Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

محصولات پر فروش در اینستاگرام را بشناسید

به این مقاله امتیاز دهید post

آیا می‌خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید  اما نمی خواهید با دردسرهای راه اندازی و استفاده از فروشگاه اینترنتی رو به رو شوید؟ اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و می‌خواهید روند راه‌اندازی فروشگاه و خرید مشتریان از شما ساده باشد، بهترین انتخاب اینستاگرام است. با انتخاب هوشمندانه محصولات و آشنایی با اینستاگرام می‌توان به درآمد خوبی دست یافت.  حداقل ۸۰٪ از کل کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می کنند. در مقالات قبلی درباره فروشگاه‌های اینترنتی و راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم محصولات پر فروش اینستاگرام برای کاربران ایرانی را معرفی کنیم. پس اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی را دارید، با ما همراه باشید.

پرفروشترین محصولات در اینستاگرام کدامند؟

در ادامه پرفروشترین محصولات در اینستاگرام و فضای اینترنت را معرفی می‌کنیم. اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی دارید ولی ایده‌ای برای محصولات فروشی ندارید می‌توانید از محصولات زیر ایده بگیرید.

قصد فروش هم محصولی را که داشته باشید، باید بدانید که اشتباه‌های مهلکی در مدیریت یک پیج فروش وجود دارد که با انجام آن‌ها نه‌تنها فالوور از دست می‌دهید بلکه ممکن است به مشکلات جدی‌تر مثل دی اکتیو شدن پیج هم دچار بشوید. در پست اشتباهات رایج در اینستاگرام در این زمینه بیشتر بخوانید.

لباس

لباس و پوشاک یکی از جذابترین محصولات اینستاگرامی هستند. لباس‌های رنگارنگ و زیبا وقتی در اکسپلور یا از طریق هشتگ دیده شوند، مخاطب را به خرید وسوسه می‌کنند. همچنین افراد در طول سال بارها لباس می‌خرند زیرا لباس‌ها روزانه به صورت مرتب استفاده می‌شوند به همین دلیل خیلی زود هم کهنه و خراب می‌شوند. به علاوه علاقه به خوش پوش بودن در انسان‌ها باعث شده به خرید لباس‌های جدید و مد روز علاقه نشان دهند.

بیشتر خریداران اینستاگرامی پوشاک بانوان هستند. یک خانم متاهل خرید لباس‌های فرزندان خود و حتی ممکن است همسر خود را برعهده داشته باشد. به همین دلیل بهتر است استراتژی خود در تبلیغات و فروش را طوری بچینید که خانم‌ها را بیشتر جذب صفحه خود کنید.

فروشگاه اینستاگرامی لباس

درآمد از فروش اینستاگرامی لباس به قدری بالاست که حتی هنرمندان مشهور خارجی مثل جاستین بیبر برند فروشگاه اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرده است. شما برای شروع نیاز نیست مشهور باشید. تمرکز بر فروش یک یا چند دسته‌بندی لباس ( برای مثال مانتو و شال یا شومیز و لباس مجلسی) همراه با عکاسی حرفه‌ای، هشتگ گذاری درست، تعامل درست با مخاطبان و تبلیغات خوب می‌تواند به مرور مشتریان شما را افزایش دهد.

کیف و کفش

کیف و کفش مهمترین بخش استایل هر فرد است. به همین دلیل بسیاری افراد در برخورد اول به سبک کفش، کیفیت و تمیزی آن توجه می‌کنند. به همین دلیل کیف و کفش از پرفروشترین محصولات اینستاگرامی است. خانم‌ها به خرید کیف و کفش علاقه بیشتری نشان می‌دهند اما کیف و کفش برای آقایان نیز محبوب است.

قبل از راه‌اندازی فروشگاه خود بهتر است قشر مشتریان خود را دقیقا مشخص کنید. برای مثل شما می‌خواهید برای خانم‌هایی که به کیف و کفش‌های چرم یا برند علاقه دارند، محصولاتی با کیفیت و با قیمت بالا برای فروش درنظر بگیرید یا محصولات با کیفیت متوسط با قیمت مناسب!

در فروش کیف و کفش عکاسی خوب در کنار ایده‌های مختلف برای ست کردن کیف و کفش و نکات آموزشی می‌تواند فالوورهای زیادی برای شما جذب کند.

فروشگاه اینترنتی کفش

لوازم آرایش

خانم‌ها علاقه زیادی به زیبایی دارند. به همین دلیل بیشتر طرفداران لوازم آرایشی و بهداشتی خانم‌ها هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی شامل لوازم آرایشی پوست و مو، محصولات برقی پوست و مو و محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو می‌شود.

برای راه‌اندازی فروشگاه بهتر است گروه هدف خود را مشخص کنید. برای مثال آیا قصد دارید محصولات برند و اصل خارجی که قیمت بالایی دارند را در فروشگاه خود بفروشید؟ یا ترجیح می‌دهید محصولات با کیفیت و اصل خارجی و ایرانی ولی با قیمت مناسب را به فروش برسانید تا افراد بیشتری توانایی خرید را داشته باشند؟

این روزها لوازم آرایشی فیک و ارزان نیز در بازار بسیار است و برخی خانم‌ها با علم به اینکه این محصولات فیک هستند باز هم به دلیل قیمت پایین ترجیح می‌دهند از این لوازم آرایش استفاده کنند.

پیشنهاد می‌کنیم از محصولات فیک برای فروش استفاده نکنید. ولی اگر مجبور شدید محصولات غیراصل را در فروشگاه خود قرار دهید حتما قید کنید که محصول اصل نبوده تا مشتری متوجه شود که نباید انتظار خاصی داشته باشد و حتی ممکن است دچار آسیب پوستی شود.

بهترین کاری که به عنوان یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی می‌توانید انجام دهید آموزش برای خانم‌هاست که چطور آرایش کنند و از چه محصولاتی استفاده کنند تا بدون اینکه مجبور شوند هزینه زیادی بپردازند از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش

لوازم جانبی گوشی و دیجیتال

افراد به تجهیزات دیجیتال خود اهمیت بسیاری می‌دهند. به همین دلیل خرید تجهیزات دیجیتالی مثل هندزفری، لیبل، قاب گوشی و … طرفدارن بسیاری دارد.

حتی برخی افراد گوشی موبایل را نیز از فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌خرند.  بخصوص خرید و فروش موبایل دست دوم که در فروشگاه‌های اینستاگرامی بسیار زیاد است.

ساعت و اکسسوری

ساعت یکی از اکسسوری‌های محبوب آقایان و خانم‌هاست. ساعت می‌تواند به شدت در استایل و پرستیژ شخص تاثیرگذار باشد. به علاوه این محصول از محبوبترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌ها برای هدیه است.

هم خانم‌ها و هم آقایان از انواع ساعت برای ست کردن با استایل‌های مختلف استفاده می‌کنند. هشتگ ساعت یا Watch از پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام است.

شما در فروشگاه اینستاگرامی خود علاوه بر ساعت می‌توانید سایر اکسسوری مثل انواع دستبند، بدلیجات، عینک و … را نیز به فروش برسانید.

اصولا همه سنین و همه جنسیت‌ها از نوجوانان گرفته تا افراد کهنسال طرفدار خرید ساعت و اکسسوری هستند. به همین دلیل ساعت از محصولات پر فروش اینستاگرام است.

فروشگاه آنلاین ساعت

لوازم خانه

فروش انواع لوازم خانه از محصولات کوچک آشپزخانه و خانه تا محصولات برقی و محصولات بزرگ مثل مبلمان، تلویزیون، یخچال و … در اینستاگرام بسیار رایج است.

نکته مهم در فروش این محصولات در اینستاگرام داشتن قیمت‌های معقول و حتی رقابتی، ارائه گارانتی، راهنمایی مشتریان برای انتخاب بهتر با توجه به نیازهایشان و … است.

برای فروش هر محصولی به تولید محتوای مناسب نیاز خواهید داشت. در پست آموزش تولید محتوا در اینستاگرام ما ۲۳ روش مناسب برای این کار را مرور کرده‌ایم.

دکوری و صنایع دستی

انسان‌ها زیبایی را دوست دارند و از زیبایی محیط اطراف خود انرژی و آرامش می‌گیرند. برای منازل و محیط‌های داخلی، دکوری‌ها بهترین انتخاب برای زیبایی بخشیدن به محیط و ایجاد تناسب و هارمونی رنگ است. این دکوری‌ها می‌توانند انواع تابلو، آینه ، آباژور، مجسمه و … باشند.

 امروزه از اکثر محصولات صنایع دستی ایران هم می‌توان به عنوان دکوری استفاده کرد. این محصولات با رنگ‌های زیبا و طراحی‌های ظریف می‌توانند فضای خانه را بسیار زیباتر کنند و از محصولات پر فروش اینستاگرام هستند.

حیوانات خانگی

بسیاری از افراد به حیوانات علاقه دارند. به همین خاطر به داشتن حیوان خانگی علاقه بسیاری نشان می‌دهند. برخی افراد برای اینکه تنها نباشند، برای افزایش حس مسئولیت پذیری در کودکان خود و دوری از افسردگی اقدام به خرید حیوان خانگی میکنند. خرید و فروش حیوان خانگی بخصوص سگ، گربه و انواع پرندگان در اینستاگرام رواج دارد.

محصولات پرفروش اینستاگرام

ابتدا کاربران را بشناسید

درست است که محصولاتی که معرفی کردیم از محصولات پر فروش اینستاگرام هستند. با این حال با شناخت مخاطبان اینستاگرام می‌توانید از بین همین محصولات بهترین‌ها را با توجه به تعداد مخاطبان، علاقه خود و … انتخاب کنید.

شناخت مخاطبان در هر مرحله از کسب و کار مهم است. بهتر است برای شناخت مخاطبان مقاله پرسونای مخاطب را بخوانید.

محدده سنی کاربران اینستاگرام

اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. از این یک میلیارد حدود ۳۵ درصد از افراد بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند. در واقع بیش از نیمی از افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند را جوانان تشکیل می‌دهند. به همین دلیل اگر می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، بهتر است به سلیقه جوانان و ترندهای روز مناسب برای جوانان توجه کنید.

جنسیت کاربران اینستاگرام ( نسبت زنان به مردان)

تعداد خانم‌هایی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند بیش از آقایان است. نسبت زنان به مردان در اینستاگرام حدود ۵۲ به ۴۸ درصد است. با توجه به این موضوع و اینکه خانم‌ها علاقه بیشتری به خرید نشان می‌دهند، فروشگاه‌های اینستاگرامی برای خانم‌ها می‌تواند فروش بیشتری داشته باشد.

نتیجه‌گیری

شما هر محصولی که داشته باشید را می‌توانید در اینستاگرام بفروشید. کافی است با روش‌های تولید محتوا و فروش در اینستاگرام آشنا باشید همچنین به خوبی مخاطبان خود را بشناسید. محصولاتی که ما نام بردیم برای کسانی است که هیچ ایده‌ای برای راه‌اندازی فروشگاه ندارند. پس اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید بهتر است فروشگاه اینترنتی خود را در زمینه فروشگاه فیزیکی خود راه بیندازید. آیا شما تجربه راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی را داشته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن