فاز سوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» برگزار می‌شود

آموزش غیر حضوری - آموزش رایگان

Categories :

کمپین رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری» به دلیل استقبال مردم، از ۱ اردیبهشت ماه وارد فاز سوم اجرایی می‌شود.

فاز اول و دوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از ۱۲ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ برگزار شد. با توجه به استقبال مردم و لزوم ادامه داشتن شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم این کمپین را در فاز سوم از ۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه اجرا کنیم.

در فاز سوم این کمپین ۱۰۰ وبینار رایگان برگزار خواهد شد. بنابر برآوردهای ما، سهم هر یک از شهروندان ایران از این کمپین معادل ۵۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال آموزش رایگان در قالب وبینار خواهد بود. موضوع‌ وبینارها طیف گسترده‌ای را شامل گزارش نویسی، بازاریابی (مارکتینگ)، اینفوگرافیک و موشن گرافیک، طراحی پرزنتیشن، مدیریت، روابط عمومی، فرهنگ سازمانی و ترویج علم را دربر‌می‌گیرد.

در فاز سوم ایلیا آکادمی نیز در کنار آکادمی اینفوگرام جزو گروه برگزارکننده کمپین خواهد بود. ایلیا آکادمی ۱۲ سال فعالیت در حوزه مشاوره مدیریت، تعاملات بین‌المللی دارد و آموزش‌های آن در حوزه توسعه مهارت‌های نرم و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های تخصصی مدیریتی متمرکز است.

یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین، و دفتر شما، ارائه‌دهنده خدمات دفتری مجازی، حامیان برگزاری فاز سوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» هستند. استارتاپ ایسمینار، استودیو سعید عزتی و استودیو مورف نیز به عنوان همکار برگزاری در کنار ما قرار دارند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *