Search
Close this search box.
بازاریابیبازاریابی دیجیتال

چگونه واتس‌اپ تحت وب را راه‌اندازی کنیم؟ آموزش کامل استفاده واتس‌اپ در کامپیوتر

۵/۵ - (۲ امتیاز)

واتس‌اپ، پیام‌رسانی که بیش از یک میلیارد کاربر دارد و به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا شناخته می‌شود. برنامه‌ای که به شما امکان ارسال پیام و تماس از طریق اینترنت را فراهم کرده تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. اپلیکیشن واتس‌اپ به راحتی در گوشی‌های موبایل نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نحوه استفاده از واتس‌اپ از طریق وب‌سایت این پیام‌رسان یا واتس‌اپ تحت وب چگونه است؟

در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی نحوه راه‌اندازی واتس‌اپ تحت وب بپردازیم.

آموزش نحوه راه‌اندازی واتس‌اپ تحت وب

واتس‌اپ تحت وب از طریق تمامی مرورگرها قابل استفاده است و کارکردن با آن بسیار راحت است. برای فعال‌سازی این امکان لازم است چند مرحله کوچک را پشت سر بگذارید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

مرحله اول: ورود به وب‌سایت واتس‌اپ

آموزش راه اندازی واتس‌اپ تخت وب
تصویر بخش راه اندازی واتس اپ وب

همانطور که مشاهده می‌کنید، در این صفحه یک QR code بزرگ وجود دارد. شما باید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود این کد را شناسایی کرده و اجازه دسترسی به واتس‌اپ از طریق وب سایت را صادر کنید. برای انجام این کار مرحله بعدی را طی کنید.

مرحله دوم: رفتن به بخش QR code با تلفن همراه

واتس‌اپ تحت وب

فرقی ندارد که تلفن همراه شما از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کند. Ios، android یا با هر نوع سیستم عاملی دیگری می‌توانید واتس‌اپ تحت وب را با شناسایی کد QR در وب‌سایت این پیام‌رسان استفاده کنید.

برای انجام این کار ابتدا اپلیکیشن واتس‌اپ را در گوشی خود باز کنید. از طریق سه نقطه سمت راست، بالای صفحه منوی واتس‌اپ قابل مشاهده است.  از طریق این منو روی آیکون WhatsApp Web کلیک کنید.

مرحله سه: اسکن QR code از طریق دوربین موبایل

اگر در این مرحله از شما درخواست دسترسی به دوربین شما خواسته شد، آن را تایید کنید. چراکه برای خواندن کد باید از دوربین موبایل خود استفاده کنید.

واتس‌اپ تحت وب

گوشی موبایل خود را روی کد QR نگه دارید تا شناسایی شود. بهتر است گزینه Keep me signed in را انتخاب کنید تا لازم نباشد این فرآیند را برای هر بار ورود مجدد به واتس‌اپ تحت وب طی کنید. پس از شناسایی کد توسط دوربین، شما وارد اکانت واتس‌اپ خود خواهید شد.

آیا امکان استفاده از واتس‌اپ بدون گوشی ممکن است؟

جواب این سوال هم بله و هم خیر است! واقعیت این است که واتس‌اپ به صورت رسمی هیچ راهکاری برای چنین شرایطی ارائه نداده. شما برای دسترسی به واتس‌اپ باید اپلیکیشن این پیام‌رسان را داشته باشید. همانطور هم که مشاهده کردید، برای دسترسی به نسخه وب نیز موبایل لازم است. اما راهکارهای فرعی برای داشتن واتس‌اپ بدون گوشی موبایل وجود دارد.

برای داشتن واتس‌اپ بدون گوشی باید از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اندروید در بستر ویندوز استفاده کنید. مهم‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌ساز blue stack، MEmu و remix است که در بستر اینترنت قابل تهیه هستند. پس از نصب این نرم‌افزارها می‌توانید واتس‌اپ موبایل را شبیه‌سازی کنید اما به یاد داشته باشید که همچنان یک تلفن همراه برای دربافت پیامک واتساپ نیاز خواهید داشت.

نصب نرم افزار واتس اپ برای کامپیوتر

در کنار واتس‌اپ تحت وب، امکان استفاده از نرم‌افزار واتس‌اپ برای کامپیوترها نیز وجود دارد. برای استفاده از آن کافی است ابتدا این نرم‌افزار را از وب‌سایت واتس‌اپ دانلود کنید. سپس تمامی مراحل راه‌اندازی آن، مشابه واتس‌اپ تحت وبی است که در این مقاله آموزش داده شد.

چرا واتس اپ وب با آی پی ایران در دسترس نیست؟

به تازگی مشکلی برای کاربران واتس اپ وب در ایران پیش آمده و باعث شکایت آن‌ها از این پیام رسان شده است. واتس اپ وب دیگر با آی پی ایران در دسترس نیست و برای استفاده از آن باید آی پی را تغییر داد (از فیلترشکن استفاده کرد!)

این اتفاق به دلیل یک مشکل داخلی نیست؛ بلکه به دلیل جابه‌جایی سرورهای واتس اپ رخ داده است. همانطور که می‌دانید واتس اپ یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک است و به تازگی، سرورهای واتس اپ وب به فیسبوک منتقل شده‌اند و همین تغییر، دلیل از دسترس خارج شدن واتس اپ وب است.

با یک مثال می‌توانیم موضوع را بهتر شرح بدهیم: اطلاعات واتساپ وب درون قلعه‌ای قرار دارد که متعلق به فیسبوک است. دسترسی به فیسبوک با آی پی ایران نیز برای ما امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل به واتساپ وب هم دسترسی نداریم.

نکته دیگر این است که انتقال سرورهای واتس اپ احتمالا به نسخه وب آن ختم نمی‌شود و احتمالا سرورهای نسخه موبایل آن نیز به فیسبوک انتقال پیدا کند. در نتیجه، ممکن است در آینده نزدیک بدون تغییر آی پی به طور کلی به این پیام رسان دسترسی نداشته باشیم!

سوالات متداول درباره واتس اپ وب (WhatsApp Web)

چگونه واتس‌اپ را روی ویندوز نصب کنیم؟

کافی است به وب‌سایت واتس‌اپ بروید و نرم افزار واتس‌اپ را برای ویندوز نصب کنید. برای دریافت لینک و راهنمایی بیشتر کلیک کنید.

آیا استفاده از واتس‌اپ کامپیوتر بدون گوشی موبایل ممکن است؟

واتس‌اپ به صورت رسمی هیچ امکانی برای دسترسی به این پیام‌رسان بدون دسترسی به گوشی را فراهم نکرده است.

آیا استفاده از اکانت گوگل در واتساپ ممکن است؟

بله، از اکانت گوگل برای بک آپ گرفتن از اطلاعات واتس‌اپ استفاده می‌شود.

نحوه راه‌اندازی واتس‌اپ تحت وب چگونه است؟

کافی است وارد وب‌سایت یا نرم‌افزار واتس‌اپ شده و از طریق اسکن کردن QR Code وارد اکانت خود شوید. راهنمایی کامل راه اندازی واتس اپ وب را در این مقاله بخوانید

‫۱۳۲ دیدگاه ها

    1. سلام. برای تعدادی از آموزش‌ها ویدیو داریم و ویدیوهای جدید هم حتما آپلود میشه
      با دنبال کردن اینستاگرام ما و قسمت وبینارهای رایگان در سایت هم می‌تونید سایر آموزش‌های ویدیویی ما رو ببینید

  1. من میخوام بدونم کسی که قبلا از وب واتساپ محتویات واتساپ منو میدید الان با اینکه واتساپمو دوباره نصب و راه اندازی کردم با همون شماره قبلیم،، آیا باز هم میبینه محتویات واتساپمو؟؟

    1. سلام. هم نسخه وب و هم اندروید/ios واتساپ فقط روی یک دستگاه قابل راه‌اندازی هستن. منظورتون به چه شکله که شخصی به واتساپ شما دسترسی داشته؟

  2. سلام
    من به واتساپ همسرم با کد QR وصل شدم
    اما وقتی که از سایت واتساپ وب خارج شدم و خواستم که دوباره وارد شم ، صفحه اسکن QR برام می آورد و دیگه نتونستم واتساپ همسرم رو چک کنم
    سوالم اینه که چطور وارد واتساپ ایشون بشم البته اینم بگم که زیر کد QR تیک را زدم که همیشه به اکانت همسرم وصل باشم
    الان من چطور وارد شم ؟

    1. سلام
      واتس اپ یک پیام‌رسان شخصیه و دقیقا به خاطر جلوگیری از ورود سایر افراد، موقع اتصال یک دستگاه جدید درخواست qr code می‌کنه
      متاسفانه شما راهی برای ورود ندارید و از اونجایی که کار شما نقض حریم خصوصی محسوب میشه ما نمی‌تونیم راهنمایی جدیدی به شما بکنیم

    1. ما برای کارهای غیرقانونی و نقض حریم خصوصی هیچ راهنمایی‌ای نمی‌کنیم. به شما هم توصیه می‌کنیم این کار رو نکنید

  3. سلام…
    من خیلی وقت هست از واتساپ وب استفاده میکنم…
    همین امروز من چند ساعت از واتساپ وب استفاده کردم ولی هیچ مشکلی بر این اساس که فیلتر باشه و نتونم وارد بشم نبود…
    لطفا اطلاعات غلط رو در پست هاتون نذارین…
    تشکر…

    1. سلام
      این اطلاعات غلط نیست و مربوط به زمانی میشه که سرورهای واتس اپ وب به فیسبوک انتقال پیدا کردن و باعث ایجاد مشکل برای تعداد زیادی از کاربرهای ایرانی شدند

  4. هیچ دکمه‌ای نمی‌بینم توی صفحه‌ی واتس‌اپ وب برای ثبت‌نام و ورود، به این خاطره که واتس‌اپ روی گوشیم نصبه؟
    (از طریق گوگل کروم گوشی وارد صفحه‌ش می‌شم.)

    1. دوست عزیز شرایطتون رو باید دقیق و کامل ذکر کنید که ما بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. متاسفانه ما به گوشی شما دسترسی نداریم که شرایطتون رو بدون ذکر شدن از طرف خودتون بدونیم
      برای این کار نیاز به نصب دوباره واتس اپ ندارید. یک اپلیکیشن یک بار روی گوشی شما نصب میشه. باید از طریق بخش تنظیمات گوشی گزینه Dual App/App Twin/Clone app رو فعال کنید تا بتونید برای یک شماره دیگه هم واتس اپ داشته باشید

    1. واتس اپ وب برای کامپیوتر طراحی شده و برای نصب روی گوشی نسخه‌های اندروید و ios قابل استفاده هستن

    1. با روشی که در این پست نوشتیم که البته با توجه به وصل بودن واتس اپ روی گوشی راه عقلانی‌ای نیست

  5. من روی جواب شما، پاسخ می‌زنم کار نمی‌کنه.

    سوال من: هیچ دکمه‌ای نمی‌بینم توی صفحه‌ی واتس‌اپ وب برای ثبت‌نام و ورود، به این خاطره که واتس‌اپ روی گوشیم نصبه؟
    (از طریق گوگل کروم گوشی وارد صفحه‌ش می‌شم.)

    جواب شما: اگه واتس اپ روی گوشی شما نصبه دیگه چرا با کروم گوشی وارد صفحه میشید؟!

    جواب من: برای شماره‌ی دیگه‌م می‌خوام
    اگر راه حلی داره بگید. این دیگه چه سوالی بود!!

    جواب شما: دوست عزیز شرایطتون رو باید دقیق و کامل ذکر کنید که ما بتونیم شما رو راهنمایی کنیم. متاسفانه ما به…..

    گوشیم دو سیم‌کارته نیست. اندروید ۶
    توی ستینگ گوشی هم اون گزینه رو ندیدم که حدس می‌زنم برای گوشی دو سیم‌کارته باشه..

    ضمنن من نخواستم همون اپ واتس‌اپ رو دوباره نصب کنم. سوالم چیز دیگه‌ای بود و واضح هم بود. اگر قابل حله لطفن راهنمایی کنید.

  6. من ویندوزم رو به تازگی اپدیت کردم و واتس اپ وب رو وقتی باز میکنم ساعت رو نیم ساعت جلوتر از ساعت ایران و کامپیوترم نشون میده تو پیاما. همون پیام تو گوشیم ساعتش درسته. چیکار باید کرد؟

  7. سلام وقت بخیر ببخشید تقریبا ۱ ماه پیش اعلان واتساپ وب روی گوشیم اومد و عکس مانیتور بالای گوشیم و من اخیرا فهمیدم واتساپ وب چیه و نگرانم که نکنه کسی به واتساپم وصل شده در صورتیکه جایی نرفتم و تنها زندگی میکنم و کسی هم رمز گوشیمو نداره

    1. سلام
      نگران نباشید بدون دسترسی به گوش و خط تلفن شما کسی نمی‌تونه به واتس اپتون وارد بشه

  8. سلام،در تلگرام از طریق نشست های فعال متوجه میشیم که آیا کسی به حساب تلگرام ما دسترسی داره یا نه اما در واتساپ چنین گزینه ای در دسترس نیست لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم بفهمم که کسی به حساب واتساپ من دسترسی داره یا خیر،ممنون

    1. سلام
      اگر کسی بخواد به حساب واتس اپ شما وارد بشه برای شما یک پیام ارسال میشه و شما باخبر میشید. به طور کلی واتس اپ رو به جز روی یک گوشی و دوتا نسخه دسکتاپ نمی‌تونید داشته باشید. مجموعا سه دستگاه فعال رو ساپورت میکنه

  9. سلام من میخوام واتساپم رو پاک کنم راهی هست که وقتی دوباره نصب میکنم پیام هام پاک نشده باشند ؟ اگه با موبایل وارد نسخه وب بشم این امکان وجود داره؟

    1. سلام
      مطمئن باشید که گزینه بکاپ گرفتن از واتس اپ رو فعال کردید. یک بار دیگه بکاپ بگیرید و بعد پاکش کنید. اینطوری وقتی بار بعدی واتس اپ رو نصب میکنید اطلاعاتتون در دسترسه و پاک نشده

  10. موبایلم روت شده و گوگل پلی و کلا حساب گوگل درایو رو پشتیبانی نمیکنه . اگه همون گزینه پشتیبان گیری رو بزنم بدون اینکه روی حساب گوگلی باشه باز هم گفتگو هام خواهند موند؟

    1. سلام
      موقع ذخیره کردن از شما میپرسه که در چه فولدری باید ذخیره بشه و شما محلش رو انتخاب می‌کنید

  11. آیا برای اتصال به واتساپ وب گوشی حتما باید نزدیک به کامپیوتر باشه؟
    گوشیم از دیروز گم شده واتساپ وبم فعاله و میتونم به واتساپ وصل بشم. آیا معنیش اینه که گوشی جایی در خونه گم شده؟ یا میتونه خیلی دور از کامپیوتر باشه و فقط به اینترنت وصل باشه. چه جوری میتونم از طریق واتساپ وب، واتساپ گوشیم رو قطع کنم؟

    1. خیر. گوشی شما تنها باید به حساب واتس اپتون متصل باشه و واتس اپ رویاون گوشی لاگین باشه
      از طریق واتس اپ وب هم نمی‌تونید واتس اپ گوشی رو قطع کنید

  12. سلام ممنون از اطلاعات خوبی که دادین
    امکان این وجود داره که بعد از نصب نسخه ویندوز و راه اندازی اون، نسخه موبایل رو از گوشیم حذف کنم؟ دیگه برای ورود به نسخه ویندوز نیازی به گوشی نیست؟

  13. منظورم نسخه وب هست نه نسخه دسکتاپ ، نسخه وب که نیاز به دانلود نداره ، مثلا من با نسخه وب ایتا یا تلگرام کار میکنم و چیزی دانلود نمیکنم و مستقیم کار میکنم

  14. اگر امکان داره قدم به قدم توضیح بفرمایید من چه کار کنم ، الان یه نسخه از واتساپ روی تبلت نصبه و کار میکنه ، حالا میخوام روی دستگاه دیگه از واتساپ وب استفاده کنم

    1. شما نمی‌تونید همزمان واتس اپ نسخه گوشی و تبلت رو روی دوتا دستگاه داشته باشید. با وارد شدن به هرکدوم از حساب‌ها، حساب روی اون یکی دستگاه غیرفعال میشه. تنها می‌تونید یک نسخه اندروید/آیفون و حداکثر دو نسخه دسکتاپ داشته باشید

    1. سلام
      واتس اپ وب برای گوشی توصیه نمیشه و امکان پذیر هم نیست چون شما با همون گوشی نمی‌تونید qr code واتس اپ رو اسکن کنید

  15. سلام
    من واتساپ وب روی لپ تاپ داشتم از قبل وبهش کانکت بودم و لپ تاپم دست کسی بود
    میخواستم ببینم ایشون به واتساپم دسترسی داشتن یا نه

    1. سلام
      زمانی که واتس اپ دسکتاپ باز باشه یه نوتیفیکیشن به گوشی شما ارسال میشه و آیکون واتس اپ دسکتاپ بالای صفحه گوشی نشون داده میشه. این آیکون تا زمانی که واتس اپ دسکتاپ وصله بالای صفخه گوشی باقی میمونه
      اگر این نوتیفیکیشن رو دریافت نکردید یعنی کسی وارد واتس اپ دسکتاپ شما نشده

  16. سلام خسته نباشید چجوری میتونم افرادی که وضعیت و استوری منو دیدن و روی واتساپ وب مشاهده کنم روی چشم که بعد تمام شدن استوری میفته بالا و پایین میکشم کلیک میکنم هرکاری میکنم مخاطبانی که از استوری من دیدن کردن و نمیبینم(در واتساپ وب)

  17. میخواستم بدونم امکانش هست که واتس اپ وب رو روی گوشیم داشته باشم تا مجبور نباشم دوتا گوشی با خودم ببرم اخه هم معلمم هم ولی دانش آموز برام واقعا سخته

  18. سلام‌خسته نباشید‌من گوشیم‌رو‌برادرم باخودش رمز‌گوشیم داشت الان با این‌گوسی واتساپ‌وب رو‌وصل کردم‌ تا زمانیکه خونه بود وقتی رفت سرکار دپیه ساعت‌دوره انلاینم میشه اما واتساپ‌وب‌من‌کار نمیکنه

    1. سلام
      اولا واتس اپ اپلیکیشنی نیست که به صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب باشه، دوما باید برای گوشی نسخه اندروید رو نصب کنید، سوما واتس اپ وب نصب شدنی نیست، چهارما واتس اپ دسکتاپ رو روی کامپیوتر می‌تونید نصب کنید

  19. سلام جدیدا وقتی می خواهم به واتساپ وب وصل شوم داخل گوشی بجای اسکن کد RQ پیام تایید رمز ورود می آید من رمزی تعیین نکرده ام چکار کنم واضحتر بگم در گوشی روی علامت سه نقطه که می زنم بجای گزینه واتساپ وب گزینه دستگاههای متصل وجود دارد انرا که تایید می کنم پیام استفاده از واتساپ در سایر دستگاهها می آید گزینه اتصال یک دستگاه را می زنم تایید رمز ورود می خواهد هر چه به ذهنم رسید می زنم از رمز جی میل و شماره تلفن گرفته تا رمزهایی که برای برنامه های دیگر استفاده می کنم ولی هیچ اتفاقی نمی افتد من رمز تایید دو مرحله ای هم فعال نکرده ام لطفا اگر نظری دارید بفرمایید که شدیدا گیر افتاده ام ممنون

    1. اگر رمزی برای شما sms نمیشه متاسفانه نظری ندارم
      قاعدتا با همون اسکن کردن و انتخاب یکی از دستگاه‌های فعال باید بتونید وارد بشید. در نظر داشته باشید که همزمان بیش از دو یا سه دستگاه فعال نمی‌تونن وجود داشته باشن و با دی اکتیو کردن یکی از دستگاه‌ها ممکنه مشکلتون حل بشه

  20. سلام وقت بخیر
    چجوری واتساپ یک گوشی دیگر رو روی گوشی خودم داشته باشم؟ یعنی هم روی گوشی خودش و هم گوشی من باشه؟؟
    از طریق واتساپ وب روی کامپیوتر رو‌ میدونم ولی روی گوشی رو‌ نمیدونم
    ممنونم

  21. سلام وقت بخیر
    خسته نباشید
    بنده واتساپم رو تا به امروز روی گوشی اندرویدی داشتم و هر شب راس ساعت ۱۲ واتساپ شروع به بکاپ گیری میکنه
    اما امروز که گوشیمو ایفون کردم گزینه ریستور بکاپ خاموشه و اسکیپ روشنه
    کلا هم یه جیمیل دارم و سالهاست با اون کار میکنم
    دوستان کمکم کنید بتونم واتساپمو رو ایفون بالا بیارم
    ممنونم

  22. باسلام گوشی ایفون دارم که برای اعلان استفاده از واتساپ اومد اهمیت ندادم . اما میخواستم بپرسم یعنی دیگه پیامی جهت استفاده نیومده یعنی دسترسی ندارن ؟
    یا اینکه هربار استفاده کنن پیام اعلان ارسال میشه ؟

    1. متوجه منظورتون نمیشم. شخص دیگه‌ای از اکانت واتس اپ شما استفاده کرده؟ این کار بدون اجازه شما ممکن نیست مگر این که واتس اپتون از قبل روی ویندوز فعال باشه و شخصی به کامپیوتری که واتس اپ شما روی اون فعاله دسترسی داشته باشه

  23. سلام ، من برای واتس آپ وب پسورد گذاشتم ، خیلی وقت پیش بود و الان پسورد یادم رفته ، الان میخوام به یه دستگاه جدید وصل بشم ، با واتس آپ وب ، ولی نمیتونم ، نه پسورد یادم هست و نه جایی برای ریست کردن وجود داره ، ممنون میشم راهنمایی کنید ، نرم افزار روی گوشی باز میشه و هیچ پسوردی نداره ، نه دو مرحله ای نه هیچ مدل دیگه ، فقط زمانی که میخوام از واتس آپ وب استفاده کنم ، پسورد میخواد که منم فراموش کردم.

  24. سلام.موقعی ک میخو ام کد qr رو اسکن کنم، گوشیم ازم کد میخواد..آخه این کد چیه؟
    بعد از اینکه واتساپمو اپدیت کردم اینجوری شد.
    ازWA Bussiness استفاده میکنم

  25. سلام و قت بخیر .
    با توجه به این که خواهر من از لپ تاپ من برای کارهاش استفاده میکنه ، و واتس اپ خودش رو رو لپ تاپ فعال کرده . من میخوام با اکانت خودم وصل بشم و بتونم به واتس اپ خودم وصل بشم . لطف میفرمایی راهنمایی کنید . ممنونم

    1. سلام
      شما میتونید نسخه دسکتاپ رو برای خواهرتون نگه دارید و خودتون نسخه وب رو فعال کنید

  26. چرا گوشی شخصی ک واتساپشو رو واتساپ وب خودم نصب کردم برا طرفم پیغام میره یک دستگاه بشما وصل شده؟؟؟؟?????
    این روش شمارو رفتم واقعا عالی هست من همسرم خیانت میکنه ب طرزی ک رحممو پکوند با بیماری های زنان مختلفی ک در ارتباط هست با این برنامه خیالم از زندگیم جمع هست ممنون ک کمک میکنید ولی هر بار ک ب واتساپ وب میرم برا همسرم پیام میره ک کسی بهت وصل شده خیلی بده???

  27. سلام. کسانی که هنگام اسکن کد QR رمز ورود ازشون میخواد، همون رمزی که گوشیشون رو باهاش باز میکنن، بزنن؛ باز میشه و میتونن کارشون رو ادامه بدن

    1. الان واتس اپ یک آپدیت جدید اضافه کرده که کم کم به کاربرها اجازه استفاده از واتس اپ دسکتاپ بدون استفاده از گوشی رو بده. اگه برای شما فعال شده از این امکان استفاده کنید. در غیر این صورت تنها راه اینه که موقتا واتس اپ رو روی یک گوشی/تبلت دیگه نصب کنید و از دوربین اون دیوایس دوم برای لاگین کردن استفاده کنید

  28. سلام وقت بخیر.آیا امکان استفاده همزمان از واتساپ وب یک اکانت در چند سیستم وجود دارد؟ما شرکت هستیم و نیاز هست که همه همزمان دسترسی داشته باشیم.الان هرکی میخواد بره واتساپ باید به اون یکی تلفن کنه و اطلاع بده که مثلا یه موقع در حال تایپ کردن نباشه و….کلی مشکل دیگه

  29. دمتون گرم، هرچی سایتشو زیر و رو کردم قسمت ثبت نام پیدا نکردم! گوگل سرچ کردم که راهنمای ایجاد حساب کاربری واتس اپ و این صوبتا که با مطلب مفید شما مواجه شدم، خیلی دمتون گرم و ممنونم، ولی این اسکلا چه فکری کردن که نسخه تحت وب طراحی نکردن؟! بعد راستی شما مطمئنی محبوب ترین تو دنیاس!؟ “عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا شناخته می‌شود”!!؟!؟!؟!؟!؟
    این که حتی نسخه ی تحت وب نداره که یه ضعف بزرگ و مزخرفه که!!!
    در کل دمتون گرم که مطمئنم کردید که مفت گرونه…

    1. بله مطمئنیم به لحاظ تعداد کاربر تو دنیا محبوب‌ترینه
      و نسخه تحت وب هم داره کافیه به وبسایتش مرجعه کنید
      موفق باشید

  30. سلام چند ماه میشه از این برنامه استفاده میکنم هیچ مشکلی نداشت الان چند روزه درست وصل نمیشه و شروع نیکنه به ثانیه شمار و برای واتساپ اصلیم هم درست پیام ها نمیاد باید چکار کنم ممنون

  31. سلام ببخشید واتساپ وب رو نصب داشتم اما الان غیر فعال شده.میخواستم ببینم اگر واتساپ اصلی بروز رسانی بشه امکان غیر فعال شدن واتساپ وب در گوشی دوم هست؟
    یا فقط باید ازاون گوشی نشست های فعال رو حذف کنی .ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام گاهی پیش میاد و باید بعضی دستگاه‌های فعال رو ساین آوت کنید تا درست بشه. در کل هم استفاده از واتس اپ وب روی موبایل گزینه عقلانی‌ای نیست.

  32. سلام .من یکسال از وات ساپ وب استفاده می‌کردم. بدون اینکه بپره ‌.ولی یه هفته ای هست وقتی کد را اسکن میکنم نهایت سه ساعت برنامه کار میکنه و باز میپره ‌.اینترنتم هم قوی هست و هیچ مشکلی نداره .میشه راهنمایی ام کنید .

  33. سلام
    من واتس اپ وب رو روی گوشیم فعال کردم اما متاسفانه نمیدونم چرا بعد از دو روز برگشته به صفحه ی اصلی واتس اپ وب و به پیام ها دسترسی ندارم، ایا دلیل خاصی داره؟ در صورتی که روی گوشی هنوز به این سیستم وصل هست یعنی خارج نشده

    1. استفاده از واتس اپ وب روی گوشی کار عقلانی ای نیست. اگه می‌خواین استفاده کنید روی کامپیوتر ازش استفاده کنید

  34. کاش برای نسخه وب هم امکان پسورد گذاری بود.
    هر روز توی محل کار مجبورم نت گوشی رو وصل کنم تا بتونم به واتساپ وب وصل بشم.
    بزارم بصورت دائمی بمونه هم امنیت نداره. همکارای دیگه به سیستم دسترسی دارن.

  35. سلام وقتتون بخیر میخام وارد واتساپ همسرم شم روی کامپیوتر ب صورتی ک تا مدتی وقتی پیامی براش میاد یا پیامی مید منم متوجه پیاماش بشم فقط میخاستم بدونم حتما باید گوشی شوهرم نزدیک کامپیوتر باشع تا پیاماش برا منم بیاد یا اینکه نع حتی سر کار هم باشع برا من چتاش بر روی کامپیوتر میاد؟

    1. سلام
      برای لاگین کردن احتیاج به گوشی ایشون دارید که qr code روی لپ تاپ رو بخونه اما هر زمان که از کامپیوتر لاگین کنید برای گوشی ایشون نوتیفیکیشن خواهد رفت که یک نفر دیگه از لپ تاپ به واتس اپشون وارد شده. پیشنهاد می‌کنم به جای خوندن چت‌هاشون به یک مشاور خانواده مراجعه کنید.

  36. اقا من از واتساپ وب استفاده کردم تمام اطلاعات یه گوشی دیگه اومد بالا ولی بعضی از چت هاش نوشته:( همگام سازی چت ها.ممکن است طول بکشد)حالا چن ساعت نیومدن بالا.
    میشه راهنمایی کنید!

  37. سلام- من گاهی از مرورگر ویوالدی استفاده میکنم که نوعی از مرورگر اپرا هست- ولی در لیست دستگاه های متصل شده که بر اساس مرورگر نمایش داده میشه، بجای لوگوی ویوالدی ، لوگوی گوگل کروم نشون داده میشه- و من همیشه این دو تا دستگاهم رو با هم اشتباه میگیرم- دلیل این شکل نمایش در لیست دستگاه های متصل به واتساپ چیه؟

  38. سلام وقتتون بخیر

    من میخوام بدون اسکن وارد بشم کد بیاد رو گوشیم و از اون طریق وارد بشم به کامپیوترم

  39. سلام ، اگه من به واتساپ وب وصل بشم روی یک سیستم پابلیک ، آیا اطلاعات ( پیام ها ) در محیط ویندوز ذخیره میشه؟ امنیت داره حتی اگه لاگ اوت کرده باشم؟ سپاس

  40. قبلا رمز گوشی ربطی به رمز وب نداشت الان با قراردادن رمز برای گوشی چرا وب واتس اپ همون رمز میخواد نمیشه غیر فعال کرد

  41. سلام آیا وقتی از واتساپ وب استفاده میکنم آخرین بازدیدم از واتساپ دیگران انلاین نشون میده یا آخرین ساعتی رو میزنه که توی واتساپ گوشیم بودم؟!

  42. سلام.من سوالم اینه اگر تو واتس آپ وب با لپتاپ یا تبلت آنلاین بشیم اون آنلاین بودن رو تو واتس آپ وشیمون هم میزنه؟؟

    1. اگه نسخه بتا فعال نداشته باشید که بله نوتیفیکیشن میاد و حتی در غیر این صورت میشه از قسمت دستگاه های فعال، نشون داد که از کجا با چه دستگاه و آی پی ای لاگین انجام شده

  43. سلام من وقتی میرم سرکار نمیتونم گوشیمو باخودم ببرم..
    چطوری میتونم از طریق کافی‌نت ها یا کامپیوترهای در دسترسم به واتساپ وب خودم وصل بشم و پیام های واتساپم رو پاسخ بدم.؟
    آیا کدی چیزی داره که یادداشت کنم و همراهم داشته باشم که از طریق اون بتونم از هر سیستمی وارد واتساپم بشم؟

  44. سلام من واتساپم یک ماه پیش از روی موبایلم پاک شد،الان دیگه نمیتونم وصل کنم،یعنی کد برام نمیاد،به پیامهای داخل واتساپم هم احتیاج دارم،با نسخه تخت وب میتونم وارد بشم و پیامهامو ببینم؟

    1. سلام. نه متاسفانه. اگر با نسخه وب وارد بشید، فقط پیام های جدید بهتون میرسه و پیام های قبلی قابل مشاهده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن