گزارش دوره ارائه حرفه‌ای 31 تیر 98


Categories :

ارائه و نمایش کار به مخاطب همواره مهمترین جزء یک کار محسوب می‌شود و به همین منظور هرچه ارائه بهتری داشته باشیم و آنچه در ذهن ما است را بهتر و بصری‌تر روایت کنیم، مخاطب با ما همذات پنداری بیشتری خواهد کرد و درنهایت نه‌تنها مفهومی که در ذهن داشتیم را به خوبی منتقل کردیم بلکه نتیجه مثبتی از کار خود خواهیم گرفت. حال با توجه به اهمیت این موضوع و تجربه بسیار آکادمی آموزشی اینفوگرام در برگزاری این دوره در قالب‌های مختلف برای نهادهای خصوصی و دولتی ازجمله برگزاری 3 دوره آموزش ارائه حرفه‌ای برای کارکنان بانک سپه، برای ششمین بار تصمیم به برگزاری این دوره گرفتیم.
در این دوره که در تاریخ‌های 31 تیر و 2 مرداد 98 برگزار شد، مطابق دوره‌های قبل دو نرم‌افزار قوی و حرفه‌ای پرزی و فکوسکی توسط مهندس حسین شکاری مدرس دوره ارائه حرفه‌ای به‌صورت کاملاً عملی و تعاملی آموزش داده شد. شرکت‌کنندگان در این دو جلسه کار با نرم‌افزارهای پرزی و فکوسکی را آموخته و همزمان پروژه انجام ‌دادند. در این بین حسین شکاری برخی نکات تئوری مربوط به ارائه درست و فن بیان را نیز در این دوره 8 ساعته آموزش داد. دوره بعدی ارائه حرفه‌ای در شهریورماه 98 برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است برای اطلاعات بیشتر، رزرو دوره بعد و همچنین آموزش سازمانی و خصوصی با سرفصل‌های انتخابی، در ساعات اداری با شماره ۴۴۶۳۴۵۳۷-۰۲۱ و واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.