواست بدم ، میگه یوزرنیم وجود ندارد
    پیج هم از نوع فن پیج بود ، گزاشته بودم رو FanPage ، من فن پیج مهراد جم بودم
    الان چی کار کنم پیجم برگرده ؟
    خیلی ممنون از شما

  84. محمد
    ۲ روزه قبل
    سلام

    خسته نباشید

    من مشکل تایید دو مرحله ای اینستاگرام داشتم و برنامه تایید دو مرحله ای هم پاک شده بود و کد بازیابی نداشتم

    از قسمت پشتیبانی درخواست دادم و اطلاعاتی که خواستند را دادم براشون و اونا هم تایید کردن اطلاعات را

    و برام اینا فرستادن
    ترجمه شده به فارسی:
    سلام، به نظر می رسد احراز هویت دو عاملی برای حساب شما خاموش شده است و اکنون باید بتوانید وارد شوید. احراز هویت دو عاملی یک ویژگی امنیتی اضافی است که هنگام ورود به سیستم Instagram از یک دستگاه ناشناخته ، باید کد امنیتی یا کد پشتیبان را وارد کنید. درباره احراز هویت دو عاملی بیشتر بیاموزید: https://help.instagram.com/566810106808145؟ref=cr اگر هنوز قادر به ورود به سیستم نیستید ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات ورود به سیستم مشترک ، به مرکز راهنمایی مراجعه کنید: https://help.instagram.com/1068717813216421؟ref=cr با تشکر

    اما الان که من می‌خوام برم توی پیجم هنوز تایید دو مرحله ای فعال هست؟
    چرا؟
    باید چیکار کنم؟

  85. We noticed unusual activity from your account. Confirm your identity from the Instagram app to get back to your account.
    برای من همش اینو میفرسته وقتی ام با اینستا دارد میشم میزنه دانلود selfi captcha انجام نشد
    هرچی شمارمو میزنم ایمیل میزنم کد وارد میکنم ولی باز پیجم ارور میده چیکار باید بکنم ب اینستا طبق اون لینک پیام دادم ولی میزنه این پیج فعال است لطفا راهنمایی کنید ممنوم

  86. با سلام
    من وقتی درخواست میدم این ارور رو میده
    Sorry, something went wrong.
    We’re working on getting this fixed as soon as we can.

    چیکار باید بکنم ؟؟

    1. صبر :دی
      از اینستاگرام خارج بشید، اپلیکیشن رو کامل ببندید و بعد از چند دقیقه دوباره امتحان کنید

  87. سلام من میخوام برای پیج دی اکتیو شده به اینستاگرام ایمیل بزنم ایمیل اینستاگرام این هست یا ایمیل دیگه هستش support@instagram.com و این اینکه با هر ایمیلی به اینستاگرام ایمیل بزنی مشکلی نداره یا باید یک ایمیل به نام پیجم درست کنم با اون ایمیل بزنم و داخل پیامی که دارم به اینستاگرام میفرستم اسم پیجم رو هم توش بنویسم یا خیر مرسی از سایت خوبتون

  88. سلام ، پیجم خود برخود دی اکتیو شده ، تمام کار های بالا رو انجام دادم هنگام سند کردم پیغام میده Confirm Your Account to Request a Review
    Go to Instagram and confirm it’s you before requesting a review. منچطور باید در اینستای غیر فعالم نامم رو تایید کنم!!!!

  89. سلام

    باتشکر از توضیحات خوب و مفیدتون

    میشه لطف کنید مسیری رو که ازداخل help center رفتید تا به این فرم رسیدید بفرمایید

    با تشکر از شما

  90. Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

    سلام برای من این پیام اومده
    و next هم نمیتونم بزنم
    پیجمم شده Instagram user.
    هیچ کاری نمیتونم بکنم؟درست نمیشه

  91. سلام پیج من بی دلیل تعلیق شد و دیگه نتونستم بر گردنم یعنی میگه به دلیل عدم رعایت قوانین تعلیق شده.ممنون میشم کمک کنید

  92. سلام اکانت من تعلیق شده چون ۱۰۰۰ نفری انفالو کردم دقیق همین ارور دیسیبل رو میده همین کاری که گفتید را امتحان کردم پیام دادم ولی آخرش وقتی زدم ارسال زد درحال حاظر نمیتوانید از این ویژگی استفاده کنید
    مشکلش چیه
    آیا میتوانم با استفاده از برنامه جیمیل به ایمیل اینستاگرام پیام بدم و بهشون موضوع را بگم ؟؟؟…..

    1. این مشکل فالو آنفالو معمولا با یکی دو روز صبر کردن برطرف میشه. اگه برطرف نشد ایمیل بزنید

  93. سلام من گوشیم فلش کردم و اینستاگرام پرید قبلا با شماره تلفنم ثبت نام کردم حالا که میخوام برشگردونم و اسم اکانتمو میزنم فراموشی رمز میزنم مستقیم میره رو ارسال فیسبوک و گزینه ارسال پیامو نداره و شماره تماس هم بهش میدم بازم هیچی..میشه راهنمایی کنین؟

    1. همیشه یه گزینه نمایش داده میشه که شما یک راه متفاوت رو برای لاگین انتخاب کنید. از اون گزینه باید استفاده کنید

  94. با سلام
    من با مشکل ورود مواقع شدم از پیجم پریدم بیرون خواستم دوباره رمزو عوض کنم دیدم نه شماره ای نه ایمیلی رو پیج ثبت شده باید چکار کنم

  95. سلام من مشکل را به اینستا گرام گفتم این جواب را داد
    You’ve reached us at a channel that we no longer support. Please visit the Help Center to find answers to many frequently asked questions and up-to-date forms you can use to contact us:
    چیکار کنم

  96. سلام و مرسی بابت حوصله ی وافرتون.
    من پیج های زیادی دارم و با اینکه زیاد دیسیبل شدن و با ارسال عکس خیلیاشونو برگردوندم،اما اخیرا اینستاگرام بعد از ارسال عکس اعتبارسنجیه من،این پیغام رو میفرسته:

    We can’t give you access to this account or continue to process your request because we haven’t received an acceptable image to verify account ownership.
    به نظرتون مشکل از کجاست؟میشه یه نمونه از طریقه صحیح گرفتن عکس و همچنین چگونه بودنه خود عکس ارایه بدین؟؟
    بازم ممنون

    1. اگر اولین باریه که برای احراز هویت دچار مشکل شدید به اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل رو توضیح بدید. عکس باید شامل صورت شما به همراه صفحه اول پاسپورت یا کارت ملی در کنار صورتتون باشه

  97. ایمیل اولیه در پاسخ به درخواست من،این هست.
    یعنی یک کد میفرسته به ایمیل و میگه اونو روی کاغذ بنویس و…
    در واقع از من درخواست ارایه کارت هویتی نمیکنه
    Hi,

    Thanks for contacting us. Before we can help, we need you to confirm that you own this account. Please reply to this message and send us a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below:

    ۱۵۸۷۷

    Please make sure that the photo you send:

    – Includes the above code hand-written on a clean sheet of paper, followed by your full name and username
    – Includes both your hand that’s holding the sheet of paper and your entire face
    – Is well-lit, and is not too small, dark or blurry
    – Is attached to your reply as a JPEG file

    Keep in mind that even if this account doesn’t include any pictures of you or is used to represent someone or something else, we won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

    Thanks,
    The Instagram Team
    ولی وقتی روی کاغذ کد و آیدی پیج رو مینویسم و پایین صورتم میگیرمو میفرستم،اون ایمیل we cant give access رو میده

    1. ریپلای کنید و بگید کاری که ازتون خواسته شده رو انجام میدید ول با این حال بهتون دسترسی داده نمیشه

  98. سلام وقتتون بخیر چند وقت پیش من یهو از پیجم انداخته شدم بیرون نمیدونم چرا برای بقیه فالورام پیجم نمیاره مثل پیجایی ک دلیت اکانت زدن خودمم میخوام برم وارد شم میزنه یوزر نات فوند چجوری درستش کنم ؟ برای ایمیلمم هیچ پیامی نفرستادن

    1. به صفحه لاگین برید و گزینه learn more رو کلیک کنید. در مرحله بعد اطلاعات شخصی اکانتتون (یعنی اسم و فامیل خودتون که صاحب پیج هستید و اطلاعات پیج) رو ثبت کنید و منتظر باشید تا خود اینستاگرام برای احراز هویت باهاتون تماس بگیره

  99. سلام وقت بخیر
    من گوشی ام را ریست فکتوری کردم و برنامه تایید دو مرحله ای پاک شد و کد های پشتیبان هم ندارم

    من ایمیل دارم روی اکانت که بهش دسترسی هم دارم رمز پیج هم دارم و مشکلی از این بابت نیست

    من فرم درخواست پشتیبانی را پر کردم و عکس ارسال کردم براشون و اونا هم پیام برام فرستادن که
    Hi,

    It looks like two-factor authentication has been turned off for your account, and you should now be able to log in.

    Two-factor authentication is an extra security feature that requires you to enter a security code or backup code when you log into Instagram from an unknown device. Learn more about two-factor authentication:
    https://help.instagram.com/566810106808145?ref=cr

    If you’re still not able to log in, you can visit the Help Center to learn more about common login issues:
    https://help.instagram.com/1068717813216421?ref=cr

    Thanks

    و طبق این پیام یعنی تایید دو مرحله ای را برای من غیرفعال کردن

    اما هنوز فعال هست تایید دو مرحله ای برای پیج من و من نمیتوانم وارد شوم
    درخواست هم که بدم فقط یه بار جواب میدن اون هم با ایمیل جدید
    و با ایمیل خود اکانت دیگه جواب نمیدن و فقط همین پیام را ارسال میکنن
    الان من باید چیکار کنم؟
    لطفا کمک کنید
    به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام هم که پیام میدم میگه بردی help center و ما دیگه در این کانال پشتیبانی نمی کنیم
    تو هلپ سنتر هم که چیزی نیست مثلاً فرمی که برای اینستا ارسال کنیم

    1. وارد لینک دوم بشید و مشکلتون رو برای هلپ سنتر بفرستید
      اگر موفق نشدید وارد صفحه لاگین بشید و از اونجا به قسمت مشکلات لاگین برید و مشکل رو بیان کنید براشون

  100. سلام وقتتون بخیر ممنون از پاسخگویی تون
    داخل لینک دوم فرم یا قسمتی نیست که پر کنم و برای هلپ سنتر بفرستم
    توی این قسمت فقط میگه که چطوری رمز تونا عوض کنید و چطوری ایمیل و شماره اکانت را عوض کنید و اینا
    چیز خاصی داخلش نیست.
    میشه دقیقا راهنمایی کنید کدوم قسمت باید کمک بگیرم

  101. سلام من مراحل رو انجام دادم ولی وقتی میزنم سند ارور میاد ک ب اینستاگرام برگردید و ثابت کنید این یوزرنیم شماست قبل ارسال درخواست این یعنی چی؟

  102. سلام ، وقت بخیر
    شش روز پیش اینستاگرام من رو از اکانتم خارج کرد و پیج غیر فعال شد ، من فقط چنتا کامنت با اینستا ایکس کپی کردم . این ارور هم برای من اومده و از من خواسته شد که ثابت کنم ربات نیستم ولی صفحه نصفه میومد و واقعا امکان ثبت وجود نداشت . متن ارور : We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 24 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    میخواستم بدونم پیجم بعد ۲۴ روز برمیگرده یا کامل پاک میشه؟ راهی هست که زودتر برگردونم پیج رو ؟ چون واقعا لازم دارم این روزها

    1. برمیگرده فقط باید مراحلی که ازتون خواسته شده رو انجام بدید. راه سریع‌تری وجود نداره

  103. سلام بخاطر اینکه دوتا فیلم حجیم می خواستم تو اینستا بارگزاری کنم از VPN استفاده کردم الان اکانتم غیرفعال شده و این پیام رو میاره
    Your accont has been disabled. Folow the next steps within 30 days so you can request a review

  104. سلام من مراحل بالا رو انجام دادم ولی ارور میده ک قبل از ارسال درخواست به اینستاگرام بروید و تایید کنید ک این اکانت شما هستید یعنی چه؟ چه باید کنم؟

  105. سلام من اینستاگرام رو تو یه گوشی دیگه ای نصب کردم.تو یک سیستم دو تاحساب داشتم چرا یکی از حساب هام رو نمیاره.با این که تمام روش هارو تست کردم.نام کاربری وایمیل و شمارمم میزنم این حسابم بالا نمیاد همش اون یکی رو میاره….

  106. سلام. اکانت من هفته گذشته توسط اینستاگرام disabled شده. تمام مراحل بالا رو انجام دادم. چندین بار برام ایمیل اومد که عکس و کد بفرست انجام دادم. الان ایمیل دادن که ما متوجه شدیم شما قوانین مارو رعایت نکردید. من که کاری نکردم. فقط همیشه وقتی اینترنتمو روشن میکردم vpn هم وصل میشد. چقدر احتمالش هست اکانتم برگرده؟؟ با این قوانین شون

    1. سلام
      خب مشکل شما دقیقا از همون وی پی انه. شما زمانی که vpn رو روشن می‌کنید باعث میشید اینستاگرام ip های متفاوتی از شما دریافت کنه. مثلا یک بار از سوئد یک بار از آلمان و غیره. بعد این تغییر سریع و بیش از حد ip رو به عنوان ربات بودن، اسپمر بودن یا هک شدن اکانت شما در نظر می‌گیره و بعد از مدتی اکانت شما محدود یا غیرفعال میشه. به هلپ سنتر ایمیل بزنید و شرایطتون رو توضیح بدید. از این به بعد هم مطمئن بشید که تنظیمات vpn تون جوری باشه که با وصل شدن اینترنت به صورت خودکار وصل نشه. موقع استفاده از اینستاگرام حتما vpn رو خاموش کنید

  107. ممنون از راهنمایی تون. میشه لطفا آدرس ایمیل هلپ سنتر رو بدید؟ از قسمت هلپ سنتر پیدا نکردم. به support@instagram.com هم ایمیل زدم جواب دادن دیگه از این کانال پشتیبانی نمیشه

    1. صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      و بعدش ادامه دستوراتی که اینستاگرام نوشته به شما کمک میکنه

    1. به صفحه لاگین برید و روی گزینه مشکلات لاگین کلیک کنید. بقیه راه رو طبق دستورالعمل اینستاگرام جلو برید

  108. سلام .اکانت من یک هفته میشه که توسط اینستاگرام حذف شده .توسط هلپ اینستا مدام گزارش میدم .سه بار هم از بنده با کد ۵ رقمی درخواست فرستادن عکس کرده اما متاسفانه هنوز وصل نشده ‘ لطفا اگر راهی دیگر هست من را راهنمایی کنید

  109. سلام وقت بخیر من یکی از پیجام ۲ ماهی هست که بلاک شده در لایو یکی بودم با یکی در کامنت های لایو بحثم شد فکر کنم ایشون بلاک کردن هیچی دیگه تو اینستا نمیاد کلا میرم داخل اون پیج هیچی نمیاد چکار باید بکنم ؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. اگر منظورتون اینه که شخصی شما رو بلاک کردن و شما به پیج اون شخص دسترسی ندارید، هیچ کاری نمی‌تونید بکنید

  110. سلام.
    من پیجم رو ساختم اما سریع غیرفعال شد. بعد یک ماه که اومدم برش گردونم ازم کدی میخاد که به ایمیلم فرستادن . اما من اون ایمیل رو یادم نمیاد. باید چیکار کنم؟

    1. اگر ایمیل شما جیمیل بوده، با استفاده از تنظیمات گوگل جیمیل رو ریکاوری کنید تا به ایمیل اینستاگرام دسترسی داشته باشید

  111. سلام ممنون میشم جواب بدین
    اگه قبل از ۲۴از گذاشتن استوری دی‌اکتیو کنیم بعد از اکتیو کردن اون استوری در ارشیو ذخیره هست؟

  112. سلام وقتتون بخیر پیج من بسته شده بود ایمیل زدم یه سری کارها گفت انجام دادم بعد رسید به صفحه ای که شما گفتن اونم انجام دادم ولی میگه برو تو اینستا و تایید کن اکانتتون خب وقتی پیج پریده چیو تایید کنم کد میاد برام میزنم میگه نمیشه و بعدا امتحان کنید

    1. به صفحه لاگین برید و روی گزینه forget password و بعد need more help کلیک کنید و اطلاعاتتون رو وارد کنید

  113.  it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

    سلام علت این ارور چیه ک میاد برام وقتی ام ک میخوام اثبات کنم رباط نیستن صفحه نصفه میاد ممنون میشم راهنماییم کنین

  114. سلام .امروز وقتی خواستم وارد اینستاگرام بشم با این پیام روبه رو شدم
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    ولی من هیچگونه فعالیت خاصی مثل استوری یاپست گذاشتن توی چن روز گذشته نداشتم،ولایک وکامنت هم اصلا نگذاشته ام،کسی را فالو یا بلاک هم نکرده ام
    لطفا کمکم کنید بتونم وارد پیجم بشم

    1. احتمالا بیش از حد از فیلترشکن استفاده کردید. اینستاگرام به تغییر آی پی حساسه. موقع استفاده ازش بهتره فیلترشکنتون خاموش باشه

  115. سلام اکانت اینستاگرام من دیروز منو انداخت بیرون یوزر نیم و پسورد رو زدم با این متن مواجه شدم
    Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    چیکار کنم الان؟

  116. سلام وقت بخیر من پیجم دیسیبل شده همه مراحل پر کردن فرمو میرم ارسال ک میزنم این میاد چکار کنم؟
    Sorry,something went wrong
    we’re working on getting this fixed as soon as we can
    دیگه نه کدی میاد نه هیچی لطفا کمکم کنید من خیلی پیجمو دوس دارم.

  117. سلام خسته نباشید
    اون فرم درخواست زمانی باز میشه که با همون گوشی بری و بزنی که کمک می‌خوام و بعد به این ها دسترسی ندارم درسته؟
    بعد یه سوال دارم من مشکل تایید دو مرحله ای دارم و گفتن که غیرفعال شده اما هنوز فعال هست و از طریق این قسمت درخواست بدم حل میشه بنظرتون؟
    و یه سوال دیگه اگه به اون گوشی دسترسی نداشته باشم و یا گوشی ریست به کارخونه شده باشه چطوری میتونیم فرم را باز کنیم راه حلی داره ؟
    والا اعصابم خورد شد با این باگ اینستاگرام میگه تایید دو مرحله ای غیرفعال وای هنوز فعالع
    لطفا راهنمایی کنید سپاس

  118. ببخشید من ۱ماه است اکانتم دیسیبل شده تمام کار های گفته شده را چندین بار با جیمیل های متفاوت انجام داده ام نزدیک به ۲۰ جیمیل ارسال کردم طی چندین روز متفاوت و هفته های مختلف کد هم نیز ارسال میشه از خودم به همراه مشخصات و کد که ارسال کردن عکس میفرستم اما بعدش هیچ جوابی نمی‌گیریم تمامی مراحل را هم درست انجام میدم وقتی عکس خود به همراه مشخصات و کد میفرستم جوابی دریافت نمیکنم لطفاً کمک کنید متشکرم ?

  119. سلام
    من حدود سه ماه پیش اکانتمو دی اکتیو کردم و الان که میخوام فعالش کنم و رمزو میزنم این پیام میاد the username you entered dosen’t appear to belong to an account. Please chek your username and try again در صورتی که از یوزرم کاملا مطمئنم و حتی خود اینستا یوزرو نوشته فقط پسووردو ازم میخواد اما بازم این پیام میاد، با شماره موبایلمم چک کردم بازم همین پیام میاد. موقع دی اکتیو هم گزینه just need a break انتخاب کرده بودم

  120. بله، حتی کساییم که باهاشون دایرکت داشتم از طریق همون دایرکت وقتی وارد پیجم میشم تعداد پست ها و فالور و فالویینگم و بیو و فالورای مشترکم با اون اکانت مشخصه کاملا

  121. سلام
    من اکانتم ۳ ساله دیسیبل شده
    هیچ کس نتونست کاری بکنه
    بتازگی یه هکر پیدا کردم گفت ۱۴ روزه درستش میکنم
    ولی متوجه شدم کلاهبراده منتهی تا حدی خوب پیش رفت
    مثلا تو این ۳ سال هر بار آیدیو پسوردو میزنم ارور همیشگی میداد که پیجت دیسیبل شده و فرم پرکنو فلانو اینا امام بعد از گذشت ۱۴ روز آیدیو رمزو میزنم پیجو رو گوشیم اورده بالا منتهی با این شکل نه فالوور داره نه آیدی نه پست هیچی زده instagram userروی گوشیم اینجوری بالا اورده باید چکار کنم

    1. وقتی از هکر می‌خواید اکانت رو درست کنه، معمولا آدرس ایمیل وصل به اکانت رو تغییر میده و این مشکل پیش میاد. از هکر آدرس ایمیلی که داده رو بگیرید و خودتون فعالش کنید

  122. سلام اکانت اینستاگرام من دیروز منو انداخت بیرون یوزر نیم و پسورد رو زدم با این متن مواجه شدم
    Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disab
    بعد هیچ مراحلی نبود و اینستای من کلا پاک شد هرچی ایمیل با رمزمو میزنم نمیاره
    چیکارکنم الان پیجم برمیگرده؟

  123. سلام با توجه به مشکل تایید دو مرحله ای و باگ اینستاگرام می‌خوام پیجم حذف کنم
    چند نفر یه پیج را حدودا باید ریپورت کنن تا حذف بشه؟

  124. سلام خسته نباشید،یه پیجی هست که نه ساله فعالیت یا آنلاین نشده،و اسم پروفایل اون پیج ،اسم فامیلی منه و فقط میخوام اسم اون پیج رو بدست بیارم،راهنماییم میکنید لطفاً

    1. راهی جز پاک شدن کامل اون اکانت وجود نداره. یا این که با مالکش صحبت کنید که یوزر پس پیج رو به شما بده

  125. سلام دوست عزیز
    من گفتم که مشکل تأیید دو مرحله ای دارم
    برنامه اش پاک شده و کد پشتیبان ندارم
    اطلاعات هم برای اینستا دادم و میگه که تایید دو مرحله ای غیرفعال هست اما هنوز فعالع از چه راهی میتونم حذفش کنم؟
    منظورم از این طریق هست؟

  126. سلام و عرض ادب امروز وارد اینستا شدم این پیغام میاد روی صفحه
    Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

    1. دوست عزیز وقتی اینستاگرام این پیام رو میده یعنی باید قدم به قدم کارهایی که خودش بهتون گفته رو انجام بدید از ما کاری برنمیاد

  127. سلام برای من پیام دیسیبل اومد بعد از اینکه تأیید کردم ربات نیستم بهم پیام داد
    Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours
    چطوری متوجه بشم الان میتونم درخواست بفرستم ؟ باید منتظر بمونم اینستا بهم ایمیل بزنع؟

  128. سلام
    من برای مغازه پیج ساختم ولی نمیدونستم ۴۰۰ تا فالو کردم دیسبل شد ۳۰ روز مهلت داده ک ی کاری کنم ولی رمزش یادم رفته نمیدونم چی کار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  129. سلام مرسی بابت زحمات فراوان شما جای تقدیر هست واقعا?
    من دقیقا این مشکل برام پیش اومده و بعد دوسه روز تو ایمیل یکسری اطلاعات راجب شماره تلفن ، ایمیل ، اسم پیج ،شرح ،تاریخ آخرین بازدید و همچنین گوشی ک باهاش ثبت نام کردم خواست و منم دقیقا جواب دادم چندین بار ولی الان یه هفتس هیچ جوابی ندادن
    آیا امکانش هست برنگرده یا حتما درست میشه؟

  130. سلام
    وقتتون بخیر
    ۲۴ ساعتی هست که پیغام زیر با یک تصویر قفل روی پیجم میاد اصلا نمیتونم از طریق اپلیکیشن یا سایت وارد پیجم بشم
    Confirm Your Info on the App to Get Back to Your Account
    We noticed unusual activity from your account. Confirm your identity from the Instagram app to get back to your account.
    لطفا راهنماییم کنین چیکار باید بکنم

  131. سلام مرسی بابت زحمت فراوان شما جای تقدیرو تشکر هست واقعا?
    برای من پیام دیسیبل اومد بعد از اینکه تأیید کردم ربات نیستم بهم پیام داد
    Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours

    بعد دوروز ایمیل اومد که درخواست اطلاعاتی چون ایمیل،شماره موبایل،نامهای کابری که استفاده کرده بودم،شرح،تاریخ آخرین دسترسی به پیج،گوشی که باهاش ثبت نام کردم و من چندباری دقیقا اطلاعاتی ک خواستن رو جواب دادم ولی الان یه هفتس هیچ جوابی ندادن

    سوالم اینه که آیا حتما فعالش میکنن بعد چند وقت یا اینکه امکانش هست کلا حذف بشه؟

    1. سلام امکانش هست صبور باشید لطفا. وقتی یک شبکه اجتماعی یک میلیارد کاربر در جهان داره طول می‌کشه تا مشکلات همه‌شون رو رفع کنه

  132. سلام میخوام پیجمو به دوستم بفروشم. دوستم امروز چندتا پیج زده و همشون دیسبل شدن. به من گفته که رمز و ادرس پیج رو براش بفرستم که امتحانی وارد بشه، اگر دیس نشد ازم میخره.
    اگه تو گوشی اون دیس بشه، امکان داره که این پیج رو گوشی من باز بشه؟

    1. سلام. دیسیبل شدن ربطی به گوشی نداره به مدل فعالیت بستگی داره. اکانتی که دیسیبل میشه روی هر دستگاهی غیرفعال خواهد بود

  133. سلام‌وقت بخیر..ببخشید من فیلتر شکنم‌روشن بود ک وارد اینستاشدم منو ربات تشخیص داد منم همه مراحلو ک ربات نیستمو رفتم دست آخر متوجه نبودم یاخودشون لوگ اوتم کردن نمیدونم…بعد من همه مراحل برگرداندن پیجو میرم ایمیل میفرستم باکد اما جواب نمیدن…دوتا سوال:۱_چرا من عکسی که با گوشیم میفرستم از جیمیل ک نام ونام کاربری با کد هستش تاره تو جیمیلم؟۲_چرا جواب نمیدن من بعد دو روز دوباره باز همه مراحلو رفتم و کد دوباره فرستادم جواب نداد؟الان از سری او۱۳ روز واز سری دوم ۱۱ روز میگذره اما جواب ندادن۳_چقدر برم تو سایت اینستاگرا؟

    1. متاسفانه متوجه سوال اولتون نمیشم
      درباره سوال دومتون، صبور باشید. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر داره و طبعا تعداد پشتیبان‌هاش به تعداد کاربرهاش نیست

  134. سلام
    خسته نباشید
    من در پیجم یک آهنگ استفاده کردم که فکر کنم برای همین اکانت منو ددی اکتیو کردن،چطوری می توانم برش گردونم؟؟؟

  135. سلام وقتتون بخیر من برای اینستاگرام احراز هویت رو فعال کرده بودم به گوشیم فلش زدم کلا رفته یه راهی نداره دوباره برگرده

  136. اینستاگرامم از دسترسم خارج شد منو انداخت بیرون بعد که یوزر و رمزمو زدم رفت برای ارسال کد امنیتی کد رو میفرسته اما فقط مینوسه کد رو وارد کن و رو همون صفحه میمونه هیچ جاییم نیس برای ورود کد

  137. سلام من در قسمت لاگین فقط یوزرم رو دارم رمزم رو فراموش کردم وپیج دیسیبل شده و وقتی فورگت پسورد روهم میزنم میگه یوزر نات فوند میشه بگید چه گلی به سرم بریزم ممنون

  138. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید??
    من پنج شنبه خیلی اینستاگرام رفتم، هم زیاد ری‌اکشن برای استوری های پیجهای فروشگاه آنلاین فرستادم هم زیر چند تا از پستهای پیج دوستم که اکسسوری و شال میفروشه هشتگ مرتبط به همین اجناس، شاید سی تا هشتگ پست کردم، هم کره‌ی شیباتر میخوام? چندتا پیج فروشگاه دایرکت فرستادم قیمت پرسیدم، صبح جمعه رفتم دیدم پیام میده به علت فعالیت غیرعادی شما رو لاگ‌اوت کردیم اگه میخواین حسابتون تا سی روز دیگه (که الان شده ۲۷ روز) دیس‌ایبل نشه این قدمهای بعدی رو انجام بدین، اولیش تیک زدن گزینه‌ی من ربات نیستم ‌هستش، این رو که میزنم اون تست انتخاب تصویرهایی که یه چیز مشترک مثل چراغ عابر پیاده و دوچرخه و … دارن میاد اما جز یه ذره از سه تا تصویر پایینی هیچی اصلاً مشخص نیست و اصلاً حرکت هم نمیکنه صفحه بالا نمیره که من بتونم عکسها رو ببینم تیک بزنم. گزینه ی گوش دادن به صداش هم همینطوریه، ‌جای نوشتن اون چیزی که ادم میشنوه هیچ نمیاد. از گوشی دیگه و از مرورگر لپ‌تاپ رفتم باز همینجوری بود، اپ اینستاگرام آخرین اپدیتشو هم نصب کردم فرقی نکرد.
    سرچ زدم سایت شما رو پیدا کردم راهنماییتون رو انجام دادم، دیروز و پریروز پیام دادم به همین لینکی که محبت کردین گذاشتین اما هیچ فرقی نکرده جوابی هم ندادن. آیا جای دیگه ای هست بتونم پیام بدم بهشون؟ به این آدرس چجوری میتونم عکس کارت ملیم رو بفرستم؟ چون این پیج ارسال نامه جا برای آپلود عکس نداره
    بی نهایت ممنون و سپاسگزارتون میشم اگر راهنماییم کنید????

    1. اون قسمت من ربات نیستم رو با و بدون فیلترشکن امتحان کنید. اگه فرقی نکرد برید به صفحه لاگین. قسمت forget password و بعد قسمت need more help و اونجا مشکتون رو مطرح کنید

  139. سلام، احتمال بازگشت پیج دیسیبل شده بعد از چهار ماه هست… سوال دوم اینکه من از ایمیل برای ساخت اکانتم استفاده نکردم با ایمیل دیگه امکان بازگشت هست
    اینم اضافه کنم که پیج من شخصیه و هیچ قوانینی رو نقض نکردم فقط فیلتر شکنم روشن بود… خیلی به پیجم احتیاج دارم
    امکان بازگشت داره با این اوصاف
    با تشکر

    1. سلام
      بله برگردوندن پیج محدودیت زمانی نداره. اگه ایمیل رو وارد نکردید باز هم راه برای احراز هویت هست. موفق باشید

  140. سلام ، من چند روز پیش اینستام از اکانتم پرید بیرون ، ایمیلم و یادم نمیاد ولی وقتی از طریق شماره تلفن میام وارد بشم این پیام و میده و به اکانتم دسترسی ندارم
    We sent a notification to the logged-in devices on this account. If you’re already logged in on another device, you can open Instagram to approve this request.

    1. خب اگه روی دیوایس دیگه‌ای اینستاگرامتون فعاله از همون طریق باید وارد بشید

  141. سلام وقتتون بخیر ، من یوزر پسوردم و وارد میکنم پیج سفید و بالاش میزنه اینستاگرام یوزر ، اسم پیجمم از پیج کس دیگه تو قسمت سرچ هم اسم پیجم وارد میکنم پیدا نمیشه

  142. سلام وقت بخیر متاسفانه پیج به دلیل آنفالو دی اکتیو شد یک سری مراحل رو از طریق learn more انجام دادم که گفت ۲۴ ساعت زمان بدید تا اطلاعات شما بررسی بشه و اگر تایید بشه تا ۲۴ ساعت آینده در دسترس قرار میگیره هنوز ۲۴ ساعت کامل نشده .حالا من این مراحلی که شما گذاشتیدم انجام دادم فقط نام و نام خانوادگی رو من همون یوزر رو زدم چون با همون پیجم نمایش داده میشه
    مشکلی نداره؟
    و اینکه من بین ۲ تا ایمیل شک دارم که کدوم سیو شده رو اکانتم ولی اونی که بیشتر مطمعن بودم رو. زدم حالا میشه با ایمیل دیگمم امتحان کنم؟
    و اینکه امکان دسترسی مجدد وجود داره تا چه زمانی؟
    ممنون از شما

  143. سلام. پیج منو اینستاگرام ربات تشخیص داد و بعد ۲۴ ساعت موقع لاگین با کلیک روی let us know هیچ اتفاقی نمیفته و لینک پرکردن فرم بالا نمیاره، چه با فیلترشکن و چه بدون اون. از طریق لینک مستقیم هم فرم ارسال نمیشه. میخوام بدونم راه برگشتی هست یا نه و اگه نیست چقدر طول میکشه که از دیتابیس اینستاگرام پاک بشه و یوزرنیمش آزاد بشه؟ ممنون.

  144. سلام خانم شاطر زاده من وقتی میخوام وارد شم user & pas رو وارد میکنم که بعد با error forgotten pasword for mohade3.kermani مواجه میشم که میزنم واسم ایمیل ارسال کنن که میزنه user not found اگر محبت بفرمایید و راهنمایی کنین ممنون میشم
    حتی از خود پشتیبانی داخل اپ هم مراحل رو انجام میدم عکس پروفایل قبلی رو میاره برام ولی نمیتونم وارد شم و در ضمن یه اکانت دیگه هم با همون ایمیل برام خود اینستا ساخته

    1. اینستاگرام برای کسی اکانت نمیسازه
      به خود اینستاگرام باید ایمیل بزنید مشکلتون رو مطرح کنید. از طریق صفحه get more help – request support اقدام کنید

  145. سلام وقتتون بخیر
    بنده ی گوشی خریدم و گوشی قبلیمو دادم به دخترم
    قبلش اینیستارو اونجا پاک کردم بعدش به تنظیمات کارخانه رفتم و گوشی مث روز اول تحویلش دادم به دخترم
    توگوشی جدید نصب کردم ولی هرگزوارد اکانتم نشد
    بااینکه باگوشی دیگران اکانتم قابل رویته
    یعنی دیگه دسترسی به اکانتم‌ نمیتونم داشته باشم ازهیج راهی؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید هرراهی بوده رفتم ونشد

    1. من متوجه مشکلتون نمیشم
      یوزر پسورد رو فراموش کردید؟ اگر نکردید، دقیقا چه پیامی به شما میده اینستاگرام زمانی که میخواید از گوشی جدید واردش بشید؟

  146. سلام کسی میتونه کمک کنه پیج من برگرده هزینشو پرداخت میکنه
    پیج کاریم بوده یدفعه از اینستا پاک شده
    یوزر و پسوردشم میدونم ولی اینستا نمیشناسه
    ایمیل نداشتم
    با شماره ای ک وارد شدمم‌میزنم میزنه یوزری با این شماره نداریم
    کلافه شدم

    1. برید به صفحه لاگین
      قسمت forget password
      قسمت get more help
      I can’t access this email or phone number
      بعد به فرم request support منتقل میشید
      مشکلتون رو اونجا شرح میدید ایمیلی هم که میتونن باهاش باهاتون تماس بگیرن وارد میکنید

  147. اینستاگرام به من پیام دیسیبل نمیده ولی پیجم ب حالت instagram user دراورده و وقتی میخوام وارد شم بعد از یورز و پسورد confirm your phone nubmer رو میاره ک وقتی شماره رو میزنم هیچ کدی دریافت نمیکنم و پیام sorry there wase a problem…رو میاره الان لازم از روش شما استفاده کنم

  148. من بعد از فرستادن مشخصات و عکس خودم به پشتیبانی فیس بود این پیام رو دریافت کردمYou’ve reached us at a channel that we no longer support. Please visit the Help Center to find answers to many frequently asked questions and up-to-date forms you can use to contact us:

    http://help.instagram.com/

    We apologize for the inconvenience.

    Sincerely,
    The Instagram Team
    خیلی نا امید شدم همه راه هارو رفتم اما خبری از پیجم نیست

  149. سلام برای من این پیام آمدهConfirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    الان ۲۸ روز هنوز مانده که اکانتم پاک بشه من مشکلی که دارم هم بدون فیلتر شکن ، با فیلتر شکن مجانی ، با فیلتر شکن پولی همه رو امتحان کردم اما متاسفانه منو به مرحله بعد نفرستاد ، ثابت کردم که من ربات نیستم تیک خورد اما مرحله بعد نمیره ، میگه مشکل داره
    من باید چکار بکنم میشه لطفا راهنماییم بکنید؟؟؟

  150. سلام. من درخواست بازگردانی رو دادم و اینستاگرام به من ایمیل زد و عکس و کد خواست من ارسال کردم چقدر طول میکشه تا جواب بده و الان باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  151. سلام.من مراحل رو پیش رفتم و داخل ایمیل اینستاگرام مشخصات و کد و عکس رو خواست که به اینستاگرام ایمیل زدم ولی پیامی بعدش دریافت نکردم الان باید چیکار کنم.پیامی میدن یا که نه..
    و اینکه چقدر طول میکشه پیج برگرده؟؟

  152. سلام من و یا سه حسابمو اینستاگرام غیرفعال کرد و با اون روشی که در بالا گفتید بازیابی کردم ولی الان نمی‌شه! چیکار کنم؟!

  153. سلام. پیج من ۲۴ ساعت بعد از یه هشدار دیسیبل شد. بعد از چند تا درخواست جوابمو دادن که عکس بگیر و فلان، حالا جواب نمیدن؛ از قسمت need more help هم که میخوام برم، فرم رو پر میکنم ولی هر چی تایید میکنم که ارسال شه، ارسال نمیشه. اون قسمت let’s us know رو هم همینطور کلیک میکنم هیچی بالا نمیاد، آیا کاملا پیج حذف شده؟ چقدر طول میکشه اینستاگرام دائم پاکش کنه که آی‌دی رو آزاد کنه؟ ممنون میشم از پاسخگوییتون.

  154. سلام پیج من از دیروز به خاطر اشتباه وارد کردن تاریخ تولد بسته شده
    کسی میتونه بهم کمک کنه؟
    یعنی پیجم دیگع باز نمیشه ؟ جز پروفایلم هیچی جز صفحه سفید برام نمیاره ?

  155. اینستاکرام یهو منو پرت کرد بیرون و شد کاربراینستاگرام مراحل بالاانجام دادم اما موقع ارسال درخواست میزنه وارداینستاکرام شوید و تاییدشود چجوری؟چون تبدیل به کاربرشدا و من رمزیادم نیس ممنون ازپاسخگویی

    1. به همون صفحه لاگین مراجعه کنید و از گزینه need more help اقدام کنید برای تایید اکانت

  156. سلام پیچ من تاریخ تولد اشتباه وارد کردم الان بسته شده چکار باید بکنم؟همه اون مراحل ها هم رفتم ولی به نتیجه نرسیدم

  157. سلام وقتتون بخیر،اکانت اینستاگرام من امروز به خودی خود پرید اومدم وارد اینستاگرام شم پیجم کامل پرید و اسم پیجم در اینستاگرام نیست،فقط یک پیام هنگام ورود به اینستاگرام دریافت کردم ??????
    تأیید کنید که شما وارد سیستم شده اید
    ما متوجه فعالیت غیرمعمول از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کرده ایم
    مراحل بعدی را با ۳۰ روز دنبال کنید تا بتوانیم شما را قبل از غیرفعال شدن به حساب خود بازگردانیم

  158. سلام و قت بخیر .من پیجم بی دلیل یهو پرید
    ثابت کردم ربات نیستم این پیغام رو داد
    Thanks for Providing Your Info
    We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.
    ولی قبلا یه بار پیجم اینجوری شده بود اینکارو کردم این پیامو داد ۲۴ ساعت صبر کردم ولی اتفاقی نیوفتاد مراحل شمارم پیش رفتم
    اما نشد که نشد اینبارم فکر کنم همون داستانه

  159. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید اکانت من بخاط فالو کردن زیاد غیرفعال شده
    الانم تا قسمت من ربات نیستم میره بعده اون عکسا رو نمیاره تا انتخاب کنم تا ربات نبودنم اثبات بشه.
    چیکار کنم الان
    ممنون

    1. فیلترشکن استفاده کنید ببینید درست میشه یا نه
      و لطفا دیگه بیش از حد فالو نکنید

  160. سلام
    من اکانتم به خاطر آنفالو کردن غیرفعال شده و موقع بازکردن صفحه هم پیغام میده ۳۰روز اکانت شما تعلیق شده!!
    به سایتی هم که گفتین ایمیل میزنم ارور میده
    میشه لطفا بگین چیکار کنم
    مرسی

  161. سلام من یک ماه پیش پیجمو از دی اکتیو خارج کردم ولی الان میخوام دوباره دی اکتیو کنم میگه نمیشه و هفته ای یبار میتونید اینکار کنید ولی من خیلی وقته که کلا دی اکتیو نبودم الان چیکار کنم چندبارم امتحان کردم چندروز پیش نشد

  162. سلام خسته نباشید
    من همه مراحل برای برگرداندن رفتم کد فرستاد نوشتم رو کاغذ با اسم کامل و یوزر نیم فرستادم الان سه روز گذشته هنوز جوابی ندادند ، صبر کنم یا دوبار ایمیل بزنم ، اگه باید ایمیل بزنم روی همون ایمیل رپلای کنم یا همه مراحل رو باید از اول برم ؟؟؟

  163. سلام پیج من بطور ناگهانی بسته شده .
    هرکاری میکنم نمیتونم با شماره وارد بشم.
    لطف کنید راهنماییم کنید

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  164. خانم شاطرزاده سلام ممنون بابت راهنماییتون
    من طبق فرمایش شما اقدام کردم ولی وقتی تو help center آدرس اکانتم رو میزنم مینویسه که ما این آدرس رو نمیتونیم پیدا کنیم و اصطلاحا درست نیست! درحالیکه تا چند ساعت قبل داشتم کار میکردم و خیلی ناگهانی لاگ آت شدم بیرون.
    یعنی دیگه هیچ امیدی به بازگشتش نیست؟

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  165. سلام
    پیج من اینستاگرام دسیبل کرد ، پیام دادم تمام مراحل انجام دادم کد فرستاد نوشتم با اسم کامل و یوزر نیم فرستادم ، الان چهار روز گذشته هنوز جوابی ندادند ، صبر کنم یا بازم مراحل انجام بدم ؟
    و یه سوال دیگه ، همون ایمیل که دادن رپلای کنم دوباره درخواست بدم یا نه ؟
    ممنون ازتون

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  166. سلام وقت بخیر
    بنده داخل پیچم بودم یهو از پیچ پرت شدم بیرون بعد که تلاش کردم وارد شم از اینستا پیام امد که شما تا ۶٠ روز نیمتونید وارد شید و بعد ازم شماره تماس خواست من هم شماره تماس رو دادم یک کد برام ارسال شد کد رو وارد کردم اینستا پیام داد ممنون تا ٢۴ ساعته اینده به شما اطلاع میدیم الان ٣ روز میگذره پیچ نیست یوزر و پس و ایمل هم که میزنم میگه اکانت شما دیسیبل شده لرن مور هم میزنم صفحه هلپ اینستا واسم باز نمیشه ! من باید چیکار کنم !؟؟ هم روی پیچم ایمیل ست بود هم شماره همراه ، هیچ فعالیت خاصی هم نمیکردم که بگم پستی یا کامنی بر خلاف قوانین اینستا منتشر کرده باشم یهو بی دلیل اینطوری شد ، ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  167. سلام وقت بخیر.
    اکانت من یهو غیرفعال شد و بازخوانی نمیشد! جز چت با دوستمم کار نمیکردم بعد لوگو اوت کردم و وقتی دوباره بیارم بالا یه راست آزمایی بهم داد و انجام دادمش. که بعد پیغام زیرو بهم داد. ولی تا الان هیچ خبری نشده. چیکار کن؟
    Thanks for providing your info
    We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to request a review in the help Center within approximately 24 hours.
    راه شمارو هم رفتم ارسال رو هم میزنم هیچی نمیاد صفحه سفید میاد! لطفاً راهنمایی کنین ممنون میشم

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  168. سلام
    من از اینستا راکت و اینستا فالورز استفاده کردم و جفتش هم هک شده‌های ایرانی بودن و به محض استفاده پیجم پرید الان هم دیاکتیو هستم هرچی تلاش میکنم میفرسته به باز کردن یه اکانت جدید حتی نمیدونم چه متنی ایمیل بزنم براشون و آیا ایمیل را پاسخ میدن؟ و اینکه امیدی به بازگشت پیجم هست ؟

    1. فکر می‌کنم در متن به اندازه کافی توضیح دادیم که پاسخ میدن فقط باید صبور باشید…نمونه متن هم گذاشتیم برای ایمیل زدن…

  169. یوزر و پسیورد دارم..ولی اسم و فامیل برای این پیج دقیق نمیدونم چی زدم!هرچی بود امتحان کردم نشد..چون وارد پیج نمیتونم بشم..ممنون میشم راهنمایی کنید

  170. سلام ممنون بابت راهنماییتون
    پیج شخصی من بخاطر استفاده از فیلترشکن دی اکتیو شد اولش میرفتم داخل پیج مینداخت بیرون بعدش یه پیام اومد که نشون بدم ربات نیستم
    بعد پیجم اوکی شد
    دوباره بعد چند ساعت با این پیام رو ب رو شدم
    user not founded
    ک کلا پیجم دی اکتیو شد اولش با پیجای دیگه میدیدم عکس و بیو اینستاگرامم بود ولی بعد چند ساعت کلا پیجم دی اکتیو شد
    دلیلش چی میتونه باشه
    و اینکه برمیگرده پیجم؟!!

  171. سلام
    من پیجم دیسیبل شده بخاطر استفاده از فیلر شکن. ولی برای اکانتم شماره موبایلی ثبت نکردم و فقط ایمیل بوده. حالا تو قسمت فرم شماره موبایلو چیکار کنم؟ چون اگه اون نباشه نمیتونم درخواست بدم

  172. سلام
    اکانت من غیر فعال شده مراحل مربوط به ربات نبودن را انجام دادم و الان برای ادامه بازگردانی باید رمز عبور را بزنم اما متاسفانه فراموش کردم ایمیلم را بهش میدم تا لینک بازیابی پسورد بفرسته ولی قبول نمیکنه شماره که میدم یه لینک میده وارد صفحه لاگین میشه ولی خوب من پسورد یادم رفته و نمیتونم ادامه بدم چیکار کنم؟

  173. سلام وقتتون بخیرمن کار غیر عادی ای نکردم فقط از نرم افزار oginstaاستفاده میکردم ک یهو صفحه سفید شد
    بعد دیگ هرکار میکنم کلا براهمه پستهام پاک شده اسمم و ایناهم رفته و نوشته کار براینستا گرام و هیچ پستی نیس
    برا خودمم ک تا باز میکنم یه صفحه میاد ک کد کشور و بزن و شماره تماس بده تا کد بدیم ولی هرچقدر ک میزنم شمارمو هیچ پیامی نماد برام و هی میگ بعدا دوباره امتحان کنید ….تورو خدا کمکم کنید راهنماییم کنید منتظر پاسخ شماهستم

    1. استفاده از کلاینت غیررسمی اینستاگرام کار غیرعادی به حساب نمیاد؟! دوست عزیز از نظر اینستاگرام شما غیرعادی‌ترین کار ممکن رو انجام دادید. اون نرم افزار رو پاک کنید، از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید و برید به صفحه لاگین قسمت need more help

  174. سلام وقت بخیرعزیزمن پیجم یک دفعه ای پرید ازقسمت هلپ کمک خواستم عکس باکدی که گفته بودن رو فرستادم پیجم فعال شد ولی کمتر از ۲۴ ساعت غیر فعال شد و حالا ایدی پیج رو میزنم میگه no user found و دیگه نتونستم وارد بشم سرچ میزنم اسم پیج هست اما نه فالوئرام نشون میده نه عکس هام هیچی وارد یوزر پس هم نمیشه?‍♀️? چیکار کنم من

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  175. سلام وقتتون بخیر برای من این پیام میاد
    Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    بعد زیرش گزینه ای میاد که تایید کنم که ربات نیستم .من تیک ربات نیستم رو میزنم ولی همچنان دکمه nextدرپایین صفحه غیرفعاله

    1. گاهی باگ خود اینستاگرامه و تایید شدنش طول میکشه. مجدد امتحان کنید با یا بدون فیلترشکن

  176. سلام خسته نباشید تو در خواست فرم باز یابی اکانت اینستاگرام نام کاربری خود را وارد می کنم و گزینه ارسال رو می زنم ارسال نمی شه و پیج من هم پاک شده من چه جوری حساب خود را تایید کنم .ای متن برای من میاد {برای درخواست بررسی، حسابتان را تأیید کنید قبل از درخواست بررسی، به Instagram بروید و تأیید کنید که این شما هستید}

    1. برید به صفحه لاگین
      گزینه forgot password
      گزینه need more help
      اونجا فرم اینستاگرام رو پر کنید مشکلتون رو توضیح بدید

  177. سلام من یه مشکل دارم و اونم اینه که پسورد پیجم یادم نیست ولی اکانتم به اکانت فیسبوکم وصل بود که متاسفانه اونم الان کار نمیکنه و وقتی این فرم رو پر میکنم اینستا ازم مینواد اول وارد اکانت شم بعدش دوباره امتحان کنم.راه حلی هست واسه این مشکل؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن