کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

وبینار رایگان

Categories :

به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا (کووید-۱۹) بسیاری از مردم به خانه‌نشینی روی آورده‌اند. به همین دلیل، آکادمی اینفوگرام کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» را با بیش از ۸۰ ساعت محتوای آموزشی در قالب وبینار و با موضوع‌های اینفوگرافیک، پرزنتیشن، گزارش نویسی، بازاریابی و روابط عمومی از ۱۲ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. 

 

تعطیلی و خانه‌نشینی این روزها تبدیل شده به یک توفیق اجباری! روزهایمان پر شده از ساعت‌های خالی که خیلی وقت‌ها نمی‌دانیم آن را به چه فعالیت‌هایی اختصاص بدهیم. به همین دلیل ما در آکادمی اینفوگرام تصمیم گرفتیم با برگزاری کمپین «عنوان کمپین» در این دوران هم از مسئولیت اجتماعی‌مان غافل نشویم و هم بیشتر از پیش در کنار همراهانمان باشیم.

 

 

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از ۱۲ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ برقرار خواهد بود. ما در این مدت بیش از ۸۰ ساعت محتوای آموزشی را در قالب وبینار و به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهیم داد. هدفمان این است که با ادامه آموزش‌هایمان حتی از راه دور، به شما انگیزه و علاقه بدهیم و آموزش‌های کاربردی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم، و تلاش کرده‌ایم که برنامه‌ّها متناسب با نیاز افرادی طراحی شوند که در حوزه استارتاپ‌ها و فناوری فعال هستند: بیزنس‌هایی که در حال حاضر اکثراً به دورکاری روی آورده‌اند و پیش بردن کارها برایشان بیش از پیش سخت شده است.

 

وبینار چیست؟

وبینار که در واقع کوتاه‌شده عبارت «سمینار پایه وب» (web-based seminar) است، عبارت است از ارائه، سمینار یا کارگاهی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند با استفاده از ابزارهای ویدیو کنفرانس از سرتاسر دنیا در آن شرکت کنند. با وجود این که شرکت‌کنندگان تنها به صورت مجازی در وبینار حضور دارند، محیط وبینار بسیار تعاملی است و افراد می‌توانند اعمالی مانند گذاشتن نظر و پرسیدن سوال را در زمان برگزاری وبینار به صورت زنده انجام بدهند.

 

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» برای چه کسانی مناسب است؟

برنامه‌های مربوط به اینفوگرافیک:

اینفوگرافیک یا گرافیک اطلاع‌رسان، روشی بسیار موثر برای انتقال اطلاعات به روش دیداری است. تکنیک اینفوگرافیک بر اساس دانش ما از میزان ماندگاری اطلاعات در مغز بنا شده است: ۹۰٪ از اطلاعاتی که مغز ما پردازش می‌کند اطلاعات دیداری است. پس چه بهتر که برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات از اینفوگرافیک استفاده کنیم. وبینارهای مربوط به اینفوگرافیک برای فعالین استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف (ازجمله فناوری، سلامت، آموزش، …)، معلم‌ها و دانشجویان مناسب است.

 

برنامه‌های مربوط به پرزنتیشن:

تمام افراد در برهه‌های مختلف زندگی‌شان به پرزنتیشن و استفاده از هنر ارائه نیاز دارند! چه دانشجو باشید که می‌خواهید درسی را ارائه دهد چه عضو استارتاپی که برای معرفی کارش به سرمایه‌گذار به پرزنتیشن نیاز دارد، وبینارهای ارائه حرفه‌ای برای شما مناسب خواهد بود. تمرکز این وبینارها بر اصول و تکنیک‌ها و کار با نرم‌افزارهایی (مانند پرزی و فوکاسکی) است که کمتر برای ارائه دادن شناخته شده‌اند.

 

برنامه‌های مربوط به بازاریابی:

یکی از موضوع‌هایی که در آکادمی اینفوگرام تدریس می‌شود به بازاریابی (به‌خصوص بازاریابی دیجیتال) اختصاص دارد. ما به روش‌های بازاریابی نوین ازجمله بازاریابی درونگرا (اینباند مارکتینگ) می‌پردازیم. روشی که با صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به روش‌های سنتی بازاریابی می‌تواند درنهایت بازخورد بسیار بهتری در جذب و نگه‌داشتن مشتری داشته باشد. وبینارهای بازاریابی آکادمی اینفوگرام برای افراد آشنا به حوزه بازاریابی و کسانی که می‌خواهند با حداقل هزینه‌ها یک برنامه بازاریابی برای استارتاپ یا یک شرکت کوچک طراحی کنند، مناسب است.

 

برنامه‌های مربوط به گزارش‌نویسی:

گزارش‌نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های فردی است که کمتر به آن توجه می‌شود. در هر مجموعه حرفه‌ای، یک گزارش خوب می‌تواند به پیشرفت کارها بیانجامد و برعکس یک گزارش بد می‌تواند فاجعه بیافریند. وبینارهای گزارش‌نویسی برای مدیران رده میانی سازمان‌ها، افراد شاغل در بخش روابط عمومی و مالی شرکت‌ها، و فعالان استارتاپی که نیاز به ارائه گزارش‌های مالی برای جذب سرمایه‌گذار و … دارند مناسب است.

 

راهنمای شرکت در کمپین

۱- ابتدا به صفحه اصلی کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» بروید.

۲- روی برنامه مورد نظرتان کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام منتقل شوید.

۳- یکی از گزینه‌های ثبت نام را انتخاب کنید. اگر مایل هستید ویدیوی وبینار برای شما ذخیره شود و/یا مدرک شرکت در وبینار را دریافت کنید، گزینه‌های مرتبط را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنید. در غیر این صورت می‌توانید با انتخاب گزینه «شرکت در وبینار» به صورت رایگان در وبینار حضور داشته باشید.

۴- اطلاعات ثبت نام و نحوه حضور در وبینار برای شما ایمیل خواهد شد. کافیست در روز و ساعت برگزاری وبینار به دستوالعمل‌های ایمیل شده عمل کنید و در اتاق وبینار حضور داشته باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *