Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

آموزش دانلود از اینستاگرام: پست، استوری و هایلایت

به این مقاله امتیاز دهید post

قطعا تا به حال پیش آمده از یک پست تصویری، ویدئویی، استوری و … در اینستاگرام خوشتان آمده باشد و بخواهید آن را برای خود ذخیره کنید. اینستاگرام هیچ حالت مستقیمی برای دانلود پست‌ها و استوری‌ها ندارد. اسکرین شات گرفتن از تصاویر یک روش است که به ذهن اکثر ما می‌رسد اما تصاویر در اسکرین شات کیفیت خود را از دست می‌دهند. از طرفی نمی‌توان ویدئو، گیف و IGTV را با اسکرین شات ذخیره کرد. راه‌های بسیاری برای دانلود انواع محتوا از اینستاگرام وجود دارد. در این مقاله سعی می‌کنیم بهترین روش‌ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

چه روش‌هایی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد؟

روش‌های مختلفی برای دانلود انواع محتوا از اینستاگرام وجود دارد. سایت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید به کمک آنها محتوای مورد نظر را از اینستاگرام دانلود کنید. به علاوه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در بازار و گوگل پلی وجود دارند که با نصب آنها به راحتی می‌تواند هرچه می‌خواهید از اینستاگرام دانلود کنید. در انتها استفاده از ربات‌های تلگرامی نیز ممکن است البته با این ربات‌ها امکان دانلود هایلایت‌ها هنوز ممکن نیست.

نکته مهم این است که شما فقط می‌توانید محتوای صفحات عمومی را دانلود کنید. اگر نیاز داشته باشید محتوای صفحات شخصی را دانلود کنید باید اطلاعات حساب خود را به اپلیکیشن یا ربات بدهید. از نظر امنیتی این کار درست نیست. پس اگر در یک صفحه شخصی از ویدئو یا تصویری خوشتان آمد بهتر است از صاحب صفحه درخواست کنید آن را برایتان ارسال کند.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

برای دانلود استوری، عکس پروفایل، هایلایت، پست و … باید روش کپی لینک پروفایل یا کپی لینک پست را بدانید. 

اگر قصد دانلود استوری، عکس پروفایل یا هایلایت‌های یک پیج را دارید باید لینک پروفایل را کپی کنید.

  • برای اینکار به پروفایل صفحه مورد نظر بروید.
  • روی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده روی copy profile url  کلیک کنید.
  • url  کپی شده را در سایت یا نرم افزار مورد نظر پیست کنید.
دانلود از اینستاگرام

اگر قصد دانلود پست تصویری، ودیویی یا IGTV را دارید باید لینک پست را کپی کنید.

  • برای اینکار به پست مورد نظر مراجعه کنید.
  • روی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده روی copy link  کلیک کنید.
  • link  کپی شده را در سایت یا نرم افزار مورد نظر پیست کنید.
دانلود پست از اینستاگرام

سایت‌های دانلود از اینستاگرام

ابتدا به معرفی معروفترین و محبوب‌ترین سایت‌های دانلود از اینستاگرام می‌پردازیم. البته توجه داشته باشید با این اکثر سایت‌ها می‌توانید پست، استوری، هایلایت و … را از صفحات عمومی دانلود کنید.

سایت دانلودگرام یا downloadgram

وارد سایت downloadgram شوید. لینک پست مورد نظر را کپی کرده در کادر زیر وارد کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. به همین راحتی پست مورد نظر در سیستم شما ذخیره خواهد شد.

آموزش دانلود پست و استوری اینستاگرام

سایت اینستا دانلودر یا insta downloader

وارد سایت اینستا دانلودر شود. لینک پست مورد نظر را که کپی کردید وارد باکس کنید و اینتر را فشار دهید. پست مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را دانلود کنید.

آموزش دانلود از اینستاگرام

سایت الو اینستاگرام یا Aloinstagram

وارد سایت الو اینستاگرام شوید. طراحی سایت بسیار متفاوت و جالب از دو سایت قبلی است. به علاوه انواع محتوا از هم تفکیک شده و شما با توجه به محتوایی که قصد دانلود آن را دارید باید یک گزینه را انتخاب کنید. سپس لینک کپی شده را وارد کرده و پس از نمایش محتوا آن را دانلود کنید. به کمک این سایت می‌توانید تصویر پروفایل، هایلایت‌ها و … را حتی از صفحات شخصی دانلود کنید.

دانلود استوری از اینستاگرام

برنامه‌های دانلود از اینستاگرام  برای اندروید و ios

اگر علاقه‌ای به استفاده از سایت‌های دانلود ندارید اپلیکیشن‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اپلیکیشن اینستا کپشن

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به صورت مستقیم هرچه می‌خواهید حتی کپشن پست‌ها را دانلود کنید و حتی استوری افراد را بدون اینکه متوجه شوند ببینید. این اپلیکیشن رایگان است اما برای دانلود پروفایل و دیدن استوری‌ها در حالت روح باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید. با اینستا کپشن می‌توانید پست‌های صفحات پرایوت را نیز دانلود کنید.

اپلیکیشن easy downloader for Instagram

اپلیکیشن ایزی دانلودر را نصب کنید. هر زمان نیاز داشتید آن را باز کنید و لینک عکس یا ویدئو مورد نظر را در آن کپی کنید. به راحتی پست مورد نظرتان دانلود خواهد شد.

دانلود از اینستاگرام

نرم افزار Grab

این نرم افزار برای سیستم عامل ios  است. توجه کنید این اپلیکیشن تبلیغات درون برنامه‌ای دارد و اگر از تبلیغات خوشتان نمی‌آید بهتر است از ربات تلگرام یا سایت‌هایی که معرفی کردیم استفاده کنید.

ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام

در انتها به راحتی می‌توانید در بخش save massages اینستاگرام یا هر چت دیگری که راحت هستید عبارت “@instasave_bot” را تایپ کرده و وارد ربات شوید. 

با کپی کردن لینک پروفایل صفحه و پیست کردن آن در ربات می‌توانید تصویر پروفایل و استوری‌های را دانلود کنید و با کپی کردن و پیست کردن آدرس هر پستی از تصویری، ویدئویی یا IGTV پست‌ها را دانلود کنید و در تلگرام خود به آنها دسترسی داشته باشید. توجه کنید امکان دانلود هایلایت با این ربات هنوز وجود ندارد.

سخن آخر

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستا وجود دارد. شما از هر روشی که به نظرتان آسانتر است می‌توانید استفاده کنید. حتی با اسکرین شات و اسکرین رکورد هم می‌توانید این کار را انجام دهید اما در انتها باید فیلم یا عکس اسکرین را ویرایش کنید اما با دانلود مستقیم این مشکلات را نخواهید داشت.

‫۳ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و خسته نباشید. بنده طبق بررسی که کردم سایتی که معرفی کردین با tld دات کام درست نیست درستش https://aloinstagram.net هستش اگه خودتون هم برسی کنین میفهمین. ممنون از پست کاربردیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن