Search
Close this search box.
بازاریابی دیجیتال

ٔدوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

۵/۵ - (۱ امتیاز)

در حال حاضر دوره‌های دیجیتال مارکتینگ زیادی در سرتاسر دنیا و ایران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند که هریک ویژگی‌ها‌، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در این مقاله به صورت مفصل به معرفی دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام می‌پردازیم که با نام بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام شناخته می‌شود.

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بوتکمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی است که به منظور ارتقا دادن مهارت‌های مختلف برگزار می شود. بوتکمپ‌ها معمولا دوره‌های ۲-۳ ماهه هستند که کسب‌وکارها و شرکت‌ها آن را برگزار می‌کنند. آموزش در آن‌ها فشرده است، ارتباط نسبتا نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود دارد و در نهایت دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام معرفی می‌شوند.

در بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام، افراد طی یک دوره کلاس‌های فشرده تمام مفاهیم مربوط به شاخه‌ها دیجیتال مارکتینگ را یاد می‌گیرند. این کلاس دیجیتال مارکتینگ فشرده به گونه‌ای طراحی شده که افراد بتوانند پس از پایان دوره مستقیم به عنوان کارآموز وارد بازار کار بشوند.

سابقه برگزاری دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

یکی از جنبه‌های مهمی که آکادمی اینفوگرام به تدریس آن‌ها می‌پردازد مباحث مربوط به بازاریابی و تبلیغات است. پس از برگزاری رویدادهای آموزشی جداگانه در این زمینه که به یکدیگر متصل نبودند، تصمیم گرفته شد تا دوره‌‌ای جامع طراحی شود که تمام مباحث مربوط به دیجیتال مارکتینگ از صفر تا صد در آن آموزش داده شوند. به این ترتیب بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ طراحی و برای اولین بار در پاییز ۹۹ اجرا شد. از آن پس این کلاس دیجیتال مارکتینگ تقریبا هر فصل یک بار برگزار شده است.

مباحث آموزشی دوره آموزش‌ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام

در این دوره تلاش شده از نقشه راهی استفاده شود که شرکت‌کنندگان بتوانند مباحث مربوط به زیرمجموعه‌های زیر را به ترتیب یاد گرفته و در نهایت با داشتن یک دیدگاه کلی به دیجیتال مارکتینگ، در یکی از زیرشاخه‌های آن به صورت حرفه‌ای شروع به کار کنند. این مباحث در ۵ دسته تقسیم‌بندی شده‌اند:

  • پایه دیجیتال مارکتینگ
  • تولید محتوای متنی و سئو
  • تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی
  • شبکه‌های اجتماعی
  • Ecommerce

که بسته به نیاز شرکت‌کنندگان شرکت در هر زیرمجموعه به صورت جداگانه هم امکان‌پذیر است.

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ - بهترین دوره بازاریابی دیجیتال - بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

سرفصل‌ها‌ و ابزارها

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • تحقیقات بازاریابی در فضای دیجیتال
  • بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی
  • بازاریابی محتوایی و تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای گرافیکی
  • تولید محتوای ویدیویی
  • بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو
  • امنیت اطلاعات در دیجیتال مارکتینگ
  • مانیتورینگ و تحلیل
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات retargerting
  • Google trends
  • Google analytics
  • Google search console
  • Google ads
  • Push notification
  • موشن گرافیک با after effect
  • Photoshop
  • تحلیل داده‌ها با اکسل
  • تولید و انتشار پادکست

مخاطبان کلاس جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ

  • فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با بازاریابی و تبیلیغات که علاقمند به استخدام در این حوزه دارند
  • دانشجویان رشته های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات
  • فعالان اکوسیستم استارتاپی (مخصوصا اعضای تیم های استارتاپی)
  • کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و فروش که تمایل به ارتقای شغلی دارند
  • کار آفرینان و صاحبان مشاغل
  • جوانان شهرستان های ایران که دسترسی به آموزش با کیفیت نداشته اند و به دنبال کسب مهارت برای درآمدزایی هستند.

نقشه راه یادگیری

ثبت نام: شروع بوتکمپ از پر کردن فرم پیش ثبت نام آغاز می‌شود. پس از پر کردن این فرم از طرف آکادمی اینفوگرام با شما تماس گرفته می‌شود تا شما مشاوره‌های لازم را در رابطه با این دوره دریافت کنید.

شرکت در آزمون تعیین سطح: قبل از ثبت نام نهایی در بوتکمپ یک آزمون تعیین سطح درباره دیجیتال مارکتینگ برای سنجش شما در نظر گرفته شده است. این آزمون رایگان و آنلاین است و  در صورتی که به بیش از ۳۰% سوالات درست پاسخ دهید، می‌توانید در این بوتکمپ شرکت کنید.

شرکت در کلاس‌های آموزشی: طبق برنامه، کلاس‌ها شروع می‌شوند و شما می‌توانید به صورت آنلاین در آن‌ها شرکت کنید. اگر موفق به شرکت در بعضی از جلسات نشدید یا نیاز به مرور داشتید می‌توانید ویدیوی ضبط‌شده آن‌ها را بعدا مشاهده کنید.

انجام پروژه‌ها و جلسات تکمیلی: دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام فقط شامل کلاس‌هایی نیست که مخاطبان در آن شنونده باشند! پس از پایان هر مبحث به شما پروژه‌ها و تمرین‌هایی داده می‌شود که باید آن‌ها را به صورت فردی یا گروهی انجام بدهید و نتیجه را برای تصحیح شدن ارسال کنید.

پرسش و پاسخ و ارتباط با اساتید: برای ادامه ارتباط بین اساتید و دانشجویان گروه‌هایی در واتس اپ ایجاد می‌شوند که در آن‌ها شرکت‌کننده‌ها می‌توانند سوالاتشان را از اساتید بپرسند.

آزمون نهایی و دریافت گواهینامه: پس از پایان دوره، یک آزمون تستی و تشریحی برای سنجش دانشجویان برگزار می‌شود. البته آزمون نهایی تنها معیار سنجش شما در این دوره نیست. امتیاز نهایی شما به صورت مجموعی از  ۱۰% امتیاز تشویقی اساتید، ۶۰% آزمون پایان دوره (تستی و تشریحی) و ۴۰% فعالیت عملی کلاسی تعریف می‌شود و در صورتی که ۷۰ درصد از ۱۰۰ امتیاز را به دست بیاورید واجد شرایط برای دریافت گواهی پایان دوره خواهید بود.

کارآموزی و استخدام: دریافت گواهی پایان کار نخواهد بود. دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ با همکاری اساتیدی برگزار می‌شود که هرکدام در یکی از مراکز یا شرکت‌های معتبر مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مربوط به کار هستند و به این ترتیب آماده هستند تا شما را برای ورود به بازار کار به شرکت خود یا سایر شرکت‌ها معرفی کنند.

ویژگی‌های دوره آموزشی جامع دیجیتال مارکتینگ

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

مدت زمان: در این دوره شما از بیش از ۱۶۰ ساعت آموزش (بدون احتساب جلسات رفع اشکال و زمان‌های پشتیبانی) بهرمند خواهید شد.

اعطای مدرک:  در پایان دوره به کسانی که امتیاز کافی را کسب کرده باشند مدرک پایان دوره رسمی از طرف آکادمی اینفوگرام و مرکز نوآوری ویکست اهدا می‌شود.

تجربه محور بودن: آموزش‌ها توسط اساتیدی انجام می‌شود که در حوزه‌ی کاری مرتبط، سالها فعالیت داشته اند و از تجربیاتشان در آموزش ها استفاده خواهند کرد.

استخدام و کارآموزی: برای تثبیت آموخته ها و به کارگیری آن‌، پیشنهاد کارآموزی در شرکت ها و آژانس دیجیتال مارکتیگ برای شما در نظر گرفته می‌شود و هماهنگی های آن توسط آکادمی انجام می‌شود

آپدیت دوره: با توجه به مستقل بودن سرفصل‌ها، اگر در بخشی از دوره نتوانید شرکت کنید یا نیاز به یادگیری بیشتر داشته باشید، می‌توانید در دوره‌ی بعد هم به صورت رایگان شرکت کنید.

بازگشت وجه: این تضمین داده می‌شود که در صورت اعلام عدم رضایت شما از مباحث تدریس شده یا نتیجه‌ی دریافت شده، تاپایان جلسه پنجم هزینه دوره بازگشت داده شود.

ویدیوی دوره: ممکن است نتوانید در زمان کلاس آنلاین باشید. هیچ جای نگرانی نیست، شما می‌توانید بازپخش جلسه را نگاه کنید و سؤالات خود را در زمان خارج از کلاس در گروه ایجاد شده بپرسید.

دسترسی به دوره قبلی: برای یادگیری بخشی از دوره عجله دارید؟ این امکان را فراهم کردیم تا رسیدن زمان برگزاری آنلاین محتوای مدنظر شما، با ویدیوی دوره‌های قبل یادگیری را آغاز کنید.

نظرات برخی از شرکت‌کنندگان دوره‌های قبلی آموزش دیجیتال مارکتینگ

تجربه‌ی شرکت در بوتکمپ برای من بسیار با ارزش بود چرا که من تجربه‌ی کار کردن در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ به مدت دو سال را داشتم و بعد از شرکت در بوتکمپ مباحث جدید بسیاری را یاد گرفتم. مثلا سایتی را که یک سال و نیم بود ایجاد کرده بودم، می‌خواهم دوباره از صفر و به صورت اصولی راه اندازی کنم و به کمک آموخته‌هایم در جلسات سئو آن را بهبود ببخشم. کلاس‌های سئو با تدریس آقای حاجی‌میر بسیار برایم جذاب بودند.

فاطمه برومندی، شرکت‌کننده دوره اول

اطلاعات من قبل از ورود به بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ بسیار اندک بود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در بوتکمپ یاد گرفتم، اهمیت دیتا و اطلاعات در فرآیند مارکتینگ بوده‌است. اینکه مدرسین این دوره مطالب را به شکلی ساده وشفاف توضیح می‌دادند را بسیار دوست داشتم. در مجموع می‌توانم بگویم که این بوتکمپ شاهکار بود.

هادی میرتاج‌الدیتی، شرکت‌کننده دوره اول

من با ۱۰ سال سابقه در فروش و مارکتینگ فکر می‌کردم در این حوزه به حد کافی تسلط دارم اما بعد از ورود به بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ متوجه شدم که خیلی چیزها را نمی‌دانم. با شرکت در این بوتکمپ توانستم از آموخته‌هایم در استارتاپی که به تازگی ران کرده‌ام استفاده کنم.

مریم قدمیاری، شرکت‌کننده دوره اول

بهترین نکته‌ی مثبت این بوتکمپ این بود که همه‌چیز برنامه‌ریزی شده بود و نقشه‌ی راه مشخصی داشت. من به عنوان شرکت‌کننده می‌دانستم که الان در کجای مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال قرار دارم. جذاب‌ترین سرفصل‌ها برای من، تولید محتوا و طراحی گرافیکی بودند.

فاطمه یعقوبی، شرکت‌کننده دوره چهارم
دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ - بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

سخن آخر: چرا بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ؟

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی، لزوم ورود کسب‌وکارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیت‌های استارتاپ‌ها در این محیط بیش از پیش برای همگان روشن شده است. از سوی دیگر با رشد این حوزه، نیاز بازار و فرصت اشتغال جوانان ایجاد شده است و توانمندسازی افراد یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در این زمینه به شمار می‌رود. دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در آکادمی اینفوگرام هم با همین هدف طراحی شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باکیفیت‌ترین آموزش‌ها را برای افرادی که نیاز به یادگیری حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال دارند، فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن