Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

افزایش فروش در اینستاگرام با ۲۶ ترفند حرفه‌ای اینستاگرام مارکتینگ

۳/۵ - (۲ امتیاز)

اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از راه‌های بازاریابی شناخته می‌شود که به‌ویژه در سال‌های اخیر رشد و گسترش چشم‌گیری داشته است. شاید بتوان گفت امروزه، بخش عمده‌ای از افراد، این راه را برای خرید و فروش محصولات مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. اینستاگرام به عنوان یک بستر عالی برای بازاریابی فعالیت‌ها توانسته توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خود جلب کند و امروز یکی از کانال‌های ارتباطی برای خرید و فروش کالاست.

اگر می‌خواهید به عنوان یک کسب‌وکار موفق، از این اپلیکیشن استفاده کنید و پس از ساخت فروشگاه اینستاگرام یا صفحه بیزینس خود با روش ‌های افزایش فروش در اینستاگرام آشنا شوید، با ما در آکادمی اینفوگرام همراه باشید:

فروش در اینستاگرام فعالیتی است که در سال‌های اخیر به شکل گسترده و جدی از سوی کسب‌وکارها دنبال شده است. برای افزایش فروش در اینستاگرام لازم است راهکارهای کلیدی و مهمی را به کار ببندیم تا در نهایت به نتیجه مطلوب و مورد نظرمان دست پیدا کنیم. در ادامه ۲۱ ترفند افزایش فروش در این پلتفرم را برایتان معرفی می‌کنیم:

آیا نیاز به مشاوره تخصصی درباره اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم مشاوره اینستاگرام

آیا نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام دارید؟

روی دکمه زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان آکادمی اینفوگرام در ۲۴ ساعت آینده باشید.

فرم برگرداندن پیج اینستاگرام

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام: اکانت اینستاگرام

۱. اکانت بیزینس داشته باشید

اولین و مهم‌ترین قدم برای ایجاد فضایی جهت فروش در اینستاگرام ، ساخت اکانت بیزنس است. امروزه بخش گسترده‌ای از مشتریان، به جای جست‌وجوی برند مورد نظرشان در گوگل، به اینستاگرام روی آورده‌اند. بنابراین قدم بسیار مهم برای این کار، ساخت یک اکانت بیزنس است. شما باید به همان میزانی که وبسایتتان را به‌روزرسانی می‌کنید و تغییر می‌دهید، برای اکانت اینستاگرامتان هم وقت بگذارید. اکانت تجاری شما، اغلب اولین نقطه تماس مشتری با تجارت شماست. بنابراین ایجاد یک حس نزدیکی با مشتری، کمک زیادی به دیده شدن کسب‌وکارتان می‌کند‌.

این اکانت باید خاص کسب‌وکار و برند شما باشد و آن را به شکل دقیقی با اهداف خود هماهنگ کنید. توجه داشته باشید که نمایه تجاری شما، باید شامل تمام چیزهایی باشد که به بیزنس‌تان مرتبط است.

۲. یک پروفایل حرفه‌ای بسازید

پروفایل شما، معرف کسب‌وکار شماست. بنابراین می‌تواند یک راهکار ساده و مهم برای افزایش فروش در اینستاگرام باشد. برای ساخت یک پروفایل سطح بالا و تخصصی باید به نکات زیر توجه کنید:

 عکس: عکس اکانت بیزنسی شما باید کاملا مرتبط با کسب‌وکار و برند شما و البته مخصوص به خودتان باشد. یک عکس که شامل آرم برندتان می‌شود، نمونه خوبی برای این کار است.

بیوگرافی: بیوگرافی پیج شما بسیار اهمیت دارد. در بیوی اینستاگرام خود باید شرح واضح و مختصری از تجارتتان به مشتریان بدهید و از این طریق با مخاطبان حرف بزنید. سعی کنید بیوگرافی را به گونه‌ای بنویسید که در کوتاه‌ترین زمان بفهمند شما دقیقا چه کاری انجام می‌دهید و تجارتتان چیست.

ایجاد پیوند به فروشگاه (URL): فراموش نکنید که اگر یک وبسایت فعال و پویا دارید، حتما آن را به اکانت اینستاگرام خود پیوند دهید. از این طریق می‌توانید امکان بازدید مشتریان از سایت خود و پیگیری اتفاقات مربوط به برندتان را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از درگاه اینستاگرام استفاده کرده و بازدید از سایت خود را افزایش دهید.

این کارها به راحتی موجب افزایش فروش در اینستاگرام و رونق فعالیت تجاری‌تان می‌شود.

افزایش فروش در اینستاگرام

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام: بازاریابی و تبلیغات

۳. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین روش‌های فروش در اینستاگرام ، استفاده از تبلیغات است. شما می‌توانید پس از ساخت یک اکانت تجاری و پروفایل حرفه‌ای برای کسب‌وکار خودتان، تصمیم بگیرید که تا چه اندازه می‌خواهید هزینه کنید، به چه نوع تبلیغاتی نیاز دارید و مدت زمانی که برای تبلیغ می‌خواهید چقدر است. اینستاگرام گزینه‌های متنوعی را پیش رویتان قرار می‌دهد که می‌توانید هر کدام را براساس نیاز، بودجه و استراتژی محتوای خود انتخاب کنید. این پلتفرم، محیط بسیار مناسبی برای ایجاد انواع کمپین‌های تبلیغاتی است. فقط کافیست کمپین خود را راه‌اندازی کنید، هشتگ مناسب آن را انتخاب کرده و آن را در پیج بیزنس خود منتشر کنید.

۴. از اینفلوئنسرها کمک بگیرید

اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله مهم‌ترین و شاید بتوان گفت تاثیرگذارترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام است. در این نوع بازاریابی، افراد تاثیرگذار، تبلیغ محصول یا خدمات شما را بر عهده می‌گیرند و سعی در جلب مخاطب و فروش آن دارند. از آنجایی که روش‌های سنتی بازاریابی، قدرت و تاثیر پیشین خود را ندارند، کسب‌وکارها به فکر ایجاد روش‌های تبلیغاتی جدید افتاده‌اند. عموما مشتریان با افراد واقعی که از محصول استفاده کرده و آن را تبلیغ می‌کنند، ارتباط بهتری هم برقرار می‌کنند. به همین سبب بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها، در اینستاگرام رشد و گسترش بیشتری دارد. با این روش هم می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید و هم مخاطبان قدیمی خود را به خوبی حفظ کنید. در نتیجه میزان فروش در اینستاگرام نیز به شکل قابل توجهی بیشتر می‌شود.

۵. از کمپین‌های ریتارگتینگ اینستاگرام استفاده کنید

ریتارگتینگ به این معنی است که شما مشتریان یا مخاطبانی را که با شما تعامل خاصی داشته‌اند (مثلا ویدیوهای شما را تماشا کرده‌آند) هدف قرار بدهید و از طریق تبلیغات اینستاگرام کاری کنید که محتوای شما مرتب به او نمایش داده شود. اگر مخاطبان درستی را مورد هدف قرار بدهید، استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ یک راه خوب برای افزایش فالوور، افزایش تعامل و بالا بردن فروش در اینستاگرام است.

۶. استوری محصول را به همراه لینک خرید آن منتشر کنید

استوری‌ها رایج‌ترین مدل برای تبلیغات و افزایش فروش در اینستاگرام هستند. تعداد، زمان و سبک هر استوری، هزینه تبلیغات را مشخص می‌کند. اما یک راه مهم برای فروش و تبلیغ از بستر استوری، تبلیغات محصول به همراه لینک خرید آن است. زمانی که لینک خرید در سایت خود را به استوری متصل می‌کنید، فضای راحت‌تر و مناسب‌تری برای خرید مشتری فراهم خواهید کرد. وجود لینک روی استوری اینستاگرام و اتصال راحت مخاطب به درگاه خرید سایت، موجب اقدام سریعتر خریداران و مشتریان به انجام خرید می‌شود.

افزایش فروش در اینستاگرام

بیشتر بخوانید

افزایش بازدید در اینستاگرام

۷. از فروشگاه اینستاگرام استفاده کنید

 خود اینستاگرام هم به کمک شما می‌آید و با یک ترفند افزایش فروش فوق‌العاده، باعث می‌شود موفقیت بیشتری را تجریه کنید. این ترفند، فروشگاه اینستاگرام است.

قابلیت فروشگاه اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا در اکانت بیزینسی خود، کاتالوگی از محصولاتتان را ایجاد کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید محصولات خود را در پست‌ها، استوری‌ها، بخش فروشگاه (که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده) با دیگران به اشتراک بگذارید و کاربران را برای خرید محصول به سایت خود هدایت کنید.

۸. محصولاتتان را همانطور که هستند نشان دهید

راستی‌آزمایی یکی از اصول اساسی و ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. اگر محصولی را به فروش می‌رسانید، سعی کنید آن را دقیقا به همان شکلی که هست نشان دهید. رنگ محصولات را به صورت طبیعی عکاسی کنید و از ایجاد هر گونه ادیت رنگی روی آن بپرهیزید. مخاطب، تنها زمانی به شما اعتماد می‌کند که عینا محصولی را که دیده، دریافت کند. بنابراین با مشتریان خود صادق باشید و هر چیزی را به همان شکلی که واقعا وجود دارد نمایش دهید.

بیشتر بخوانید:

آموزش فروش آنلاین

افزایش فروش در اینستاگرام با استفاده از جادوی هشتگ

۹. هشتگ‌های مناسب به کار ببرید

۱۰. هشتگ مخصوص برندتان را بسازید

به عنوان یک برند معتبر، کم‌کم باید یک ردپای دیجیتالی پررنگ از خودتان به جا بگذارید. داشتن هشتگ اختصاصی برند، یکی از راه‌های ایجاد این ردپاست. پس یک هشتگ اختصاصی برای برندتان تعریف کنید و آن را در تمام پست‌هایتان به کار ببرید. از مشتری‌ها و مخاطبان هم بخواهید که در صورت انتشار محتوایی از شما، هشتگتان را استفاده کنند.

۱۱. از هشتگ ها استفاده بهینه بکنید

یادتان باشد که استفاده از هشتگ ها یکی از بهترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام هستند. اما همین هشتگ ها اگر به درستی به کار نروند باعث می‌شوند که هم ورودی پیج شما پایین بیاید و هم مخاطبان بی‌ربط به پیج راه پیدا کنند. لازم نیست در هر پست از تمام ظرفیت هشتگ ها استفاده کنید. تعداد مشخصی هشتگ داشته باشید (مثلا بین ۵ تا ۱۰ هشتگ) و در هر پست آن‌ها را به کار ببرید. اگر نیاز به هشتگ‌های بیشتری دارید، آن‌ها را به صورت کامنت زیر پست ذکر کنید.

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام: بازاریابی محتوایی

۱۲. کپشن حرفه‌ای بنویسید

کپشن عنصر جدایی‌ناپذیر در پست‌های اینستاگرامی است که یکی از مهم‌ترین ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام شمرده می‌شود. اگر تصویری جذاب اما کپشنی ضعیف دارید، باید بدانید که پست شما به خوبی دیده نخواهد شد. کپشن حکم ورودی و یا ویترین را در پست‌های اینستاگرام دارد، بنابراین توجه به آن و نوشتن حرفه‌‌ای و بی‌نقص کپشن‌ها نقش اساسی را در افزایش فروش در اینستاگرام بازی می‌کند. زیرنویس‌ها می‌توانند به عنوان یک فراخوان عمل کنند. می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی درباره محصولی که تبلیغ کرده‌اید، بنویسید. همچنین مخاطبان را به تعامل با خود، بازدید از سایت و خرید تشویق کنید.

افزایش فروش در اینستاگرام

۱۳. عکس‌های باکیفیت از محصولات منتشر کنید

اینستاگرام را می‌توان یک شبکه ارتباطی تصویری دانست. پس تصاویر و کیفیت عکس‌ها در جذب مخاطب بسیار موثر هستند. سعی کنید که عکس‌های باکیفیتی از محصولات خود منتشر کنید. حتی اگر دوربین حرفه‌ای و یا تیم تخصصی برای عکاسی ندارید، با گوشی هوشمند خود عکس‌های مناسب با پس زمینه ساده بگیرید. فراموش نکنید که عکس‌ها را از زوایای مختلف تهیه و منتشر کنید تا مخاطبان بتوانند محصول شما را از چند جهت ببینند. این کار به انتخاب راحت‌تر آن‌ها برای خرید محصول کمک می‌کند. هر چه کیفیت تصاویر شما بیشتر باشد، میزان تمایل مخاطب برای ماندن در پیج شما بیشتر است.

۱۴. مسابقه برگزار کنید

برگزاری مسابقه، ایجاد سرگرمی و در نهایت دادن جایزه به مخاطبان یکی از ترفندهای افرایش فروش در اینستاگرام است. می‌توانید با برگزاری مسابقات مختلف در پیج بیزنس خود، تعداد فالوورهایتان را هم بالا ببرید. به این ترتیب هم به طور غیرمستقیم و بدون هزینه بالا مخاطب جذب کرده و هم پویایی اکانت تجاری‌تان را حفظ کرده‌اید.

جایزه مسابقه‌ها می‌تواند یک کد تخفیف روی محصولات، هدیه دادن یکی از محصولات و … باشد.

برای اجرای مسابقه در اکانت تجاری خود می‌توانید به سه روش عمل کنید:

۱. لایک کردن، نوشتن کامنت و فالو کردن اولین روش برای برگزاری مسابقه است. به این ترتیب می‌توانید از میان مخاطبانی که این کارها را انجام می‌دهند قرعه‌کشی کرده و یک یا چند نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید.

۲. از فالوورها بخواهید که یکی از دوستان خود را زیر یک پست خاص تگ کنند. شرط برنده شدن در این است است که فرد تگ شده صفحه شما را دنبال کند.

۳. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. در این روش که به آن UGC هم می‌گویند، مخاطبان پست‌های منحصربه فردی تولید کرده و همراه با هشتگ مورد نظر شما در پیج خود می‌گذارند.

آمارها نشان می‌دهد که بهترین نوع مسابقه برای افزایش فروش در اینستاگرام مدل UGC است.

۱۵. از ویدیو استفاده کنید

اینستاگرام این امکان را در اختیارتان قرار داده که علاوه‌بر آپلود کردن عکس و متن، ویدیو هم در آن منتشر کنید. آمارها نشان می‌دهد که ویدیوهای اینستاگرام، تا ۲ برابر جذابیت بیشتری نسبت به دیگر پست‌ها دارند‌. پس برای آنکه به خوبی توجه مخاطب را به خودتان جلب کنید، از ویدیوها استفاده کنید.

توجه کنید که ویدیوها کوتاه و تاثیرگذار باشند و در چند دقیقه اول مخاطب را به خود جذب کنند.

از آنجایی که فیلم‌های اینستاگرام به طور پیش‌فرض بی‌صدا هستند، آپشن زیرنویس را به آن‌ها اضافه کنید. این کار باعث می‌شود که افراد ناتوان در شنیدن هم بتوانند از محتوای ویدیویی شما بهره ببرند.

فیلم‌ها را با هدف مشخص منتشر کنید. برای مثال از طریق فیلم‌ها، ترافیک وبسایت و بلاگ خود را بالا ببرید. مخاطب را ترغیب به خرید یا تعامل کرده و یا آن‌‌ها را برای خرید تشویق کنید.

برای آنکه حس نزدیکی میان برند خود و مخاطب ایجاد و اعتماد او را جلب کنید، بخش‌هایی از پشت صحنه ویدیوها را پخش کنید.

سعی کنید انواع ویدیوها را از مشتریان خود دریافت و منتشر کنید. فیلم‌هایی از دریافت بسته‌های خریداری شده، آنباکسینگ بسته‌ها، تجربیات خرید و … می‌توانند به افزایش فروش در اینستاگرام نیز بسیار کمک کنند.

۱۶. از محتوای تولید شده توسط کاربر UGC استفاده کنید

پیش‌تر هم اشاره کردیم که محتواهای UGC کاربرد و تاثیرات بسیار بیشتری دارند. سعی کنید با ایجاد یک هشتگ مناسب و هماهنگ، از کاربران خود بخواهید که پستی درباره پیج شما درست کنند و هشتگ مورد نظر را روی آن بیاورند. این کار به دیگرانی که هنوز شما را نمی‌شناسند کمک می‌کند که نگاه عمیق‌تری نسبت به پیج کاری‌تان پیدا کنند. هیچ چیز به اندازه تبلیغ شدن از سوی مخاطبان نمی‌تواند تعداد فالوورها و مشتریان شما را افزایش دهد. بنابراین هر چند مدت یک بار، از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ تولید محتوا در اینستاگرام

۱۷. مرتب استوری بگذارید

راز ماندگاری در ذهن مخاطب و نشانه فعالیت و پویایی یک کسب‌وکار، استمرار آن است. اگر می‌خواهید به طور مرتب با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای‌تان را به آن‌ها ارائه کنید، مرتب استوری بگذارید.

استوری‌ها، نسبت به پست‌ها، شانس بسیار بیشتری برای دیده شدن دارند. از طریق این ویژگی اینستاگرام می‌توانید مخاطبانتان را به راحتی و شکل مستقیم به پست‌های صفحه و یا وبسایت خود مرتبط کنید. امکان هایلایت کردن و ماندگاری استوری‌ها می‌تواند آن‌ها را برای همیشه در صفحه تجاری شما نگه دارد.

۱۸. استفاده از ایموجی را از یاد نبرید

ایموجی‌ها زبان جدید اینترنت برای برقراری ارتباط با مخاطب هستند. سعی کنید در کپشن، کامنت و یا دایرکت‌های اینستاگرام از انواع ایموجی‌ها نیز استفاده کنید‌. این شکلک‌ها باعث ایجاد صمیمیت و حس خوب در مخاطب می‌شوند و به محبوبیت پیج شما کمک می‌کنند.

۱۹. از تقویم محتوایی استفاده کنید

داشتن یک تقویم محتوایی منسجم و کامل به شما کمک می‌کند که پیج تجاری‌تان را بهتر و با برنامه‌ریزی بیشتری پیش ببرید. می‌توانید استراتژی محتوایی خود را به طور دقیق‌تر و با جزییات بیشتری تهیه کنید. مناسبت‌های مختلف را فراموش نکنید و برای هر یک از آن‌ها برنامه ویژه‌ای بریزید. تقویم محتوایی به نظم بیشتر صفحه و فعالیت شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تقویم محتوا چیست؟

۲۰. از لینک‌ها به درستی استفاده کنید

نوشته های مشابه

برخلاف دیگر سیستم‌ عامل‌های اجتماعی، اینستاگرام اجازه ایجاد پیوند و لینک در پست‌ها را نمی‌دهد. اما نگران نباشید. شما می‌توانید از دو طریق برای ایجاد لینک و هدایت مخاطب به وبسایت خود بهره‌مند شوید:

راه اول ایجاد پیوند و لینک‌ها در صفحه بیوگرافی پیج است. بنابراین بهتر است به طور هوشمندانه از آن استفاده کنید تا مخاطب را به برجسته‌ترین صفحه بلاگ خود هدایت کنید.

راه دوم زمانی است که تعداد فالوورهای شما به ۱۰ هزار نفر می‌رسد. در این حالت، اینستاگرام امکان ایجاد لینک در استوری‌ها را برایتان ایجاد می‌کند و مخاطبان شما می‌توانند با کشیدن صفحه به بالا، به وبلاگ یا صفحات مدنظر شما متصل شوند.

راه های افزایش فروش در اینستاگرام: استفاده از فالوورها

۲۱. در دایرکت و کامنت سریع پاسخ بدهید

می‌توان گفت مهم‌ترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرم پاسخگویی به مخاطب و مشتری‌مداری است. زمانی که شما پیجی را برای فعالیت تجاری خود راه‌اندازی می‌کنید، مشتری‌مداری حرف اول را در کارتان می‌زند. زیرا هر فعالیتی که درون پیج‌تان صورت می‌گیرد، به طور مستقیم به مخاطبان آن وابسته است.

بنابراین بهتر است پرسش‌ها، ابهامات، اطلاعات خرید و کامنت‌های مثبت و منفی را به سرعت پاسخ دهید. به این ترتیب تعامل خوبی میان شما و مشتریان ایجاد می‌شود و دید مثبتی نسبت کارتان شکل می‌گیرد.

۲۲. خوش‌برخورد باشید

برخورد مناسب، صبورانه و با حوصله، مهم‌ترین ملاک برای افزایش فروش در اینستاگرام است‌. زمانی که مخاطبان تجربه خرید لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند، مجددا به سوی شما برمی‌گردند. این روند باعث می‌شود که رفته‌رفته به مخاطبان وفادار شما تبدیل شوند.

بنابراین سعی کنید در برخورد با مشتریان خوش‌رفتار باشید و با صبر و حوصله رفتار کنید.

۲۳. از فالوور فیک استفاده نکنید (فالوور نخرید)

بسیاری از پیج‌ها و اکانت‌های تجاری، برای رسیدن به درآمد بیشتر، اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنند. خرید فالوورهای دروغین اگرچه در کوتاه مدت می‌تواند تعداد فالوورهایتان را بالا ببرد و شما را به درآمد برساند. اما باید بدانید که از روی تعداد بازدیدها، لایک‌ها و کامنت‌های هر پست می‌توان فیک بودن فالوورها را تشخیص داد. خرید فالوور فیک باعث بی‌اعتمادی فالوررها و مخاطبانتان می‌شود و ارزش پیج شما را پایین می‌آورد.

روش‌های حذف فالوور فیک چیست؟

۲۴. در دایرکت و کامنت سریع پاسخ بدهید

می‌توان گفت مهم‌ترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرم پاسخگویی به مخاطب و مشتری‌مداری است. زمانی که شما پیجی را برای فعالیت تجاری خود راه‌اندازی می‌کنید، مشتری‌مداری حرف اول را در کارتان می‌زند. زیرا هر فعالیتی که درون پیج‌تان صورت می‌گیرد، به طور مستقیم به مخاطبان آن وابسته است.

بنابراین بهتر است پرسش‌ها، ابهامات، اطلاعات خرید و کامنت‌های مثبت و منفی را به سرعت پاسخ دهید. به این ترتیب تعامل خوبی میان شما و مشتریان ایجاد می‌شود و دید مثبتی نسبت کارتان شکل می‌گیرد.

۲۵. از لینک‌ها به درستی استفاده کنید

برخلاف دیگر سیستم‌ عامل‌های اجتماعی، اینستاگرام اجازه ایجاد پیوند و لینک در پست‌ها را نمی‌دهد. اما نگران نباشید. شما می‌توانید از دو طریق برای ایجاد لینک و هدایت مخاطب به وبسایت خود بهره‌مند شوید:

راه اول ایجاد پیوند و لینک‌ها در صفحه بیوگرافی پیج است. بنابراین بهتر است به طور هوشمندانه از آن استفاده کنید تا مخاطب را به برجسته‌ترین صفحه بلاگ خود هدایت کنید.

راه دوم زمانی است که تعداد فالوورهای شما به ۱۰ هزار نفر می‌رسد. در این حالت، اینستاگرام امکان ایجاد لینک در استوری‌ها را برایتان ایجاد می‌کند و مخاطبان شما می‌توانند با کشیدن صفحه به بالا، به وبلاگ یا صفحات مدنظر شما متصل شوند.

۲۶. رفتار فالوورها را دنبال کنید

دنبال کردن رفتار فالوورها یکی از کاربردی‌ترین و البته سخت‌ترین ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. شما باید فالوورها را مثل یک کارآگاه زیر نظر داشته باشید. چه زمانی بیشتر فعال هستند؟ چه نوع محتوایی را بیشتر می‌پسندند؟ در شما چه نقاط ضعفی می‌بینند و چه محصولاتی را ترجیح می‌دهند؟

فراموش نکنید که همیشه حق با مشتری است و شما برای فالوورهایتان پیج اینستاگرام را باز کرده‌اید نه خوشایند خودتان.

سخن آخر

اینستاگرام یک پلتفرم پرطرفدار و البته اثرگذار در زمینه کسب‌وکار و بیزنس است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تعامل بسیار خوبی را با کاربران و مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید افزایش فروش در اینستاگرام را در سطح بسیار بالایی تجربه کنید، ترفندهای بالا را به خوبی به کار بگیرید. دقت کنید که به ثمر رسیدن هر کاری، بویژه در حوزه پیج بیزنس نیازمند صبر و حوصله و تلاش دائمی است. پس زود ناامید نشوید و با رعایت این نکات به تلاشتان ادامه دهید.

سوالات متداول افزایش فروش در اینستاگرام

چطور می‌توانم فروشم را در اینستاگرام افزایش دهم؟

راه های زیادی برای افزایش فروش اینستاگرام وجود دارد و نمی‌توانید با تنها یک روش موفق شوید. برای این کار باید یک استراتژی محتوایی مناسب داشته باشید، مرتب محتوا منتشر کنید، هشتگ‌های درست به کار ببرید و در مکالمه با مخاطبان خوش اخلاق باشید. پیش از همه این‌ها، پروفایل حرفه‌ای بسازید. یعنی یک اسم و آیدی مناسب انتخاب کنید و لوگوی برندتان را به عنوان تصویر پروفایل قرار بدهید.

آیا خرید فالوور فیک راه خوبی برای افزایش فروش در اینستاگرام است؟

ما به هیچ وجه خریدن فالوور را به شما توصیه نمی‌کنیم. هرچند در ظاهر باعث می‌شود پیج شما پرطرفدار به نظر برسد اما ضرر آن خیلی بیشتر از سودش است. شاید فالوورهای شما نفهمند که شما تعدادی فالوور فیک خریده‌اید اما الگوریتم اینستاگرام به خوبی متوجه این موضوع خواهد شد و در نتیجه، هم نمایش پست‌های شما و هم فروش شما کاهش خواهد داشت.

‫۵ دیدگاه ها

  1. با تشکر از سایت خوبتون، بنرهای بالا، سمت راستتون درست نمایش داده نمیشه. با بخش فنی مطرح کنید.

    1. سلام ممنون از نظرتون. ممنون میشم اگه بفرمایید در چه نمایشگری درست نمایش داده نمیشه چون با صفحه کامپیوتر به نظر نمیاد مشکلی داشته باشه

  2. سلام وقت بخیر
    راهکارهای خوبی ارائه شد
    متشکریم
    آیا کسی هست که انجام اینکارهارابه او سپرد البته با پرداخت هزینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن