دوره طراحی تخصصی پرزنتیشن با نرم‌افزارهای Prezi و Focusky


Categories :

آکادمی آموزشی اینفوگرام سه دوره طراحی تخصصی پرزنتیشن با نرم‌افزارهای Prezi و Focusky را با هدف توانمندسازی کارشناسان برای ارائه‌های حرفه‌ای به میزبانی مرکز آموزش بانک سپه برگزار کرد. هر دوره در سه روز برگزار شده و شامل 15 ساعت آموزش تئوری و عملی بوده است. دوره نخست در تاریخ‌های 13، 20 و 27 آذر 97؛ دوره دوم در 4، 11 و 18 دی 97 و دوره سوم در 9، 16 و 23 بهمن 97 برگزار شدند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها توانمندسازی کارشناسان برای ارائه‌های حرفه‌ای بود. چرا که حرفه‌ای بودن یک پرزنتیشن تنها به محتوای آن بستگی ندارد؛ بلکه طراحی پرزنتیشن نیز نقش مهمی در جلب توجه مخاطب و انتقال اطلاعات به آن‌ها ایفا می‌کند. مخاطبان برای شرکت در این دوره تنها نیاز به آشنایی با مبانی کامپیوتر و نرم‌افزارهای مجموعه آفیس داشتند.

سرفصل‌های این دوره‌ها عبارت بودند از:

  • آشنایی با پرزنتیشن و شیوه‌های ارائه موثر
  • آموزش نرم‌افزار قدرتمند پرزی و شیوه استفاده از آن
  • آموزش نرم‌افزار قدرتمند فوکوسکای و شیوه استفاده از آن
  • آشنایی مقدماتی با نرم‌افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور برای کمک به گرافیک بصری پرزنتیشن

آکادمی آموزشی اینفوگرام توانایی برگزاری دوره‌های آموزشی مشابهی را در رابطه با طراحی پرزنتیشن با انواع نرم‌افزارها (پاورپوینت، پرزی، فوکوسکای، …) برای سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید در قسمت درخواست برگزاری رویداد پیام ارسال کنید و یا با شماره ۰۲۱۴۴۶۳۴۵۳۷ تماس بگیرید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *