Search
Close this search box.
بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتال

تمام راه‌های کسب درآمد از تولید محتوا را بشناسید

۱/۵ - (۱ امتیاز)

اول با یک سیستم ایمیل ساده شروع شد! بعد وبلاگ‌نویسی باب شد. در ادامه فیسبوک آمد، بعد نوبت توییتر و اینستاگرام شد و حالا هم تیک تاک و پینترست و چند بستر دیگر!

با هر قدمی که دنیای اینترنت به سمت جلو برداشت، دسترسی ما به اطلاعات بسیار راحت‎‌تر از گذشته شد. از سال ۲۰۱۹ با رشد میلیونی این بسترها، هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، به راحتی می‌تواند اطلاعات مختلفی را با میلیون‌ها کاربر دیگر به اشتراک بگذارد.

حالا دیگر قدم بعدی دنیای اینترنت، قدرت بخشیدن به گسترش اطلاعات نیست! همه ما دیگر قدرت انتشار محتوا در بسترهای مختلف را داریم. عصر بعدی اینترنت، توانمندسازی تولیدکنندگان محتوا است.

در دنیای امروز دیگر تولید محتوا به شغلی تبدیل شده که علاوه بر مزایای مناسبی که نسبت به شغل‌های سنتی دارد، می‌تواند درآمد بسیار خوبی هم داشته باشد.

اما راه‌های کسب درآمد از تولید محتوا چیست؟ چگونه می‌توانیم از تولید محتوا درآمد خوبی داشته باشیم؟ چه گزینه‌هایی پیش رویمان داریم؟

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا صفر تا صد کسب درآمد از تولید محتوا را بررسی کنیم.

تولید محتوا چیست؟

به طور کلی به اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای که پیامی را به ما منتقل می‌کنند محتوا می‌گویند. همین مقاله‌ای که در حال خواندنش هستید، پست‌هایی که در اینستاگرام و توییتر می‌بینید، آهنگ‌هایی که گوش می‌کنید و فیلم‌ها و کلیپ‌هایی که می‌بینید، همه و همه محتوا هستند!

تولید محتوا به گردآوری این اطلاعات و انتشار آن‌ها در بسترهای مختلف گفته می‌شود.

چگونه کسب درآمد از تولید محتوا را شروع کنیم؟

در نهایت هر راهی را برای تولید محتوا، در هر بستری (از جمله شبکه‌های اجتماعی، پادکست، وبلاگ و…) انتخاب کنید، قبل از رسیدن به درآمد باید چند مهارت مهم را تمرین کنید. مهارت‌ها و ویژگی‌هایی که باید درست پیاده‌سازی شوند تا درآمد مناسبی داشته باشید.

به گزارش hostingtribunal در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون پست بلاگ در بستر اینترنت وجود دارد و روزانه به این عدد دو میلیون مقاله جدید هم اضافه می‌شود! در این کهکشان بی‌انتهای محتوا، چه راهی برای دیده شدن وجود دارد؟!

برای پاسخ به سوال بالا در ادامه دو ویژگی بسیار مهم را بررسی می‌کنیم:

محتوا باید منحصر به فرد باشد

اگر کاری که بقیه دارند انجام می‌دهند را تکرار کنید، چه فایده‌ای خواهد داشت؟ پست بلاگ، محتوایی که قبلا بارها در شبکه‌های اجتماعی تولید شده، چه ارزش افزوده‌ای خواهد داشت؟ برای آنکه محتوای شما در این دریای بی‌کران دیده شود، باید چیزی منحصر به فرد ارائه کنید.

بعضی اوقات منحصر به فرد بودن یعنی اینکه کاملا یک ایده جدید و متفاوت را پیاده‌سازی کنید، اما در بیشتر مواقع یعنی موضوعاتی که بارها دربارشان صحبت شده را به شکلی متفاوت، با یک نگاه جدید و یا برای یک دسته مخاطب متفاوت، بازتولید کنید.

ختم کلام: خلاق باشید!

محتوا باید کیفیت مطلوبی داشته باشد

کیفیت مطلوب بسته به جایی که محتوا را منتشر می‌کنید، تعریف متفاوتی دارد. به طور کلی محتوای باکیفیت محتوایی است که روی اطلاعاتش به خوبی تحقیق شده و گردآوری منظم و مناسبی دارد. علاوه بر آن محتوای باکیفیت، محتوایی است که عمق مطلوبی دارد. یعنی در جایی که باید در سطح یک مطلب توضیح داده شود، عمیق نشوید و برعکس! مثلا در بیشتر مواقع، اینستاگرام جای مطرح کردن مسائل فلسفی و عمیق با زبان جدی نیست! محتوا را به گونه‌ و لحنی که مخاطب هدفتان می‌پسندد ارائه کنید.

تولید محتوای موفق با استمرار امکان پذیر است

اگر هدفتان این است که به دنیای تولید محتوا وارد شوید، دو ماه روی آن تمرکز کنید و بعد از آن پول پارو کنید، راه مناسبی را انتخاب نکردید!

در اکثر مواقع کسب درآمد از تولید محتوا نیازمند تلاش مستمر و صبر برای یک بازه زمانی نسبتا طولانی است. از تولید محتوا در یوتیوب گرفته تا تولید پادکست و وبلاگ‌نویسی، رسیدن به درآمد حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

این یعنی شما باید یک سال بدون انگیزه‌ مالی و صرفا علاقه و انگیزه شخصی، به صورت مستمر تولید محتوا کنید. چراکه تنها با تولید منظم محتوا می‌توانید مخاطبان وفادار و دنبال‌کننده‌هایی واقعی را به دست آورید.

۱۰ روش مناسب برای کسب درآمد از تولید محتوا

احتمالا شما هم با بسترها و قالب‌های مختلف انتشار محتوا آشنایی دارید. اگر تولید محتوای ویدیویی انجام دهید، آپارات و یوتیوب برای انتشار محتوا وجود دارند، اگر پادکست تولید کنید پادگیرهای مختلف از جمله کست‌باکس و انکر و اگر محتوای متنی تولید می‌کنید از کپشن اینستاگرام گرفته تا استفاده از یک وبلاگ شخصی.

کسب درآمد از تولید محتوا

اما در نهایت بعد از تولید و انتشار محتوا و جذب مخاطب، چگونه کسب درآمد کنیم؟ در ادامه روش‌های مختلف کسب درآمد از تولید محتوا را بررسی می‌کنیم:

دوره آموزشی برگزار کنید

پس از شیوع کرونا، رفتار مردم برای شرکت در دوره‌های مختلف تغییر کرد و دوره‌ها و وبینارهای آنلاین بسیار بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفتند. پس از جذب مخاطب شما هم می‌توانید درباره موضوعات مختلفی که در آن تجربه و دانش کافی دارید، دوره‌ها و وبینارهای آموزشی برگزار کنید و از این طریق درآمدزایی کنید.

درس دادن در فضای آنلاین می‌تواند جایگاه شما در فضای آنلاین را به عنوان یک رهبر فکری تصویب کند. چیزی که به شما کمک می‌کند تا رابطه‌ای عمیق‌تر، طولانی‌تر و پایدارتری با مخاطبانتان ایجاد کنید.

علاوه بر آن به یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که درآمد تدریس در فضای آنلاین می‌تواند چه قدر چشمگیر باشد! برای مثال آموزش تولید محتوای رایگان در اینفوگرام خود یک مثال از این نوع آموزش است.

محتوای اختصاصی تولید کنید

یکی از روش‌های نسبتا جدید برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا، فروش محتوای اختصاصی است. بسیاری از وبلاگ‌ها، برخی از پادکست‌ها و کانال‌های یوتیوب بخشی از محتوای خود را رایگان منتشر نمی‌کنند و کاربران برای دریافت آن‌ها باید هزینه پرداخت کنند.

بنابراین اگر در حوزه‌های مختلف تولید محتوا می‌کنید، از این طریق می‌توانید درآمدزایی مناسبی داشته باشید.

دقت کنید که محتوای اختصاصی باید کیفیت و عمق بسیار بیشتری از محتوای معمولی که منتشر می‌کنید داشته باشد تا اعتماد افراد بیشتری را باکیفیت چیزی که ارائه می‌کنید، به دست آورید.

با برندها همکاری کنید

در بیشتر مواقع، یکی از بهترین راه‌هایی که پیش روی تولیدکنندگان محتوا برای درآمدزایی قرار دارد، همکاری با برندها است.

همیشه برندهایی وجود دارند که مخاطب هدفشان را با شما مشترک می‌بینند و دوست دارند که از طریق رسانه و تریبون شما، پیام خود را به دسته‌ای از مخاطبان منتقل کنند.

چه در بستر وبلاگ تولید محتوا کنید، چه پادکست بسازید و یا در شبکه‌های اجتماعی مخاطب داشته باشید، همکاری با برندها یکی از راه‌های مناسب برای درآمدزایی خواهد بود.

خدمات مشاوره ارائه کنید

اگر در حوزه خاص و تخصصی تولید محتوا می‌کنید، می‌توانید تجربیات خود را با دیگران در قالب مشاوره به اشتراک بگذارید.

البته لازمه این روش درآمدزایی این است که تولید محتوای خود را هم با کیفیت بیشتری انجام دهید و به مخاطبانتان نشان دهید که یک حرفه‌ای هستید.

در ایران هم بسیاری از اینفلوئنسرهای تخصصی به تازگی از این روش درآمدزایی استفاده می‌کنند و درآمد مطلوبی دارند.

نکته بسیار مهم این است که بسیاری تصور می‌کنند که برای کسب درآمد از طریق مشاوره نباید همه تجربیات و اطلاعاتشان را در قالب محتوایی که به صورت روزانه تولید می‌کنند، در اختیار مخاطبان قرار دهند.

در حالی که این روش درآمدزایی هیچ ارتباطی با کسب اطلاعات بیشتر از شما ندارد! فردی که خواهان دریافت مشاوره از شماست، احتمالا مشکل یا چالش خاصی دارد که نیاز است با ایجاد یک ارتباط مستقیم و عمیق راه حال را شناسایی کند.

بنابراین خدمات مشاوره با نگه داشتن بخشی از اطلاعات و عدم ارائه آن‌ها رونق نمی‌گیرد و شما باید بتوانید تخصص و دانش خود را به مخاطبانتان ثابت کنید.

از هنرتان کسب درآمد کنید

شاید نخواهید با برندها همکاری کنید و به هر دلیلی علاقه ندارید فعلا دوره‌های آموزشی برگزار کنید. خب این مسئله را درک می‌کنیم!

اما چرا از هنرتان یا کاری که به آن افتخار می‌کنید، کسب درآمد نکنید؟

اگر عکاس هستید، نقاشی می‌کشید یا هر کار هنری دیگری انجام می‌دهید یا به طور کلی محصولی تولید می‌کنید، به راحتی می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و محصول خودتان را بفروشید.

علاوه بر آن قابلیت تبدیل کردن صفحه اینستاگرام به یک پیج فروشگاهی بیش از پیش محبوب شده و قابلیت‌های مختلف و جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید پس از جذب مخاطب فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

از طریق دریافت دونِیت فعالیتتان را ادامه دهید

فرهنگ دونیت یکی از آن رفتارهای اجتماعی جذابی است که در حال رشد است و کم کم در ایران هم طرفداران زیادی پیدا می‌کند.

اگر شما از آن دسته تولیدکننده‌های محتوایی هستید که دوست دارید فعالیتتان را به صورت مستقل ادامه دهید، دریافت دونیت یکی از روش‌های مناسب انجام این کار است.

دونیت یعنی حمایت مالی مخاطبانتان از شما. یعنی می‌توانید برای آنکه همه محتوای خود را به صورت رایگان منتشر کنید و مستقل هم ادامه دهید، از مخاطبان خود درخواست حمایت مالی کنید.

شاید فکر کنید فرهنگ این روش هنوز خیلی جا نیوفتاده. تا حدی هم این موضوع درست است. اما در حوزه بازی‌های کامپیوتری و پادکست، بسیاری از مخاطبان فارسی‌زبان هم با فرهنگ دونیت آشنا هستند و از تولیدکنندگان مورد علاقه‌شان حمایت مالی می‌کنند.

از افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنید

همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ یکی دیگر از روش‌های جدید کسب درآمد از تولید محتوا است که بسیاری از متخصصان پیش‌بینی آینده بسیار خوبی برای آن دارند.

همکاری در فروش به این صورت است که شما در محتوای خود، یک محصول خاص را معرفی کرده و لینک فروشنده را هم در آن قرار می‌دهید. در صورتی که مخاطبی از طریق لینک شما خرید خود را انجام دهد، درصدی از قیمت محصول به عنوان کمسیون فروش به شما تعلق می‌گیرد.

در ایران به تازگی برندهای مختلفی سرویس افیلیت مارکتینگ خود را ارائه کردند و کسب درآمد از این روش برای تولیدکنندگان محتوا در ایران هم ممکن است.

از تبلیغات بنری بهره ببرید

اگر وبلاگ‌نویسی می‌کنید، یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی برای شما فروش تبلیغات بنری است. اگر سایتتان بازدید مناسبی داشته باشد، می‌توانید تبلیغات بنری برندها را در پست‌های بلاگ و بخش‌های مختلف سایت خود نمایش داده و کسب درآمد کنید.

این بنرها که معمولا به صورت تصویر یا گیف هستند، معمولا به ازای هر کلیک کاربر برای شما مقداری درآمد خواهند داشت.

در همین راستا می‌توانید از سرویس گوگل اد سنس هم استفاده کنید تا درآمد دلاری داشته باشید. اما استفاده از این روش با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد، بسیار پرچالش و سخت خواهد بود! اما اگر راهی برای حل این چالش‌ها پیدا کنید، می‌توانید درآمد مناسبی داشته باشید.

برای کسب و کارها تولید محتوا کنید

وقتی در فضای اینترنت تولید محتوا می‌کنید، هم این مهارت در شما به مرور زمان تقویت می‌شود و هم برند شخصیتان جایگاه مناسبی در ذهن مخاطبان پیدا می‌کند. در این صورت می‌توانید تولید محتوا را به عنوان یک سرویس به برندها و کسب و کارهای دیگر ارائه کنید و از این روش درآمدزایی کنید.

بسیاری از افراد ممکن است علاوه بر آنکه برای خودشان ویدیو یا پادکست یا پست بلاگ تهیه می‌کنند، برای برندها و کسب و کارها هم این فعالیت را انجام دهند.

شما هم بعد از مدتی فعالیت از این تقاضای مناسب بازار کار برای تولید محتوا به صورت فریلنس می‌توانید استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی قبول کنید

رپورتاژ آگهی روشی مشابه اینفلوئنسر مارکتینگ و همکاری با برندها در شبکه‌های اجتماعی است. با این تفاوت که در فضای بلاگ انجام می‌شود.

اگر وبلاگتان بازدید مناسبی داشته باشد، یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی این است که به برندها این امکان را بدهید که در بستر وبلاگ شما یک پست مهمان منتشر کنند.

در رپورتاژ آگهی‎‌ها معمولا برندها درباره یک موضوع جذاب اطلاعات مفیدی به مخاطبان می‌دهند و برند خودشان را هم معرفی می‌کنند.

آینده شغلی تولید محتوا چگونه است؟

به نظر می‌رسد با وجود رشد بسیار سریع بازار تولید محتوا در چند سال اخیر، این بازار کار تازه در ابتدای مسیر پیشرفت خود قرار دارد!

نیاز برندها و کسب و کارها به تولید محتوا هر روز بیشتر از گذشته می‌شود که دلایل آن‌ هم بسیار واضح است:

  • به گزارش  lyfemarketing بازاریابی محتوایی ۶ برابر بیشتر از سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال نرخ تبدیل دارد.
  • ·       61% از آمریکایی‌ها بعد از خواندن پیشنهادات یک پست بلاگ تصمیم خود را برای خرید یک محصول نهایی کردند! این موضوع در تمام جهان هم صادق است.
  • روش‌های بازاریابی درونگرا متوسط نرخ تبدیل سایت‌ها را بین ۶ تا ۱۲ درصد بیشتر می‌کنند.
  • بازاریابی محتوایی نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر ارزان است!

و می‌توان به صدها دلیل دیگر هم اشاره کرد! به طور کلی با توجه به آنکه بازاریابی محتوایی روشی مقرون به صرفه و موثر برای افزایش مشتری و فروش در کسب و کارها به حساب می‌آید، این بازار کار هر روز شکل جدی‌تر و حرفه‌ای‌تری به خود می‌گیرد.

به نظر می‌رسد آینده شغلی تولید محتوا بسیار بهتر از امروز خواهد بود و فرصت‌های شغلی و مزایای این کار حتی بیشتر از امروز می‌شود.

همین امروز هم با توجه به اینکه کار کردن در بازار تولید محتوا در بسیاری از مواقع محدودیت‌های زمان و مکان بسیاری از شغل‌های دیگر را ندارد، مورد استقبال قرار گرفته است.

دستمزد تولید محتوا چه قدر است؟

تولید محتوا با توجه به نوع کار و قالب محتوا دستمزد مختلفی دارد. همانطور که در این مقاله خواندید، اگر برای خودتان تولید محتوا کنید، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که میزان دستمزد شما با توجه به انتخاب روش متفاوت خواهد بود.

علاوه بر آن اگر برای کسب و کارها تولید محتوا کنید، با توجه به قالب محتوا و میزان تجربه و تخصص شما میزان دستمزد متفاوت است. مثلا برای نوشتن پست بلاگ، دستمزد به ازای هر کلمه‌ای که می‌نویسید محاسبه می‌شود. برای پادکست هم معمولا دستمزد توافقی و با توجه به طول هر قسمت پادکست متغیر است.

برای بقیه قالب‌ها هم همین روش صدق می‌کند و با توجه به میزان تجربه شما، دستمزد به صورت توافقی مشخص می‌شود.

تولید محتوا را از کجا شروع کنیم؟

به طور کلی دو راه برای شروع تولید محتوا وجود دارد. اگر قصد دارید وارد بازار کار محتوا شوید و برای برندها در قدم اول تولید محتوا کنید، می‌توانید از دوره‌های آموزشی یا کارآموزی کسب و کارهای مختلف کارتان را شروع کنید. کافی است سری به سایت‌های کاریابی بزنید و موقعیت‌های کارآموزی را بررسی کنید. این دوره‌ها به شما اجازه می‌دهند که مدتی خودتان را با چالش‌های واقعی کسب و کارها و تولید محتوا درگیر کنید و بعد از آنکه چندماهی تجربه کسب کردید، کارتان را شروع کنید.

 اگر بخواهید خودتان تولید محتوا و درآمد زایی کنید، لازم است چند مورد بسیار مهم را قبل از شروع بررسی کنید. در ادامه گام‎‌های مهم تولید محتوا برای خودتان را بررسی می‌کنیم:

مراحل شروع تولید محتوا برای خودتان را بشناسید

برای آنکه به صورت کامل و جامع با شروع مسیر تولید محتوا آشنا شوید، می‎‌توانید مقاله آشنایی با صفر تا صد شروع تولید محتوا را بخوانید. اما در ادامه به صورت مختصر مراحل شروع تولید محتوا را بررسی می‌کنیم:

هدفتان را مشخص کنید

واضح است که قبل از شروع هرکاری باید «چرایی» انجام آن را بدانیم. بنابراین هدف‌های خود را یک بار واضح مشخص کنید تا بدانید برای چه مقصد‌هایی، برای تولید محتوا زمان و هزینه صرف می‌کنید؟

این اهداف لزوما نباید پیچیده یا لیستی از آرزوهای خاص باشند، همینقدر ساده که مثلا:«می‌خواهم در نهایت به این تعداد بازدید در سایت برسم و این کارها و ایستگاه‌های استراحت‌ را برایش در نظر دارم» کفایت می‌کند! اما باید حتما واضح و مشخص شود.

پرسونای مخاطبتان را بشناسید

فرض کنید قرار است در یک اتاق تاریک، یک فرد دیگر را جذب صحبت‌های خود کنید یا او را قانع کنید که از خدمات کسب و کار شما استفاده کند. شما هیچ اطلاعاتی از این شخص ندارید و هیچ چیز هم در این اتاق تاریک نمی‌بینید. در این حالت واقعا چند درصد شانس موفقیت خواهید داشت؟

خیلی وقت‌ها، افراد زیادی را می‌بینم که تولید محتوا می‌کنند و هیچ ایده‌ای ندارند که این محتوا برای چه کسانی در حال آماده شدن است؟ چون پرسونای مشخصی را تعریف نکردند، در نهایت محتوای آن‌ها لحن و فرم شلخته‌ای دارد و کمتر کسی را روی این کره خاکی جذب خود می‌کند!

چهره، موقعیت اجتماعی، لحن و ادبیات افرادی که قرار است از محتوای شما استفاده کنند یا به اصطلاح پرسونای مخاطب‌های خود را مشخص کنید. محتوایی موفق است که فرم مناسبی داشته باشد و ایجاد فرم و شکل مناسب نیازمند شناخت درست مصرف‌کننده آن است.

فرمت مناسبی را برای محتوا انتخاب کنید

اگر به همین زودی یادتان نرفته باشد، کمی بالاتر درباره پرسونا حرف زدیم. با شناخت پرسونا و سفر مخاطب، حالا وقت تعیین فرمت و شکل ایده‌آل برای محتوا است. همانطور که می‌دانید محتوا شکل‌های مختلفی دارد. ممکن است یک پست بلاگ یا تبدیل به یک پادکست شود. شاید هم تصمیم بگیرید از اینفوگرافیک برای نمایش بهتر داده‌ها استفاده کنید. همیشه هم لازم نیست این فرمت ثابت باشد. ممکن است بسته به موضوع یک محتوا فرمت و شکل متفاوتی را برایش در نظر بگیرید.

عرضه محتوا را جدی بگیرید

بهترین هواپیمای دنیا را بسازید، بهترین غذای دنیا را بپزید یا صدها مثال دیگر، اما محصول خود را درست به بازار عرضه نکنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ متاسفانه قرار نیست اتفاق عجیب و غریبی پیش رویتان باشد، احتمالا هیچ کس آنطور که باید و شاید محتوایتان را نبیند!

بعضی‌ها معتقدند که محتوای خوب را مخاطب پیدا می‌کند، اما واقعیت کمی دور از این جمله است. هرچند که ممکن است این اتفاق بیوفتد اما نمی‌توان برپایه بخت و اقبال برنامه‌ریزی کرد.

بنابراین از تمام ابزارهایی که پیش روی خود دارید، برای عرضه هرچه بیشتر و بهتر محتوایی که تولید شده استفاده کنید.

جمع بندی

خب، با راه‌های کسب درآمد از تولید محتوا آشنا شدید. راه شروع تولید محتوا را هم به صورت کلی شناختید و احتمالا با کمی مطالعه بیشتر دیگر آماده شروع خواهید بود. حالا وقت تصمیم‌گیری است!

حتما خوب فکر کنید و در کوله‌ خود برای این سفر ابزارهای مناسب را جمع آوری کنید.

واقعیت این است که سفر تولید محتوا، جاده‌ای هموار نخواهد بود. این سفر پر از پستی و بلندی‌های مختلفی است که تجربه، مهارت و در نهایت درآمد شما را می‌سازد.

یک جمله معروف است که می‌گوید:« اگر می‌خواهی ببینی کاری را دوست داری یا نه، فکر کن که می‌توانی یک سال آن را بدون هیچ درآمدی انجام دهی؟ اگر جوابت مثبت بود، علاقه‌ات را پیدا کردی!»

شما هم از خودتان بپرسید. آیا حاضرید یک سال به صرف علاقه و بدون درآمد تولید محتوا را انجام دهید؟ اگر جوابتان مثبت است، همین حالا شروع کنید!

چرا که با صبوری و یادگیری مهارت‌های مناسب، پس از مدتی هم می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید و هم کار مورد علاقه‌تان را بدون محدودیت زمان و مکان انجام دهید!

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. اگر سوالی درباره کسب درآمد از تولید محتوا داشتید، حتما در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام ممنون بابت توضیحات خوبتون ، سوالی دارم درباره کنوا؛ نرم افزار پولیه یا رایگان؟ چون وقتی می‌خوام فایلی رو ذخیره کنم برای من میزنه ادامه برای پرداخت.. بعد اون گزینه رو که میزنم یه هشدار دیگه میاد که اول پلی استور رو آپدیت کن …
    چیکار باید بکنم که بتونم فایل ها رو ذخیره کنم؟ ممنونم

    1. سلام
      تمام بخش‌های کانوا رایگان نیست به عنوان مثال به شما اجازه دانلود خروجی کار در بعضی فرمت‌ها رو نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن