هدیه نوروز ۹۹ آکادمی اینفوگرام

آکادمی اینفوگرام نوروز 99

Categories :

با فرارسیدن نوروز، آکادمی اینفوگرام از اپلیکیشن خود رونمایی‌ و فاز دوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» را آغاز می‌کند.

آموزش رایگان

آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان، متخصصان، مراکز آموزشی و کارآفرینان با توجه به شرایط کنونی کشور اقدام به برگزاری مجموعه آموزش غیرحضوری به صورت «وبینار» کرده است. این مجموعه، که با نام کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» شناخته می‌شود، با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، در مسیر مسئولیت اجتماعی آکادمی اینفوگرام و همراهان، به صورت «رایگان» از 12 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 برگزار می‌شود.

فاز اول کمپین از ۱۲ اسفند آغاز شد و در ۲۸ اسفند پس از برگزاری ۳۵ وبینار (معادل 750 میلیون تومان آموزش) به پایان رسید. فاز دوم نیز پس از سپری شدن تعطیلات سال نو از تاریخ ۴ تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت. در مجموع بیش از 35 موسسه و 60 مدرس از سرتاسر ایران با آکادمی اینفوگرام برای برگزاری این کمپین همکاری داشته‌اند. موضوع‌های وبینار‌ها در چهار شاخه گزارش نویسی، اینفوگرافیک، بازاریابی (مارکتینگ)، پرزنتیشن و روابط عمومی تمرکز دارند و تعدادی نیز به موضو‌ع‌های متفرقه‌تر مانند علم و ترویج علم می‌پردازند.

آکادمی اینفوگرام نوروز 99

همچنین این موسسه آموزشی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، از اپلیکیشن خود رونمایی کرده و آن را برای دانلود و استفاده در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. مخاطبان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به آموزش‌های رایگان آکادمی دسترسی داشته باشند، در دوره‌های آموزشی مورد علاقه‌شان ثبت‌نام کنند و از برنامه‌های آموزشی آینده باخبر شوند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *