Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

کسب درآمد از اینترنت و همه آنچه که درباره آن باید بدانید

به این مقاله امتیاز دهید post

امروزه که دنیا با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و در واقع بیشتر فعالیت‌ها به شکل آنلاین انجام می‌گیرند، کسب و کارها هم ترکیب جدیدی را به خود گرفته‌اند و بسیاری به کسب درآمد از اینترنت روی آورده‌اند.

بسیاری از کسب و کارها و فعالیت‌های سنتی جای خودشان را به روش‌ها و تکنیک‌های جدید داده‌ و به موج دیجیتالی شدن پیوسته‌اند. این دیجیتالی شدن در حوزه مارکتینگ به کسب درآمد از اینترنت منجر شده که یک راه جذاب، محبوب و مورد پسند برای بسیاری از افراد است.

اگر دوست دارید درباره کسب درآمد از اینترنت و مزیت‌های استفاده از آن، بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید:

کسب درآمد اینترنتی چیست؟

شاید بتوان گفت یکی از محبوب‌ترین مشاغل سال‌های اخیر، کسب درآمد از اینترنت در منزل است. برای آنکه درآمد آنلاین و اینترنتی داشته باشید، تنها به یک خط اینترنت و کامپیوتر نیاز دارید تا مرحله اول کار را پیش بروید.

اما باید بدانید که علاوه ‌بر اینترنت و دستگاهی برای انجام کار، این فعالیت به دانش و تخصص هم نیاز دارد. بدون داشتن تخصص و یادگیری راه‌ های کسب درآمد اینترنتی نمی‌توان به موفقیت‌های بالا در این کار رسید. برای همین است که بسیاری از افراد، پس از شروع این فعالیت، به زودی آن را کنار می‌گذارند.

پس کسب درآمد از اینترنت یعنی کسب دانش و تخصص آنلاین و به کارگیری درست و بهینه آن در فضای مجازی.

چنانچه راه های کسب درآمد اینترنتی را یاد بگیرید و طرز صحیح استفاده از آن را بدانید، می‌توانید مسیر رشد را در این کسب و کار، راحت‌تر پیدا کنید.

” در ادامه به معرفی علت محبوبیت این فعالیت و چرایی آن می‌پردازیم.”

چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟

کسب درآمد اینترنتی

همانطور که اشاره کردیم، امروزه و با دیجیتالی شدن بخش اعظمی از بازاریابی ، کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در حقیقت می‌توان گفت کسب و کارهای اینترنتی و علاقه به کسب درآمد از آن، در میان موج گسترده‌ای از افراد وجود دارد. سوال مهم در این زمینه این است که چرا بسیاری از افراد به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند؟ این پرسش، قطعا جواب‌های بیشماری دارد که هر فرد می‌تواند از دریچه نگاه خودش به آن پاسخ دهد. اما چند مورد عمده و مشترک در میان کاربران و مخاطبان وجود دارد که پرداختن به آن‌ها ضروری است:

۱. سهولت دسترسی

اگر چند دقیقه به اطرافیانتان نگاه کنید، می‌بینید که هر فردی یک گوشی هوشمند، لب‌تاب، کامپیوتر، تبلت و وسایلی از این دست را در اختیار دارد. پس می‌توان گفت که حجم گسترده‌ای از افراد به وسایل اولیه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از آن دسترسی دارند. بنابراین سهولت دسترسی به ابزار و وسایلی که لازمه راه‌اندازی این فعالیت است وجود دارد. حالا هر فرد، با توجه به توانایی یا علاقه‌مندی خودش، از اینترنت کسب درآمد می‌کند. یک نفر با فروش مجسمه‌های دست‌ساز خود، یک نفر با انجام کارهایی محتوایی و … . هر کس با هر نوع فعالیتی می‌تواند از این راه درآمد کسب کند.

۲. همه جانبه بودن

کسب درآمد آنلاین از جمله کارهایی است که می‌توان آن را همه جانبه دانست! شاید بپرسید چگونه؟

آیا تا به حال پیش آمده در فضاهای مختلف اینترنتی، مثل سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و … چرخی بزنید؟ قطعا پیش آمده.

 حالا باید بپرسیم در جست‌و‌جوهایتان چه چیزهایی را دیده‌اید که خرید و فروش می‌شوند؟ جواب این سوال به اندازه نظر هر کدام از شماست!

در کسب و کارهای اینترنتی حجم زیادی از فعالیت‌های گوناگون در همه حوزه‌ها وجود دارند و می‌توان تنوعی از کارها را در آنجا دید. بنابراین محدود به یک حوزه یا یک طیف خاص نمی‌شود و ویژگی همه جانبه بودن آن بسیار مهم است.

۳. نیاز به سرمایه اندک

همانطور که می‌دانید برای راه‌اندازی یک کسب و کار و توسعه آن، نیاز به یک سرمایه اولیه دارید. گاهی اوقات پیش می‌آید که یک فرد صاحب ایده‌ای جذای و کارآمد است، اما به دلیل نداشتن سرمایه کافی نمی‌تواند ایده خودش را به میدان بیاورد. پس اهمیت سرمایه اولیه برای شروع فعالیت در اینجا به خوبی احساس می‌شود.

امروزه یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد، استفاده از اینترنت و بهره‌برداری از امکانات آن است. اگر به کسب درآمد از اینترنت فکر می‌کنید، می‌توانید نگرانی‌های خودتان را از بابت سرمایه اولیه کاهش دهید. البته برخی از افراد به تهیه یک دستگاه مثل گوشی هوشمند، کامپیوتر، تبلت و … اشاره می‌کنند. در این باره باید بگوییم که در دنیای مدرن امروز، اینگونه وسایل به جزء جدا نشدنی زندگی بشر درآمده است و تقریبا هر فردی در هر جایگاهی به یکی از این ابزارها دسترسی دارد.

بنابراین می‌بینید که با حداقل سرمایه می‌توانید یک کسب و کار آنلاین راه‌اندازی کنید.

حال که درباره علت محبوبیت کسب درآمد از طریق فضاهای آنلاین صحبت کردیم، خوب است که اقدامات ضروری برای موفقیت در آن را هم مرور کنیم.

راهکارهای ضروریی برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی

همانطور که اشاره کردیم، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد، فعالیت در کارهای اینترنتی است. بنابراین باید بدانید که هر فعالیتی جدای از جذابیت و محبوبیتی که دارد، شامل ضرورت‌هایی برای موفقیت در مسیر هم می‌شود. در حقیقت برای شروع یک کار باید بدانید آن را چطور و چگونه به انجام برسانید و از چه راه‌هایی می‌توانید روند پیشرفتتان را حفظ کنید.

۱. برنامه‌ریزی کنید

برنامه‌ریزی، شاه کلید هر نوع فعالیتی است. از درس خواندن گرفته تا انجام کارهای شخصی و یا کسب درآمد!

این برنامه‌ریزی است که می‌تواند ذهن شما را مرتب کند و با قرار دادن هر چیزی درست سر جای خودش، فعالیت شما را شکل دهد. برای آن که کار و فعالیت اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید و به کسب درآمد از فضای آنلاین برسید، لازم است یک نقشه راه و نقشه سفر مشتری داشته باشید. این نقشه راه همان برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه کاری شماست. پس همین حالا یک کاغذ بردارید و آنچه را که برای موفقیت در کارتان ضروری می‌دانید روی آن بنویسید.

یک نکته مهم در اینباره این است که مشخص کردن تاریخ و زمانبندی می‌تواند ذهن شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان منظم‌تر کند. پس تعیین محدودیت زمانی را از قلم نیندازید.

۲. به روز باشید

به روز بودن و همراه شدن با دانش‌ها و اطلاعات جدید یک فاکتور ضروری در کسب درآمد از اینترنت است. از آنجایی که کار شما با فضای آنلاین و انواع اقسام توانایی‌ها و اپلیکیشن‌های جدید سر و کار دارد، ضروری است که شما نیز خودتان را با پیشرفت‌های روزانه دنیای دیجیتال هماهنگ کنید.

قدیمی بودن و اکتفا کردن به دانش‌های سنتی شما را از مسیر رسیدن به هدف‌ها دور می‌کند و یا روند پیشرفتتان را به سمت کندی و آهستگی می‌برد. اینجاست که از رقبایتان جا می‌مانید و در کارزار رقابت‌ها شکست می‌خورید.

بنابراین تلاش کنید که خودتان را با اطلاعات روز همراه کنید و دانش و تخصص خود را در این زمینه گسترش دهید. و در نهایت به یاد داشته باشید که هیچوقت برای یادگیری دیر نیست!

۳. فضای رقابت در دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرید

در روش‌های سنتی کسب و کار، رقابت میان عرضه‌کنندگان و خریداران یا متقاضیان به خوبی دیده می‌شود. برخی از افراد تصور می‌کنند که با وارد شدن به فعالیت‌های اینترنتی، دیگر رقابتی هم وجود ندارد! اما باید بدانید که در کسب و کارهای آنلاین و مجازی هم رقابت میان صاحبان ایده‌ها به شکل گسترده‌ای وجود دارد. پس باید اطلاعات کافی درباره محیط رقابتی با دیگر کسب و کارها را داشته باشید.

در فعالیت‌های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ نیاز است که سئو را به طور کامل بشناسید. با تبلیغات اینترنتی، بهینه‌ سازی وبسایت، بنر تبلیغاتی، ورد پرس، سرچ درست و … به خوبی آشنا باشید. و در آخر روش‌های شناساندن سایت و اپلیکیشن خود را در موتورهای جست‌و‌جوی اینترنتی، به کار بگیرید. در این صورت است که‌ می‌توانید در این‌ محیط، گوی سبقت را از دیگران بگیرید. اگرنه از آن‌ها عقب می‌مانید. همه این کارها با شناخت مخاطبان و تدوین پرسونای مشتری آسانتر می‌شوند.

۴. خلاقیت ایجاد کنید

تا اینجا تقریبا تمام کارهایی را که گفتیم، همه افراد در حوزه کسب درآمد از اینترنت انجام می‌دهند! متاسفانه کارزار رقابت در دیجیتال مارکتینگ چندان ساده نیست. هر فرد سعی می‌کند تمامی آموزش‌های جدید یا راهکارهای اصولی را برای موفقیت در کارش به طور کامل انجام دهد. بنابراین تنها راهی که می‌توان فعالیت خود را از دیگران‌ متمایز کرد، خلاق بودن است. داشتن خلاقیت، انجام کارهای جدید و تجربه کردن، کارهایی هستند که می‌توانند شما را از دیگران جدا کنند. این خلاقیت شماست که کمک می‌کند فعالیتتان را به مرحله جدیدی وارد و مخاطبان زیادی را به سمت خودتان جذب کنید. پس از هیچگونه خلاقیت و کار جدیدی در حوزه کاری‌تان غافل نشوید.

“شاید برایتان سوال پیش بیاید که فعالیت‌های گفته شده را در چه بستری باید به کار گرفت و انجام داد؟ در ادامه این بسترها را معرفی خواهیم کرد.”

۲۰ روش کسب درآمد از اینترنت

تا اینجا درباره کلیت کسب درآمد از اینترنت و اصول آن صحبت کردیم. در این بخش می‌خواهیم چند روش مهم و کارآمد برای کسب درآمد اینترنتی را به شما معرفی کنیم.

۱. شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

یکی از روش‌های آسان و بی‌دردسر برای کسب درآمد از اینترنت، پر کردن نظرسنجی‌های آنلاین است. بسیاری از افراد و تیم‌های تحقیقاتی، برای انجام فعالیت‌های تحقیقی خود، به فرم‌های نظرسنجی نیاز دارند. برخی از آن‌ها، برای هر فرم نظرسنجی، مبالغی را در نظر می‌گیرند که پس از پر کردن آن‌، می‌توانید دریافت کنید.

۲. راننده یا پیک اینترنتی

اگر هر نوع وسیله نقلیه (موتور، ماشین، وانت و …) دارید، به لطف اینترنت می‌توانید از آن برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید. کافی است نام خود را به عنوان راننده یا سفیر در یکی از پلتفرم‌های تاکسی یا پیک اینترنتی ثبت کنید.

اسنپ، تپسی و الوپیک از بهترین گزینه‌های شما در ایران هستند.

۳. طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن یکی از راه‌های کاربردی و آسان برای کسب درآمد از اینترنت است. البته دقت داشته باشید که اپلیکیشن شما باید کاربردی باشد و به عبارتی، برای پاسخ دادن به یک نیاز خاص طراحی شده باشد. شاید یادگیری برنامه‌نویسی برای طراحی اپلیکیشن به نظرتان سخت برسد؛ اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

۴. یوتیوبر شدن

اگر بالای ۱۸ سال دارید و می‌توانید ویدیوهای باکیفیت و با محتوای مناسب تولید کنید، یوتیوب برای کسب درآمد از اینترنت در اختیار شماست. Youtube Partner Program برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد به ازای هر هزار باری که ویدیوی شما دیده می‌شود، مبلغی را از یوتیوب دریافت کنید.

رسیدن به این عدد شاید غیرممکن به نظر برسد اما با مدتی تلاش و تولید محتوای مناسب، به آن دست خواهید یافت. کافیست یک اکانت یوتیوب بسازید و ویدیوهایتان را یکی پس از دیگری منتشر کنید.

۵. پادکستر شدن

پادکست‌ به‌خصوص پادکست‌های فارسی به سرعت در حال رشد هستند و جامعه فارسی زبان‌ها نیز هر روز بیشتر از دیروز به آن علاقمند می‌شوند. اگر بتوانید یک پادکست خوب با سناریویی مناسب بسازید، می‌توانید آن را منتشر کنید و از راه‌های مختلفی از جمله پرداخت جمعی، گرفتن تبلیغ، گرفتن حمایت و … از آن درآمد داشته باشید.

برای ساخت پادکست لازم نیست از ابتدا با تجهیزات حرفه‌ای شروع کنید. داشتن یک تلفن هوشمند و یک اپلیکیشن ساخت پادکست مانند Anchor کفایت می‌کند. سپس هر اپیزود را در پلتفرم‌های میزبانی پادکست منتشر و کسب درآمد اینترنتی را آغاز کنید.

۶. خرید و فروش دامنه

برای کسب درآمد از اینترنت می‌توانید یک وبسایت خرید و فروش دامنه باز کنید. دامنه‌های مختلف را به قیمت پایین‌تری بخرید و زمانی که محبوب شدند، به قیمت معقولی بفروشید(در بالا بردن قیمت زیاده‌روی نکنید). همچنین می‌توانید پلتفرمی را برای تبادل دامنه‌ها ایجاد کنید که در آن خریدارها و فروشنده‌های دامنه، با هم ارتباط برقرار کنند و موقع انجام تراکنش مالی، مبلغی را به عنوان پورسانت به شما بدهند.

۷. آموزش آنلاین

فرقی نمی‌کند که شما یک مربی یوگا باشید یا معلم زبان آلمانی. امروز به لطف اینترنت می‌توانید آموزش‌های خود را در اختیار دیگران بگذارید. برای این کار می‌توانید با یک پیج اینستاگرام یا یک وبسایت شخصی شروع کنید و سپس کلاس‌هایتان را به صورت آنلاین برای افراد برگزار کنید یا ویدیوی آن را بفروشید.

همچنین پلتفرم‌هایی مثل ایسمینار و ایوند نیز برای کسب درآمد اینترنتی به کمک آموزش آنلاین می‌تواند به شما کمک کند.

۸. توسعه‌دهنده وب و طراح تم

اگر در برنامه‌نویسی حرفه‌ای هستید، می‌توانید به دنیای توسعه وب وارد شوید و به عنوان یک وب دولوپر شروع به کسب درآمد اینترنتی کنید. بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی هستند که نیاز دارند وبسایتی برایشان طراحی شود. همچنین بسیاری علاقمند به استفاده از تم‌های گرافیکی خاص و پلاگین‌هایی هستند که صورت اختصاصی برای سایتشان طراحی شده است. پس برنامه‌نویسی را دست کم نگیرید.

۹. طراحی پرزنتیشن

اگر می توانید پرزنتیشن‌های حرفه‌ای طراحی کنید، طراحی پرزنتیشن یک راه آسان و جذاب برای کسب درآمد آنلاین است. شاید باورتان نشود اما بسیاری هستند که نیاز دارند شخص دیگری برایشان پرزنتیشن طراحی کند. پیشنهاد ما این است که به جدیدترین ویژگی‌های پاورپوینت مسلط شوید و کار با نرم‌افزارهای طراحی پرزنتیشن دیگر مانند پرزی و فوکاسکی را هم یاد بگیرید.

۱۰. فروش دستور پخت غذا

اگر آشپز خوبی هستید و به قول معروف فوت کوزه‌گری برای پخت غذاهای مختلف را بلدید، دست به کار شوید و این توانایی برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنید. می‌توانید کار خود را با کمک اینستاگرام، پینترست، یوتیوب و آپارات شروع کنید. ویدیو و عکس‌ها را از غذاهای خود آپلود کنید و به تدریج فروش و آموزش آشپزی را آغاز کنید.

۱۱. دیجیتال مارکتینگ

دنیای دیجیتال مارکتینگ دروازه‌های زیادی دارد و با مقداری تلاش و مطالعه می‌توانید وارد آن شوید. مدیریت شبکه‌های اجتماعی، آنالیز، سئوی سایت، تولید محتوا و … همگی از زیرشاخه‌های این قسمت از بازاریابی هستند.

چگونه کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟

۱۲. تجارت بازار آنلاین

از دیگر روش‌های بسیار خوب کسب درآمد اینترنتی، باید به تجارت بازار آنلاین یا همان سیستم بورس و سهام اشاره کرد. این روش، اگر چه چندان آسان نیست، اما با مدتی وقت گذاشتن برای یادگیری اصول اولیه آن و اندکی مطالعه، می‌توانید به درآمد خوبی از این راه برسید.

امروزه خرید و فروش سهام و فعالیت در تجارت بازار آنلاین از طریق سیستم‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و شما را به درآمد خوبی می‌رساند. فقط کافیست اطلاعات و مهارت خود را در این کار افزایش دهید.

۱۳. راه‌اندازی وبسایت شخصی

یک راه جذاب و پردرآمد اینترنتی که امروزه طرفداران زیادی هم دارد، طراحی وبسایت و انجام فعالیت در آن است.

شما می‌توانید وبسایتی را برای خودتان طراحی و راه‌اندازی کنید و محتوا، محصول یا خدمات مورد نظرتان را در آن قرار دهید.

برای اینکه یک وبسایت بسازید، تنها به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید! سایر آموزش‌ها برای این کار را هم می‌توانید از طریق سرچ در اینترنت دریافت کنید. برای آنکه وبسایت شما بازدید داشته باشید، حتما تبلیغات را جدی بگیرید و از فضاهای آنلاین استفاده کنید.

۱۴. تولید محتوای متنی

سایت‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید ترجمه‌ها و نوشته‌های خودتان را همراه با قیمتی که در نظر دارید، در آنجا بفروشید. می‌توانید پروژه‌های تحقیقی کوچک دانشجویی یا دانش‌آموزی را بنویسید و آن‌ها را برای فروش در این سایت‌ها قرار دهید.

علاوه بر سایت‌های فریلنسینگ عمومی، می‌توانید از سایت‌هایی مانند نویسش نیز استفاده کنید که به صورت اختصاصی به تولید محتوای متنی می پردازند.

۱۵. نوشتن نقد و نظر

بسیاری از رستوران‌ها و یا فروشگاه‌ها، به افرادی که در فضاهای آنلاین فعال هستند، در ازای معرفی کسب‌وکار خود، پول پرداخت می‌کنند. در واقع شما می‌توانید پس از بازدید از رستوران یا فروشگاه، بازخوردتان را در صفحه خود منتشر و آن‌ مکان‌ها را معرفی کنید. علاوه‌بر جذابیتی که این کار دارد، از این طریق می‌توانید به درآمد برسید.

کار مشابهی را می‌توانید برای کتاب‌ها، وسایل الکترونیک و … انجام بدهید.

۱۶. تست برنامه

شما می‌توانید به عنوان یک آزمایش‌کننده برنامه، فعالیت آنلاین خودتان را انجام دهید و از این راه، درآمد کسب کنید‌. تست برنامه، روش آسان کسب درآمد اینترنتی است که درواقع شما می‌توانید پیش از شروع به کار یک برنامه، آن را بارگیری و تست کنید. سپس بازخوردهای خودتان را درباره کارایی، جذابیت، سختی و یا آسانی آن در سایت ثبت کنید. برای انجام این فعالیت تنها به یک گوشی تلفن همراه و ثبت‌نام در فضاهایی مانند Ubertesters نیاز دارید.

۱۷. فریلنسینگ

یکی از بهترین راه‌های درآمدزایی از اینترنت، فریلنسر بودن یا به شکل آزاد کار کردن است.

اگر شما در نوشتن، طراحی وبسایت، طراحی گرافیکی، ویراستاری، عکاسی و از این دست فعالیت‌ها مهارت دارید، به راحتی می‌توانید شغل خود را در فضای آنلاین پیدا کنید. چرا که همگی این مهارت‌ها در محیط اینترنتی قابل خرید و فروش هستند. شما می‌توانید در منزل خودتان، از طریق نوشتن، تولید محتوا کنید و آن را به سایت‌هایی که به آن محتوا نیاز دارند بفروشید. فعالیت‌های فریلنسرها به شکل پروژه‌ای انجام می‌شود و هر پروژه از نظر سطح کار، سختی و آسانی و ساعت فعالیت، نرخ متفاوتی دارد.

۱۸. کلیک ورکر ( clickworker)

این فعالیت، یک روش آسان برای کسب درآمد اینترنتی از منزل است. clickworker یک شرکت جهانی است که در زمینه‌های مختلف همچون نوشتن، ترجمه، تحلیل داده‌ها و … کاربران زیادی را به خودش جذب کرده است. شما با داشتن یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ ساده و البته اینترنت، می‌توانید به یک کلیک ورکر تبدیل شوید. پروژه‌های کوچک را از سایت دریافت کنید و در ازای انجام آن‌ها پول بگیرید.

۱۹. طراحی گرافیکی

اگر در کار طراحی گرافیکی مهارت دارید، می‌توانید این کار را به راحتی و از طریق نرم افزارهای طراحی انجام دهید.

طراحی اینترنتی، از جمله روش‌های کسب درآمد از اینترنت است که امکان انجام آن را در اتاق و از خانه خودتان وجود دارد . یعنی در حالتی که به تختتان تکیه داده‌اید و لباس راحتی به تن کرده‌اید، پول در می‌آورید! این فعالیت فقط به یک وسیله مانند لب‌تاب و نرم‌افزار انجام کار نیاز دارد و می‌توانید درآمد خوبی هم از طریق آن کسب کنید.

برای شروع این کار خوب است از مجلات و نشریات دانشجویی یا دانش‌آموزی شروع و با کسب مهارت بیشتر، با تیم‌های بزرگ‌تری همکاری کنید.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام بدهید، طراحی اینفوگرافیک است.

درباره طراحی اینفوگرافیک از پایه بیشتر بخوانید.

۲۰. تصحیح کننده یا  Proofread

تصحیح کننده، کسی است که مقالات، نوشته‌ها و متن کتاب‌ها را، به عنوان مرحله آخر ادیت و ویرایش، تصحیح می‌کند. این فعالیت، بسیار جذاب، آسان و راحت است. پروف‌رید، ضمن اینکه شما را با انواع نوشته‌های جدید آشنا می‌کند، درآمد خوبی هم دارد.

البته باید گفت که در این کار داشتن دقت، ریزبینی و مهارت بسیار مهم است. شما با تصحیح کوچکترین خطاها و ویرایش موارد اشتباه و اضافی در مطلب، آن‌ را تبدیل به یک نوشته بی‌ عیب و نقص برای انتشار می‌کنید.

کسب درآمد از اینترنت

چند نکته مهم که درباره کسب درآمد از اینترنت باید بدانید

  • چنانچه دوست دارید به این حوزه وارد شوید و فعالیت اینترنتی خودتان را با موفقیت انجام دهید، باید صبور باشید. این نوع از کسب و کار نیز مانند دیگر فعالیت‌ها نیازمند صبر و حوصله است. نباید انتظار داشته باشید که در عرض یک ماه به پیشرفت قابل توجه و درآمد بالا برسید.
  • اگر می‌خواهید درآمد از طریق اینترنت را تجربه کنید، خوب است که به کارهای مشابه نگاهی بیندازید. روش‌های کار، مدل تبلیغات، محبوبیت محصولات و مواردی از این دست را در فعالیت‌های دیگر رصد کنید‌. با این کار می‌توانید یک برنامه‌ریزی خوب و چشم‌انداز مناسب برای آینده‌تان طراحی کنید.
  • این کار نیز مانند مشاغل دیگر نیازمند کسب تخصص و تجربه است. بنابراین تصور نکنید که بدون دانستن هیچ پیش‌زمینه‌ای می‌توانید بلافاصله در آن موفق شوید.

سخن آخر

کسب درآمد از اینترنت شما را برای انجام فعالیت‌های جدید و یادگیری مباحث تازه آماده می‌کند. پرداختن به این کار در دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت است.

این بار شما به ما بگویید، آیا تا به حال تجربه فعالیت آنلاین داشته‌اید؟

به نظر شما کسب درآمد آنلاین تا چه اندازه می‌تواند کافی و کارآمد باشد؟

آکادمی اینفوگرام مشتاقانه منتظر شنیدن نظرها، نکته‌ها و تجربه‌های ارزشمند شما درباره کسب درآمد از اینترنت است. آن را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن