کمپین «سال نو، کار نو» برای نوروز ۹۹

کمپین سال نو کار نو

Categories :

با توجه به شرایط کشور در دوران شیوع ویروس کرونا، ۱۲ استارتاپ به مشتریان خود عیدی می‌دهند. 

خودقرنطینگی دوران کرونا باعث شده که بسیاری از مردم به استارتاپ‌هایی که خدماتشان را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند بیشتر توجه کنند. به همین دلیل گروهی از استارتاپ‌های کشور تصمیم گرفتند تا به مناسب فرارسیدن عید نوروز، تخفیف‌های گروهی را به مشتریان خود ارائه کنند. شما با استفاده از کد‌های تخفیف کمپین  «سال نو، کار نو» می‌توانید از خدمات این استارتاپ‌ها استفاده کنید و به کسب و کار آن‌ها رونق بدهید.

۱۲ استارتاپی که در این کمپین هستند عبارتند از:

۱- آکادمی اینفوگرام

آکادمی اینفوگرام، یک مرکز آموزشی برای آن دسته از افراد و سازمان‌هایی است که به توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه اهمیت می‌دهند. ماموریت ما در این مجموعه ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی و گزارش‌‌نویسی است. آکادمی اینفوگرام علاوه بر برگزاری کارگاه، دوره و سمینار اقدام به تولید بسته‌های آموزش مجازی کرده است که قابلیت بارگذاری بر روی سامانه‌های LMS را دارد.

تخفیف ویژه:استفاده از خدمات آموزشی مختلف با 10 الی 20% تخفیف با کد karno99

۲- اینفوگرام

اینفوگرام یک مرکز تخصصی محتواست که حرفه اصلی آن، بیان و انتقال درست پیام شما به مخاطب است. این کار نیازمند طراحی فرایندی خلاق و هوشمندانه است که در نهایت به تولید محتوایی اثربخش منجر شود.

اینفوگرام با ارائه انواع خدمات محتوایی مانند بازاریابی محتوایی، تولید گزارش‌های سازمانی، طراحی و تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و برگزاری رویدادهای آموزشی، شما را همراهی می‌کند.

تخفیف ویژه: اینفگرام تخفیف های متنوعی را برای عید 99 در نظر گرفته است.

۳- دفتر شما 

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد. این روزها که بسیاری از کسب و کار ها به دورکاری روی آورده اند با کمک دفتر مجازی می‌توانند  با هزینه کمتر و از خانه تماس‌های کاری را مدیریت کنند. امکان تست خدمات این استارتاپ به صورت رایگان به مدت ۱۵ روز وجود دارد.

تخفیف ویژه: تا ۲۷ درصد تخفیف روی بسته های تلفن گویا و منشی مجازی با استفاده از کد تخفیف karno99

۴- ترجمیار

ترجمیار یک سیستم ترجمه آنلاین است که با کمک آن می‌توانید بدون هیچ واسطه‌ای متن‌های خود را ترجمه کنید. برای تست آن کافیست یک فایل پی دی اف ۲۰۰۰ کلمه‌ای را روی ترجمیار آپلود کنید و کیفیت ترجمه را ببینید.

تخفیف ویژه: با کد تخفیف karno99 با 50 درصد تخفیف از این خدمات بهره مند شوید.

۵- نیوُ

«نیوُ» راهکاری ساده و جذاب برای مدیریت شخصی امور مالی شماست. با «نیو»ُ به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های‌ خود را بررسی و برای آنها برنامه‌ریزی کنید. بر روند پس‌انداز‌های‌تان نظارت داشته باشید و با یادآور‌های هوشمند از میزان طلب‌ها و بدهی‌های‌تان آگاه شوید.

تخفیف ویژه: نیوُ 25 درصد تخفیف برای این کمپین  روی کد تخفیف karno99در نظر گرفته است.

۶- جادوبی

سامانه داشبورساز و گزارش‌گیر تخصصی جادوبی این امکان را برای مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فراهم می‌کند تا تحلیل‌های مورد نظرشان را از طیف وسیعی  از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند شبکه‌های اجتماعی، گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، میلرلایت و… را در یک قاب ببینند و تصمیم‌های مناسب را بگیرند.

تخفیف ویژه: جادوبی 20 درصد تخفیف برای این کمپین با کد تخفیف karno99 در نظر گرفته است.

۷- آیدی پی

آیدی پی یک درگاه شخصی یا کارت خوان مجازی است که هر فرد حقیقی میتواند برای خود به صورت شخصی درگاه اینترنتی داشته باشد.

با آیدی پی همیشه و همه جا به راحتی و تا سقف 50 میلیون تومان پول واریز و دریافت کنید. حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی پی کنید و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا آیدی پی خود را به دیگران بدهید.

تخفیف ویژه: ثبت نامی های جدید در قرعه کشی گوشی هوشمند شرکت می‌کنند.

۸- بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

تخفیف ویژه: تخفیف 15 درصد روی پکیج های استوری اینستاگرام

۹- کمک حال

کمک حال سامانه انجام امور اداری و شخصی است. کمک حال به جای افراد کارهای اداری، دانشگاهی و شخصی آنها را در تهران و برخی شهرها انجام می‌دهد. این سامانه سفرهای درون شهری و بین شهری را کاهش می‌دهد و در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کند.

در منزل یا محل کار، آنلاین و آسوده‌خاطر، کار بیرون از منزل خود را پیگیری کنید!

تخفیف ویژه: 10درصد بر روی همه خدمات با کد تخفیف karno99

۱۰- تسمینو

تسمینو مجری انتشار رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود.

تخفیف ویژه:  تا 50 درصد تخفیف بر روی رسانه‌ها می‌توانید خریداری نمایید.

۱۱- بیزون

گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون، ارائه دهنده سرویس تولید محتوا و خدمات سئو برای کسب و کار ها می باشد. تولید محتوا به صورت تولید محتوای بلاگ، توضیحات محصول و رفرنس بوده که تخفیف آن برای این کمپین 30 درصد در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که تخفیف های در نظر گرفته شده فقط در بسته های تولید محتوا می باشد و در بسته های دیگر مانند خدمات سئو اعمال نخواهد شد.

تخفیف : 30 درصد برای بسته های تولید محتوا با کد تخفیف karno99

۱۲- سبکتو

با وبسایت و اپلیکیشن سبکتو وارد دنیای خلاصه کتاب و چکیده کتاب‌های نوشتاری وصوتی شوید و در کنار آن‌ها از پادکست‌های صوتی رایگان موفقیت و سبک زندگی نیز لذت ببرید. چکیده کتاب‌ها در زمانی حدود ۵۰ دقیقه به صورت نوشتاری یا صوتی این امکان را به شما می‌دهند تا در این روزهای شلوغ و پر دغدغه بتوانید هر روز یک کتاب بخوانید. میکروکتاب تجربه‌ای جدید از کتابخوانی است. این تجربه شگفت‌انگیز را کشف کنید. چکیده کتاب‌های سبکتو در دسته‌های موضوعی مختلف مانند توسعه فردی، کسب و کار، داستان و رمان، زندگی‌نامه و بیوگرافی و… به صورت نوشتاری و صوتی منتشر می‌شوند.

کد تخفیف: 30 درصد تخفیف با کد karno99

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *